• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

VW Golf 7 Variant motorer

Innholdsfortegnelse

  1. VW Golf 7 Variant-motorer - første generasjon (2013-2017)
    1. VW Golf 7 Variant TSI-bensinmotorer første generasjon (2013-2017)
    2. VW Golf 7 Variant TDI-dieselmotorer første generasjon (2013-2017)
  2. VW Golf 7 Variant-motorer - Euro-6 ansiktsløftning (2017-2020)
    1. Facelift av VW Golf 7 Variant TSI-bensinmotorene (2017-2020)
    2. Facelift av VW Golf 7 Variant TDI-dieselmotorene (2017-2020)
  3. Sammendrag: De beste VW Golf 7 Variant-motorene i alle generasjoner

VW Golf 7 Variant ble lansert i 2013 som stasjonsvognutgaven av den syvende Golf-generasjonen, og etablerte seg raskt som et populært alternativ til SUV-er i kompaktsegmentet. Motorutvalget utviklet seg kontinuerlig i løpet av produksjonsperioden fra 2013 til 2020, og inkluderte både økonomiske TSI-bensinmotorer og effektive TDI-dieselmotorer. Den teknologiske utviklingen gikk fra konvensjonelle sugemotorer til moderne turboladede motorer med direkte innsprøytning og partikkelfilter.

VW Golf 7 Variant-motorer - første generasjon (2013-2017)

VW Golf 7 Variant-motorer - første generasjon (2013-2017)

Den første generasjonen av VW Golf 7 Variant-motorer var kjennetegnet av en balansert blanding av effektivitet og pålitelighet. De fleste enhetene nådde lett 250 000 til 300 000 kilometer med riktig vedlikehold, og større reparasjoner forekom vanligvis først etter 180 000 til 220 000 kilometer. 1,6 TDI med 110 hk (CXXA/CXXB) regnes som det absolutte høydepunktet i denne generasjonen, og den kombinerer lavt drivstofforbruk med høy langtidsstabilitet. Motorgenerasjonen dro nytte av VWs mangeårige erfaring med EA189 TDI-motorene og de velprøvde TSI-motorene, men måtte senere ta konsekvensene av dieselskandalen. I en markedssammenligning tilbød Golf 7 Variant et av de mest varierte motorprogrammene i sin klasse.

VW Golf 7 Variant TSI-bensinmotorer første generasjon (2013-2017)

TSI-bensinmotorene i den første Golf 7 Variant-generasjonen var basert på de velprøvde EA111- og EA211-enhetene. Innstegsmotoren 1,2 TSI med 85 hk (CJZA/CJZB) viste seg å være økonomisk, men undermotorisert i forhold til stasjonsvognens vekt. 1,4 TSI med 122 hk (CXSA), som regnes som den beste bensinmotoren i denne generasjonen og imponerer med sin balanse mellom ytelse og forbruk, harmonerte mye bedre.

1,4 TSI med 150 hk (CZEA) bød på mer dynamikk, men hadde problemer med registerkjeden etter 120 000 kilometer. Særlig kritisk var 1,8 TSI med 180 hk (CJSA), som hadde sportslige ytelser, men slet med skader på turboladeren og oljeforbruk fra 80 000 kilometer. 2,0 TSI-variantene med 220 hk og 280 hk (CHHB/CJXG) var forbeholdt GTI- og R-versjonene og hadde typiske problemer med høyytelsesmotorer, som for eksempel økt slitasje på stempelringene.

VW Golf 7 Variant TDI-dieselmotorer første generasjon (2013-2017)

Første generasjon TDI-dieselmotorer var basert på EA189-enheten og ble ansett som referansen i segmentet før dieselskandalen. 1,6 TDI med 90 hk (CAYC) fungerte som innstegsdiesel, men hadde for lav effekt i forhold til stasjonsvognstandard. 1,6 TDI med 110 hk (CXXA/CXXB), som regnes som den mest driftssikre dieselmotoren i hele Golf 7 Variant-æraen, var langt mer anbefalelsesverdig.

2,0 TDI med 150 hk (CUNA/CUNB) hadde høyere dreiemoment, men hadde problemer med eksosresirkuleringen og DPF-systemet etter 150 000 kilometer. 2,0 TDI med 184 hk (CUUA) viste seg å være spesielt problematisk, med dyre turboladerskader og injektorproblemer allerede etter 100 000 kilometer. Alle TDI-motorene i denne generasjonen ble berørt av dieselskandalen og fikk programvareoppdateringer i etterkant.

Motor Effekt (hk) Forbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
1,2 TSI 85 5.1 Underdrevet, timingkjede Gjennomsnitt
1,4 TSI 122 5.3 Svært pålitelig Meget god
1,4 TSI 150 5.5 Tannhjulskjede fra 120 000 km Bra
1,6 TDI 90 4.2 Svak ytelse Gjennomsnittlig
1,6 TDI 110 4.1 Svært pålitelig Meget god
2.0 TDI 150 4.4 EGR-problemer fra 150 000 km Bra
2,0 TDI 184 4.6 Turbolader, injektorer Moderat

VW Golf 7 Variant-motorer - Euro-6 ansiktsløftning (2017-2020)

VW Golf 7 Variant-motorer - Euro-6 ansiktsløftning (2017-2020)

Ansiktsløftningen av motorene i VW Golf 7 Variant i 2017 førte med seg en omfattende overhaling av drivlinjen. Påliteligheten økte betraktelig, med typiske kjørelengder på 300 000 til 350 000 kilometer for de beste enhetene. Større vedlikeholdsarbeider er vanligvis ikke nødvendig før etter 200 000 til 250 000 kilometer. 1,5 TSI EVO med 150 hk (DADA) har etablert seg som høydepunktet i facelift-generasjonen, og kombinerer moderne sylinderdeaktivering med høy effektivitet. De nye EA211-evo-bensinmotorene og EA288-dieselmotorene oppfyller de strenge Euro 6-normene og gir betydelig renere utslipp. Sammenlignet med konkurrenter som Ford Focus Turnier eller Opel Astra Sports Tourer, kunne VW tilby den mest moderne motorteknologien i segmentet.

Facelift av VW Golf 7 Variant TSI-bensinmotorene (2017-2020)

TSI-motorene i faceliftet fikk grunnleggende forbedringer i forhold til EA211-evo-generasjonen. Den nye 1.0 TSI med 115 hk (CHZJ/CHZK) erstattet den svakere 1.2 TSI og ga bedre kjøreegenskaper til tross for mindre slagvolum. Den tresylindrede karakteren forårsaket imidlertid merkbare vibrasjoner ved lave turtall.

Det absolutte høydepunktet var 1,5 TSI EVO med 150 hk (DADA), som satte nye standarder for effektivitet takket være sylinderdeaktivering (ACT) og Miller-syklusprosessen. Denne motoren regnes som den beste bensinmotoren i hele Golf 7 Variant-æraen og viser knapt noen tegn på slitasje selv etter 150 000 kilometer. 130 hk-varianten (DPCA) av 1,5 TSI hadde lignende kvaliteter, men litt mindre effekt.

2,0 TSI-motorene med 245 hk (CJXC) og 310 hk (CJXF) var fortsatt tilgjengelige for sportslige krav, men deres høytytende design førte til høyere vedlikeholdskostnader.

Facelift av VW Golf 7 Variant TDI-dieselmotorene (2017-2020)

TDI-motorene i faceliftet var basert på den rene EA288-generasjonen og oppfylte Euro 6-standarden uten programvaretriks. 1,6 TDI med 115 hk (DGDA/DGDB) erstattet de skandalerammede EA189-motorene og hadde betydelig renere utslippsverdier. Driftssikkerheten nådde imidlertid ikke helt opp til forgjengerens nivå.

2.0 TDI med 150 hk (DFGA) etablerte seg som den mest driftssikre dieselmotoren i facelift-generasjonen, og kombinerte kraftfulle ytelser med lavt drivstofforbruk. Den moderne eksosetterbehandlingen med SCR-katalysator og AdBlue-innsprøytning fungerte uten problemer selv etter 200 000 kilometer.

Den kraftige 2.0 TDI-varianten med 184 hk (DFGB) tilbød GTD-ytelse, men var utsatt for økt slitasje på høytrykkspumpen etter 120 000 kilometer. Spesielt krevende kunder fikk tilbud om 2,0 TDI med 200 hk (CUAA), som imidlertid medførte høyere vedlikeholdskostnader på grunn av sin kompleksitet.

Motor Effekt (hk) Forbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
1,0 TSI 115 4.9 Tre-sylindrede vibrasjoner Bra
1,5 TSI 130 4.7 Svært pålitelig Meget god
1,5 TSI EVO 150 4.6 Svært pålitelig Meget god
1,6 TDI 115 3.8 Etterbehandling av eksos Bra
2,0 TDI 150 4.0 Svært pålitelig Meget god
2.0 TDI 184 4.2 Høytrykkspumpe fra 120 000 km Bra
2,0 TDI 200 4.3 Kompleks teknologi Gjennomsnittlig

Sammendrag: De beste VW Golf 7 Variant-motorene i alle generasjoner

Motorutvalget i VW Golf 7 Variant har gjennomgått en bemerkelsesverdig teknologisk utvikling fra de velprøvde EA189-dieselmotorene til de ultramoderne EA211-evo-bensinmotorene med sylinderdeaktivering. Mens den første generasjonen imponerte med solid driftssikkerhet, har ansiktsløftningen gitt betydelige forbedringer i effektivitet og utslipp.

  • Beste bensinmotor i VW Golf 7 Variant:

1,5 TSI EVO med 150 hk (DADA) fra facelift-generasjonen kombinerer toppmoderne teknologi med eksepsjonell driftssikkerhet og lavt drivstofforbruk.

  • Beste dieselmotor i VW Golf 7 Variant:

1,6 TDI med 110 hk (CXXA/CXXB) fra første generasjon regnes som en langdistansespesialist med en uovertruffen holdbarhet på over 300 000 kilometer.

  • Toppmoderne drivverk:

2,0 TDI med 150 hk (DFGA) fra facelift-generasjonen representerer det nyeste innen dieselteknologi med rene utslipp og høy effektivitet.

Reservedeler og vedlikeholdskomponenter til alle VW Golf 7 Variant-motorer er tilgjengelige fra AUTODOC i velprøvd kvalitet.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

CASTROL Transmax Agri Trans Plus 15BF7B Girolje 80W, Innhold: 20l
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • Versjon: Agri Trans Plus
  • Produktlinje: Transmax
  • viskositetsklasse SAE: 80W
  • Produsentens anbefalinger: ZF TE-ML 05F, ZF TE-ML 03E, ZF TE-ML 21F, MF M1145, Ford ESN-M2C-134D, Case 1207, Case 1209, MAT 3505, MAT 3525, MAT 3540
  • Innhold [liter]: 20
  • Spesifikasjon: API GL-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: traktor
  • Produsentanbefaling olje: ZF TE-ML 17E, S-Matic, RC-Shift
  • CASTROL: Girolje
  • Varenummer: 15BF7B
  • Vår pris: 1713,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Girolje 80W, Innhold: 20l
Artikkelnummer: 15BF7B
1713,09 kr
85,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolje 5W-30, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1108,35 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-20
Mer
1108,35 kr
55,42 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-41%
MCGARD Original 28018SU Låsbare hjulbolter Kulesete A/G
Anmeldelser - 6
Produkt info
  • Produktlinje: Original
  • Gjengemål: M14
  • Gjengestigning [mm]: 1.5
  • Hjulfesting: Kulesete A / G
  • Skruelengde under hode [mm]: 26.7
  • Nøkkelvidde: 17
  • Mengdeenhet: Sett
  • Farge: krom
  • Overflate: forkrommet
  • MCGARD: Låsbare hjulbolter
  • Varenummer: 28018SU
  • Vår pris: 500,27 kr
Detaljer
MCGARD Låsbare hjulbolter Kulesete A/G
Artikkelnummer: 28018SU
sammenlignet med Veil. pris 854,48 kr

500,27 kr
Pris per sett med 5 deler
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-45%
SWAG 30 92 7056 Låsbare hjulbolter Kulesete A/G, 27 mm
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Monteringsposisjon: framaksel, bakaksel
  • Lengde [mm]: 53,5
  • Diameter [mm]: 23,7
  • Mål utvendige gjenger: M14 x 1,5
  • Gjengelengde [mm]: 27
  • Kvalitet / klasse: 8.8
  • Nøkkelvidde: 17, 19
  • Hjulfesting: Kulesete A / G
  • Material: Stål
  • Skruelengde under hode [mm]: 29
  • Vekt [kg]: 0,45
  • Kan låses: Kan låses
  • kontroller mål
  • Se serviceinformasjon
  • SWAG: Låsbare hjulbolter
  • Varenummer: 30 92 7056
  • Vår pris: 221,90 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SWAG Låsbare hjulbolter Kulesete A/G, 27 mm
Artikkelnummer: 30 92 7056
sammenlignet med Veil. pris 409,79 kr

221,90 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Motorolje 5W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 85
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: C3
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE Professional
  • Versjon: LongLife III
  • Varenummer: 157EA4
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 744,51 kr
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 157EA4
744,51 kr
186,13 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Top Tec
  • Versjon: 4200
  • Varenummer: 8973
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 940,81 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
940,81 kr
188,16 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-1 Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40, +125
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: fiolett
  • Produktlinje: AF13++, High-performance
  • Produsentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, ITALY NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 1
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: slikatholdig
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4015-1
  • Vår pris: 63,83 kr
Detaljer
MANNOL Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Artikkelnummer: MN4015-1
Mer
63,83 kr
63,83 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 63
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B4
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 590,30 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
590,30 kr
59,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B4
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 313,36 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
313,36 kr
62,67 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1384,01 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1384,01 kr
69,20 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-68%
BREMBO Xtra 09.9772.1X Bremseskive 312x25mm, 5, perforert / ventilert
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Diameter [mm]: 312
  • Bremseskive type: perforert / ventilert
  • Perforert: ja
  • Overflate: belagt
  • Bearbeidelse: høy-karbon
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med skruer
  • Produktlinje: Xtra
  • Bremseskive tykkelse [mm]: 25
  • Høyde [mm]: 50
  • sentreringsdiameter [mm]: 65
  • Hullantall: 5
  • Minste tykkelse [mm]: 22,8
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm]: 120
  • BREMBO: Bremseskive
  • Varenummer: 09.9772.1X
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BREMBO Bremseskive 312x25mm, 5, perforert / ventilert
Artikkelnummer: 09.9772.1X
sammenlignet med Veil. pris 3626,12 kr

1126,67 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
90720017 EIBACH Pro-Spacer S90-7-20-017-B Sporutvidelse 5x112, 20 mm
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • Tykkelse [mm]: 20
  • Sporutvidelse per aksel [mm]: 40
  • Gjengemål: M14x1,5
  • Farge: svart
  • Material: Aluminium
  • Hullantall: 5
  • sentreringsdiameter [mm]: 57
  • hullsirkel-ø [mm]: 112
  • Forsterket versjon
  • Overflate: eloksert
  • Produktlinje: Pro-Spacer
  • følg monteringsanvisning
  • Minste høyde felgfase [mm]: 3,5
  • for vinkel felgefase [°]: 45
  • EIBACH: Sporutvidelse
  • Varenummer: S90-7-20-017-B
  • Vår pris: 1860,80 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
EIBACH Sporutvidelse 5x112, 20 mm
Artikkelnummer: S90-7-20-017-B
1860,80 kr
(Pris per sett)
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 43
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: C3, C2
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 154291
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 670,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
670,79 kr
167,70 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-52%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 264,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

264,09 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 171,14 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
171,14 kr
171,14 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: