• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Peugeot 5008 motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Peugeot 5008 generasjon I (2009-2017)
    1. Peugeot 5008 bensinmotorer: Generasjon I (2009-2017)
    2. Peugeot 5008 dieselmotorer: Generasjon I (2009-2017)
  2. Peugeot 5008 Generasjon II (2016-i dag)
    1. Peugeot 5008 bensinmotorer: Generasjon II (2016-i dag)
    2. Peugeot 5008 dieselmotorer: Generasjon II (2016-i dag)
    3. Peugeot 5008 hybriddrift: Generasjon II (2016-i dag)
  3. Konklusjon: De beste Peugeot 5008-motorene gjennom alle generasjoner

Siden lanseringen i 2009 har Peugeot 5008 etablert seg som en allsidig familie-MPV og senere som en stilig SUV med et imponerende motorprogram fra Peugeot 5008. I løpet av to fundamentalt forskjellige generasjoner har bilen utviklet seg fra en klassisk MPV til en moderne 7-seters SUV med avansert drivverksteknologi. Den teknologiske utviklingen av Peugeot 5008-motorene gjenspeiler PSAs skifte fra konvensjonelle drivlinjer til svært effektive turbomotorer og hybridteknologi.

Peugeot 5008 generasjon I (2009-2017)

Peugeot 5008 generasjon I (2009-2017)

Den første generasjonen av Peugeot 5008 var designet som en klassisk kompakt varebil og hadde et solid, men ennå ikke helt modent motorutvalg. Kjørelengden varierte betydelig avhengig av drivverk: Mens de velprøvde HDi-dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 350 000 til 450 000 kilometer, viste de tidlige THP-bensinmotorene de første kostbare reparasjonene på registerkjeden eller høytrykkspumpen allerede mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Større motorskader på grunn av strekk i registerkjeden var ikke uvanlig hvis vedlikeholdet ble forsømt. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2.0 HDi med 163 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og økonomi på en optimal måte og viste seg å være praktisk talt uforgjengelig. Denne generasjonen konkurrerte med suksess med VW Touran og Opel Zafira, og den franske ingeniørkunsten viste seg å være overlegen, særlig i dieselmotorene.

Peugeot 5008 bensinmotorer: Generasjon I (2009-2017)

Bensinmotorene i Peugeot 5008 besto hovedsakelig av atmosfæriske og turboladede motorer fra THP-serien. Innstegsmotoren var en 1,6 VTi med 88 kW (120 hk), som var økonomisk, men noe svakbrystet i forhold til bilens vekt. 1,6 THP med 115 kW (156 hk) var mye mer populær, men led av typiske problemer for den tidlige turbogenerasjonen: strekk i registerkjeden, skader på høytrykkspumpen og sporadiske skader på turboladeren gjorde den til den mest problematiske motoren i denne generasjonen. Disse Peugeot 5008-motorene viste ofte de første tegnene på slitasje etter 100 000 kilometer, spesielt hvis de foreskrevne vedlikeholdsintervallene ikke ble overholdt. Den kraftigste bensinmotoren var til tider en 2,0 THP med 120 kW (163 hk), men denne ble bare produsert i et lite antall.

Peugeot 5008 dieselmotorer: Generasjon I (2009-2017)

Peugeot 5008-dieselmotorene ble dominert av den velprøvde HDi-familien med common-rail innsprøytning. Innstegsmodellen var en 1.6 HDi med 82 kW (112 hk), som viste seg å være svært økonomisk og pålitelig. Enda mer populær var 2.0 HDi i ulike effektnivåer fra 110 kW (150 hk) til 120 kW (163 hk). Peugeot 5008 2.0 HDi med 120 kW (163 hk) ble generasjonens absolutte favoritt - spesielt variantene som ble produsert fra og med 2011 med optimalisert innsprøytning og partikkelfilter som standard, viste seg å være usedvanlig slitesterke og økonomiske. Disse Peugeot 5008 HDi-motorene oppfylte allerede Euro 5-standarden og tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse, forbruk og pålitelighet som fortsatt er verdsatt i dag.

Peugeot 5008 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 VTi 120 HK 7,2-8,1 l/100 km Svakbrystet, men robust Gjennomsnitt
1,6 THP 156 HK 7,8-8,7 l/100 km Tannkjede, høytrykkspumpe Problematisk
2,0 THP 163 HK 8,5-9,2 l/100 km Sjeldne, lignende THP-problemer Moderat
1,6 HDi 112 HK 5,8-6,4 l/100 km Svært robust og økonomisk Meget god
2.0 HDi 150-163 HK 6,1-6,8 l/100 km Praktisk talt uforgjengelig Veldig bra

Peugeot 5008 Generasjon II (2016-i dag)

Peugeot 5008 Generasjon II (2016-i dag)

Andre generasjon Peugeot 5008 markerte en radikal endring fra varebil til SUV og brakte med seg et helt nytt, ultramoderne motorutvalg. Denne generasjonen anses for å være betydelig mer driftssikker enn forgjengeren, og de fleste motorene kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 250 000 og 300 000 kilometer. De nye PureTech-bensinmotorene hadde innledningsvis problemer med våte tannreimer, men disse ble erstattet av tannkjeder fra 2019. Det absolutte høydepunktet er 1,5 BlueHDi med 130 hk - et teknisk mesterverk som kombinerer kraft, effektivitet og pålitelighet på en perfekt måte. Hybridteknologien debuterte også med 1.6 Hybrid4 fra 2019, noe som gjorde bilen til en konkurrent til BMW X3 og Audi Q5. Elektrifiseringen nådde sitt høydepunkt i 2021 med den helelektriske e-5008.

Peugeot 5008 bensinmotorer: Generasjon II (2016-i dag)

Peugeot 5008s bensinmotorutvalg er i sin helhet basert på den moderne PureTech-familien. Innstegsmotoren er en 1.2 PureTech med 96 kW (130 hk), som viser seg å være overraskende kraftig og økonomisk. Mye mer populær er 1,6 PureTech med 133 kW (180 hk), som imidlertid led av det beryktede problemet med tannrem-i-olje i de første produksjonsårene (2016-2019). Disse tidlige Peugeot 5008 PureTech-motorene hadde ofte skader på registerreimen allerede etter 60 000 kilometer, noe som kunne føre til store motorskader. Fra 2019 ble problemet løst ved å bytte til en tannremkjede, noe som forbedret driftssikkerheten dramatisk. Den kraftigste bensinmotoren var til tider en 2.0 PureTech med 165 kW (225 hk) i PSE-modellen, men denne ble bare produsert i et svært lite antall.

Peugeot 5008 dieselmotorer: Generasjon II (2016-i dag)

Peugeot 5008 er helt avhengig av den moderne BlueHDi-familien av dieselmotorer med SCR-katalysator og partikkelfilter. En 1,5 BlueHDi med 96 kW (130 hk) og en 2,0 BlueHDi med 133 kW (180 hk) er tilgjengelig. Peugeot 5008 1,5 BlueHDi har blitt den absolutte favoritten i hele modellutvalget - med et testforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km, enestående driftssikkerhet og tilstrekkelig kraft for alle kjøresituasjoner. Denne motoren regnes som en av de beste dieselmotorene i sin klasse, og utkonkurrerer til og med tyske konkurrenter når det gjelder effektivitet og holdbarhet. Den kraftigere 2.0 BlueHDi gir mer kraft til tauing, men er mindre vanlig og litt mer tørst.

Peugeot 5008 hybriddrift: Generasjon II (2016-i dag)

Peugeot 5008 Hybrid4 med 221 kW (300 hk) systemeffekt ble introdusert i 2019. Denne kombinerer en 1,6 PureTech med to elektriske motorer (foran og bak) og tilbyr firehjulsdrift og imponerende kjøreegenskaper. Peugeot 5008 plug-in hybrid oppnår en elektrisk rekkevidde på rundt 60 kilometer og posisjonerer seg som et premiumalternativ til de tyske konkurrentene. Siden 2021 har den helelektriske e-5008 med 150 kW (204 hk) supplert utvalget og tilbyr en rekkevidde på opptil 350 kilometer.

Peugeot 5008 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 PureTech 130 HK 6,8-7,5 l/100 km Robust, men noe svak Bra
1,6 PureTech 180 HK 7,2-8,1 l/100 km Tidlige problemer med tannremmen Bra
2,0 PureTech 225 HK 8,7-9,4 l/100 km Sjelden, ingen langtidserfaring Gjennomsnittlig
1,5 BlueHDi 130 HK 4,2-4,8 l/100 km Fremragende i alle henseender Meget bra
2.0 BlueHDi 180 HK 5,1-5,7 l/100 km Robust, men mindre effektiv Bra
1,6 Hybrid4 300 HK 1,3 l/100 km + elektrisitet Kompleks, men svært effektiv Bra
Elektrisk 204 HK 17,5 kWh/100 km Rekkevidde, ladeinfrastruktur Bra

Konklusjon: De beste Peugeot 5008-motorene gjennom alle generasjoner

Utviklingen av Peugeot 5008-motorene demonstrerer på en imponerende måte det franske merkets teknologiske fremgang. Mens den første generasjonen fortsatt slet med typiske barnesykdommer, imponerer den andre generasjonen med moderne og effektive motorer som på ingen måte står tilbake for sine tyske konkurrenter. Spesielt bemerkelsesverdig er kvaliteten på BlueHDi-dieselmotorene, som er blant de beste i sin klasse.

  • Beste bensinmotor i Peugeot 5008:

1,6 PureTech (180 hk, generasjon II fra 2019) med kamkjede kombinerer sportslige ytelser med akseptabel driftssikkerhet og et moderne downsizing-konsept.

  • Beste Peugeot 5008 dieselmotor:

1,5 BlueHDi (130 hk, generasjon II) tilbyr den perfekte kombinasjonen av driftssikkerhet, økonomi og hverdagstauglighet - en referansemotor i sin klasse.

  • Beste hybridmotor i Peugeot 5008:

1.6 Hybrid4 (300 hk, generasjon II) med sin imponerende systemytelse og elektriske rekkevidde på 60 kilometer for krevende sjåfører.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner av Peugeot 5008 tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 601,55 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
601,55 kr
120,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 444,04 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
444,04 kr
111,01 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 254,08 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
254,08 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 529,11 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
529,11 kr
132,28 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Extreme MN7915-20 Motorolje 5W-40, 20l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: Extreme
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Motorsykkel
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7915-20
  • Vår pris: 1350,51 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 20l
Artikkelnummer: MN7915-20
Mer
1350,51 kr
67,53 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Motorolje 5W-40, 10l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 19
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Spesifikasjon: API CI-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: DIESEL TURBO
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7904-10
  • Vår pris: 724,33 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 10l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7904-10
Mer
724,33 kr
72,43 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER Modulo 13556 Setetrekk svart, Polyester, foran
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13556
  • Vår pris: 572,34 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13556
sammenlignet med Veil. pris 702,79 kr

572,34 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS TITAN SYN MC 601411717 Motorolje 10W-40, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, VW 502 00, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: TITAN
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: SYN MC
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • FUCHS: Motorolje
  • Varenummer: 601411717
  • Vår pris: 535,50 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 601411717
535,50 kr
107,10 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-12%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 66
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SP
  • Produktlinje: Leichtlauf
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: High Tech
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3864
  • Vår pris: 702,55 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 3864
sammenlignet med Veil. pris 799,30 kr

702,55 kr
140,51 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MAXGEAR 78-0114 Xenon-pære
Anmeldelser - 55
Produkt info
  • Lampetype: D1S
  • Spenning [V]: 85, 24
  • Nominell ytelse [W]: 35
  • fargetemperatur [K]: 6000
  • Sokkeltype lyspære: Pk32d-2
  • Selvbetj. pakning, se stykkliste
  • Lysdesign: Bi-Xenon, xenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Xenon-pære
  • Varenummer: 78-0114
  • Vår pris: 371,18 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MAXGEAR Xenon-pære
Artikkelnummer: 78-0114
371,18 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower MST C3 872597 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, VW 505 00, VW 505 01, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: MST C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Katalysatortype: for kjøretøy med katalytisk sot / partikkelfilter
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872597
  • Vår pris: 690,38 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872597
690,38 kr
172,60 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154288 Motorolje 5W-30, 1l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154288
  • Vår pris: 209,67 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 1l
Artikkelnummer: 154288
209,67 kr
209,67 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
VT540S EIBACH VT540-S Utvidelse skvettskjerm framaksel, bakaksel, Splash Guards
Anmeldelser - 19
Produkt info
  • Monteringsposisjon: framaksel, bakaksel
  • Lengde [mm]: 210
  • Bredde [mm]: 13
  • tilleggsinfo: Splash Guards
  • EIBACH: Utvidelse skvettskjerm
  • Varenummer: VT540-S
  • Vår pris: 601,54 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
EIBACH Utvidelse skvettskjerm framaksel, bakaksel, Splash Guards
Artikkelnummer: VT540-S
601,54 kr
Pris per sett med 2 deler
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-26%
D1S OSRAM XENARC COOL BLUE INTENSE next Generation 66140CBN Xenon-pære
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • Lampetype: D1S
  • Spenning [V]: 85
  • Nominell ytelse [W]: 35
  • Sokkeltype lyspære: Pk32d-2
  • Tank design: Eske
  • fargetemperatur [K]: 6200
  • Lysdesign: xenon
  • Produktlinje: XENARC COOL BLUE INTENSE next Generation
  • XenonLight: 1
  • OSRAM: Xenon-pære
  • Varenummer: 66140CBN
  • Vår pris: 880,55 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
OSRAM Xenon-pære
Artikkelnummer: 66140CBN
sammenlignet med Veil. pris 1193,92 kr

880,55 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TEXACO Havoline Extra 840126HOE Motorolje 10W-40, 20l
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, PSA B71 2300
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Havoline
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: Extra
  • Tank design: Kanne
  • Motorversjon: 4-Stroke
  • Kjøretøytype: Bil
  • Katalysatortype: for kjøretøy uten katalytisk sot / partikkelfilter
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • TEXACO: Motorolje
  • Varenummer: 840126HOE
  • Vår pris: 1822,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TEXACO Motorolje 10W-40, 20l
Artikkelnummer: 840126HOE
1822,47 kr
91,12 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: