• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Hyundai i20-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Hyundai i20 generasjon I (2008-2014)
    1. Hyundai i20 bensinmotorer: Generasjon I (2008-2014)
    2. Hyundai i20 dieselmotor: Generasjon I (2008-2014)
  2. Hyundai i20 generasjon II (2014-2020)
    1. Hyundai i20 bensinmotorer: Generasjon II (2014-2020)
    2. Hyundai i20 dieselmotor: Generasjon II (2014-2020)
  3. Hyundai i20 generasjon III (2020-i dag)
    1. Hyundai i20 mild hybrid bensin: Generasjon III (2020-i dag)
    2. Hyundai i20 fullhybrid: Generasjon III (2020-i dag)
    3. Hyundai i20 N Performance: Generasjon III (2020-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Hyundai i20-motorene i alle generasjoner

Hyundai i20 har etablert seg som en pålitelig småbil siden markedslanseringen i 2008, og tilbyr et sofistikert utvalg av Hyundai i20-motorer i tre generasjoner. Den kontinuerlige teknologiske utviklingen fra enkle sugemotorer til moderne turbo- og hybridmotorer gjenspeiler Hyundais forvandling til en innovativ bilprodusent.

Hyundai i20 generasjon I (2008-2014)

Hyundai i20 generasjon I (2008-2014)

Den første generasjonen av Hyundai i20 var kjennetegnet av velprøvd, men enkel motorteknologi, og var preget av eksepsjonell pålitelighet. Med riktig vedlikehold nådde disse Hyundai i20-motorene lett 250 000 til 350 000 kilometer, og dieselvariantene oppnådde enda høyere kjørelengder. Større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 180 000 til 220 000 kilometer, hovedsakelig på slitedeler som clutch eller vannpumpe. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 1,4 CRDi med 90 hk, som på en optimal måte kombinerte økonomi, pålitelighet og tilstrekkelig effekt. Teknisk sett forble Hyundai konservativ med velprøvde sugemotorer og en moderne diesel, noe som viste seg å være den riktige avgjørelsen - mens konkurrentene slet med tidlig turboteknologi, briljerte i20 med sin mangel på problemer.

Hyundai i20 bensinmotorer: Generasjon I (2008-2014)

Hyundai i20s bensinmotorutvalg besto utelukkende av sugemotorer med velprøvd teknologi. Innstegsmotoren var en 1,2-liters med 57 kW (78 hk), som viste seg å være ekstremt økonomisk og pålitelig, men som nådde sine grenser ved motorveikjøring. 1,4-liters bensinmotoren med 74 kW (100 hk) ble den mest populære motoren i serien og ga den beste balansen mellom ytelse og drivstofforbruk. Begge Hyundai i20-motorene hadde flerpunktsinnsprøytning og var praktisk talt vedlikeholdsfrie - typiske problemer var begrenset til normal slitasje etter svært høy kjørelengde. 1,6-literen med 92 kW (125 hk) var bare tilgjengelig sporadisk og bød på mer sportslige kjøreegenskaper, men forble også problemfri.

Hyundai i20 dieselmotor: Generasjon I (2008-2014)

Den eneste Hyundai i20-dieselen var en 1,4 CRDi med 66 kW (90 hk), som var basert på den velprøvde U2-motoren. Denne Hyundai i20 CRDi-motoren ble ansett som en av de mest pålitelige småbildieselmotorene på sin tid og oppnådde et testforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 kilometer. Common rail-innsprøytningen fungerte presist, og det standardmonterte partikkelfilteret skapte nesten ingen problemer. De eneste svake punktene var glødepluggene etter svært høy kjørelengde og av og til innsprøytningspumpen etter over 300 000 kilometer - eksepsjonelt høye verdier for en liten dieselbil.

Hyundai i20 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 bensinmotor 78 HK 5,8-6,4 l/100 km Svak i motorveihastigheter Bra
1,4 bensinmotor 100 HK 6,2-6,8 l/100 km Praktisk talt ingen Meget bra
1,6 bensinmotor 125 HK 6,8-7,2 l/100 km Praktisk talt ingen Meget bra
1,4 CRDi 90 HK 4,2-4,8 l/100 km Glødeplugger etter 250 000+ km Veldig bra

Hyundai i20 generasjon II (2014-2020)

Hyundai i20 generasjon II (2014-2020)

Den andre generasjonen av Hyundai i20 markerte overgangen til moderne motorteknologi med de første turboladerne og betydelig forbedret effektivitet. Påliteligheten holdt seg på et høyt nivå med en forventet kjørelengde på 200 000 til 300 000 kilometer, selv om de nye T-GDI-turbomotorene ble noe mer vedlikeholdsintensive enn forgjengerne med sugemotor. Større reparasjoner var vanligvis påkrevd mellom 150 000 og 200 000 kilometer, hovedsakelig på turboladere eller direkte innsprøytning. Den fremste motoren i denne generasjonen var 1,0 T-GDI med 100 hk - en tresylindret turbomotor som gikk overraskende jevnt og var svært økonomisk til tross for sitt lille slagvolum. Teknisk sett introduserte Hyundai direkte innsprøytning og turbolading for første gang, noe som økte effektiviteten betydelig, men også førte med seg nye svake punkter.

Hyundai i20 bensinmotorer: Generasjon II (2014-2020)

Hyundai i20s bensinmotorutvalg ble fullstendig revidert og inkluderte både sugemotorer og turbomotorer. 1,2-liters sugemotoren med 62 kW (84 hk) fortsatte å danne grunnlaget og forble like pålitelig som sin forgjenger. Nye tilskudd var den innovative 1,0 T-GDI med 74 kW (100 hk) og 88 kW (120 hk) og 1,4 T-GDI med 103 kW (140 hk). Disse Hyundai i20 T-GDI-motorene ga betydelig mer effekt med lavere drivstofforbruk, men viste typiske problemer med direkteinnsprøytning, som koksing av ventiler etter 80 000-120 000 kilometer. 1.0 T-GDI viste seg å være spesielt vellykket - til tross for at den bare hadde tre sylindere, gikk den jevnt og økonomisk, og det var bare turboladeren som av og til trengte tilsyn etter mer enn 180 000 kilometer.

Hyundai i20 dieselmotor: Generasjon II (2014-2020)

Hyundai i20 1.4 CRDi ble fundamentalt revidert og produserte nå 66 kW (90 hk). Denne mer moderne U2-motoren hadde et forbedret common-rail-system og oppfylte Euro 6-standarden. Påliteligheten holdt seg på samme høye nivå som hos forgjengeren, og testforbruket falt til og med til 3,9-4,5 liter per 100 kilometer. Problemene var fortsatt begrenset til slitasjedeler etter svært høy kjørelengde, og det nye eksosetterbehandlingssystemet krevde av og til vedlikehold.

Hyundai i20 motor Ytelse Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 bensinmotor 84 HK 5,4-6,0 l/100 km Praktisk talt ingen Meget bra
1,0 T-GDI 100-120 HK 4,8-5,4 l/100 km Ventilkoksing, turbolader Bra
1,4 T-GDI 140 HK 5,6-6,2 l/100 km Ventilkoksing, mer kompleks Gjennomsnittlig
1,4 CRDi 90 HK 3,9-4,5 l/100 km Etterbehandling av eksos Meget bra

Hyundai i20 generasjon III (2020-i dag)

Hyundai i20 generasjon III (2020-i dag)

Den nåværende Hyundai i20-generasjonen representerer det ypperste innen motorteknologi med full elektrifisering av drivlinjen. Alle motorene har mildhybridteknologi eller er utformet som fullhybrider, noe som har økt effektiviteten ytterligere. Forventet kjørelengde ligger på mellom 250 000 og 350 000 kilometer, og hybridteknologien reduserer belastningen på motorene og lover lengre levetid. Større reparasjoner er vanligvis ikke å forvente før etter 200 000+ kilometer, hovedsakelig på den mer komplekse hybridteknologien. Den absolutte toppmotoren er 1.6 hybrid med en systemeffekt på 141 hk, som kombinerer sportslige ytelser med et drivstofforbruk på under 4 liter. Teknologisk satser Hyundai fullt og helt på elektrifisering og posisjonerer seg dermed som en pioner i småbilsegmentet.

Hyundai i20 mild hybrid bensin: Generasjon III (2020-i dag)

Hyundai i20s motorutvalg er basert på to 1.0 T-GDI-motorer med et 48-volts mildhybridsystem. Den minste motoren yter 74 kW (100 hk), den kraftigste 88 kW (120 hk). Begge Hyundai i20-motorene har en reimdrevet startgenerator som hjelper til ved start og gjenvinner bremseenergi. Den velkjente ventilkoksingen som kjennetegner motorer med direkte innsprøytning, har blitt betydelig redusert ved hjelp av forbedret motorstyring, men forekommer likevel av og til. 1.0 T-GDI med 88 kW (120 hk) regnes som den mest balanserte motoren i denne generasjonen, og den leverer jevn kraft med lavt drivstofforbruk.

Hyundai i20 fullhybrid: Generasjon III (2020-i dag)

Høydepunktet i Hyundai i20s motorutvalg er 1.6 Hybrid med 79 kW (107 hk) bensinmotor og 32 kW (43 hk) elmotor, som gir en systemeffekt på 103 kW (141 hk). Denne Hyundai i20 Hybrid bruker en Atkinson-syklusmotor for maksimal effektivitet og oppnår et testforbruk på bare 3,4-4,1 liter per 100 kilometer. Systemet fungerer på samme måte som Toyotas hybrid med en planetgirkasselignende drivlinje, og anses for å være svært pålitelig. Det er ingen kjente svake punkter, men systemets kompleksitet kan føre til høyere reparasjonskostnader på lang sikt.

Hyundai i20 N Performance: Generasjon III (2020-i dag)

For sportslige sjåfører tilbyr Hyundai i20 N med en 1,6 T-GDI-motor med 150 kW (204 hk). Denne Hyundai i20 N-motoren er basert på den velprøvde Gamma-motoren, men er optimalisert for sportslig bruk og har ladeluftkjøling, forsterkede komponenter og sportslig tuning. De første erfaringene viser god driftssikkerhet, men vedlikeholdsintervallene bør følges nøye.

Hyundai i20 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,0 T-GDI MHEV 100-120 HK 4,9-5,5 l/100 km Av og til ventilkoksing Meget bra
1,6 Hybrid 141 HK 3,4-4,1 l/100 km Kompleks, men pålitelig Veldig bra
1,6 T-GDI N 204 HK 7,2-8,1 l/100 km Sportsmotor, krever mye vedlikehold Bra

Konklusjon: De beste Hyundai i20-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Hyundai i20-motorene viser en imponerende evolusjon fra enkle, men pålitelige sugemotorer til svært effektive hybridmotorer. Mens den første generasjonen imponerte med sin absolutte mangel på problemer, tilbyr den nåværende generasjonen toppmoderne teknologi med fortsatt høy pålitelighet. Den konsekvente elektrifiseringen posisjonerer Hyundai som teknologileder i småbilsegmentet.

  • Beste Hyundai i20 bensinmotor:

Hyundai i20 1.0 T-GDI MHEV (120 hk, generasjon III) kombinerer moderne mildhybridteknologi med velprøvd turboteknologi og tilbyr den beste balansen mellom ytelse, effektivitet og pålitelighet.

  • Beste Hyundai i20 dieselmotor:

Hyundai i20 1,4 CRDi (90 hk, generasjon I og II) er fortsatt den mest pålitelige og økonomiske drivlinjen for hyppige sjåfører og lange reiser i begge generasjoner.

  • Beste Hyundai i20 hybridmotor:

Hyundai i20 1.6 Hybrid (141 hk, generasjon III) setter nye standarder for effektivitet og kjørekomfort, og representerer fremtiden for drivlinjer i småbiler.

For vedlikehold og reservedeler til alle Hyundai i20-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 531,80 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
531,80 kr
132,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 82
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Top Tec
  • Versjon: 4200
  • Varenummer: 8973
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 813,73 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
813,73 kr
162,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 310,71 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
310,71 kr
62,14 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1332,35 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1332,35 kr
66,62 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 44
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 154291
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 642,83 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
642,83 kr
160,71 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 528,15 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
528,15 kr
105,63 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 15W-40
  • ACEA: ACEA E2, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • API: API CG-4, API CF, API SL
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Mineralolje
  • Produktlinje: DIESEL
  • Varenummer: MN7402-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 994,30 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
994,30 kr
49,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolje 0W-30, 4l
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra A5 / B5
  • Varenummer: 550046685
  • Produsentanbefaling olje: Ford, Volvo
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 564,84 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l
Artikkelnummer: 550046685
564,84 kr
141,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: RACING+ESTER
  • Varenummer: MN7902-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1375,15 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7902-20
Mer
1375,15 kr
68,76 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-54%
H 309 BOSCH Twin Rear 3 397 011 630 Vindusvisker bak 300 mm, Standard
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Lengde [mm]: 300
  • Produktlinje: Twin Rear
  • Type viskeblad: Standard
  • BOSCH: Vindusvisker bak
  • Varenummer: 3 397 011 630
  • Vår pris: 85,63 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Vindusvisker bak 300 mm, Standard
Artikkelnummer: 3 397 011 630
sammenlignet med Veil. pris 190,17 kr

85,63 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-17%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: SAE 40
  • API: API CH-4, API SJ
  • Innhold [liter]: 1
  • Produktlinje: SAE
  • Versjon: 40
  • Varenummer: CH9404-1
  • Tank design: Flaske
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Vår pris: 113,74 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

113,74 kr
113,74 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-31%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 100
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Special Tec
  • Versjon: F
  • Varenummer: 3853
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 665,34 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

665,34 kr
133,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Tank design: Kanne
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 321,71 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
321,71 kr
80,43 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Energy
  • Versjon: Formula OP
  • Varenummer: MN7701-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 291,24 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
291,24 kr
72,81 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-26%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 90
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: EDGE
  • Versjon: LL
  • Varenummer: 15F7E5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 536,22 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F7E5
sammenlignet med Veil. pris 725,60 kr

536,22 kr
134,06 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: