• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

VW Touareg-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. VW Touareg generasjon I (2002-2010)
    1. VW Touareg bensinmotorer: Generasjon I (2002-2010)
    2. VW Touaregs dieselmotorer: Generasjon I (2002-2010)
  2. VW Touareg generasjon II (2010-2018)
    1. VW Touaregs bensinmotorer: Generasjon II (2010-2018)
    2. VW Touareg dieselmotorer: Generasjon II (2010-2018)
    3. VW Touareg hybriddrift: Generasjon II (2010-2018)
  3. VW Touareg generasjon III (2018-i dag)
    1. VW Touaregs bensinmotorer: Generasjon III (2018-i dag)
    2. VW Touareg dieselmotorer: Generasjon III (2018-i dag)
    3. VW Touareg ladbar hybrid: Generasjon III (2018-i dag)
  4. Konklusjon: De beste VW Touareg-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 2002 har VW Touareg etablert seg som Volkswagens flaggskip i det luksuriøse SUV-segmentet, og tilbyr et imponerende utvalg av VW Touareg-motorer, fra økonomiske V6-dieselmotorer til kraftige W12-bensinmotorer i tre generasjoner. Den teknologiske utviklingen av VW Touareg-motorene gjenspeiler Volkswagens skifte fra konvensjonelle store motorer til effektive, elektrifiserte drivsystemer.

VW Touareg generasjon I (2002-2010)

VW Touareg generasjon I (2002-2010)

Den første VW Touareg-generasjonen var en banebrytende prestasjon for Volkswagen i premium-SUV-segmentet og var kjennetegnet av robuste, men tørste motorer. Med riktig vedlikehold kunne kjørelengden lett komme opp i 250 000 til 350 000 kilometer, og V6 TDI-dieselmotorene ble ansett som spesielt holdbare. Større reparasjoner var vanligvis påkrevd mellom 150 000 og 200 000 kilometer, spesielt for de komplekse V8- og V10-motorene. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 3.0 V6 TDI med 225 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og fortsatt akseptabelt drivstofforbruk på en optimal måte. Den første generasjonen slet imidlertid med de typiske barnesykdommene med luftfjæring og elektroniske systemer, noe som økte driftskostnadene.

VW Touareg bensinmotorer: Generasjon I (2002-2010)

VW Touaregs bensinmotorutvalg startet med en 3,2 V6 med 220 hk, som fungerte som innstegsmotor. 4.2 V8 med 310 hk var betydelig kraftigere, men hadde et høyt drivstofforbruk på over 12 liter. Det absolutte høydepunktet var den sjeldne 6.0 W12 med 450 hk - et teknisk mesterverk, men med et drivstofforbruk på 15-18 liter per 100 km var den bare egnet for entusiaster. Disse VW Touareg-motorene led av typiske problemer for sugemotorer med stort volum: høyt drivstofforbruk, dyrt vedlikehold og tidvis problemer med den komplekse elektronikken. 3,2 V6 viste seg å være den mest pålitelige bensinmotoren, mens W12 ble ansett som problematisk på grunn av sin kompleksitet.

VW Touaregs dieselmotorer: Generasjon I (2002-2010)

2,5 R5 TDI med 174 hk dominerte VW Touaregs dieselmotorutvalg som innstegsmotor, men den femsylindrede konfigurasjonen gjorde at den gikk ujevnt. 3.0 V6 TDI var tilgjengelig i ulike effektnivåer fra 204 til 240 hk og utviklet seg til å bli midtpunktet i dieselprogrammet. Maksimal effekt ble levert av 5.0 V10 TDI med 313 hk - en monsterdiesel som imidlertid var kompleks og vedlikeholdskrevende. VW Touareg 3,0 V6 TDI med 225 hk viste seg å være det beste kompromisset mellom ytelse, forbruk og driftssikkerhet. Disse tidlige common rail-dieselmotorene var robust bygget, men hadde tidvis problemer med høytrykkspumpen og injektorene.

Motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
3,2 V6 220 HK 11,5-12,8 l/100 km Høyt drivstofforbruk Gjennomsnittlig
4,2 V8 310 HK 12,5-14,2 l/100 km Svært høyt drivstofforbruk Moderat
6,0 W12 450 HK 15,0-18,0 l/100 km Ekstremt høyt forbruk, komplekst Problematisk
2,5 R5 TDI 174 HK 8,5-9,2 l/100 km Ujevn kjøring Gjennomsnittlig
3,0 V6 TDI 204-240 HK 8,0-9,5 l/100 km Av og til høytrykkspumpe Meget bra
5.0 V10 TDI 313 HK 9,8-11,2 l/100 km Kompleks, krever mye vedlikehold Moderat

VW Touareg generasjon II (2010-2018)

VW Touareg generasjon II (2010-2018)

Den andre generasjonen VW Touareg markerte et betydelig teknologisk sprang og fokuserte på mer effektive motorer med moderne turboladning. Kjørelengden økte til 300 000 til 400 000 kilometer for de velprøvde V6-dieselmotorene, mens de nye V6-bensinmotorene med kompressor ble betydelig mer økonomiske. Større reparasjoner var bare å forvente mellom 200 000 og 250 000 kilometer. Det absolutte høydepunktet var 3.0 V6 TDI med 245 hk - en moden og pålitelig motor med et moderne common-rail-system. For første gang ble det også brukt hybriddrift, men den var bare en moderat suksess på grunn av kompleksiteten og den høye vekten. Generasjon II ble ansett for å være betydelig mer pålitelig enn forgjengeren, med færre elektroniske problemer og mer robuste motorer.

VW Touaregs bensinmotorer: Generasjon II (2010-2018)

VW Touaregs bensinmotorutvalg ble fullstendig revidert og baserte seg på moderne turboladning. 3.0 V6 FSI med kompressor produserte 280 hk og var betydelig mer økonomisk enn forgjengeren. 4.2 V8 FSI med 360 hk tilfredsstilte sportslige krav, selv om den fortsatt var tørst. Disse VW Touareg-motorene hadde FSI-direkteinnsprøytning og kompressor, noe som forbedret effektiviteten. 3.0 V6 FSI utviklet seg til å bli den beste bensinmotoren i denne generasjonen, med balanserte ytelser og et akseptabelt drivstofforbruk på 9-11 liter. Problemer oppstod hovedsakelig med clutchen til kompressoren og av og til med drivstoffinjektorene.

VW Touareg dieselmotorer: Generasjon II (2010-2018)

VW Touareg 3.0 V6 TDI dominerte dieselutvalget i ulike effektnivåer fra 204 til 262 hk. Alle variantene hadde moderne tredjegenerasjons common-rail innsprøytning med piezoinjektorer. VW Touareg 3.0 V6 TDI med 245 hk viste seg å være den mest driftssikre og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 6,8-7,5 liter per 100 km til tross for bilens størrelse. Disse VW Touareg TDI-motorene oppfylte allerede Euro 5-normen og var utstyrt med SCR-katalysator og partikkelfilter. Problemene oppsto hovedsakelig på grunn av forsømt vedlikehold av eksosetterbehandlingssystemet.

VW Touareg hybriddrift: Generasjon II (2010-2018)

VW Touareg Hybrid kombinerte en 3,0 V6 TSI med 333 hk med en 47 hk elektrisk motor for en systemeffekt på 380 hk. Denne første VW Touareg Hybrid var teknisk ambisiøs, men tung og kompleks. Nikkel-metallhydridbatteriet var utsatt for defekter, og systemet viste seg å kreve mye vedlikehold. Hybriden forble en nisjeløsning og ble avviklet etter noen år.

Motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
3,0 V6 FSI 280 HK 9,0-11,0 l/100 km Clutch med kompressor Bra
4,2 V8 FSI 360 HK 11,5-13,2 l/100 km Høyt drivstofforbruk Gjennomsnittlig
3,0 V6 TDI 204-262 HK 6,8-8,2 l/100 km Robust, velprøvd Meget bra
3,0 TSI Hybrid 380 HK 8,2 l/100 km Batteri, kompleksitet Moderat

VW Touareg generasjon III (2018-i dag)

VW Touareg generasjon III (2018-i dag)

Den nåværende VW Touareg-generasjonen representerer Volkswagens mest moderne motorteknologi og baserer seg helt og holdent på turbolading og elektrifisering. Alle motorene er utstyrt med 48-volts mildhybridteknologi, noe som sikrer forbedret effektivitet og komfort. Ettersom generasjonen bare har vært tilgjengelig siden 2018, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første årene viser lovende pålitelighetsverdier. Toppmotoren er 3.0 V6 TDI med 286 hk, som kombinerer sportslige ytelser med høy effektivitet. Mildhybridteknologien lover en levetid på over 350 000 kilometer, ettersom den elektriske støtten avlaster forbrenningsmotoren og sørger for mykere starter.

VW Touaregs bensinmotorer: Generasjon III (2018-i dag)

VW Touaregs bensinmotorutvalg er basert på to moderne TSI-motorer med turbolading. 3.0 V6 TSI leverer 340 hk og er utstyrt med et 48-volts mildhybridsystem. Maksimal effekt leveres av 4.0 V8 TSI med 460 hk, som bare var tilgjengelig i et begrenset antall. Disse VW Touareg-motorene drar nytte av den nyeste turboteknologien og sylinderdeaktivering. 3.0 V6 TSI er i ferd med å utvikle seg til den beste bensinmotoren i Touaregs historie - den har en jevn kraftutvikling og har så langt stort sett vært fri for produksjonsproblemer. De første rapportene viser bare sporadiske problemer med den komplekse elektronikken i mildhybridsystemet.

VW Touareg dieselmotorer: Generasjon III (2018-i dag)

VW Touareg Touareg 3.0 V6 TDI har tre motorer med 231, 286 og 421 hk, hvorav de to kraftigste variantene har elektrisk turboladning. VW Touareg 3.0 V6 TDI med 286 hk regnes som generasjonens beste dieselmotor og byr på en utmerket balanse mellom effekt og effektivitet. Alle VW Touareg TDI-motorene oppfyller Euro 6d-standarden og er utstyrt med toppmoderne etterbehandling av avgasser. V8 TDI-motoren på 421 hk er et teknisk mesterverk med fire turboladere, men den er potensielt vedlikeholdskrevende på grunn av sin kompleksitet.

VW Touareg ladbar hybrid: Generasjon III (2018-i dag)

VW Touareg eHybrid kombinerer en 3,0 V6 TSI med en elektrisk motor på 136 hk, noe som gir en systemeffekt på 462 hk. Med en elektrisk rekkevidde på rundt 47 km gir den en god balanse mellom ytelse og effektivitet. Denne VW Touareg Hybrid er betydelig mer sofistikert enn forgjengeren, men teknisk kompleks og dyr å vedlikeholde.

Motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
3,0 V6 TSI 340 HK 8,5-9,8 l/100 km Mild hybridelektronikk Meget bra
4.0 V8 TSI 460 HK 10,5-12,2 l/100 km Sjelden tilgjengelig Bra
3,0 V6 TDI 231-286 HK 6,4-7,8 l/100 km Svært robust Meget god
4,0 V8 TDI 421 HK 7,8-8,9 l/100 km Kompleks, fire turboladere Gjennomsnittlig
3,0 TSI eHybrid 462 HK 2,5-3,2 l/100 km Kompleks, kostbar Bra

Konklusjon: De beste VW Touareg-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av VW Touareg-motorene viser en tydelig evolusjon fra tørste motorer med stort volum til effektive, elektrifiserte drivverk. Mens den første generasjonen fortsatt slet med barnesykdommer, utviklet de senere generasjonene seg til å bli pålitelige og teknisk modne biler. VW Touaregs dieselmotorer forble det mest fornuftige valget for langturskjøring og trailerdrift gjennom alle generasjoner.

  • Beste VW Touareg bensinmotor:

VW Touareg 3.0 V6 TSI (340 hk, generasjon III) kombinerer moderne turboteknologi med mildhybridsystem og tilbyr den beste balansen mellom ytelse, effektivitet og pålitelighet.

  • Beste VW Touareg dieselmotor:

VW Touareg 3.0 V6 TDI (245-286 hk, generasjon II og III) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste VW Touareg hybridmotor:

VW Touareg eHybrid (462 hk, generasjon III) med sin sofistikerte plug-in-hybridteknologi og en elektrisk rekkevidde på 47 km.

For vedlikehold og reservedeler til alle VW Touareg-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 1061,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
1061,05 kr
212,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 458,77 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
458,77 kr
91,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-70%
TotalEnergies Quartz INEO Long Life 2204218 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, VW 504 00, Porsche C30, VW 507 00, BMW Longlife-04
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: INEO Long Life
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 2204218
  • Vår pris: 573,54 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2204218
sammenlignet med Veil. pris 1953,85 kr

573,54 kr
114,71 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vår pris: 798,92 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
798,92 kr
79,89 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 773,02 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
773,02 kr
193,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 931,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
931,53 kr
186,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 599,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
599,09 kr
119,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 80
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktlinje: DEXOS2™
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: SUPER SYNTHETIC
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • OPEL GM: Motorolje
  • Varenummer: 19 42 003
  • Vår pris: 575,91 kr
Detaljer
OPEL GM Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 19 42 003
575,91 kr
115,18 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Spesifikasjon: API CG-4, ACEA E2, API CF, API SL, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • Produktlinje: DIESEL
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • olje: Mineralolje
  • Spesifikasjon iht. API: CF, CG-4, SL
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7402-20
  • Vår pris: 1124,68 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
1124,68 kr
56,23 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 482,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
482,00 kr
96,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 442,87 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
442,87 kr
110,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2191,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2191,48 kr
109,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,45 kr
90,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 109220 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 56
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: 8100
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: X-CLEAN+
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Katalysatortype: for kjøretøy med katalytisk sot / partikkelfilter
  • MOTUL: Motorolje
  • Varenummer: 109220
  • Vår pris: 744,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOTUL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 109220
744,53 kr
148,91 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: