• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Citroën Xsara-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Citroën Xsara generasjon I (1997-2005)
    1. Citroën Xsara bensinmotorer: Generasjon I (1997-2005)
    2. Citroën Xsara dieselmotorer: Generasjon I (1997-2005)
  2. Citroën Xsara generasjon II (2000-2010)
    1. Citroën Xsara bensinmotorer: Generasjon II (2000-2010)
    2. Citroën Xsara dieselmotorer: Generasjon II (2000-2010)
  3. Citroën Xsara Historiske generasjoner: Oversikt (1997-2010)
  4. Konklusjon: De beste Citroën Xsara-motorene gjennom alle generasjoner

Fra 1997 til 2010 etablerte Citroën Xsara seg som en pålitelig kompaktbil i den franske mellomklassen og tilbød et variert utvalg av motorer over to generasjoner. Den teknologiske utviklingen av Citroën Xsara-motorene gjenspeiler overgangen fra velprøvde sugemotorer til moderne common-rail-dieselmotorer og avanserte bensinmotorer.

Citroën Xsara generasjon I (1997-2005)

Citroën Xsara generasjon I (1997-2005)

Den første generasjonen Citroën Xsara var kjennetegnet av robuste, men teknisk sett fortsatt konvensjonelle motorer som med riktig vedlikehold lett kunne gå mellom 250 000 og 350 000 kilometer. Spesielt de atmosfæriske bensinmotorene viste seg å være holdbare, mens de tidlige HDi-dieselmotorene krevde hyppigere reparasjoner av innsprøytningssystemet mellom 200 000 og 300 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2,0 HDi med 90 hk, som kombinerte økonomi og driftssikkerhet på en optimal måte. Citroën Xsara-motorene i den første generasjonen var kjennetegnet av enkelt vedlikehold og lave reservedelspriser, noe som gjorde dem til populære bruktbiler. De største svakhetene var vannpumpen i bensinmotorene og drivstoffinjektorene i dieselmotorene.

Citroën Xsara bensinmotorer: Generasjon I (1997-2005)

Citroën Xsaras bensinmotorutvalg besto hovedsakelig av atmosfæriske motorer fra TU-serien. Innstegsmotoren var en 1,4-liter med 55 kW (75 hk), etterfulgt av en 1,6-liter med 65 kW (88 hk) og 80 kW (109 hk). Disse Citroën Xsara-motorene ble ansett for å være spesielt driftssikre og vedlikeholdsfrie. Den kraftigste bensinmotoren var en 1,8-liters med 81 kW (110 hk) og senere en 2,0-liters med 100 kW (136 hk). Alle bensinmotorene i Citroën Xsara hadde flerpunktsinnsprøytning og oppfylte Euro 3-normen. Typiske svake punkter var vannpumpen fra 120 000 kilometer og av og til topplokkpakningen på grunn av forsømt vedlikehold. 1,6-liters motoren med 88 hk utviklet seg til å bli den mest pålitelige bensinmotoren i den første generasjonen.

Citroën Xsara dieselmotorer: Generasjon I (1997-2005)

Citroën Xsara-dieselmotorene ble til å begynne med dominert av den velprøvde 1.9 D med 51 kW (70 hk), men denne ble raskt supplert av den mer moderne 1.9 TD med 66 kW (90 hk). Fra 1999 introduserte Citroën den revolusjonerende HDi-teknologien: 1.9 HDi med 66 kW (90 hk) og senere 2.0 HDi med 66 kW (90 hk) ga betydelig bedre kjøreegenskaper og lavere drivstofforbruk. Disse Citroën Xsara HDi-motorene var de første common rail-dieselmotorene i kompaktklassen og satte standarden for jevn gange og effektivitet. 2.0 HDi viste seg å være den beste dieselmotoren i den første generasjonen, med et testforbruk på bare 4,8 liter per 100 km og høy driftssikkerhet. De svake punktene var hovedsakelig injektorene og turboladeren i HDi-variantene.

Citroën Xsara-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 8V 75 HK 6,8-7,2 l/100 km Vannpumpe, treg Gjennomsnitt
1,6 8V 88 HK 6,5-7,0 l/100 km Vannpumpe, svært robust Meget god
1,6 16V 109 HK 7,0-7,5 l/100 km Vannpumpe, topplokkpakning Bra
1,8 16V 110 HK 7,5-8,0 l/100 km Vannpumpe, ventilklaring God
2,0 16V 136 HK 8,0-8,5 l/100 km Vannpumpe, topplokkpakning Gjennomsnittlig
1,9 D 70 HK 5,5-6,0 l/100 km Høylytt, utdatert Moderat
1,9 TD 90 HK 5,2-5,8 l/100 km Turbolader, innsprøytningspumpe Bra
1,9 HDi 90 HK 4,5-5,0 l/100 km Injektorer, turbolader Bra
2,0 HDi 90 HK 4,5-5,0 l/100 km Svært robust, økonomisk Meget bra

Citroën Xsara generasjon II (2000-2010)

Citroën Xsara generasjon II (2000-2010)

Den andre generasjonen Citroën Xsara brakte med seg en betydelig modernisering av motorutvalget og ble ansett som den teknisk modne varianten. Med riktig vedlikehold nådde de fleste Citroën Xsara-motorene i denne generasjonen lett 300 000 til 400 000 kilometer, og HDi-dieselmotorene var spesielt holdbare. Større motorskader var sjeldne, og det var bare de kraftige 16V bensinmotorene som av og til viste svakheter i topplokkpakningen. Det absolutte høydepunktet var 2.0 HDi med 110 hk - et teknisk mesterverk med optimalisert common-rail-innsprøytning og partikkelfilter. Citroën Xsara-motorene i andre generasjon nøt godt av forbedret materialkvalitet og mer moderne elektronikk, noe som gjenspeiles i betydelig redusert feilrate.

Citroën Xsara bensinmotorer: Generasjon II (2000-2010)

Citroën Xsaras bensinmotorutvalg ble utvidet til å omfatte moderne 16V-motorer. Den velprøvde 1,6-literen var fortsatt tilgjengelig med 88 hk, men ble supplert med en 16V-versjon med 109 hk. En ny 1,8-liters 16V med 125 hk og en 2,0-liters 16V med 136 hk ble lagt til. Disse Citroën Xsara-motorene ga betydelig bedre kjøreegenskaper enn forgjengerne, men var også mer krevende når det gjaldt vedlikehold. 1,6 16V med 109 hk utviklet seg til å bli den beste bensinmotoren i andre generasjon - den hadde en god balanse mellom ytelse og driftssikkerhet. De største problemene var den mer komplekse ventilstyringen og sporadiske problemer med topplokkpakningen på de kraftigste variantene.

Citroën Xsara dieselmotorer: Generasjon II (2000-2010)

Citroën Xsara-dieselprogrammet ble utvidet med kraftige HDi-varianter. I tillegg til den velprøvde 2.0 HDi med 90 hk kom en 2.0 HDi med 110 hk, som også var tilgjengelig med partikkelfilter fra 2001. Disse Citroën Xsara HDi-motorene satte nye standarder for jevn gange og effektivitet i kompaktklassen. 2.0 HDi med 110 hk viste seg å være den mest pålitelige og effektive motoren i hele Xsara-historien, med et testforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km og eksepsjonell holdbarhet. Svakhetene var hovedsakelig begrenset til partikkelfilteret på korte turer og sporadiske problemer med turboladeren når vedlikeholdet ble forsømt.

Citroën Xsara-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 8V 88 HK 6,5-7,0 l/100 km Vannpumpe, svært robust Meget god
1,6 16V 109 HK 6,8-7,3 l/100 km Ventilstyring, topplokkpakning Bra
1,8 16V 125 HK 7,2-7,8 l/100 km Topplokkpakning, ventilklaring Bra
2,0 16V 136 HK 7,8-8,3 l/100 km Topplokkpakning, vannpumpe Gjennomsnittlig
2,0 HDi 90 HK 4,5-5,0 l/100 km Svært robust, økonomisk Meget god
2.0 HDi 110 HK 4,2-4,8 l/100 km Partikkelfilter for korte kjøreturer Meget bra

Citroën Xsara Historiske generasjoner: Oversikt (1997-2010)

I løpet av den 13 år lange produksjonsperioden gjennomgikk Citroën Xsara en bemerkelsesverdig teknisk utvikling fra konvensjonelle sugemotorer til moderne common rail-dieselmotorer og avanserte 16V-bensinmotorer. I begge generasjonene etablerte HDi-dieselmotorene seg som de mest driftssikre og økonomiske motorene, mens bensinmotorene imponerte med sin robusthet og enkle vedlikehold. Den beste bensinmotoren i den første generasjonen var 1,6-literen med 88 hk, som imponerte med sin holdbarhet og lave vedlikeholdskostnader. I andre generasjon overtok 1,6 16V med 109 hk denne rollen, og den bød også på bedre kjøreegenskaper. Blant dieselmotorene dominerte 2.0 HDi med 90 hk den første generasjonen, mens 2.0 HDi med 110 hk fra den andre generasjonen regnes som den beste Citroën Xsara-motoren gjennom tidene.

Citroën Xsara-motorene var generelt kjennetegnet av lang levetid - mange biler oppnådde kjørelengder på over 300 000 kilometer. Typiske reparasjonsintervaller for bensinmotorene var mellom 120 000 og 180 000 kilometer for større arbeider som vannpumpe eller topplokkpakning. HDi-dieselmotorene trengte hovedsakelig arbeid på innsprøytningssystemet eller turboladeren mellom 200 000 og 250 000 kilometer. Styrken til Citroën Xsara-motorene lå i den enkle konstruksjonen, de gunstige reservedelsprisene og den høye anvendeligheten i hverdagen. Svakhetene lå hovedsakelig i mer komplekse systemer, som for eksempel partikkelfilterteknologien i de siste HDi-motorene.

Citroën Xsara-motor (historisk) Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 8V (1997-2005) 75 HK 6,8-7,2 l/100 km Vannpumpe, treg Gjennomsnitt
1,6 8V (1997-2010) 88 HK 6,5-7,0 l/100 km Vannpumpe, svært robust Meget god
1,6 16V (2000-2010) 109 HK 6,8-7,3 l/100 km Ventilstyring, topplokkpakning Bra
1,8 16V (1997-2010) 110-125 HK 7,2-8,0 l/100 km Topplokkpakning, ventilklaring Bra
2,0 16V (1997-2010) 136 HK 7,8-8,5 l/100 km Topplokkpakning, vannpumpe Gjennomsnittlig
1,9 D (1997-2000) 70 HK 5,5-6,0 l/100 km Høylytt, utdatert Moderat
1,9 TD (1997-2001) 90 HK 5,2-5,8 l/100 km Turbolader, innsprøytningspumpe Bra
1,9 HDi (1999-2002) 90 HK 4,5-5,0 l/100 km Injektorer, turbolader Bra
2,0 HDi (1999-2010) 90-110 HK 4,2-5,0 l/100 km Svært robust, økonomisk Veldig bra

Konklusjon: De beste Citroën Xsara-motorene gjennom alle generasjoner

Utviklingen av Citroën Xsara-motorene viser tydelig den teknologiske utviklingen i fransk bilindustri mellom 1997 og 2010. Mens bensinmotorene imponerte med sin robusthet og enkle vedlikehold, revolusjonerte HDi-dieselmotorene markedet for kompaktbiler med sin common rail-teknologi. Citroën Xsara etablerte seg som en pålitelig og økonomisk kompaktbil, og motorene er fortsatt i bruk i mange bruktbiler i dag.

  • Beste bensinmotor i Citroën Xsara:

1,6-literen med 88 hk (begge generasjoner) kombinerer eksepsjonell driftssikkerhet med lave vedlikeholdskostnader og fornuftige kjøreegenskaper - en ekte langdistanseløper.

  • Beste Citroën Xsara dieselmotor:

2.0 HDi med 110 hk (generasjon II) tilbyr den beste kombinasjonen av ytelse, økonomi og driftssikkerhet, og regnes som en av de beste dieselmotorene på begynnelsen av 2000-tallet.

  • Beste Citroën Xsara-motor totalt sett:

2.0 HDi med 110 hk fra andre generasjon kombinerer toppmoderne teknologi med høy brukervennlighet i hverdagen og eksepsjonell holdbarhet.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Citroën Xsara tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og attraktive priser.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

MOBIL Delvac MX ESP 153849 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DDC DFS 93K218, DDC DFS 93K222, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MB 228.31, Renault RLD-3, Volvo VDS-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5, MAN M 3575, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086
  • Spesifikasjon: API CF-4, API SN, ACEA E9, JASO DH-2
  • Produktlinje: Delvac
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • Versjon: MX ESP
  • olje: Mineralolje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • passer for motortype: Diesel
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153849
  • Vår pris: 1701,83 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: 153849
1701,83 kr
85,09 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-9%
FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 89
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 342,61 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
sammenlignet med Veil. pris 377,39 kr

342,61 kr
68,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 600,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
600,75 kr
150,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-19%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-6%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API CH-4, API SJ
  • Produktlinje: SAE
  • viskositetsklasse SAE: SAE 40
  • Versjon: 40
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: CH-4, SJ
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Varenummer: CH9404-1
  • Vår pris: 128,66 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

128,66 kr
128,66 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,45 kr
90,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 328,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
328,42 kr
82,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER Modulo 13558 Setetrekk svart, Polyester, foran
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 4
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13558
  • Vår pris: 542,14 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13558
sammenlignet med Veil. pris 667,62 kr

542,14 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AG13 MN4013-10 Frostvæske ASTM D3306-SAE J1034, grønn, 10l, Ferdigblandet, aminfri-nitritfri
Anmeldelser - 17
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: grønn
  • Produktlinje: AG13
  • Produsentens anbefalinger: BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Ford ESE-M978B4H-A, GM 1825-M, GM 1899-M, MAN 324 NF, MB 325.0, MTU MTL 5048, GME L1301, GM QL130100
  • Spesifikasjon: SAE J1034, Afnor NF R15-601, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, BS 6580:2010, NATO S-759
  • Innhold [liter]: 10
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • kjem. egenskap: fosfatfri, nitritfri, aminfri
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4013-10
  • Vår pris: 291,36 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Frostvæske ASTM D3306-SAE J1034, grønn, 10l, Ferdigblandet, aminfri-nitritfri
Artikkelnummer: MN4013-10
Mer
291,36 kr
29,14 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-5 Motorolje 10W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A3 / B3, API CF
  • Produktlinje: SPECIAL PLUS
  • viskositetsklasse SAE: 10W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7512-5
  • Vår pris: 352,96 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7512-5
Mer
352,96 kr
70,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Spesifikasjon: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Versjon: FS X2
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153640
  • Vår pris: 701,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
701,47 kr
175,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS TITAN SYN MC 987654315 Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, VW 502 00, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: TITAN
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: SYN MC
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • FUCHS: Motorolje
  • Varenummer: 987654315
  • Vår pris: 125,24 kr
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 987654315
125,24 kr
125,24 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
PETRONAS Paraflu UP 76059E18EU Frostvæske ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Konsentrert, fosfatholdig-slikatholdig
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Farge: Rød
  • Produktlinje: Paraflu
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Chrysler MS-90032, Iveco 18-1830, PSA B71 5110, Lotus PE-00140
  • Spesifikasjon: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Innhold [liter]: 1
  • Versjon: UP
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: inneholder nitritt, fosfatholdig, slikatholdig
  • Omgivelsestemperatur fra [°C]: -40
  • Driftstemperatur til [°C]: +125
  • PETRONAS: Frostvæske
  • Varenummer: 76059E18EU
  • Vår pris: 170,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
PETRONAS Frostvæske ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Konsentrert, fosfatholdig-slikatholdig
Artikkelnummer: 76059E18EU
Mer
170,47 kr
170,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS 153687 Motorolje 0W-40, 4l
Anmeldelser - 76
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 0W-40
  • Versjon: FS
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153687
  • Vår pris: 702,29 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-40, 4l
Artikkelnummer: 153687
702,29 kr
175,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: