• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Opel Vectra-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Opel Vectra-motorer: Historiske generasjoner I-II (1988-2002)
    1. Opel Vectra bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1988-2002)
    2. Opel Vectra dieselmotorer: Historiske generasjoner I-II (1988-2002)
  2. Opel Vectra-motorer: Generasjon III (2002-2008)
    1. Opel Vectra bensinmotorer: Generasjon III (2002-2008)
    2. Opel Vectra dieselmotorer: Generasjon III (2002-2008)
  3. Opel Vectra-motorer: Generasjon IV (2008-2017)
    1. Opel Vectra bensinmotorer: Generasjon IV (2008-2017)
    2. Opel Vectra dieselmotorer: Generasjon IV (2008-2017)
  4. Konklusjon: De beste Opel Vectra-motorene i alle generasjoner

Siden introduksjonen i 1988 har Opel Vectra etablert seg som en bestselger i mellomklassen, og har gjennomgått en bemerkelsesverdig teknisk utvikling over fire generasjoner. Opel Vectras motorutvalg gjenspeiler tre tiår med bilutvikling - fra enkle sugemotorer til ultramoderne turbodieselmotorer og kraftige bensinmotorer.

Opel Vectra-motorer: Historiske generasjoner I-II (1988-2002)

Opel Vectra-motorer: Historiske generasjoner I-II (1988-2002)

De to første Opel Vectra-generasjonene formet merkets historie og la grunnlaget for senere suksesser. Opel Vectra A (1988-1995) og Vectra B (1995-2002) var kjennetegnet av robuste, men teknisk enkle motorer. Typisk kjørelengde var mellom 250 000 og 350 000 kilometer med riktig vedlikehold, selv om dieselmotorene ofte holdt betydelig lenger. Større reparasjoner var som regel påkrevd mellom 180 000 og 220 000 kilometer - hovedsakelig topplokkpakninger og vannpumper. Den absolutte toppmotoren i de historiske generasjonene var 2,0 DTI med 101 hk fra Vectra B-æraen, som kombinerte pålitelighet og økonomi på en perfekt måte. Denne epoken var preget av velprøvd teknologi uten elektronisk kompleksitet, noe som gjorde reparasjoner rimelige og ukompliserte.

Opel Vectra bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1988-2002)

Opel Vectras bensinmotorutvalg besto av ulike slagvolumklasser fra 1,4 til 2,5 liter. C-motorene dominerte i Vectra A: 1,4 (75 hk), 1,6 (75-90 hk), 1,8 (90-115 hk) og 2,0 (115-130 hk). Disse Opel Vectra-motorene ble ansett for å være spesielt holdbare og vedlikeholdsfrie. Vectra B hadde mer moderne Ecotec-motorer med 1,6 (75-100 hk), 1,8 (90-125 hk) og 2,0 (136 hk) samt den sportslige 2,5 V6 med 170 hk. Den beste bensinmotoren var 1,8 16V med 125 hk fra Vectra B - den hadde en utmerket balanse mellom ytelse og driftssikkerhet. De tidlige 2.0 16V-motorene i Vectra A var derimot problematiske, da de var utsatt for skader på topplokkpakningen.

Opel Vectra dieselmotorer: Historiske generasjoner I-II (1988-2002)

Opel Vectra-dieselmotorene utviklet seg fra enkle sugemotorer til moderne turbodieselmotorer. Vectra A startet med 1,7 D (57 hk) og 1,7 TD (82 hk), begge kjent for sin uforgjengelighet til tross for høyt støynivå. Vectra B introduserte DTI-teknologi: 1,7 DTI (75 hk) og 2,0 DTI (101 hk). Opel Vectra 2.0 DTI viste seg å være en milepæl - denne motoren kombinerte common rail-innsprøytning med svært jevn gange og nådde lett 400 000 til 500 000 kilometer. De tidlige 1,7 TD-motorene ble ansett som praktisk talt uforgjengelige, mens DTI-motorene var betydelig mer raffinerte, men teknisk mer krevende.

Opel Vectra-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4-1,6 C-motor 75-90 HK 7,5-8,5 l/100 km Topplokkpakning (sjelden) Meget god
1,8-2,0 16V 90-136 HK 8,0-9,5 l/100 km Topplokkpakning (tidlige modeller) Bra
2,5 V6 170 HK 10,5-11,5 l/100 km Komplekse reparasjoner Gjennomsnittlig
1,7 D/TD 57-82 HK 6,0-7,0 l/100 km Støynivå, sotpartikler Meget bra
1,7-2,0 DTI 75-101 HK 5,5-6,5 l/100 km Innsprøytningspumpe (sjelden) Meget bra

Opel Vectra-motorer: Generasjon III (2002-2008)

Opel Vectra-motorer: Generasjon III (2002-2008)

Den tredje Opel Vectra-generasjonen markerte overgangen til moderniteten og brakte med seg både tekniske fremskritt og nye utfordringer. Kjørelengden sank til mellom 200 000 og 300 000 kilometer i takt med at den økte kompleksiteten i elektronikken og utslippskontrollsystemene krevde sitt. Typiske reparasjonsintervaller lå på mellom 120 000 og 180 000 kilometer, med turboladere, innsprøytningssystemer og elektroniske komponenter som de største kostnadsdriverne. Det absolutte høydepunktet i denne generasjonen var 1,9 CDTI med 150 hk - en motor som kombinerte kraft, effektivitet og fortsatt akseptabel driftssikkerhet. Denne epoken var preget av Opels streben etter europeisk toppklasse, men brakte også med seg de første alvorlige pålitelighetsproblemene, noe som hadde en varig innvirkning på merkets image.

Opel Vectra bensinmotorer: Generasjon III (2002-2008)

Opel Vectras bensinmotorutvalg besto av Ecotec-motorer fra 1,6 til 3,2 liter. Grunnutvalget besto av 1,6 (105 hk) og 1,8 (122 hk) liters motorer, etterfulgt av 2,2 liters varianter med 147 hk. For sportslige krav var 2,8 V6 Turbo (230/255 hk) og 3,2 V6 (211 hk) tilgjengelig. Den beste bensinmotoren i Opel Vectra var 1,8 Ecotec med 122 hk - den hadde en god balanse mellom ytelse og driftssikkerhet. 2,2-liters motorene viste seg å være problematiske med hyppige problemer med registerkjeden og oljepumpen. OPCs V6-turbomotorer var kraftige, men utsatt for skader på turboladeren og for høyt oljeforbruk.

Opel Vectra dieselmotorer: Generasjon III (2002-2008)

Opel Vectra-dieselmotorene baserte seg på CDTI-teknologi (Common Rail Diesel Turbo Injection) i ulike utviklingsstadier. Tilgjengelige var 1,9 CDTI-motorer med 120, 150 og 175 hk samt en 3,0 CDTI V6 med 184 hk. Opel Vectra 1,9 CDTI med 120 hk viste seg å være den mest driftssikre dieselen i denne generasjonen, mens de kraftigere variantene i økende grad viste problemer med turboladere og innsprøytningssystemer. 3.0 V6 CDTI var spesielt utsatt for problemer med partikkelfilteret og det komplekse eksosrensesystemet. Alle CDTI-motorene led under den tidlige Euro 4-utslippsstandarden og de tilhørende tekniske kompromissene.

Opel Vectra-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 Ecotec 105 HK 7,8-8,5 l/100 km Tannkjede (sjelden) Bra
1,8 Ecotec 122 HK 8,2-9,0 l/100 km Robust, få problemer Meget bra
2,2 Ecotec 147 HK 8,8-9,8 l/100 km Tannkjede, oljepumpe Moderat
2,8 V6 Turbo 230-255 HK 10,5-12,0 l/100 km Turbolader, oljeforbruk Problematisk
1,9 CDTI 120-175 HK 5,8-7,2 l/100 km Turbolader (150/175 hk) Bra
3,0 V6 CDTI 184 HK 7,5-8,5 l/100 km Partikkelfilter, eksosgassrensing Moderat

Opel Vectra-motorer: Generasjon IV (2008-2017)

Opel Vectra-motorer: Generasjon IV (2008-2017)

Den fjerde og siste Opel Vectra-generasjonen (markedsført som Insignia) representerte modellseriens høydepunkt, men brakte også med seg de største pålitelighetsproblemene. Kjørelengden sank til mellom 150 000 og 250 000 kilometer, med kompleks elektronikk og sofistikert utslippskontroll som hovedårsaker. Reparasjoner var påkrevd allerede mellom 80 000 og 120 000 kilometer, spesielt for turboladere og innsprøytningssystemer. Paradoksalt nok var den beste motoren i denne generasjonen den enkleste: 1,6-sugemotoren med 115 hk, som klarte seg uten turbolader og kompleks elektronikk. Denne epoken markerte slutten på Opel Vectra-tradisjonen, ettersom teknologiens kompleksitet hadde en varig innvirkning på påliteligheten og rystet kundenes tillit.

Opel Vectra bensinmotorer: Generasjon IV (2008-2017)

Opel Vectras bensinmotorutvalg i den siste generasjonen besto av motorer fra 1,4 til 2,8 liter. 1,4 Turbo (120/140 hk), 1,6 sugemotor (115 hk) og 1,6 Turbo (170/180 hk) dannet grunnlaget. For høyere krav var 1,8 (140 hk), 2,0 Turbo (220/250/325 hk) og 2,8 V6 Turbo (260/325 hk) tilgjengelige. Den mest problematiske Opel Vectra-motoren var 1,4 Turbo, som ble beryktet for skader på registerkjeden og feil på turboladeren. 1,6 sugemotoren viste seg å være den eneste virkelig pålitelige bensinmotoren, mens alle turbomotorene led av ulike problemer - fra oljeforbruk til fullstendig motorhavari.

Opel Vectra dieselmotorer: Generasjon IV (2008-2017)

Opel Vectra-dieselmotorene baserte seg på avansert CDTI-teknologi med 1,6 CDTI (110/136 hk), 2,0 CDTI (130/160/195 hk) og 2,8 V6 CDTI (195 hk). Alle motorene hadde partikkelfilter og kompleks eksosgassrensing. 2,0 CDTI med 160 hk ble ansett som det beste kompromisset mellom ytelse og driftssikkerhet, mens 1,6 CDTI var preget av injektorproblemer og 2,8 V6 av turboladerskader. Euro 5-utslippsstandarden og den tilhørende teknologien førte til hyppige og kostbare reparasjoner, noe som innvarslet slutten på Opel Vectra-æraen.

Opel Vectra-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 Turbo 120-140 HK 6,5-7,5 l/100 km Tannkjede, turbolader Problematisk
1,6 naturlig aspirert 115 HK 7,0-8,0 l/100 km Robust, få problemer Veldig bra
1,6 Turbo 170-180 HK 7,5-8,5 l/100 km Turbolader, oljeforbruk Moderat
2.0 Turbo 220-325 HK 8,5-11,0 l/100 km Oljeforbruk, turbolader Problematisk
1,6 CDTI 110-136 HK 4,5-5,5 l/100 km Injektorer, partikkelfilter Moderat
2,0 CDTI 130-195 HK 5,0-6,5 l/100 km Turboladet (195 hk), ellers robust God
2,8 V6 CDTI 195 HK 6,5-7,5 l/100 km Turbolader, eksosgassrensing Moderat

Konklusjon: De beste Opel Vectra-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Opel Vectra-motorene viser tydelig endringen i bilindustrien over tre tiår. Mens de tidlige generasjonene imponerte med sin enkelhet og pålitelighet, førte den økende kompleksiteten i senere generasjoner til betydelige problemer. Opel Vectra-motorens historie er en leksjon i hvordan teknisk fremgang ikke alltid går hånd i hånd med forbedret pålitelighet.

  • Beste Opel Vectra bensinmotor:

1,8 16V Ecotec med 125 hk fra Vectra B (1995-2002) kombinerte moderne teknologi med velprøvd pålitelighet og ga en utmerket balanse mellom ytelse og lang levetid.

  • Beste Opel Vectra dieselmotor:

2.0 DTI med 101 hk fra Vectra B (1999-2002) regnes som en milepæl innen dieselteknologi og nådde lett 400 000-500 000 kilometer med lavt drivstofforbruk og høy driftssikkerhet.

  • Den mest pålitelige Opel Vectra-motoren:

1,7 TD med 82 hk fra Vectra A (1988-1995) var praktisk talt uforgjengelig og nådde ofte over 500 000 kilometer - en motor som representerte robustheten i den tidlige Opel-æraen.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Opel Vectra tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 458,77 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
458,77 kr
91,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 773,02 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
773,02 kr
193,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 931,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
931,53 kr
186,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 80
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktlinje: DEXOS2™
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: SUPER SYNTHETIC
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • OPEL GM: Motorolje
  • Varenummer: 19 42 003
  • Vår pris: 575,91 kr
Detaljer
OPEL GM Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 19 42 003
575,91 kr
115,18 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533EB Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.51
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533EB
  • Vår pris: 937,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Artikkelnummer: 1533EB
937,48 kr
234,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 442,87 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
442,87 kr
110,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2191,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2191,48 kr
109,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 252,93 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
252,93 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 527,26 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
527,26 kr
131,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER Modulo 13558 Setetrekk svart, Polyester, foran
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 4
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13558
  • Vår pris: 542,14 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13558
sammenlignet med Veil. pris 667,62 kr

542,14 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 529,76 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
529,76 kr
132,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TEXACO Havoline ProDS V 804038MHE Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Havoline
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ProDS V
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TEXACO: Motorolje
  • Varenummer: 804038MHE
  • Vår pris: 579,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TEXACO Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 804038MHE
579,05 kr
144,76 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 1193
  • Vår pris: 763,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1193
sammenlignet med Veil. pris 978,90 kr

763,47 kr
152,69 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-5 Motorolje 10W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A3 / B3, API CF
  • Produktlinje: SPECIAL PLUS
  • viskositetsklasse SAE: 10W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7512-5
  • Vår pris: 352,96 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7512-5
Mer
352,96 kr
70,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: