• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Toyota Auris-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Toyota Auris generasjon I (2006-2012)
    1. Toyota Auris bensinmotorer: Generasjon I (2006-2012)
    2. Toyota Auris dieselmotorer: Generasjon I (2006-2012)
  2. Toyota Auris generasjon II (2012-2018)
    1. Toyota Auris bensinmotorer: Generasjon II (2012-2018)
    2. Toyota Auris hybriddrift: Generasjon II (2012-2018)
    3. Toyota Auris dieselmotorer: Generasjon II (2012-2018)
  3. Toyota Auris Generasjon III (2018-2019)
    1. Toyota Auris bensinmotorer: Generasjon III (2018-2019)
    2. Toyota Auris hybriddrivverk: Generasjon III (2018-2019)
  4. Konklusjon: De beste Toyota Auris-motorene i alle generasjoner

Toyota Auris har etablert seg som en pålitelig kompaktbil siden lanseringen i 2006, og tilbyr et sofistikert utvalg av Toyota Auris-motorer gjennom tre generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny hybridteknologi og velprøvde bensinmotorer som er kjent for sin eksepsjonelle holdbarhet.

Toyota Auris generasjon I (2006-2012)

Toyota Auris generasjon I (2006-2012)

Den første generasjonen av Toyota Auris var preget av velprøvd japansk ingeniørkunst og hadde usedvanlig pålitelige motorer. Kjørelengden nådde regelmessig 400 000 til 500 000 kilometer med riktig vedlikehold, og 1,6 VVT-i bensinmotorene var spesielt holdbare. Større motorskader var praktisk talt uhørt, og kun mindre slitasjedeler som tennspoler eller vannpumper trengte tilsyn mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 1,6 VVT-i med 132 hk, som kombinerte driftssikkerhet, moderate ytelser og godt drivstofforbruk på en optimal måte. Denne generasjonen gikk helt bort fra turbolading og satset i stedet på sugemotorer med Toyotas velprøvde VVT-i-teknologi.

Toyota Auris bensinmotorer: Generasjon I (2006-2012)

Bensinmotorutvalget i Toyota Auris besto av tre velprøvde VVT-i motorer. 1.4 VVT-i (1NZ-FE) med 71 kW (97 hk) fungerte som en økonomisk innstegsmotor og viste seg å være praktisk talt uforgjengelig - selv med forsømt vedlikehold nådde den lett opp i 300 000 kilometer. 1,6 VVT-i (1ZR-FE) med 97 kW (132 hk) ble bestselgeren i serien og ble ansett som en av de mest pålitelige motorene i sin klasse. Den kraftigste Toyota Auris-bensinmotoren var 1,8 VVT-i (2ZR-FE) med 108 kW (147 hk), som hovedsakelig ble installert i TS-sportversjonen. Alle Toyota Auris-motorene i denne generasjonen var kjennetegnet av enkelt vedlikehold, lave driftskostnader og praktisk uforgjengelighet.

Toyota Auris dieselmotorer: Generasjon I (2006-2012)

Toyota satset på den velprøvde D-4D-teknologien for dieselmotorene i Toyota Auris. 1.4 D-4D (1ND-TV) med 66 kW (90 hk) var den minste dieselmotoren og ga god økonomi, men led av typiske problemer med små motorer, som blokkering av sotpartikkelfilteret på korte strekninger. 2.0 D-4D (1AD-FTV) med 93 kW (126 hk) utviklet seg til å bli generasjonens mest pålitelige dieselmotor - denne Toyota Auris TDI-motoren oppfylte allerede Euro 4-normen og tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse og økonomi. Senere ble en 2,2 D-4D-variant med 130 kW (177 hk) lagt til, selv om denne ble installert sjeldnere.

Toyota Auris-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 VVT-i 97 HK 6,2-6,8 l/100 km Praktisk talt ingen Meget bra
1,6 VVT-i 132 HK 6,8-7,4 l/100 km Av og til tennspoler Meget bra
1,8 VVT-i 147 HK 7,1-7,8 l/100 km Sjelden, svært robust Meget god
1,4 D-4D 90 HK 4,5-5,2 l/100 km DPF-tilstopping på korte turer Bra
2,0 D-4D 126 HK 5,1-5,8 l/100 km Svært robust og økonomisk Veldig bra

Toyota Auris generasjon II (2012-2018)

Toyota Auris generasjon II (2012-2018)

Den andre generasjonen av Toyota Auris markerte inngangen til hybridteknologien og forble tro mot sin velprøvde pålitelighet. Med riktig vedlikehold kan de fleste motorene i denne generasjonen lett gå mellom 350 000 og 450 000 kilometer, og hybridmotorene anses som spesielt holdbare. Kapitalskader på motorene var praktisk talt ukjent, og det var bare hybridbatteriene som av og til måtte skiftes ut etter 8-12 år. Det absolutte høydepunktet var 1,8-hybriden med 136 hk systemeffekt - et teknisk mesterverk som demonstrerte Toyotas hybridkompetanse. Denne generasjonen introduserte også moderne turbomotorer for første gang, men beholdt de velprøvde sugemotorene.

Toyota Auris bensinmotorer: Generasjon II (2012-2018)

Bensinmotorutvalget i Toyota Auris ble modernisert og fortsatte å omfatte den velprøvde 1.6 VVT-i (1ZR-FE) med 97 kW (132 hk), som beholdt sin pålitelighet fra den første generasjonen. Et nytt tilskudd var 1.2 Turbo (8NR-FTS) med 85 kW (116 hk) - Toyotas første turbomotor i Auris-serien. Denne Toyota Auris Turbo viste seg å være betydelig mer økonomisk enn sugemotorene, men hadde tidvis problemer med eksosresirkulering og krevde mer vedlikehold. 1.6 VVT-i forble den mest pålitelige bensinmotoren i denne generasjonen og var spesielt populær blant de som kjørte mye.

Toyota Auris hybriddrift: Generasjon II (2012-2018)

Toyota Auris Hybrid kombinerte en 1,8-liters bensinmotor (2ZR-FXE) med en elektrisk motor for å produsere 100 kW (136 hk) systemeffekt. Dette Toyota Hybrid System (THS II) viste seg å være svært pålitelig og økonomisk, med et testforbruk på bare 3,8-4,2 liter per 100 km. Hybridbatteriet hadde en typisk levetid på 10-15 år, og bensinmotoren var praktisk talt vedlikeholdsfri. Denne Toyota Auris Hybrid ble generasjonens bestselger og satte nye standarder for effektivitet og pålitelighet.

Toyota Auris dieselmotorer: Generasjon II (2012-2018)

Den velprøvde 1.4 D-4D (1ND-TV) ble revidert og brakt opp til Euro 5-standard, men beholdt sine grunnleggende egenskaper. 2.0 D-4D (1AD-FTV) ble erstattet av den mer moderne 1.6 D-4D (1WW) med 82 kW (112 hk), som var betydelig mer økonomisk, men som av og til hadde problemer med partikkelfilteret på korte turer.

Toyota Auris-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 Turbo 116 HK 5,6-6,2 l/100 km EGR-ventil, krever mye vedlikehold Bra
1,6 VVT-i 132 HK 6,5-7,1 l/100 km Praktisk talt ingen Meget bra
1,8 Hybrid 136 HK 3,8-4,2 l/100 km Hybridbatteri etter 10-15 år Meget bra
1,4 D-4D 90 HK 4,2-4,8 l/100 km DPF-problemer på korte reiser Bra
1,6 D-4D 112 HK 4,0-4,6 l/100 km Av og til tilstopping av DPF Bra

Toyota Auris Generasjon III (2018-2019)

Tredje generasjon Toyota Auris hadde bare en kort levetid på to år før den ble erstattet av Corolla. Denne generasjonen satset utelukkende på hybridteknologi og moderne turbomotorer, men slapp helt dieselmotorer. Ettersom generasjonen bare var på markedet i kort tid, er langtidserfaringen begrenset, men de første testene viste lovende resultater. Toppmodellen var 2.0 hybrid med 184 hk systemeffekt, som kombinerte sportslig ytelse med høy effektivitet. Mildhybridteknologien var ennå ikke tilgjengelig, så Toyota valgte den velprøvde fjerde generasjon fullhybridteknologi.

Toyota Auris bensinmotorer: Generasjon III (2018-2019)

Grunnlaget for motorutvalget i Toyota Auris var 1.2 Turbo (8NR-FTS) med 85 kW (116 hk), som ble videreført fra forrige generasjon. Denne Toyota Auris-motoren ble imidlertid revidert nok en gang og var mer pålitelig enn forgjengeren. Problemer med eksosresirkulering forekom sjeldnere, og vedlikeholdsintervallene kunne forlenges.

Toyota Auris hybriddrivverk: Generasjon III (2018-2019)

Toyota Auris Hybrid-variantene hadde to systemeffekter: 90 kW (122 hk) med 1,8-liters hybrid og 135 kW (184 hk) med den nye 2,0-liters hybriden. 1,8-hybriden (2ZR-FXE) var en videreutvikling av det velprøvde systemet fra generasjon II, og bød på enda bedre effektivitet. 2.0-hybriden (M20A-FXS) var en helt ny utvikling som kombinerte en svært effektiv Atkinson-syklusmotor med en kraftig elmotor. Disse hybridmotorene i Toyota Auris satte nye standarder for effektivitet og kjøreegenskaper.

Toyota Auris-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 Turbo 116 HK 5,4-6,0 l/100 km Sjeldne EGR-problemer Bra
1,8 Hybrid 122 HK 3,5-3,9 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
2.0 Hybrid 184 HK 4,1-4,5 l/100 km Ingen langtidserfaring ennå Veldig bra

Konklusjon: De beste Toyota Auris-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Toyota Auris-motorene viser tydelig Toyotas fokus på pålitelighet og effektivitet. Mens bensinmotorene i Toyota Auris forble eksepsjonelt pålitelige gjennom alle generasjoner, utviklet hybriddrivlinjene seg til å bli de mest effektive og moderne løsningene i sin tid. Dieselmotorene ble forlatt til fordel for hybridteknologi, noe som gjenspeiler Toyotas strategi for elektrifisering.

  • Beste bensinmotor i Toyota Auris:

Toyota Auris 1.6 VVT-i (132 hk, generasjon I og II) kombinerer velprøvd teknologi med eksepsjonell pålitelighet, og når lett opp i over 400 000 kilometer.

  • Beste Toyota Auris dieselmotor:

Toyota Auris 2.0 D-4D (126 hk, generasjon I) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk av alle dieselgenerasjoner.

  • Beste Toyota Auris hybridmotor:

Toyota Auris 1,8 Hybrid (136 hk, generasjon II) med sin velprøvde THS II-teknologi og eksepsjonell lang levetid med minimalt drivstofforbruk.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Toyota Auris tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE C3 1552FD Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1552FD
  • Vår pris: 1022,74 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 1552FD
1022,74 kr
204,55 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 1061,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
1061,05 kr
212,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 640,70 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
640,70 kr
64,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vår pris: 798,92 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
798,92 kr
79,89 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 773,02 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
773,02 kr
193,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 931,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
931,53 kr
186,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 600,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
600,75 kr
150,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-19%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533EB Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.51
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533EB
  • Vår pris: 937,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Artikkelnummer: 1533EB
937,48 kr
234,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 482,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
482,00 kr
96,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2191,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2191,48 kr
109,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 94
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 752,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

752,58 kr
150,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,45 kr
90,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: