• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

MERCEDES-BENZ SLK R170-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Mercedes-Benz SLK R170-motorer - første generasjon (1996-2004)
    1. Mercedes-Benz SLK R170 bensinmotorer første generasjon (1996-2004)
  2. Mercedes-Benz SLK R170-motorer - modelloppgradering og ansiktsløftning (2000-2004)
    1. Mercedes-Benz SLK R170 V6 bensinmotor med ansiktsløftning (2000-2004)
    2. Mercedes-Benz SLK R170 bensinmotorer med kompressor - ansiktsløftning (2000-2004)
  3. Konklusjon: De beste Mercedes-Benz SLK R170-motorene i alle generasjoner

Mercedes-Benz SLK R170, som debuterte i 1996 som en kompakt roadster, etablerte seg som en rimelig inngang til Mercedes-cabrioletverdenen. Den første SLK-generasjonen tilbød et bemerkelsesverdig utvalg av motorer, alt fra økonomiske firesylindrede enheter til den kraftige V6-motoren med kompressor. I løpet av de åtte årene den ble produsert, fortsatte motorene å utvikle seg og satte nye standarder i den kompakte roadsterklassen.

Mercedes-Benz SLK R170-motorer - første generasjon (1996-2004)

Mercedes-Benz SLK R170-motorer - første generasjon (1996-2004)

Den første SLK-generasjonen R170 revolusjonerte roadstermarkedet med sitt innovative Vario-tak og et sofistikert motorutvalg. Med riktig vedlikehold kan de fleste R170-motorene enkelt gå mellom 200 000 og 250 000 kilometer, selv om de kompressormatede motorene kan kreve større overhalinger fra 150 000 kilometer hvis de brukes intensivt. SLK 32 AMG med sin 3,2-liters V6 kompressormotor regnes som det absolutte høydepunktet i serien, og den kombinerer imponerende ytelser med fortsatt overkommelige vedlikeholdskostnader.

Teknisk sett har Mercedes i R170-generasjonen satset på velprøvde motorer fra andre modellserier, som er spesialtilpasset for roadsterbruk. De firesylindrede motorene kom fra A- og C-Klasse, mens V6-motorene ble hentet fra E-Klasse. Spesielt nyskapende var bruken av kompressorteknologi, som allerede på 1990-tallet ga imponerende ytelser.

Sammenlignet med konkurrenter som BMW Z3 eller Porsche Boxster, posisjonerte SLK R170 seg som et teknisk mer modent og mer komfortabelt alternativ. Variotaket og den høye kvaliteten på utførelsen rettferdiggjorde den høyere prisen sammenlignet med enklere roadsterkonsepter.

Mercedes-Benz SLK R170 bensinmotorer første generasjon (1996-2004)

Bensinmotorene i den første SLK-generasjonen besto av et bredt spekter av fire- og sekssylindrede enheter. Innstegsmotoren SLK 200 med 100 kW (136 hk) og motorkode M 111.973 viste seg å være en pålitelig følgesvenn i hverdagen, selv om den nådde sine grenser med en sportslig kjørestil. SLK 230 Kompressor med 142 kW (193 hk) og motorkode M 111.983 tilbød betydelig mer trekkraft og ble lenge sett på som det ideelle kompromisset mellom ytelse og drivstofforbruk.

Toppmodellen var SLK 32 AMG med 3,2-liters V6-kompressormotor M 112.960, som leverte 260 kW (354 hk) og katapulterte den kompakte roadsteren til 100 km/t på bare 4,6 sekunder. Denne motoren imponerte med sin lineære kraftutvikling og den karakteristiske kompressorlyden, men den medførte også høyere vedlikeholdskostnader.

Remskivene til ladeluftpumpen viste seg ofte å være problematiske i de kompressormatede motorene fra rundt 80 000 kilometer og oppover, og det samme gjaldt innsugningsmanifoldene, som hadde en tendens til å lekke ved høyt kjørelengde. De firesylindrede motorene slet av og til med problemer med registerkjeden fra 120 000 kilometer og oppover, mens V6-motorene var mer robust konstruert.

SLK 200 Kompressor, som avløste den stemningsfulle SLK 200 i 2000, bød på en balansert blanding av ytelse og effektivitet med 120 kW (163 hk) fra motorkode M 111.958. De senere modellversjonene fra 2001 og fremover ble ansett for å være spesielt modne og pålitelige.

Motor Effekt (hk) Drivstofforbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
SLK 200 (M 111.973) 136 8,5 Tannkjede fra 120 000 km Bra
SLK 200 K (M 111.958) 163 8,8 Kompressorrem fra 80 000 km Bra
SLK 230 K (M 111.983) 193 9,2 Problemer med innsugningsmanifold, kompressor Gjennomsnittlig
SLK 32 AMG (M 112.960) 354 12,8 Høye vedlikeholdskostnader, kompressor god

Mercedes-Benz SLK R170-motorer - modelloppgradering og ansiktsløftning (2000-2004)

Med ansiktsløftningen i 2000 reviderte Mercedes-Benz motorutvalget til SLK R170 fundamentalt. Forventningene til kjørelengde holdt seg på et høyt nivå på 200 000 til 280 000 kilometer, og de reviderte motorene scoret poeng med bedre materialer og optimaliserte styreenheter. SLK 320 med sin 3,2-liters V6-sugemotor etablerte seg som den mest driftssikre motoren i hele modellserien, og bød på en perfekt balanse mellom ytelse og holdbarhet.

Den viktigste nyheten var SLK 320 med 160 kW (218 hk) fra den velprøvde M 112.947-motoren, som allerede hadde bevist sin pålitelighet i E-Klasse. Samtidig ble elektronikken i alle motorene revidert og eksosrensesystemet forbedret for å oppfylle strengere utslippskrav.

Spesielt de ansiktslettede modellene fra 2001 fikk optimalisert programvare og forbedret innsprøytningssystem. De kompressormatede motorene ble utstyrt med mer robuste ladeluftkjølere og forbedrede bypassventiler, noe som økte holdbarheten betraktelig.

Mercedes-Benz SLK R170 V6 bensinmotor med ansiktsløftning (2000-2004)

Den nylanserte SLK 320 med M 112.947-motoren revolusjonerte modellserien med sin kombinasjon av 160 kW (218 hk) ytelse og eksepsjonell driftssikkerhet. Denne 3,2-liters V6-sugemotoren kom direkte fra E-Klasse og viste seg å være praktisk talt vedlikeholdsfri opp til 200 000 kilometer. Kun vanlige slitasjedeler som tennspoler etter 100 000 kilometer og sporadiske problemer med gassventilen etter 150 000 kilometer skjemmet det ellers feilfrie bildet.

SLK 32 AMG, som fortsatt var tilgjengelig, beholdt sin M 112.960 kompressormotor med 260 kW (354 hk), men nøt godt av revidert ladeluftkjøling og optimalisert motorstyring. Disse forbedringene reduserte feilfrekvensen på kompressorenheten merkbart, selv om de grunnleggende høyere vedlikeholdskravene forble.

Begge V6-motorene kjennetegnes av jevn gange og harmonisk kraftoverføring. Den atmosfæriske 320-motoren ble ansett for å være spesielt slitesterk og nådde lett 300 000 kilometer og mer med riktig vedlikehold.

Mercedes-Benz SLK R170 bensinmotorer med kompressor - ansiktsløftning (2000-2004)

De reviderte kompressormotorene i facelift-generasjonen fikk en rekke detaljforbedringer. SLK 200 Kompressor med M 111.958-motor og 120 kW (163 hk) fikk en mer effektiv ladeluftkjøler og optimaliserte bypassventiler, noe som økte kompressorenhetens holdbarhet betydelig. Likevel forble de typiske svake punktene som remskiver og magnetkoblinger, som vanligvis måtte skiftes ut mellom 80 000 og 120 000 kilometer.

SLK 230 Kompressor ble kontinuerlig videreutviklet og oppnådde i sin endelige versjon 145 kW (197 hk) fra M 111.983-motoren. Den forbedrede innsugningsmanifolden i aluminium løste problemene med de tidlige plastversjonene, mens optimaliserte innsprøytningsdyser sørget for jevnere forbrenning.

Spesielt de sene produksjonsårene 2003 og 2004 regnes som teknisk modne, ettersom Mercedes-Benz i stor grad hadde eliminert barnesykdommene med kompressorteknologien. Vedlikeholdsintervallene kunne forlenges til 15 000 kilometer uten at det gikk på bekostning av driftssikkerheten.

Motor Effekt (hk) Drivstofforbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
SLK 200 K (M 111.958) 163 8,6 Kompressorrem, magnetisk clutch God
SLK 230 K (M 111.983) 197 9,1 Inntaksmanifold, ladeluftkjøler Gjennomsnittlig
SLK 320 (M 112.947) 218 9,8 Tennspoler, gassventil Meget bra
SLK 32 AMG (M 112.960) 354 12,5 Vedlikehold av kompressor, høye kostnader Bra

Konklusjon: De beste Mercedes-Benz SLK R170-motorene i alle generasjoner

Motorutviklingen til SLK R170 gjenspeiler Mercedes-Benz' overgang fra eksperimentell kompressorteknologi til modne, pålitelige drivsystemer. Mens de tidlige kompressormotorene fortsatt slet med barnesykdommer, etablerte de senere enhetene seg som gjennomgående holdbare og karakterfulle drivverk for den kompakte roadsteren.

  • Beste Mercedes-Benz SLK R170 bensinmotor:

SLK 320 (M 112.947) med 218 hk - Den atmosfæriske V6-motoren imponerer med eksepsjonell pålitelighet, kultivert smidighet og tilstrekkelig kraft for sportslig kjøring.

  • Den mest sportslige motoren i Mercedes-Benz SLK R170:

SLK 32 AMG (M 112.960) med 354 hk - Den kompressormatede V6-motoren byr på imponerende ytelse og autentisk AMG-karakter, men krever konsekvent vedlikehold og høyere driftskostnader.

  • Mest effektive Mercedes-Benz SLK R170-motor:

SLK 200 Kompressor (M 111.958) med 163 hk - Den turboladede firesylinderen kombinerer moderat effekt med akseptabelt drivstofforbruk og regnes som den mest pålitelige kompressormotoren i modellserien.

Reservedeler til alle Mercedes-Benz SLK R170-motorer finner du i velprøvd kvalitet hos AUTODOC.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

CASTROL Transmax Agri Trans Plus 15BF7B Girolje 80W, Innhold: 20l
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • Versjon: Agri Trans Plus
  • Produktlinje: Transmax
  • viskositetsklasse SAE: 80W
  • Produsentens anbefalinger: ZF TE-ML 05F, ZF TE-ML 03E, ZF TE-ML 21F, MF M1145, Ford ESN-M2C-134D, Case 1207, Case 1209, MAT 3505, MAT 3525, MAT 3540
  • Innhold [liter]: 20
  • Spesifikasjon: API GL-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: traktor
  • Produsentanbefaling olje: ZF TE-ML 17E, S-Matic, RC-Shift
  • CASTROL: Girolje
  • Varenummer: 15BF7B
  • Vår pris: 1816,01 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Girolje 80W, Innhold: 20l
Artikkelnummer: 15BF7B
1816,01 kr
90,80 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 446,11 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
446,11 kr
89,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 332,18 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
332,18 kr
66,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-49%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 276,52 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

276,52 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 180,78 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
180,78 kr
180,78 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 638,06 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
638,06 kr
159,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • ACEA: ACEA E2, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • API: API CG-4, API CF, API SL
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Mineralolje
  • Produktlinje: DIESEL
  • Varenummer: MN7402-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1094,91 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
1094,91 kr
54,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Olje automatgir ATF III, 10l
Anmeldelser - 23
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Spesifikasjon: JASO M315 1A-LV
  • Versjon: Multivehicle JWS
  • Produktlinje: ATF
  • Tank design: Kanne
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8218-10
  • Vår pris: 524,01 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF III, 10l
Artikkelnummer: MN8218-10
Mer
524,01 kr
52,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: RACING+ESTER
  • Varenummer: MN7902-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1514,28 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7902-20
Mer
1514,28 kr
75,71 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-58%
ELRING 036.164 Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Anmeldelser - 87
Produkt info
  • Monteringsposisjon: sylinderhode
  • kjem. egenskap: permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding
  • Tank design: Tube
  • Innhold [ml]: 70
  • Material: Silikon
  • temperaturområde [°C]: -60
  • Temperaturområde til [°C]: 315
  • Farge: grå
  • ELRING: Tetningsstoff
  • Varenummer: 036.164
  • Vår pris: 72,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ELRING Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Artikkelnummer: 036.164
sammenlignet med Veil. pris 174,00 kr

72,79 kr
Pris per produkt
1039,86 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 92
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,49 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-11%
FEBI BILSTEIN 101352 Tetning, oljepåfyllingsstuss lås
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Tykkelse [mm]: 2
  • Innvendig diameter [mm]: 47
  • Material: NBR (nitril-butadien-kautsjuk)
  • Vekt [kg]: 0,003
  • Diameter [mm]: 59
  • FEBI BILSTEIN: Tetning, oljepåfyllingsstuss lås
  • Varenummer: 101352
  • Vår pris: 30,65 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Tetning, oljepåfyllingsstuss lås
Artikkelnummer: 101352
sammenlignet med Veil. pris 34,76 kr

30,65 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AG13 MN4013-10 Frostvæske ASTM D3306-SAE J1034, grønn, 10l, Ferdigblandet, aminfri-nitritfri
Anmeldelser - 25
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: grønn
  • Produktlinje: AG13
  • Produsentens anbefalinger: BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Ford ESE-M978B4H-A, GM 1825-M, GM 1899-M, MAN 324 NF, MB 325.0, MTU MTL 5048, GME L1301, GM QL130100
  • Spesifikasjon: SAE J1034, Afnor NF R15-601, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, BS 6580:2010, NATO S-759
  • Innhold [liter]: 10
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • kjem. egenskap: fosfatfri, nitritfri, aminfri
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4013-10
  • Vår pris: 283,65 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Frostvæske ASTM D3306-SAE J1034, grønn, 10l, Ferdigblandet, aminfri-nitritfri
Artikkelnummer: MN4013-10
Mer
283,65 kr
28,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ContiClassic MN7501-20 Motorolje 10W-40, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2294, Renault RN0710, MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.1, Renault RN0700, VW 500 00, VW 501 01
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ContiClassic
  • Varenummer: MN7501-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1129,56 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-40, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7501-20
Mer
1129,56 kr
56,48 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SCC Fahrzeugtechnik M1215KU40Z Hjulbolt M12 x 1,5, Kulesete A/G, sølv, for lettmetallfelger, SW17, Stål, utvendig sekskant
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • bolthodehøyde [mm]: 21
  • Nøkkelvidde: 17
  • Gjengemål: M12 x 1,5
  • Hjulfesting: Kulesete A / G
  • Skruelengde under hode [mm]: 40
  • Farge: sølv
  • Vekt [kg]: 0,07
  • Skruehode-mutterprofil: utvendig sekskant
  • Felger: for lettmetallfelger
  • Material: Stål
  • Radius [mm]: 12
  • Diameter [mm]: 22
  • SCC Fahrzeugtechnik: Hjulbolt
  • Varenummer: M1215KU40Z
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SCC Fahrzeugtechnik Hjulbolt M12 x 1,5, Kulesete A/G, sølv, for lettmetallfelger, SW17, Stål, utvendig sekskant
Artikkelnummer: M1215KU40Z
39,89 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: