• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Audi A3-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Audi A3-motorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2012)
    1. Audi A3 bensinmotorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2012)
    2. Audi A3 dieselmotorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2012)
  2. Audi A3-motorer: Generasjon III (2012-2020)
    1. Audi A3 bensinmotorer: Generasjon III (2012-2020)
    2. Audi A3 dieselmotorer: Generasjon III (2012-2020)
    3. Audi A3 med naturgassdrift: Generasjon III (2012-2020)
  3. Audi A3-motorer: Generasjon IV (2020-i dag)
    1. Audi A3 mildhybrid bensinmotor: Generasjon IV (2020-i dag)
    2. Audi A3 ladbar hybrid: Generasjon IV (2020-i dag)
    3. Audi A3 dieselmotorer: Generasjon IV (2020-i dag)
    4. Audi A3-motorer med høy ytelse: Generasjon IV (2020-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Audi A3-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1996 har Audi A3 utviklet seg til å bli en av de mest suksessrike kompaktbilene i premiumsegmentet, med et bredt utvalg av Audi A3-motorer gjennom fire generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg nye teknologier og ulike styrker og svakheter, med en teknologisk utvikling som spenner fra enkle sugemotorer til ultramoderne mildhybridsystemer.

Audi A3-motorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2012)

Audi A3-motorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2012)

De to første Audi A3-generasjonene la grunnlaget for Audis premium kompaktbiler og var kjennetegnet av robuste, men ennå ikke teknisk modne motorer. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype: Mens de velprøvde TDI-dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 350 000 til 450 000 kilometer, krevde de tidlige TFSI-bensinmotorene ofte kostbare reparasjoner av registerkjeden eller turboladeren mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Den første generasjonen (8L, 1996-2003) var fortsatt preget av klassiske sugemotorer og tidlige TDI-varianter, mens den andre generasjonen (8P, 2003-2012) markerte gjennombruddet for turboteknologien. Den absolutte toppmotoren i de historiske generasjonene var 2.0 TDI med 170 hk fra andre generasjon, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og økonomi på en optimal måte.

Audi A3 bensinmotorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2012)

Den første generasjonen startet med klassiske sugemotorer: 1,6-liters motorer med 101 hk og 1,8-liters motorer med 125 hk kjennetegnet utvalget. 1,8 T med 150-180 hk var den første bensinmotoren med turbolader, og den led av typiske problemer som spolefeil og skader på turboladeren. Med andre generasjon kom TFSI-revolusjonen: 1.4 TFSI med 125 hk var tilgjengelig som innstegsmotor, etterfulgt av 1.8 TFSI med 160 hk og 2.0 TFSI med 200 hk. Disse Audi A3-motorene led imidlertid av de velkjente problemene fra den tidlige TFSI-generasjonen: problemer med timingkjeden, økt oljeforbruk og skader på turboladeren gjorde dem til de mest problematiske motorene i denne epoken. Den kraftigste bensinmotoren i Audi A3 var 2.0 TFSI i S3 med 265 hk, som, selv om den var sportslig, var utsatt for problemer med stempelringene.

Audi A3 dieselmotorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2012)

Audi A3-dieselmotorene ble i første omgang dominert av 1.9 TDI med ulike effektnivåer fra 90-130 hk i den første generasjonen. Disse pumpeinjektor-motorene viste seg å være ekstremt holdbare, men var støyende og sotutsatte. Med andre generasjon kom den moderne 2.0 TDI med common rail-innsprøytning i effektnivåer på 140-170 hk. Audi A3 2.0 TDI med 140 hk utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i begge generasjonene - spesielt variantene med partikkelfilter som ble produsert fra 2005 og utover, viste seg å være svært holdbare og økonomiske. Disse Audi A3 TDI-motorene oppfylte allerede Euro 4-standarden og tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse, forbruk og driftssikkerhet.

Audi A3-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 naturlig sugemotor 101 HK 7,2-7,8 l/100 km Svakt motorisert, treg Gjennomsnitt
1,8 T 150-180 HK 7,8-8,5 l/100 km Spolefeil, skader på turboladeren Moderat
1,4 TFSI 125 HK 6,5-7,2 l/100 km Tannkjede, oljeforbruk Problematisk
1,8/2,0 TFSI 160-200 HK 7,1-8,3 l/100 km Stempelringer, turbolader Problematisk
1,9 TDI 90-130 HK 5,2-5,8 l/100 km Høylytt, sotutsatt, men holdbar Bra
2,0 TDI 140-170 HK 4,8-5,5 l/100 km Svært robust fra 2005 Veldig bra

Audi A3-motorer: Generasjon III (2012-2020)

Audi A3-motorer: Generasjon III (2012-2020)

Den tredje Audi A3-generasjonen (8V) markerte et betydelig sprang i kvalitet og regnes som den mest balanserte av alle generasjoner. Med riktig vedlikehold når de fleste motorene i denne generasjonen lett 280 000 til 380 000 kilometer, og 2.0 TDI-dieselmotorene med 150 hk anses som spesielt holdbare. Større motorhavarier har blitt sjeldnere, og det er bare de kraftige 2.0 TFSI-bensinmotorene som fortsatt viser svakheter når det gjelder oljeforbruk. Det absolutte høydepunktet var 2.0 TDI med 184 hk - et teknisk mesterverk med bi-turboladning som bød på både kraft og effektivitet. Naturgassteknologien debuterte også med 1.4 TFSI g-tron fra 2013, som representerte et miljøvennlig alternativ.

Audi A3 bensinmotorer: Generasjon III (2012-2020)

Audi A3s bensinmotorutvalg startet med 1.2 TFSI (110 hk) som innstegsmotor, etterfulgt av den velprøvde 1.4 TFSI i ulike effektnivåer fra 122-150 hk. Disse mindre Audi A3 TFSI-motorene viste seg å være betydelig mer driftssikre enn sine forgjengere, med bare sporadiske problemer med ventilkoksing. For sportslige sjåfører var det Audi A3 1.8 TFSI med 180 hk og 2.0 TFSI med ytelser fra 190 til 400 hk i RS3. Audi A3 2.0 TFSI (EA888 Gen 3) utviklet seg imidlertid til å bli den mest problematiske motoren i denne generasjonen, med hyppige rapporter om økt oljeforbruk på grunn av slitasjeutsatte stempelringer og skader på turboladeren under sportslig kjøring. Den legendariske 2,5 TFSI-femsylindrede motoren i RS3 med 367-400 hk var et lydmirakel, men utsatt for skader på registerkjeden.

Audi A3 dieselmotorer: Generasjon III (2012-2020)

Audi A3 2.0 TDI (EA288) ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 110 til 184 hk. Det fantes også en mindre 1,6 TDI med 110 hk (2012-2018), men denne var mindre vanlig. Alle Audi A3-dieselmotorene hadde moderne common-rail innsprøytning med SCR-katalysator og partikkelfilter. Audi A3 2.0 TDI med 150 hk viste seg å være den mest driftssikre og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km og høy driftssikkerhet - ideelt for den som kjører mye. Bi-turbo 2.0 TDI med 184 hk tilbød sportslige ytelser, men var mer utsatt for skader på turboladeren.

Audi A3 med naturgassdrift: Generasjon III (2012-2020)

Fra 2013 ble Audi A3 Sportback g-tron tilbudt med en 1,4 TFSI-motor som kunne kjøre på både naturgass og bensin. Med 110 hk tilbød den et miljøvennlig alternativ, men hadde begrensninger når det gjaldt infrastruktur for fyllestasjoner og redusert bagasjeromskapasitet på grunn av gasstankene.

Audi A3-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 TFSI 110 HK 5,3-6,0 l/100 km Svakt motorisert Gjennomsnittlig
1,4 TFSI 122-150 HK 5,8-6,5 l/100 km Av og til ventilkoksing Bra
1,8 TFSI 180 HK 6,2-6,9 l/100 km Oljeforbruk, stempelringer Moderat
2,0 TFSI 190-400 HK 6,8-9,2 l/100 km Oljeforbruk, turbolader Problematisk
2,5 TFSI 367-400 HK 8,8-9,8 l/100 km Tannkjede, svært kostbart Moderat
1,6 TDI 110 HK 4,0-4,5 l/100 km Ikke veldig vanlig Gjennomsnittlig
2,0 TDI 150-184 HK 4,1-5,2 l/100 km Svært robust (150 hk-varianten) Svært god
1,4 g-tron 110 HK 3,5 kg/100 km Nettverk av bensinstasjoner, bensintanker Bra

Audi A3-motorer: Generasjon IV (2020-i dag)

Audi A3-motorer: Generasjon IV (2020-i dag)

Den nåværende Audi A3-generasjonen (8Y) satser fullt og helt på elektrifisering og representerer Audis visjon for fremtidens forbrenningsmotorer. Alle bensinmotorene er nå utstyrt med mildhybridteknologi, og for første gang finnes det også en ladbar hybrid. Ettersom generasjonen bare har vært på markedet siden 2020, finnes det ingen langtidserfaringer ennå, men de første testene viser lovende tilnærminger. Toppmotoren er 2.0 TFSI i den nye RS3 med 400 hk, som skal bli mer driftssikker takket være forbedret kjøling og oljetilførsel. Mildhybridteknologien lover en levetid på over 300 000 kilometer, ettersom den elektriske støtten avlaster forbrenningsmotoren.

Audi A3 mildhybrid bensinmotor: Generasjon IV (2020-i dag)

Tre TFSI-motorer med 48-volts mildhybridteknologi danner grunnlaget for motorutvalget i Audi A3. 1.0 TFSI med 110 hk fungerer som innstegsmotor, etterfulgt av 1.5 TFSI med 150 hk og 2.0 TFSI med 190 hk. Alle Audi A3-motorene har belte-start-veksler og sylinderdeaktivering. Audi A3 1,5 TFSI med 150 hk anses som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftutvikling over et bredt turtallsområde og har så langt vært fri for større produksjonsproblemer. 2.0 TFSI viser tidlige tegn på de velkjente EA888-problemene.

Audi A3 ladbar hybrid: Generasjon IV (2020-i dag)

Audi A3 Sportback 40 TFSI e kombinerer en 1,4 TFSI med en elektrisk motor for å produsere en systemeffekt på 204 hk. Med en elektrisk rekkevidde på opptil 67 km er den et praktisk alternativ for pendlere, men den er teknisk kompleks og dyr å vedlikeholde.

Audi A3 dieselmotorer: Generasjon IV (2020-i dag)

To Audi A3 2.0 TDI-motorer (EA288 evo) med 116 hk og 150 hk er tilgjengelige, og viderefører tradisjonen med pålitelige Audi A3-dieselmotorer. Motoren på 150 hk har mildhybridteknologi og anses for å være spesielt effektiv.

Audi A3-motorer med høy ytelse: Generasjon IV (2020-i dag)

Nye Audi S3 får en 2.0 TFSI med 310 hk, mens RS3 fortsetter å bruke den femsylindrede 2.5 TFSI-motoren med 400 hk. Takket være forbedret teknologi skal begge motorene være mer driftssikre enn sine forgjengere.

Audi A3-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,0 TFSI 110 HK 5,4-6,1 l/100 km Svakt motorisert Gjennomsnittlig
1,5 TFSI 150 HK 5,6-6,2 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
2.0 TFSI 190-400 HK 6,5-9,5 l/100 km Fortsatt mulig oljeforbruk Moderat
2,0 TDI 116-150 HK 4,3-5,1 l/100 km Robust, velprøvd Meget bra
1,4 TFSI e 204 HK 1,2 l/100 km + elektrisitet Kompleks, dyr Bra

Konklusjon: De beste Audi A3-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Audi A3-motorene viser tydelig den teknologiske utviklingen over fire generasjoner. Mens dieselmotorene i Audi A3 har vært pålitelige i alle generasjoner, har de kraftige TFSI-bensinmotorene gjennomgående slitt med lignende problemer. Den nye mildhybridteknologien i fjerde generasjon lover et lovende alternativ for sjåfører som verdsetter effektivitet og pålitelighet.

  • Beste Audi A3 bensinmotor:

Audi A3 1,5 TFSI (150 hk, generasjon IV) kombinerer moderne mildhybridteknologi med høy effektivitet og hittil utmerket driftssikkerhet.

  • Beste Audi A3 dieselmotor:

Audi A3 2.0 TDI (150 hk, generasjon III og IV) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Audi A3 hybridmotor:

Audi A3 Sportback 40 TFSI e (204 hk, generasjon IV) med elektrisk rekkevidde på opptil 67 km og lavt drivstofforbruk på korte reiser.

For vedlikehold og reservedeler til alle Audi A3-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

BX-CRI3 BOSCH 0 986 435 360 Innsprøytningsdyse Common Rail (CR), med tetningsring
Anmeldelser - 26
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med tetningsring
  • Byttedel
  • Drivstoffberedning: Common Rail (CR)
  • BOSCH: Innsprøytningsdyse
  • Varenummer: 0 986 435 360
  • Tilstand: Refabrikkert
Detaljer
BOSCH Innsprøytningsdyse Common Rail (CR), med tetningsring
Artikkelnummer: 0 986 435 360
2186,05 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 61
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 503,79 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
503,79 kr
125,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-1 Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40, +125
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: fiolett
  • Produktlinje: AF13++, High-performance
  • Produsentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, ITALY NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 1
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: slikatholdig
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4015-1
  • Vår pris: 69,12 kr
Detaljer
MANNOL Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Artikkelnummer: MN4015-1
Mer
69,12 kr
69,12 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 637,15 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
637,15 kr
63,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vår pris: 371,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
371,79 kr
74,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1498,69 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1498,69 kr
74,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 608,25 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
608,25 kr
152,06 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-5%
FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 89
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 354,99 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
sammenlignet med Veil. pris 377,39 kr

354,99 kr
71,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Motorolje 0W-30, 5l
Anmeldelser - 93
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: LONGLIFE III
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: FE
  • VAG: Motorolje
  • Varenummer: GS55545M4
  • Vår pris: 848,11 kr
Detaljer
VAG Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: GS55545M4
848,11 kr
169,62 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 595,59 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
595,59 kr
148,90 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533EB Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.51
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533EB
  • Vår pris: 930,37 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Artikkelnummer: 1533EB
930,37 kr
232,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: RACING+ESTER
  • viskositetsklasse SAE: 10W-60
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7902-20
  • Vår pris: 1546,83 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7902-20
Mer
1546,83 kr
77,34 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-7%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API CH-4, API SJ
  • Produktlinje: SAE
  • viskositetsklasse SAE: SAE 40
  • Versjon: 40
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: CH-4, SJ
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Varenummer: CH9404-1
  • Vår pris: 127,94 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

127,94 kr
127,94 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-5
  • Vår pris: 462,94 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: MN7715-5
Mer
462,94 kr
92,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 326,60 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
326,60 kr
81,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: