• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Peugeot Boxer-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Peugeot Boxer generasjon I (1994-2006)
    1. Peugeot Boxer dieselmotorer: Generasjon I (1994-2006)
    2. Peugeot Boxer bensinmotorer: Generasjon I (1994-2006)
  2. Peugeot Boxer generasjon II (2006-2014)
    1. Peugeot Boxer dieselmotorer: Generasjon II (2006-2014)
    2. Peugeot Boxer bensinmotorer: Generasjon II (2006-2014)
  3. Peugeot Boxer Generasjon III (2014-i dag)
    1. Peugeot Boxer dieselmotorer: Generasjon III (2014-i dag)
    2. Peugeot Boxer med elektrisk drift: Generasjon III (2021-i dag)
    3. Peugeot Boxer bensinmotorer: Generasjon III (2014-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Peugeot Boxer-motorene i alle generasjoner

Peugeot Boxer har etablert seg som en pålitelig varebil siden introduksjonen i 1994, og tilbyr et variert utvalg av Peugeot Boxer-motorer i tre generasjoner. Den teknologiske utviklingen fra enkle sugediesler til moderne common-rail-systemer med SCR-katalysatorer viser den kontinuerlige videreutviklingen av drivverkene.

Peugeot Boxer generasjon I (1994-2006)

Peugeot Boxer generasjon I (1994-2006)

Den første Peugeot Boxer-generasjonen var kjennetegnet av robuste, men fortsatt teknisk enkle dieselmotorer, som med riktig vedlikehold lett nådde 400 000 til 600 000 kilometer. Større motorskader var sjeldne, men motorene krevde regelmessig vedlikehold hver 15 000 til 20 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2,8 HDi med 128 hk, som kombinerte effekt og driftssikkerhet på en optimal måte og viste seg å fungere spesielt godt ved tung belastning. De tidlige motorene hadde fortsatt mekaniske innsprøytningspumper, som var vedlikeholdskrevende, men svært holdbare. Sammenlignet med konkurrenter som Ford Transit eller Mercedes Sprinter ga Peugeot Boxer god valuta for pengene med solid utførelse.

Peugeot Boxer dieselmotorer: Generasjon I (1994-2006)

Peugeot Boxer-dieselmotorserien besto av ulike slagvolumvarianter. Innstegsmotoren var en 1,9 TD med 69 hk, men denne ble bare brukt i de letteste variantene. 2,5 TDI med 79 hk (1994-1999), som imponerte med sin enkelhet og robusthet, var mye mer utbredt. Fra 1999 ble den mer moderne 2,0 HDi med 84 hk lagt til, som allerede hadde common-rail innsprøytning. Den kraftigste motoren var 2,8 HDi med 94 hk (fra 1999) og senere 128 hk (fra 2002), som viste seg å være den mest pålitelige og kraftige motoren i denne generasjonen. Disse Peugeot Boxer-motorene var preget av sin uforgjengelighet, men krevde regelmessig vedlikehold av innsprøytningspumpe og tannrem.

Peugeot Boxer bensinmotorer: Generasjon I (1994-2006)

Bensinmotorene spilte en underordnet rolle i Peugeot Boxer. Kun en 2,0-liters bensinmotor med 109 hk var tilgjengelig, men denne ble sjelden valgt på grunn av høyt drivstofforbruk og lav trekkraft. Denne Peugeot Boxer-bensinmotoren var hovedsakelig beregnet på det italienske markedet, der det var avgiftsfordeler for bensinmotorer.

Peugeot Boxer-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,9 TD 69 HK 8,5-9,2 l/100 km Svakt motorisert Gjennomsnittlig
2,5 TDI 79 HK 8,8-9,5 l/100 km Tannrem, innsprøytningspumpe Bra
2,0 HDi 84 HK 7,8-8,4 l/100 km Turbolader, innsprøytningsdyser Bra
2,8 HDi 94-128 HK 8,2-9,1 l/100 km Svært robust, sporadisk turbolader Meget bra
2.0 bensinmotor 109 HK 12,5-14,0 l/100 km Høyt forbruk, lavt dreiemoment Moderat

Peugeot Boxer generasjon II (2006-2014)

Peugeot Boxer generasjon II (2006-2014)

Den andre generasjonen Peugeot Boxer markerte et betydelig teknologisk sprang med moderne common-rail dieselmotorer og forbedret effektivitet. Med riktig vedlikehold kan de fleste motorene i denne generasjonen gå mellom 350 000 og 500 000 kilometer, og 2.2 HDi-motorene anses for å være spesielt holdbare. De tidlige 3.0 HDi-motorene hadde derimot problemer med partikkelfilteret og tidvis skader på turboladeren. Det absolutte høydepunktet var 2.2 HDi med 130 hk - en velbalansert motor med god ytelse og høy driftssikkerhet. For første gang ble også Euro 4- og Euro 5-utslippsstandardene oppfylt, noe som kvalifiserte Peugeot Boxer for miljøsoner og styrket markedsposisjonen i forhold til konkurrenter som Iveco Daily.

Peugeot Boxer dieselmotorer: Generasjon II (2006-2014)

Peugeot Boxers dieselprogram var basert på den nye HDi-teknologien med common rail-innsprøytning. Innstegsmotoren var en 2.2 HDi med 100 hk, som viste seg å være svært pålitelig. Kraftigere varianter av 2.2 HDi produserte 110 hk (fra 2008) og 130 hk (fra 2011). For tyngre bruk fantes 3.0 HDi med 146 hk (2006-2011) og senere 160 hk (fra 2011). Peugeot Boxer 2.2 HDi med 130 hk utviklet seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen - den tilbød tilstrekkelig effekt til alle formål, samtidig som den var svært driftssikker og hadde et moderat drivstofforbruk. Selv om 3.0 HDi-motorene var kraftige, led de av problemer med partikkelfilteret og tidvis skader på turboladeren, spesielt i bytrafikk.

Peugeot Boxer bensinmotorer: Generasjon II (2006-2014)

Bensinmotorer forble et marginalt fenomen i den andre generasjonen. En 3,0-liters V6-bensinmotor med 156 hk var tilgjengelig, men fant få kjøpere på grunn av sitt ekstreme drivstofforbruk på over 15 liter per 100 kilometer.

Peugeot Boxer-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,2 HDi 100 HK 7,2-7,8 l/100 km Svært robust Meget god
2.2 HDi 110 HK 7,4-8,0 l/100 km Svært robust Meget god
2,2 HDi 130 HK 7,6-8,2 l/100 km Svært robust, beste motor Veldig bra
3.0 HDi 146 HK 8,5-9,2 l/100 km Partikkelfilter, turbolader Moderat
3,0 HDi 160 HK 8,8-9,5 l/100 km Partikkelfilter, turbolader Moderat
3,0 V6 bensinmotor 156 HK 15,2-16,8 l/100 km Ekstremt drivstofforbruk Problematisk

Peugeot Boxer Generasjon III (2014-i dag)

Peugeot Boxer Generasjon III (2014-i dag)

Den nåværende Peugeot Boxer-generasjonen baserer seg på den nyeste Euro 6-dieselteknologien med SCR-katalysator og AdBlue-injeksjon. Med riktig vedlikehold kan motorene gå mellom 300 000 og 450 000 kilometer, selv om AdBlue-teknologien medfører ekstra vedlikeholdskostnader. De komplekse eksosetterbehandlingssystemene med DPF-regenereringsproblemer og AdBlue-pumpefeil er tidvis problematiske. Den absolutte toppmotoren er 2.0 BlueHDi med 165 hk - en moderne, effektiv motor med utmerket kraftutvikling. Fra 2021 ble det for første gang også lagt til en helelektrisk e-Boxer, som setter nye standarder for utslippsfrie nyttekjøretøy. Generasjonen posisjonerer seg mot konkurrenter som nye Ford Transit og Mercedes Sprinter med en balansert kombinasjon av teknologi og pris.

Peugeot Boxer dieselmotorer: Generasjon III (2014-i dag)

Peugeot Boxer-dieselmotorene er i sin helhet basert på BlueHDi-teknologi med et slagvolum på 2,0 liter. Effektnivåer på 110 hk, 130 hk, 140 hk og 165 hk er tilgjengelige. Alle motorene er utstyrt med den nyeste generasjonen common rail-innsprøytning, SCR-katalysator med AdBlue-innsprøytning og partikkelfilter. Peugeot Boxer 2.0 BlueHDi med 165 hk er den kraftigste og mest moderne motoren, og kjennetegnes av utmerkede kjøreegenskaper og relativt lavt drivstofforbruk. De svakere variantene med 110 hk og 130 hk anses for å være spesielt driftssikre og økonomiske. De komplekse eksosetterbehandlingssystemene er tidvis problematiske i alle varianter - problemer med DPF-regenerering ved hyppige korte kjøreturer og defekte AdBlue-pumper kan føre til kostbare reparasjoner.

Peugeot Boxer med elektrisk drift: Generasjon III (2021-i dag)

Peugeot e-Boxer ble introdusert i 2021 og tilbyr en systemeffekt på 90 kW (122 hk) med en rekkevidde på opptil 340 kilometer. Den elektriske motoren utvikler et dreiemoment på 260 Nm og gir en toppfart på 100 km/t. Batteriet har en kapasitet på 70 kWh og kan lades til 80 prosent på 45 minutter ved hurtigladestasjoner. Peugeot e-Boxer er spesielt godt egnet for leveringstrafikk i indre by og i miljøsoner med strenge utslippskrav.

Peugeot Boxer bensinmotorer: Generasjon III (2014-i dag)

Bensinmotorer tilbys ikke lenger i den tredje generasjonen, ettersom fokuset er helt og holdent på dieseleffektivitet og elektromobilitet.

Peugeot Boxer-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 BlueHDi 110 HK 6,8-7,4 l/100 km DPF-regenerering, AdBlue-pumpe Bra
2,0 BlueHDi 130 HK 7,0-7,6 l/100 km DPF-regenerering, AdBlue-pumpe Bra
2,0 BlueHDi 140 HK 7,2-7,8 l/100 km DPF-regenerering, AdBlue-pumpe Bra
2,0 BlueHDi 165 HK 7,4-8,0 l/100 km DPF-regenerering, AdBlue-pumpe Meget bra
e-Boxer 122 HK 28-32 kWh/100 km Høye innkjøpskostnader, begrenset rekkevidde Bra

Konklusjon: De beste Peugeot Boxer-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Peugeot Boxer-motorene viser en kontinuerlig forbedring av effektivitet og miljøvennlighet, samtidig som den høye driftssikkerheten opprettholdes. Mens de tidlige generasjonene imponerte med sin enkelhet og robusthet, tilbyr de moderne BlueHDi-motorene en utmerket kombinasjon av ytelse, effektivitet og miljøvennlighet. Elektrifiseringen med e-Boxer viser også veien til en utslippsfri fremtid i nyttekjøretøysegmentet.

  • Beste Peugeot Boxer-dieselmotor:

Peugeot Boxer 2.0 BlueHDi (165 hk, generasjon III) kombinerer toppmoderne teknologi med høy ytelse og god effektivitet med akseptabel driftssikkerhet.

  • Den mest pålitelige Peugeot Boxer-motoren:

Peugeot Boxer 2,2 HDi (130 hk, generasjon II) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Peugeot Boxer med elektrisk drift:

Peugeot e-Boxer (122 hk, generasjon III) med en rekkevidde på 340 km og hurtiglademuligheter for utslippsfri bykjøring.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Peugeot Boxer tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 1061,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
1061,05 kr
212,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 599,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
599,09 kr
119,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 442,87 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
442,87 kr
110,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2191,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2191,48 kr
109,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,45 kr
90,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 527,26 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
527,26 kr
131,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 529,76 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
529,76 kr
132,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-5 Motorolje 10W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A3 / B3, API CF
  • Produktlinje: SPECIAL PLUS
  • viskositetsklasse SAE: 10W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7512-5
  • Vår pris: 352,96 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7512-5
Mer
352,96 kr
70,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Spesifikasjon: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Versjon: FS X2
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153640
  • Vår pris: 701,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
701,47 kr
175,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS TITAN SYN MC 987654315 Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, VW 502 00, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: TITAN
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: SYN MC
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • FUCHS: Motorolje
  • Varenummer: 987654315
  • Vår pris: 125,24 kr
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 987654315
125,24 kr
125,24 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
PETRONAS Paraflu UP 76059E18EU Frostvæske ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Konsentrert, fosfatholdig-slikatholdig
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Farge: Rød
  • Produktlinje: Paraflu
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Chrysler MS-90032, Iveco 18-1830, PSA B71 5110, Lotus PE-00140
  • Spesifikasjon: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Innhold [liter]: 1
  • Versjon: UP
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: inneholder nitritt, fosfatholdig, slikatholdig
  • Omgivelsestemperatur fra [°C]: -40
  • Driftstemperatur til [°C]: +125
  • PETRONAS: Frostvæske
  • Varenummer: 76059E18EU
  • Vår pris: 170,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
PETRONAS Frostvæske ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Konsentrert, fosfatholdig-slikatholdig
Artikkelnummer: 76059E18EU
Mer
170,47 kr
170,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS 153687 Motorolje 0W-40, 4l
Anmeldelser - 76
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 0W-40
  • Versjon: FS
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153687
  • Vår pris: 702,29 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-40, 4l
Artikkelnummer: 153687
702,29 kr
175,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Motorolje 5W-40, 10l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 19
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Spesifikasjon: API CI-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: DIESEL TURBO
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7904-10
  • Vår pris: 721,03 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 10l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7904-10
Mer
721,03 kr
72,10 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-71%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 66
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Produsentanbefaling olje: Toyota
  • Spesifikasjon: ACEA C2
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: INEO ECS
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 2198452
  • Vår pris: 521,02 kr
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2198452
sammenlignet med Veil. pris 1859,56 kr

521,02 kr
104,20 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-64%
TotalEnergies Quartz Ineo First 183106 Motorolje 0W-30, 5l
Anmeldelser - 59
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2312, PSA B71 2302, STJLR.03.5007, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN PLUS
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ineo First
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 183106
  • Vår pris: 701,69 kr
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: 183106
sammenlignet med Veil. pris 1953,85 kr

701,69 kr
140,34 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: