• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Audi A4-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Audi A4-motorer: Historiske generasjoner I-II (1994-2005)
    1. Audi A4 bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1994-2005)
    2. Audi A4 dieselmotorer: Historiske generasjoner I-II (1994-2005)
  2. Audi A4-motorer: Generasjon III (2005-2008)
    1. Audi A4 bensinmotorer: Generasjon III (2005-2008)
    2. Audi A4 dieselmotorer: Generasjon III (2005-2008)
  3. Audi A4-motorer: Generasjon IV (2008-2015)
    1. Audi A4 bensinmotorer: Generasjon IV (2008-2015)
    2. Audi A4 dieselmotorer: Generasjon IV (2008-2015)
  4. Audi A4-motorer: Generasjon V (2015-2023)
    1. Audi A4 bensinmotorer: Generasjon V (2015-2023)
    2. Audi A4 dieselmotorer: Generasjon V (2015-2023)
    3. Audi A4 mildhybrid: Generasjon V (2015-2023)
  5. Audi A4-motorer: Generasjon VI (2023-i dag)
    1. Audi A4 mildhybrid bensinmotor: Generasjon VI (2023-i dag)
    2. Audi A4 dieselmotorer: Generasjon VI (2023-i dag)
  6. Konklusjon: De beste Audi A4-motorene i alle generasjoner

Siden introduksjonen i 1994 har Audi A4 utviklet seg til å bli en av de mest vellykkede mellomklassebilene, med et variert utvalg av Audi A4-motorer gjennom fem generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg nye teknologier og ulike styrker og svakheter, med en teknologisk utvikling som spenner fra enkle sugemotorer til toppmoderne mildhybridsystemer.

Audi A4-motorer: Historiske generasjoner I-II (1994-2005)

Audi A4-motorer: Historiske generasjoner I-II (1994-2005)

De to første Audi A4-generasjonene (B5: 1994-2001, B6: 2001-2005) la grunnlaget for modellseriens senere suksess og etablerte robuste, men teknisk enkle motorer. Kjørelengden til disse tidlige Audi A4-motorene varierte betraktelig: Mens de velprøvde TDI-dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 400 000 til 500 000 kilometer, krevde bensinmotorene ofte større reparasjoner av topplokkpakningen eller vannpumpen mellom 200 000 og 300 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i disse historiske generasjonene var 1,9 TDI med 130 hk (B6), som kombinerte effekt, driftssikkerhet og økonomi på en optimal måte og regnes som en av de beste dieselmotorene gjennom tidene.

Audi A4 bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1994-2005)

I B5-generasjonen (1994-2001) besto Audi A4s bensinmotorutvalg hovedsakelig av sugemotorer: 1,6-literen med 100 hk, 1,8-literen med 125 hk og 2,8 V6 med 193 hk. I B6-generasjonen (2001-2005) ble moderne FSI-motorer lagt til, med 2.0 FSI med 150 hk og 3.0 V6 med 220 hk på toppen av serien. Disse tidlige Audi A4-motorene var preget av enkel teknologi og god reparerbarhet, men led av typiske aldersrelaterte svakheter som utette topplokkpakninger og slitte vannpumper. Den beste bensinmotoren fra denne epoken var 1,8 Turbo med 150-180 hk, som hadde en god balanse mellom ytelse og pålitelighet til tross for sporadiske skader på turboladeren.

Audi A4 dieselmotorer: Historiske generasjoner I-II (1994-2005)

Audi A4-dieselmotorene ble dominert av den legendariske 1,9 TDI i ulike effektnivåer fra 90 til 130 hk. I B5-generasjonen (1994-2001) var 90 hk og 110 hk tilgjengelig, mens B6-generasjonen (2001-2005) også introduserte 1,9 TDI med 130 hk og pumpeinjektorteknologi. Disse Audi A4 TDI-motorene utviklet seg til å bli de mest driftssikre drivverkene i hele A4-historien - spesielt 1,9 TDI med 110 hk fra B5-generasjonen regnes som nærmest uforgjengelig. B6-generasjonen hadde også 2,5 V6 TDI med 163 hk, som var kraftig, men mer utsatt for defekter på grunn av sin kompleksitet.

Audi A4-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 bensinmotor 100 HK 7,5-8,2 l/100 km Topplokkpakning, vannpumpe Gjennomsnitt
1,8 Turbo 150-180 HK 8,0-9,5 l/100 km Skader på turbolader, kjølesystem Bra
2,8/3,0 V6 193-220 HK 9,5-11,0 l/100 km Kompleks, dyr å vedlikeholde Moderat
1,9 TDI 90-130 HK 5,0-6,0 l/100 km Praktisk talt ingen serieproblemer Meget bra
2,5 V6 TDI 163 HK 7,0-7,8 l/100 km Kompleks teknologi, injektorer Moderat

Audi A4-motorer: Generasjon III (2005-2008)

Audi A4-motorer: Generasjon III (2005-2008)

Den tredje Audi A4-generasjonen (B7) var en videreutvikling av B6-basen og fokuserte på å raffinere eksisterende teknologier. Med riktig vedlikehold nådde de fleste motorene i denne generasjonen lett 250 000 til 350 000 kilometer, og 2.0 TDI-dieselmotorene ble ansett som spesielt holdbare. Større motorskader var fortsatt sjeldne, men de første problemene med den mer komplekse FSI-teknologien viste seg i bensinmotorene. Det absolutte høydepunktet var 2.0 TDI med 170 hk - en kraftig og samtidig økonomisk diesel som videreførte tradisjonen med pålitelige Audi A4 TDI-motorer. Samtidig markerte denne generasjonen overgangen til mer moderne innsprøytningssystemer og mer kompleks elektronikk.

Audi A4 bensinmotorer: Generasjon III (2005-2008)

Audi A4s bensinmotorutvalg i B7-generasjonen besto av 1.8 TFSI med 163 hk, 2.0 TFSI med 200 hk og 3.2 V6 FSI med 255 hk. Disse Audi A4-motorene representerte overgangen til moderne turbo- og FSI-teknologi, men brakte også med seg nye problemområder. 2.0 TFSI led av problemer med høytrykkspumpen og koksing av innsugsventilene, mens 3.2 V6 FSI var kjent for sin kompleksitet og høye vedlikeholdskostnader. Den beste bensinmotoren i denne generasjonen var 1,8 TFSI, som hadde en god balanse mellom ytelse, forbruk og driftssikkerhet til tross for sporadiske skader på turboladeren.

Audi A4 dieselmotorer: Generasjon III (2005-2008)

Den velprøvde 1.9 TDI ble supplert med mer moderne 2.0 TDI-motorer med 140 hk og 170 hk. Disse nye Audi A4 TDI-motorene hadde common-rail-innsprøytning og oppfylte allerede Euro 4-normen. 2,0 TDI med 140 hk utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i denne generasjonen, mens 170 hk-varianten var kraftigere, men hadde tidvis problemer med injektorene. I tillegg forble 2,5 V6 TDI med 163 hk i programmet, men med de velkjente svakhetene ved den komplekse V6-teknologien.

Audi A4-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,8 TFSI 163 HK 7,8-8,5 l/100 km Skader på turboladeren, koksdannelse Bra
2,0 TFSI 200 HK 8,5-9,2 l/100 km Høytrykkspumpe, forkoksing av ventiler Moderat
3,2 V6 FSI 255 HK 10,0-11,5 l/100 km Kompleks, dyr, timingkjede Problematisk
1,9 TDI 115 HK 5,5-6,2 l/100 km Velprøvd og robust Meget bra
2,0 TDI 140-170 HK 5,8-6,5 l/100 km 140 hk svært pålitelig Meget god
2,5 V6 TDI 163 HK 7,2-7,9 l/100 km Injektorer, komplekse Moderat

Audi A4-motorer: Generasjon IV (2008-2015)

Audi A4-motorer: Generasjon IV (2008-2015)

Den fjerde Audi A4-generasjonen (B8) brakte en helt ny utvikling og markerte overgangen til moderne, men også mer komplekse motorteknologier. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype: Mens 2.0 TDI-dieselmotorene lett nådde 300 000 til 400 000 kilometer med riktig vedlikehold, krevde de tidlige TFSI-bensinmotorene ofte kostbare reparasjoner av registerkjeden eller turboladeren mellom 150 000 og 250 000 kilometer. Større motorskader på grunn av kjedesprang eller oljeforbruk var ikke uvanlig hvis vedlikeholdet ble forsømt. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2.0 TDI med 143 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og økonomi på en optimal måte og regnes som en av de beste Audi A4-motorene gjennom tidene.

Audi A4 bensinmotorer: Generasjon IV (2008-2015)

Audi A4s bensinmotorutvalg besto av 1.8 TFSI med 120/160 hk, 2.0 TFSI med 180/211/225 hk og 3.0 TFSI V6 med 272/333 hk. Disse Audi A4-motorene led av typiske problemer for TFSI-generasjonen: problemer med registerkjeden, økt oljeforbruk og skader på turboladeren gjorde dem til de mest problematiske motorene i denne generasjonen. 2.0 TFSI med EA888-motor utviklet seg til å bli det største problembarnet - spesielt de tidlige variantene frem til 2012 viste massive problemer med oljeforbruket på grunn av slitte stempelringer. Den kraftigste 3.0 TFSI-motoren i S4 var kraftig, men utsatt for skader på registerkjeden og ekstremt dyr å vedlikeholde.

Audi A4 dieselmotorer: Generasjon IV (2008-2015)

Audi A4-dieselmotorene ble dominert av 2,0 TDI med ulike effektnivåer fra 120 til 190 hk. 2.0 TDI med 143 hk utviklet seg til å bli den mest pålitelige motoren i hele generasjonen - spesielt variantene med revidert innsprøytning som ble produsert fra 2012 og utover, viste seg å være svært holdbare og økonomiske. Disse Audi A4 TDI-motorene oppfylte allerede Euro 5-normen og tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse, drivstofforbruk og driftssikkerhet. I tillegg var det 3.0 V6 TDI med 204/245 hk, som var kraftig, men mer utsatt for injektor- og turboladerdefekter på grunn av sin kompleksitet.

Audi A4-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,8 TFSI 120-160 HK 6,8-7,8 l/100 km Tannkjede, turbolader Moderat
2,0 TFSI 180-225 HK 7,5-8,8 l/100 km Oljeforbruk, stempelringer, registerkjede Problematisk
3,0 TFSI 272-333 HK 9,0-10,5 l/100 km Tannkjede, svært kostbar Problematisk
2,0 TDI 120-190 HK 4,9-5,8 l/100 km 143 hk-varianten er svært robust Veldig bra
3.0 V6 TDI 204-245 HK 6,2-7,0 l/100 km Injektorer, turbolader Moderat

Audi A4-motorer: Generasjon V (2015-2023)

Audi A4-motorer: Generasjon V (2015-2023)

Den femte Audi A4-generasjonen (B9) markerte et betydelig kvalitetsløft og regnes som den mest driftssikre av de nyere generasjonene. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 250 000 og 350 000 kilometer, og 2.0 TDI-dieselmotorene med 150/190 hk regnes som spesielt holdbare. Større motorskader er blitt mye sjeldnere, og det er bare de kraftige 2.0 TFSI-bensinmotorene som fortsatt viser svakheter når det gjelder oljeforbruk. Det absolutte høydepunktet var 2.0 TDI med 190 hk - en teknisk moden diesel med høy ytelse og god effektivitet. Mildhybridteknologien debuterte også med ulike MHEV-varianter fra 2019, noe som la grunnlaget for elektrifiseringen av modellserien.

Audi A4 bensinmotorer: Generasjon V (2015-2023)

Audi A4s bensinmotorutvalg startet med 1.4 TFSI (150 hk), 2.0 TFSI (190/252 hk) og 3.0 TFSI V6 (354 hk). Fra 2019 ble disse supplert med mildhybridvarianter: 2.0 TFSI MHEV med 150/190/265 hk. Disse nyere Audi A4 TFSI-motorene viste seg å være betydelig mer driftssikre enn sine forgjengere, med bare sporadiske problemer med ventilkoksing. 1.4 TFSI med sylinderdeaktivering utviklet seg til å bli den beste bensinmotoren i denne generasjonen - økonomisk, pålitelig og tilstrekkelig kraftig til hverdagsbruk. 2.0 TFSI (EA888 Gen 3) fortsatte imidlertid å vise de velkjente svakhetene med økt oljeforbruk, spesielt ved sportslig kjøring.

Audi A4 dieselmotorer: Generasjon V (2015-2023)

Audi A4 2.0 TDI (EA288) ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 122 til 286 hk. Alle Audi A4-dieselmotorene hadde moderne common-rail innsprøytning med SCR-katalysator og partikkelfilter. 2.0 TDI med 150 hk viste seg å være den mest driftssikre og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km og høy driftssikkerhet. De kraftigere variantene med 190 hk og oppover hadde tidvis problemer med injektorene ved høye kjørelengder, men forble generelt svært pålitelige.

Audi A4 mildhybrid: Generasjon V (2015-2023)

Ulike mildhybridvarianter ble introdusert fra 2019: 2.0 TFSI MHEV med 12V-system (150/190 hk) og 48V-system (265 hk). Disse Audi A4 MHEV-motorene kombinerte effektivitet med god ytelse og viste seg å være en pålitelig videreutvikling av den konvensjonelle TFSI-teknologien.

Audi A4-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 TFSI 150 HK 5,8-6,5 l/100 km Av og til ventilkoksing Meget bra
2,0 TFSI 190-252 HK 6,8-7,8 l/100 km Oljeforbruk ved sportslig bruk Bra
2,0 TFSI MHEV 150-265 HK 6,2-7,2 l/100 km Mer kompleks teknologi Bra
3,0 TFSI 354 HK 8,5-9,2 l/100 km Kompleks, dyr Moderat
2,0 TDI 122-286 HK 4,1-5,5 l/100 km 150 hk-varianten er svært robust Meget god

Audi A4-motorer: Generasjon VI (2023-i dag)

Den nåværende Audi A4-generasjonen er helt avhengig av elektrifisering og representerer Audis visjon for fremtidens forbrenningsmotorer. Alle bensinmotorer er nå utstyrt med mild hybridteknologi, mens klassiske dieselmotorer bare tilbys på noen få markeder. Ettersom generasjonen bare har vært på markedet siden 2023, finnes det ingen langtidserfaringer ennå, men de første testene viser lovende tilnærminger. Toppmotoren er 2.0 TFSI MHEV med 204 hk, som kombinerer sportslige ytelser med høy effektivitet. Mildhybridteknologien lover en levetid på over 300 000 kilometer, ettersom den elektriske assistansen avlaster forbrenningsmotoren.

Audi A4 mildhybrid bensinmotor: Generasjon VI (2023-i dag)

Audi A4s motorprogram er basert på to 2.0 TFSI MHEV-motorer med 150 hk og 204 hk. Begge Audi A4-motorene har 48-volts mildhybridteknologi med belte-startgenerator og sylinderdeaktivering. 2.0 TFSI MHEV med 204 hk anses som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen - den har jevn kraftutvikling over et bredt turtallsområde og har så langt vært fri for større serieproduksjonsproblemer.

Audi A4 dieselmotorer: Generasjon VI (2023-i dag)

Den velprøvde 2.0 TDI er nå bare tilgjengelig på noen få markeder med 150 hk og viderefører tradisjonen med pålitelige Audi A4-dieselmotorer. På grunn av elektrifiseringsstrategien reduseres imidlertid dieselutvalget kontinuerlig.

Audi A4-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 TFSI MHEV 150 HK 6,0-6,8 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
2.0 TFSI MHEV 204 HK 6,2-7,0 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Meget bra
2.0 TDI 150 HK 4,8-5,5 l/100 km Velprøvd og robust Meget god

Konklusjon: De beste Audi A4-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Audi A4-motorene viser tydelig endringen fra enkle, robuste enheter til komplekse, men effektive drivverk. Mens dieselmotorene i Audi A4 forble pålitelige gjennom alle generasjoner, slet de kraftige TFSI-bensinmotorene lenge med barnesykdommer. Den nye sjette generasjonens mildhybridteknologi lover en lovende fremtid for sjåfører som setter pris på effektivitet og driftssikkerhet.

  • Beste Audi A4 bensinmotor:

2.0 TFSI MHEV (204 hk, generasjon VI) kombinerer moderne mildhybridteknologi med høy effektivitet og hittil utmerket driftssikkerhet.

  • Beste Audi A4 dieselmotor:

2.0 TDI (150 hk, generasjon V og VI) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste mildhybridmotor i Audi A4:

2.0 TFSI MHEV (204 hk, generasjon VI) med balansert kraftoverføring og høy effektivitet takket være 48-volts-teknologi.

For vedlikehold og reservedeler til alle Audi A4-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

BX-CRI3 BOSCH 0 986 435 360 Innsprøytningsdyse Common Rail (CR), med tetningsring
Anmeldelser - 26
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med tetningsring
  • Byttedel
  • Drivstoffberedning: Common Rail (CR)
  • BOSCH: Innsprøytningsdyse
  • Varenummer: 0 986 435 360
  • Tilstand: Refabrikkert
Detaljer
BOSCH Innsprøytningsdyse Common Rail (CR), med tetningsring
Artikkelnummer: 0 986 435 360
2186,05 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 61
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 503,79 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
503,79 kr
125,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-1 Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40, +125
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: fiolett
  • Produktlinje: AF13++, High-performance
  • Produsentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, ITALY NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 1
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: slikatholdig
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4015-1
  • Vår pris: 69,12 kr
Detaljer
MANNOL Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Artikkelnummer: MN4015-1
Mer
69,12 kr
69,12 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 637,15 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
637,15 kr
63,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MA PROFESSIONAL 61-104 Frostvæske G12, Rød, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 92
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12
  • Farge: Rød
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Driftstemperatur til [°C]: -35
  • Ta hensyn til tekniske data: +
  • MA PROFESSIONAL: Frostvæske
  • Varenummer: 61-104
  • Vår pris: 129,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MA PROFESSIONAL Frostvæske G12, Rød, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 61-104
Mer
129,58 kr
25,92 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vår pris: 794,49 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
794,49 kr
79,45 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 768,46 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
768,46 kr
192,12 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 926,89 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
926,89 kr
185,38 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 596,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
596,32 kr
119,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 80
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktlinje: DEXOS2™
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: SUPER SYNTHETIC
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • OPEL GM: Motorolje
  • Varenummer: 19 42 003
  • Vår pris: 571,88 kr
Detaljer
OPEL GM Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 19 42 003
571,88 kr
114,38 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Spesifikasjon: API CG-4, ACEA E2, API CF, API SL, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • Produktlinje: DIESEL
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • olje: Mineralolje
  • Spesifikasjon iht. API: CF, CG-4, SL
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7402-20
  • Vår pris: 1118,44 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
1118,44 kr
55,92 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 479,33 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
479,33 kr
95,87 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 440,98 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
440,98 kr
110,25 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2179,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2179,32 kr
108,97 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 359,73 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
359,73 kr
89,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: