• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Seat Leon 5F8 motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Seat Leon 5F8-motorer (2012-2020)
    1. Seat Leon 5F8 bensinmotorer (2012-2020)
    2. Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2012-2020)
    3. Seat Leon 5F8 naturgassmotor (2012-2020)
  2. Seat Leon 5F8-motorer (2020-2024)
    1. Seat Leon 5F8 mildhybrid bensinmotor (2020-2024)
    2. Seat Leon 5F8 ladbar hybrid (2020-2024)
    3. Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2020-2024)
  3. Seat Leon 5F8-motorer (2024-i dag)
    1. Seat Leon 5F8 mildhybrid bensinmotor (2024-i dag)
    2. Seat Leon 5F8 ladbar hybrid (2024-i dag)
    3. Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2024-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Seat Leon 5F8-motorene i alle generasjoner-motorer

Siden markedslanseringen i 2012 har Seat Leon 5F8 etablert seg som en sportslig kompaktbil med en særegen karakter, og tilbyr et allsidig utvalg av motorer, fra økonomiske innstegsmotorer til kraftige Cupra-motorer. Den teknologiske utviklingen av Seat Leon 5F8-motorene gjenspeiler endringene i bilindustrien - fra klassiske sugemotorer til moderne turbomotorer og elektrifiserte drivsystemer.

Seat Leon 5F8-motorer (2012-2020)

Seat Leon 5F8-motorer (2012-2020)

Den tredje generasjonen av Seat Leon markerte en ny begynnelse for det spanske merket og posisjonerte seg som et sportslig alternativ til VW Golf og Škoda Octavia i Volkswagen-konsernet. Seat Leon 5F8-motorene i denne generasjonen kjørte vanligvis mellom 250 000 og 350 000 kilometer med riktig vedlikehold, og de velprøvde TDI-dieselmotorene ble ansett for å være spesielt holdbare. Større reparasjoner var vanligvis påkrevd mellom 150 000 og 200 000 kilometer, spesielt på de tidlige TSI-bensinmotorene med problemer med registerkjeden. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2.0 TDI med 184 hk, som kombinerte kraft, effektivitet og pålitelighet på en optimal måte. Blant de tekniske høydepunktene var introduksjonen av MQB-plattformen, moderne common rail-dieselmotorer og de første skrittene mot downsizing av bensinmotorene. Sammenlignet med markedet posisjonerte Leon seg som et mer emosjonelt alternativ til Golf, men klarte ikke å matche salgstallene.

Seat Leon 5F8 bensinmotorer (2012-2020)

Seat Leon 5F8-bensinmotorutvalget startet med den velprøvde 1.2 TSI i ulike effektnivåer fra 86 hk til 110 hk, som etablerte seg som en pålitelig innstegsmotor. 1,4 TSI var seriens midtpunkt og ble tilbudt i varianter fra 122 hk til 150 hk - disse motorene led imidlertid av typiske problemer fra den tidlige TSI-generasjonen, som problemer med timingkjeden og økt oljeforbruk. For sportslige sjåfører tilbød Seat Leon 5F8 1,8 TSI med 180 hk, som var betydelig mer driftssikker enn lillebroren. Det absolutte høydepunktet var 2.0 TSI i Leon Cupra med opptil 300 hk, som bød på imponerende kjøreegenskaper, men som tidvis slet med turboladerproblemer og økt slitasje ved sportslig bruk. Fra 2017 ble 1,5 TSI evo introdusert, som moderniserte bensinmotorutvalget med sylinderdeaktivering og forbedret effektivitet.

Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2012-2020)

1.6 TDI dominerte dieselmotorutvalget i Seat Leon 5F8 som en innstegsmotor med ytelser fra 90 hk til 115 hk, kjennetegnet av lavt drivstofforbruk og solid driftssikkerhet. 2.0 TDI var tilgjengelig i ulike effektnivåer fra 150 hk til 184 hk og utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i hele serien. EA288-variantene med SCR-katalysator som ble produsert fra og med 2015, viste seg å være spesielt holdbare og økonomiske. Disse Seat Leon 5F8 TDI-motorene oppfylte Euro 6-normen og tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse, forbruk og driftssikkerhet. 2.0 TDI med 184 hk i Leon FR ble ansett som den perfekte balansen mellom sportslighet og effektivitet.

Seat Leon 5F8 naturgassmotor (2012-2020)

En spesialitet var 1.4 TGI med 110 hk, som ble drevet av naturgass (CNG) og representerte et miljøvennlig alternativ. Denne Seat Leon 5F8-motoren hadde lave driftskostnader og lave utslipp, men ble bare en moderat suksess på grunn av den begrensede infrastrukturen for bensinstasjoner.

Seat Leon 5F8-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 TSI 86-110 HK 5,2-6,1 l/100 km Robust, få problemer Bra
1,4 TSI 122-150 HK 5,8-6,7 l/100 km Tannkjede, oljeforbruk Moderat
1,5 TSI evo 130-150 HK 5,4-6,2 l/100 km Ventilkoksing God
1,8 TSI 180 HK 6,8-7,5 l/100 km Pålitelig Meget bra
2,0 TSI 280-300 HK 8,2-9,1 l/100 km Turbolader, slitasje Moderat
1,6 TDI 90-115 HK 3,8-4,5 l/100 km Svært robust Meget bra
2,0 TDI 150-184 HK 4,2-5,1 l/100 km Utmerket driftssikkerhet Meget god
1,4 TGI 110 HK 3,5 kg/100 km Begrenset infrastruktur Gjennomsnittlig

Seat Leon 5F8-motorer (2020-2024)

Den fjerde generasjonen av Seat Leon innledet en ny æra og fokuserte helt og holdent på elektrifiserte drivsystemer med mildhybrid- og ladbar hybridteknologi. Seat Leon 5F8-motorene i denne generasjonen lover kjørelengder på over 300 000 kilometer, ettersom den elektriske støtten avlaster forbrenningsmotoren og reduserer slitasjen. Det er vanskelig å forutse større reparasjoner på grunn av den fortsatt unge teknologien, men de første erfaringene tyder på høy driftssikkerhet. Toppmotoren i denne generasjonen er 1.5 eTSI med 150 hk, som kombinerer sportslige ytelser med høy effektivitet. Blant de tekniske høydepunktene er den gjennomgående 48-volts mildhybridteknologien, moderne ladbare hybrider med en elektrisk rekkevidde på over 60 kilometer og en videreutvikling av den velprøvde TDI-dieselen. Nye Leon har posisjonert seg som teknologileder for elektrifiserte drivsystemer i markedet og setter nye standarder for effektivitet i kompaktklassen.

Seat Leon 5F8 mildhybrid bensinmotor (2020-2024)

Seat Leon 5F8-motorutvalget er utelukkende basert på elektrifiserte bensinmotorer med 48-volts mildhybridteknologi. 1.0 eTSI med 110 hk fungerte som innstegsmotor og imponerte med lavt drivstofforbruk og overraskende livlige ytelser. 1.5 eTSI var tilgjengelig i to effektnivåer med 130 hk og 150 hk, og ble den mest populære motoren i serien - den leverte jevn kraft over et bredt turtallsområde og har så langt vært fri for større problemer i serieproduksjonen. 2.0 TSI i Leon Cupra med 300 hk tilfredsstilte sportslige krav, men fortsatte å slite med de velkjente EA888-problemene, som for eksempel økt oljeforbruk.

Seat Leon 5F8 ladbar hybrid (2020-2024)

Seat Leon 5F8 e-Hybrid kombinerte en 1,4 TSI med en elektrisk motor for å produsere en systemeffekt på 204 hk og tilbød en elektrisk rekkevidde på over 60 kilometer. Denne motoren kjennetegnes av høy effektivitet i bytrafikk, men hadde tidvis treg DSG-giring og begrenset plass i bagasjerommet på grunn av batteriet.

Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2020-2024)

De velprøvde TDI-dieselmotorene ble videreutviklet og var tilgjengelige som 2.0 TDI-motorer med 115 hk og 150 hk. Disse Seat Leon 5F8-motorene videreførte tradisjonen med pålitelige og økonomiske dieselmotorer, og ble ansett som de mest robuste motorene i hele serien.

Seat Leon 5F8-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1.0 eTSI 110 HK 5,0-5,7 l/100 km Ingen problemer så langt Veldig bra
1,5 eTSI 130-150 HK 5,2-6,0 l/100 km Svært pålitelig Meget god
2.0 TSI 300 HK 7,8-8,6 l/100 km Oljeforbruk, kjente EA888-problemer Moderat
1,4 e-Hybrid 204 HK 1,0-1,4 l/100 km + strøm Treg DSG, lite bagasjerom Bra
2,0 TDI 115-150 HK 4,1-4,8 l/100 km Svært robust og økonomisk Meget god

Seat Leon 5F8-motorer (2024-i dag)

Den nåværende femte generasjonen av Seat Leon fortsetter elektrifiseringstrenden og tilbyr utelukkende elektrifiserte drivsystemer med forbedret mildhybridteknologi og kraftigere plug-in-hybrider. Ettersom denne generasjonen bare har vært tilgjengelig siden slutten av 2024, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første testene viser lovende tilnærminger for en levetid på over 350 000 kilometer. Toppmotoren er den nye 1.5 eTSI+ med 180 hk, som er en videreutvikling av den velprøvde 1.5 eTSI, og som kombinerer sportslige kjøreegenskaper med høy effektivitet. Blant de tekniske høydepunktene er den forbedrede andregenerasjons 48-volts-teknologien, plug-in-hybrider med en elektrisk rekkevidde på over 100 kilometer og integrering av kunstig intelligens i motorstyringssystemet. Nye Leon posisjonerer seg i markedet som en pioner for bærekraftig mobilitet i kompaktklassen.

Seat Leon 5F8 mildhybrid bensinmotor (2024-i dag)

De nye Seat Leon 5F8-motorene er alle basert på den videreutviklede eTSI-teknologien med forbedret 48-volts mildhybridstøtte. 1.0 eTSI+ med 115 hk er innstegsmodellen, og takket være optimalisert elektronikk gir den enda jevnere kraftleveranse enn forgjengeren. 1.5 eTSI+ er tilgjengelig i effektnivåene 150 hk og 180 hk, og er allerede ansett som et teknisk høydepunkt - den kombinerer den velprøvde TSI-basen med intelligent hybridstøtte og adaptiv sylinderdeaktivering. Entusiaster kan velge 2.0 TSI i Leon Cupra med 333 hk, som er utviklet for å være mer pålitelig takket være optimalisert kjøling og forbedrede materialer til tross for økt ytelse.

Seat Leon 5F8 ladbar hybrid (2024-i dag)

Den nye Seat Leon 5F8 e-Hybrid+ har en systemeffekt på 272 hk og en elektrisk rekkevidde på over 100 kilometer takket være et større batteri. Disse Seat Leon 5F8-motorene kombinerer en optimalisert 1.4 TSI med en kraftigere elmotor og lover betydelig bedre hverdagsegenskaper i elektrisk modus.

Seat Leon 5F8 dieselmotorer (2024-i dag)

TDI-serien er redusert til en ultramoderne 2.0 TDI evo med 150 hk, som er den siste dieselen i serien som gir alt når det gjelder effektivitet, og som skal oppfylle Euro 7-standarden med forbedret utslippskontroll.

Seat Leon 5F8 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1.0 eTSI+ 115 HK 4,8-5,4 l/100 km Ingen kjent ennå Meget bra
1,5 eTSI+ 150-180 HK 5,0-5,8 l/100 km Lovende Meget bra
2,0 TSI 333 HK 7,5-8,3 l/100 km Forbedret, men EA888-basert Bra
1,4 e-Hybrid+ 272 HK 0,8-1,2 l/100 km + elektrisitet Kompleks, men effektiv Veldig bra
2,0 TDI evo 150 HK 3,9-4,5 l/100 km Den mest moderne TDI-motoren Veldig bra

Konklusjon: De beste Seat Leon 5F8-motorene i alle generasjoner-motorer

Utviklingen av Seat Leon 5F8-motorene viser en klar trend mot elektrifisering og kontinuerlig forbedring av driftssikkerheten. Mens de tidlige TSI-bensinmotorene fortsatt slet med barnesykdommer, har de moderne eTSI-motorene vist seg å være ekstremt driftssikre. TDI-dieselmotorene har vært en garantist for pålitelighet gjennom alle generasjoner, mens de nye hybridmotorene representerer en lovende fremtid for miljøbevisste sjåfører.

  • Beste Seat Leon 5F8 bensinmotor:

1.5 eTSI+ (180 hk, generasjon V) kombinerer moderne mildhybridteknologi med sportslige kjøreegenskaper og lover utmerket pålitelighet med høy effektivitet.

  • Beste Seat Leon 5F8 dieselmotor:

2.0 TDI (150-184 hk, generasjon III og IV) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og langdistanseegenskaper på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Seat Leon 5F8 hybridmotor:

1.4 e-Hybrid+ (272 hk, generasjon V) med sin høye elektriske rekkevidde på over 100 km og lave drivstofforbruk representerer fremtiden i sortimentet.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner av Seat Leon 5F8, tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

CASTROL Transmax Agri Trans Plus 15BF7B Girolje 80W, Innhold: 20l
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • Versjon: Agri Trans Plus
  • Produktlinje: Transmax
  • viskositetsklasse SAE: 80W
  • Produsentens anbefalinger: ZF TE-ML 05F, ZF TE-ML 03E, ZF TE-ML 21F, MF M1145, Ford ESN-M2C-134D, Case 1207, Case 1209, MAT 3505, MAT 3525, MAT 3540
  • Innhold [liter]: 20
  • Spesifikasjon: API GL-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: traktor
  • Produsentanbefaling olje: ZF TE-ML 17E, S-Matic, RC-Shift
  • CASTROL: Girolje
  • Varenummer: 15BF7B
  • Vår pris: 1816,01 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Girolje 80W, Innhold: 20l
Artikkelnummer: 15BF7B
1816,01 kr
90,80 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Top Tec
  • Versjon: 4200
  • Varenummer: 8973
  • Tank design: Kanne
  • Motorkode: AJA
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 999,89 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
999,89 kr
199,98 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 151057
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 751,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
751,48 kr
187,87 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-63%
FEBI BILSTEIN 101172 Olje, Haldex-clutch 0,85l
Anmeldelser - 63
Produkt info
  • Farge: gul
  • Innhold [liter]: 0,85
  • Vekt [kg]: 0,8
  • Se serviceinformasjon
  • Produsentens anbefalinger: VW TL 52175-Y
  • Tank design: Flaske
  • FEBI BILSTEIN: Olje, Haldex-clutch
  • Varenummer: 101172
  • Vår pris: 258,86 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje, Haldex-clutch 0,85l
Artikkelnummer: 101172
Mer
sammenlignet med Veil. pris 715,29 kr

258,86 kr
304,54 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-56%
FEBI BILSTEIN 21829 Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Anmeldelser - 43
Produkt info
  • Farge: gul
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • viskositetsklasse SAE: 75W
  • Vekt [kg]: 0,917
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Flaske
  • FEBI BILSTEIN: Olje manuell girkasse
  • Varenummer: 21829
  • Vår pris: 194,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Artikkelnummer: 21829
sammenlignet med Veil. pris 446,44 kr

194,42 kr
194,42 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 638,06 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
638,06 kr
159,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Syntrax Long Life 154F0C Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Versjon: Long Life
  • Produktlinje: Syntrax
  • viskositetsklasse SAE: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: MAN 342 S1, Scania STO 1:0, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 21A
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API GL-5
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • CASTROL: Girolje
  • Varenummer: 154F0C
  • Vår pris: 271,22 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 154F0C
271,22 kr
271,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Borsehung B17820 Relè, arbeidsstrøm 12V
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • reléfunksjon: forglødeenhet, Avlastning X-kontakt
  • Nominell spenning [V]: 12
  • Tilkoblingsantall: 4
  • Strømstyrke [A]: 70
  • Relénummer: 644
  • Borsehung: Relè, arbeidsstrøm
  • Varenummer: B17820
  • Vår pris: 95,03 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
Borsehung Relè, arbeidsstrøm 12V
Artikkelnummer: B17820
95,03 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
RepDPF HERTH+BUSS ELPARTS 54271045 Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Eksosanlegg: for kjøretøy med fra prod. montert sot / partikkelfilter
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med tilkoplingsledning, med verneslage, med mårvern, med bøyler
  • Diameter trykkledningtilkobling [mm]: 5, 6,5
  • Lengde [m]: 1
  • Material: Silikon
  • kjem. egenskap: oljebestandig
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Temperaturområde til [°C]: +350
  • Spennområde fra [mm]: 10,0, 11,0, 11,5, 12,5
  • Spenneområde til [mm]: 12,5, 13,5, 14,0, 15,0
  • HERTH+BUSS ELPARTS: Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
  • Varenummer: 54271045
  • Vår pris: 825,04 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
HERTH+BUSS ELPARTS Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Artikkelnummer: 54271045
825,04 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
BorgWarner DS2002773 Pumpe, lamellkopling firehjulsdrift
Anmeldelser - 6
Produkt info
  • Monteringsposisjon: bakaksel
  • Kvalitet: OE-Version / Genuine
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: med tetning
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med skruer, med pluggkontakt
  • Vekt [kg]: 1,3
  • BorgWarner: Pumpe, lamellkopling firehjulsdrift
  • Varenummer: DS2002773
  • Vår pris: 2727,76 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BorgWarner Pumpe, lamellkopling firehjulsdrift
Artikkelnummer: DS2002773
2727,76 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 92
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,49 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-58%
FEBI BILSTEIN 101436 Skrue innvendig torx
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Diameter [mm]: 5
  • Nøkkelvidde: T25
  • Skruehode-mutterprofil: innvendig torx
  • Material: Stål
  • Skruelengde under hode [mm]: 16
  • Vekt [kg]: 0,004
  • for OE-nummer: N 909 747 01
  • FEBI BILSTEIN: Skrue
  • Varenummer: 101436
  • Vår pris: 3,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Skrue innvendig torx
Artikkelnummer: 101436
sammenlignet med Veil. pris 8,04 kr

3,32 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 109220 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 56
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: 8100
  • Versjon: X-CLEAN+
  • Varenummer: 109220
  • Tank design: Kanne
  • Motorkode: AJA
  • Kjøretøytype: Bil
  • Katalysatortype: for kjøretøy med katalytisk sot / partikkelfilter
  • MOTUL: Motorolje
  • Vår pris: 807,08 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOTUL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 109220
807,08 kr
161,42 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872381
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 534,04 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
534,04 kr
133,51 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
0 103 110 008 BERU PSG007 Glødeplugg 4,4V M10x1,0, etterglød mulig, stavformet glødeplugg, Lengde: 149 mm, 35 Nm, 15 Nm, 63, PSG
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • tilleggsinfo: PSG
  • Gjengemål: M10x1,0
  • Lengde [mm]: 149
  • Spenning [V]: 4,4
  • Nøkkelvidde: 12 mm
  • Glødepluggutføring: etterglød mulig, stavformet glødeplugg
  • Monteringsdybde [mm]: 28
  • Tilkoblingsteknikk: 4 mm PIN (PSG)
  • Strammemoment til [Nm]: 20
  • Trekkdreiemoment fra [Nm]: 15
  • Konushelling: 63
  • Bruddpunkt [Nm]: 35
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med trykksensor
  • BERU: Glødeplugg
  • Varenummer: PSG007
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BERU Glødeplugg 4,4V M10x1,0, etterglød mulig, stavformet glødeplugg, Lengde: 149 mm, 35 Nm, 15 Nm, 63, PSG
Artikkelnummer: PSG007
1417,30 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: