• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Mazda MX-5-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Mazda MX-5 generasjon I (1989-1997)
    1. Mazda MX-5 bensinmotorer: Generasjon I (1989-1997)
  2. Mazda MX-5 generasjon II (1998-2005)
    1. Mazda MX-5 bensinmotorer: Generasjon II (1998-2005)
  3. Mazda MX-5 Generasjon III (2005-2015)
    1. Mazda MX-5 bensinmotorer: Generasjon III (2005-2015)
  4. Mazda MX-5 generasjon IV (fra 2015 og frem til i dag)
    1. Mazda MX-5 bensinmotorer: Generasjon IV (2015-i dag)
  5. Konklusjon: De beste Mazda MX-5-motorene gjennom alle generasjoner

Siden lanseringen i 1989 har Mazda MX-5 blitt verdens mest solgte roadster, og tilbyr et fascinerende utvalg av Mazda MX-5-motorer gjennom fire generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og særegne kjøreegenskaper som har formet sportsbilens karakter. Den teknologiske utviklingen spenner fra klassiske sugemotorer til moderne motorer med direkte innsprøytning og variabel ventilstyring.

Mazda MX-5 generasjon I (1989-1997)

Mazda MX-5 generasjon I (1989-1997)

Den første Mazda MX-5-generasjonen var en tilbakevending til de klassiske roadster-dydene og var preget av enkle, men robuste motorer. Kjørelengden var imponerende: Med riktig vedlikehold nådde de velprøvde sugemotorene lett 300 000 til 400 000 kilometer, og større reparasjoner inntraff vanligvis først etter 200 000 til 250 000 kilometer. Typiske slitasjedeler som vannpumpe, clutch og registerreim krevde oppmerksomhet hver 100 000 til 120 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 1,8-liters motoren med 131 hk, som kombinerte kraft, driftssikkerhet og den karakteristiske Mazda-lyden på en optimal måte. Teknisk sett var alle motorene basert på velprøvd sugemotorteknologi uten komplisert elektronikk, noe som gjorde dem til de enkleste å vedlikeholde i hele MX-5s historie.

Mazda MX-5 bensinmotorer: Generasjon I (1989-1997)

Mazda MX-5s motorutvalg besto opprinnelig av en 1,6-liters firesylindret (B6ZE) med 85 kW (115 hk), som fungerte som basismotor fra 1989 til 1993. Fra 1994 ble den kraftigere 1,8-liters motoren (BP-ZE) med 96 kW (131 hk) lagt til, og denne ble raskt den mest populære motoren. Begge Mazda MX-5-motorene hadde doble kamaksler og 16 ventiler, men fungerte fortsatt med klassiske forgassere eller enkel innsprøytning. 1,6-literen ble ansett for å være spesielt økonomisk og lett å få opp i turtall, mens 1,8-literen hadde høyere dreiemoment og kraftigere egenskaper. Typiske problemer var begrenset til normal slitasje: Utskifting av registerreim hver 100 000 km, tidvis utette ventildekselpakninger og slitte kamakselager etter høy kjørelengde.

Mazda MX-5-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 B6ZE 115 HK 7,8-8,5 l/100 km Tannrem, ventildekselpakning Meget god
1,8 BP-ZE 131 HK 8,2-9,0 l/100 km Kamakselager etter 250 000 km Meget bra

Mazda MX-5 generasjon II (1998-2005)

Mazda MX-5 generasjon II (1998-2005)

Den andre Mazda MX-5-generasjonen brakte med seg et betydelig teknisk fremskritt og regnes som den mest balanserte av alle generasjoner. Motorene fra denne epoken kjørte regelmessig mellom 250 000 og 350 000 kilometer med riktig vedlikehold, og de reviderte 1,8-liters motorene var spesielt holdbare. Større reparasjoner var vanligvis bare nødvendig etter 180 000 til 220 000 kilometer, hovedsakelig på vannpumpen og clutchen. Det absolutte høydepunktet var 1,8-liters motoren med 146 hk fra 2001 - et teknisk mesterverk med variabel ventilstyring (VVT) som ga både kraft og effektivitet. Denne generasjonen introduserte for første gang moderne motorstyringssystemer og tilbød betydelig bedre effekt kombinert med forbedret driftssikkerhet.

Mazda MX-5 bensinmotorer: Generasjon II (1998-2005)

Mazda MX-5-motorserien startet med en revidert 1,6-liters motor (B6D) med 81 kW (110 hk) og en forbedret 1,8-liters motor (BP-4W) med 103 kW (140 hk). Fra 2001 ble 1,8-literen erstattet av en mer moderne versjon (BP-VE) med 107 kW (146 hk) og variabel ventilstyring. Disse Mazda MX-5-motorene fikk moderne drivstoffinnsprøytningssystemer og forbedret motorstyring, noe som resulterte i jevnere kraftleveranse og bedre respons. 1,8-literen med VVT utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i hele generasjonen - spesielt variantene som ble produsert fra 2001 og utover, med optimalisert oljetilførsel og forsterkede lagre, viste seg å være usedvanlig slitesterke og vedlikeholdsfrie.

Mazda MX-5 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 B6D 110 HK 7,5-8,2 l/100 km Lite brukt, treg Gjennomsnittlig
1,8 BP-4W 140 HK 8,0-8,8 l/100 km Vannpumpe etter 150 000 km God
1.8 BP-VE (VVT) 146 HK 8,1-8,9 l/100 km Svært robust, kun normale slitedeler Veldig bra

Mazda MX-5 Generasjon III (2005-2015)

Mazda MX-5 Generasjon III (2005-2015)

Den tredje generasjonen Mazda MX-5 markerte overgangen til moderne motorteknologi og brakte med seg både innovasjoner og nye utfordringer. De fleste motorene i denne generasjonen går mellom 200 000 og 300 000 kilometer med riktig vedlikehold, og 2,0-litersmotorene er spesielt kraftige, men også mer vedlikeholdskrevende. Større motorskader er sjeldne, men problemer med den mer komplekse elektronikken forekommer oftere. Det absolutte høydepunktet var 2,0-litersmotoren med 160 hk - en velbalansert motor med god kraftutvikling og akseptabel driftssikkerhet. Denne generasjonen introduserte for første gang en hardtop-cabriolet (RF) og tilbød betydelig mer komfort, selv om det gikk på bekostning av det opprinnelige lettvektskonseptet.

Mazda MX-5 bensinmotorer: Generasjon III (2005-2015)

Mazda MX-5s motorutvalg besto opprinnelig av en 1,8-liters motor (LF-VE) med 93 kW (126 hk) og en ny 2,0-liters motor (LF-VE) med 118 kW (160 hk). Fra 2009 fikk 2,0-literen en effektøkning til 121 kW (165 hk). Begge Mazda MX-5-motorene hadde variabel ventilstyring og moderne direkte innsprøytning, noe som førte til forbedret effektivitet. 1,8-literen ble ansett som en økonomisk og driftssikker basismotor, mens 2,0-literen bød på betydelig mer kjøreglede, men var også mer utsatt for problemer. Typiske svakheter var direkteinnsprøytningssystemet, som førte til koksing av innsugsventilene og tidvis defekte tennspoler, noe som igjen førte til ujevn motorgang.

Mazda MX-5 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,8 LF-VE 126 HK 7,8-8,6 l/100 km Ventilkoksing, tennspoler Bra
2,0 LF-VE 160-165 HK 8,4-9,2 l/100 km Direkte innsprøytning, kompleks elektronikk Gjennomsnittlig

Mazda MX-5 generasjon IV (fra 2015 og frem til i dag)

Mazda MX-5 generasjon IV (fra 2015 og frem til i dag)

Den nåværende Mazda MX-5-generasjonen representerer en tilbakevending til opprinnelsen med moderne teknologi og baserer seg utelukkende på svært effektive sugemotorer med SkyActiv-teknologi. Alle motorene er utstyrt med avansert direkte innsprøytning og variabel ventiltiming. Ettersom generasjonen bare har vært på markedet siden 2015, er langtidserfaringen begrenset, men de første testene viser lovende resultater. Toppmotoren er den 2,0-liters SkyActiv-G med 184 hk, som kombinerer sportslige ytelser med høy effektivitet. SkyActiv-teknologien lover en levetid på over 300 000 kilometer, ettersom den optimaliserte forbrenningen beskytter motoren og samtidig reduserer utslippene.

Mazda MX-5 bensinmotorer: Generasjon IV (2015-i dag)

Mazda MX-5-motorutvalget var opprinnelig basert på en 1,5-liters SkyActiv-G med 96 kW (131 hk) og en 2,0-liters SkyActiv-G med 118 kW (160 hk). Fra 2019 fikk 2,0-literen en effektøkning til 135 kW (184 hk) takket være optimaliserte innsugsveier og høyere kompresjon. Begge Mazda MX-5-motorene er utstyrt med den revolusjonerende SkyActiv-teknologien med ekstremt høyt kompresjonsforhold (14:1) og presis direkte innsprøytning. 1,5-literen anses for å være spesielt karakterfull og lett, mens 2,0-literen med 184 hk tegner til å bli den beste motoren i denne generasjonen - den gir lineær kraftutvikling over et bredt turtallsområde og har så langt vært uten større produksjonsproblemer, selv om den av og til er utsatt for koksing på korte strekninger.

Mazda MX-5-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,5 SkyActiv-G 131 HK 6,8-7,5 l/100 km Av og til koksing på korte turer Meget bra
2.0 SkyActiv-G 160 HK 7,2-8,0 l/100 km Robust, velprøvd Bra
2.0 SkyActiv-G (fra 2019) 184 HK 7,4-8,2 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra

Konklusjon: De beste Mazda MX-5-motorene gjennom alle generasjoner

Utviklingen av Mazda MX-5-motorene viser en fascinerende reise fra enkle, men robuste sugemotorer til toppmoderne SkyActiv-enheter. Mens de tidlige generasjonene var preget av enkelhet og pålitelighet, tilbyr de nyere motorene betydelig mer effekt og forbedret effektivitet. Det konsekvente fokuset på sugemotorer gjør MX-5 til et unntak i moderne bilindustri og bevarer den karakteristiske kjøregleden.

  • Beste Mazda MX-5 bensinmotor noensinne:

Den 2,0-liters SkyActiv-G med 184 hk (generasjon IV, fra 2019) kombinerer moderne teknologi med klassiske roadster-egenskaper og tilbyr den beste balansen mellom ytelse, effektivitet og pålitelighet.

  • Den mest pålitelige Mazda MX-5-motoren:

1,8-liters BP-ZE (generasjon I, 1994-1997) med 131 hk er fortsatt den mest robuste motoren i MX-5-historien, og har regelmessig gått over 400 000 kilometer med minimalt vedlikehold.

  • Beste Mazda MX-5-motor på innstegsnivå:

1,8-liters BP-VE med VVT (generasjon II, 2001-2005) med 146 hk tilbyr den optimale kombinasjonen av ytelse, pålitelighet og enkelt vedlikehold for klassiske roadsteropplevelser.

Når det gjelder vedlikehold og reservedeler til alle Mazda MX-5-generasjoner, tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering - fra klassiske slitedeler til de tidlige generasjonene til moderne komponenter til dagens SkyActiv-motorer.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 531,80 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
531,80 kr
132,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 75
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,68 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1332,35 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1332,35 kr
66,62 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 528,15 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
528,15 kr
105,63 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolje 0W-30, 4l
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra A5 / B5
  • Varenummer: 550046685
  • Produsentanbefaling olje: Ford, Volvo
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 564,84 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l
Artikkelnummer: 550046685
564,84 kr
141,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 XE
  • Varenummer: 150941
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 1937,44 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
1937,44 kr
96,87 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-31%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 100
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Special Tec
  • Versjon: F
  • Varenummer: 3853
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 665,34 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

665,34 kr
133,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Tank design: Kanne
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 321,71 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
321,71 kr
80,43 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TEXACO Havoline ProDS V 804038MHE Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Havoline
  • Versjon: ProDS V
  • Varenummer: 804038MHE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TEXACO: Motorolje
  • Vår pris: 511,92 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TEXACO Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 804038MHE
511,92 kr
127,98 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-23%
CASTROL EDGE 15F640 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 20
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE
  • Varenummer: 15F640
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 591,59 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 15F640
sammenlignet med Veil. pris 773,21 kr

591,59 kr
147,90 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 60
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: FS X2
  • Varenummer: 153640
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 620,15 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
620,15 kr
155,04 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS 153687 Motorolje 0W-40, 4l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: FS
  • Varenummer: 153687
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 620,87 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-40, 4l
Artikkelnummer: 153687
620,87 kr
155,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS Titan GT1 Pro C-3 601426384 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Titan
  • Versjon: GT1 Pro C-3
  • Varenummer: 601426384
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • FUCHS: Motorolje
  • Vår pris: 656,74 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FUCHS Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 601426384
656,74 kr
131,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-20 Motorolje 10W-30, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: SPECIAL PLUS
  • Varenummer: MN7512-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1018,57 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-30, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7512-20
Mer
1018,57 kr
50,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-31%
LIQUI MOLY Longtime High Tech 1137 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, OV0401547-G30, OV0401547-D30, MB 229.51, VW 505 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Longtime High Tech
  • Varenummer: 1137
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 679,06 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1137
sammenlignet med Veil. pris 985,24 kr

679,06 kr
135,81 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: