• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Honda Accord-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Honda Accord-motorer: Historiske generasjoner I-IV (1976-1997)
    1. Honda Accord bensinmotorer: Historiske generasjoner I-IV (1976-1997)
    2. Honda Accord dieselmotorer: Historiske generasjoner I-IV (1976-1997)
  2. Honda Accord-motorer: Generasjon V (1993-1997)
    1. Honda Accord bensinmotorer: Generasjon V (1993-1997)
    2. Honda Accord dieselmotorer: Generasjon V (1993-1997)
  3. Honda Accord-motorer: Generasjon VI (1998-2002)
    1. Honda Accord bensinmotorer: Generasjon VI (1998-2002)
    2. Honda Accord dieselmotorer: Generasjon VI (1998-2002)
  4. Honda Accord-motorer: Generasjon VII (2003-2007)
    1. Honda Accord bensinmotorer: Generasjon VII (2003-2007)
    2. Honda Accord Hybrid Drive: Generasjon VII (2003-2007)
    3. Honda Accord dieselmotorer: Generasjon VII (2003-2007)
  5. Honda Accord-motorer: Generasjon VIII (2008-2012)
    1. Honda Accord bensinmotorer: Generasjon VIII (2008-2012)
    2. Honda Accord dieselmotorer: Generasjon VIII (2008-2012)
  6. Honda Accord-motorer: Generasjon IX (2013-2017)
    1. Honda Accord bensinmotorer: Generasjon IX (2013-2017)
    2. Honda Accord Hybrid Drive: Generasjon IX (2013-2017)
    3. Honda Accord dieselmotorer: Generasjon IX (2013-2017)
  7. Honda Accord-motorer: Generasjon X (2018-i dag)
    1. Honda Accord bensinmotorer: Generasjon X (2018-i dag)
    2. Honda Accord Hybrid Drive: Generasjon X (fra 2018)
    3. Honda Accord dieselmotorer: Generasjon X (2018-i dag)
  8. Konklusjon: De beste Honda Accord-motorene i alle generasjoner

Honda Accord har etablert seg som en av de mest suksessrike mellomklassebilene i verden siden introduksjonen i 1976, og har tilbudt et imponerende utvalg av Honda Accord-motorer gjennom ti generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg innovative teknologier og ulike styrker, og Honda har hele tiden perfeksjonert balansen mellom pålitelighet, effektivitet og ytelse.

Honda Accord-motorer: Historiske generasjoner I-IV (1976-1997)

De fire første Honda Accord-generasjonene la grunnlaget for Hondas rykte som en produsent av holdbare og pålitelige motorer. Med riktig vedlikehold nådde disse tidlige Honda Accord-motorene lett 400 000 til 500 000 kilometer - en eksepsjonell kjørelengde for den tiden. Større reparasjoner var bare nødvendig etter 250 000 til 300 000 kilometer, og begrenset seg vanligvis til ventiljusteringer og skift av tannrem. Den absolutte toppmotoren i denne epoken var 2,2-liters VTEC-motoren fra fjerde generasjon (1990-1997), som for første gang etablerte Hondas revolusjonerende VTEC-teknologi i mellomklassen. Disse historiske Honda Accord-motorene var kjennetegnet av enkelt vedlikehold, høy materialkvalitet og innovative designløsninger som gjorde Honda til en målestokk for pålitelighet i mellomklassen.

Honda Accord bensinmotorer: Historiske generasjoner I-IV (1976-1997)

De tidlige Honda Accord-bensinmotorene startet med 1,6-liters CVCC-motoren (68 hk) i den første generasjonen, som allerede demonstrerte Hondas banebrytende arbeid med lavutslippsmotorer. Andre generasjon (1981-1985) introduserte den forbedrede 1,8-liters EK-motoren med 86 hk, mens tredje generasjon (1985-1989) tok spranget inn i høyere ytelsesklasser med 2,0-liters motorer (98-130 hk). Gjennombruddet kom med fjerde generasjon (1990-1997) og den legendariske F22A VTEC-motoren med et slagvolum på 2,2 liter og 150 hk. Disse Honda Accord VTEC-motorene revolusjonerte bransjen med sin evne til å være både økonomiske ved halvgasspådrag og kraftige ved høye turtall. Typiske problemer var begrenset til ventiljusteringer hver 60 000 km og et og annet tannremsbrudd på grunn av forsømt vedlikehold - ellers viste disse Honda Accord-motorene seg å være praktisk talt uforgjengelige.

Honda Accord dieselmotorer: Historiske generasjoner I-IV (1976-1997)

Honda tilbød ikke dieselmotorer i de historiske generasjonene, ettersom selskapet var helt fokusert på å optimalisere bensinmotorene sine. Denne strategien viste seg å være riktig, ettersom den gjorde det mulig for Honda å perfeksjonere VTEC-teknologien.

Honda Accord-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 CVCC (Gen I) 68 HK 7,5-8,5 l/100 km Ventiljustering, forgasser God
1,8 EK (Gen II) 86 HK 7,0-8,0 l/100 km Tannrem, ventilklaring Meget god
2,0 A20A (Gen III) 98-130 HK 7,5-9,0 l/100 km Sporadisk oljeforbruk Meget bra
2,2 F22A VTEC (Gen IV) 150 HK 8,0-9,5 l/100 km Ventiljustering, registerreim Meget bra

Honda Accord-motorer: Generasjon V (1993-1997)

Honda Accord-motorer: Generasjon V (1993-1997)

Den femte Honda Accord-generasjonen markerte overgangen til mer moderne design og etablerte endelig Honda som en premiumprodusent i mellomklassen. Med riktig vedlikehold oppnådde disse Honda Accord-motorene en kjørelengde på 350 000 til 450 000 kilometer, og VTEC-variantene var spesielt holdbare. Større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 200 000 til 250 000 kilometer, hovedsakelig på grunn av skift av tannrem og vannpumpe. Den fremragende motoren i denne generasjonen var 2,2-liters VTEC-motoren med 147 hk, som hadde den perfekte balansen mellom ytelse og pålitelighet. Denne generasjonen introduserte også forbedrede materialer og mer presise produksjonstoleranser, noe som ytterligere forbedret den allerede legendariske Honda-påliteligheten.

Honda Accord bensinmotorer: Generasjon V (1993-1997)

Honda Accord-bensinmotorutvalget besto av den velprøvde 2,0-liters F20A4 med 131 hk som basismotor og den avanserte 2,2-liters F22B VTEC med 147 hk som toppmodell. Honda Accord 2.2 VTEC ble denne generasjonens referansemotor, som ikke bare hadde imponerende ytelse, men også eksepsjonell holdbarhet. Disse Honda Accord VTEC-motorene kjennetegnes av sin karakteristiske totrinnskarakteristikk: økonomiske og raffinerte opp til 4500 o/min, og deretter eksplosivt kraftige opp til turtallsgrensen ved 7200 o/min. Typiske problemer var begrenset til planlagt vedlikeholdsarbeid, som skifte av registerreim hver 100 000. kilometer og sporadiske ventiljusteringer. Honda Accord 2,0-literen uten VTEC viste seg å være spesielt vedlikeholdsvennlig, men oppnådde ikke de samme kjøreegenskapene som VTEC-motoren.

Honda Accord dieselmotorer: Generasjon V (1993-1997)

Honda gikk også bort fra dieselmotorer i den femte generasjonen og fortsatte å konsentrere seg om å perfeksjonere bensinmotorene med VTEC-teknologi.

Honda Accord-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 F20A4 131 HK 7,8-8,5 l/100 km Svært lite vedlikehold Meget god
2,2 F22B VTEC 147 HK 8,2-9,0 l/100 km Tannrem hver 100 000 km Meget bra

Honda Accord-motorer: Generasjon VI (1998-2002)

Honda Accord-motorer: Generasjon VI (1998-2002)

Den sjette Honda Accord-generasjonen innebar en fullstendig nyutvikling av motorprogrammet og introduserte for første gang moderne direkteinnsprøytning. Disse Honda Accord-motorene oppnådde en typisk kjørelengde på 300 000 til 400 000 kilometer, og VTEC-variantene fortsatte å ha den beste levetiden. Større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 180 000 til 220 000 kilometer, hovedsakelig på grunn av mer kompleks elektronikk og innsprøytningssystemer. Det absolutte høydepunktet var 3,0-liters V6 VTEC med 200 hk, som for første gang brakte V6-motor til Honda Accord, og som forble overraskende pålitelig. Denne generasjonen markerte også begynnelsen på Hondas eksperimenter med alternative drivstoff og hybridteknologi, som skulle gå i serieproduksjon i senere generasjoner.

Honda Accord bensinmotorer: Generasjon VI (1998-2002)

Honda Accords motorprogram ble grunnleggende revidert og inkluderte 2,0-liters F20B6 med 147 hk, 2,3-liters F23A med 150 hk og, som kronen på verket, 3,0-liters J30A V6 med 200 hk. Honda Accord 2,3-liters VTEC-motoren etablerte seg som den mest pålitelige motoren i denne generasjonen - med en perfekt balanse mellom ytelse, drivstofføkonomi og holdbarhet. Disse Honda Accord VTEC-motorene hadde forbedrede materialer og mer presise produksjonstoleranser, noe som økte kjørelengden ytterligere. Honda Accord V6 var teknisk imponerende, men opplevde av og til problemer med mer komplekse ventiltider og høyere vedlikeholdskostnader. Alle Honda Accord-motorene i denne generasjonen fikk forbedret elektronikk og mer presis drivstoffinnsprøytning, noe som økte både ytelse og effektivitet.

Honda Accord dieselmotorer: Generasjon VI (1998-2002)

Honda introduserte for første gang en dieselmotor: 2,0-liters N22A1 med 105 hk. Denne Honda Accord-dieselmotoren ble utviklet spesielt for det europeiske markedet og tilbød solide ytelser med lavt drivstofforbruk, men nådde ikke opp til bensinmotorenes pålitelighetsstandarder.

Honda Accord-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 F20B6 147 HK 7,5-8,2 l/100 km Sporadiske problemer med drivstoffinnsprøytningen Bra
2,3 F23A VTEC 150 HK 8,0-8,8 l/100 km Svært pålitelig Meget god
3.0 J30A V6 200 HK 9,5-10,5 l/100 km Kompleks ventilkontroll Bra
2,0 N22A1 Diesel 105 HK 5,8-6,5 l/100 km Innsprøytningspumpe, glødeplugger Gjennomsnittlig

Honda Accord-motorer: Generasjon VII (2003-2007)

Honda Accord-motorer: Generasjon VII (2003-2007)

Den syvende Honda Accord-generasjonen satte nye standarder for ytelse og teknologi, samtidig som de beholdt Hondas velprøvde pålitelighet. Disse Honda Accord-motorene oppnådde kjørelengder på 280 000 til 380 000 kilometer, med i-VTEC-teknologi som gir enda bedre effektivitet. Større reparasjoner var vanligvis nødvendig mellom 160 000 og 200 000 kilometer, hovedsakelig på grunn av mer kompleks elektronikk og eksosetterbehandling. Toppmotoren i denne generasjonen var en 3,0-liters V6 i-VTEC med 258 hk, som kombinerte sportslige ytelser med overraskende driftssikkerhet. Denne generasjonen introduserte også det første hybridsystemet i Honda Accord, selv om det ennå ikke nådde samme markedsmessige modenhet som senere systemer.

Honda Accord bensinmotorer: Generasjon VII (2003-2007)

Honda Accord-bensinmotorene inkluderte 2,0-liters K20A6 i-VTEC med 155 hk, 2,4-liters K24A med 190 hk og den kraftige 3,0-liters J30A5 V6 i-VTEC med 258 hk. Honda Accord 2,4-liters i-VTEC ble den mest populære motoren i denne generasjonen, med en utmerket kombinasjon av ytelse, drivstofføkonomi og pålitelighet. Disse Honda Accord i-VTEC-motorene hadde kontinuerlig variabel ventilstyring, noe som optimaliserte både effektivitet og effekt. Honda Accord V6 var den kraftigste motoren som noensinne hadde vært montert i en Accord, men den hadde tidvis problemer med komplekse ventilstyringer og økte vedlikeholdskrav. Typiske problemer var begrenset til sporadiske feil på tennspolen og slitasje på ventilstyringselementene etter høy kjørelengde.

Honda Accord Hybrid Drive: Generasjon VII (2003-2007)

Honda introduserte det første hybridsystemet som kombinerte den 3,0-liters V6-motoren med en elektrisk motor og tilbød en systemeffekt på 255 hk. Dette Honda Accord Hybrid-systemet var imidlertid komplekst og ikke fullt utviklet, noe som førte til sporadiske elektroniske problemer.

Honda Accord dieselmotorer: Generasjon VII (2003-2007)

Den reviderte 2,2-liters i-CTDi-dieselen med 140 hk hadde bedre ytelse og effektivitet, men fortsatte å lide av typiske dieselproblemer som tilstopping av partikkelfilteret og problemer med drivstoffinnsprøytningen.

Honda Accord-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 K20A6 i-VTEC 155 HK 7,2-8,0 l/100 km Tenningsspoler, ventilkontroll Bra
2,4 K24A i-VTEC 190 HK 8,0-8,8 l/100 km Svært pålitelig Meget god
3.0 J30A5 V6 i-VTEC 258 HK 9,8-11,2 l/100 km Komplekst vedlikehold Bra
3.0 V6 Hybrid 255 HK 6,8-7,5 l/100 km Problemer med elektronikken Gjennomsnittlig
2,2 i-CTDi Diesel 140 HK 5,5-6,2 l/100 km DPF-problemer, innsprøytning Moderat

Honda Accord-motorer: Generasjon VIII (2008-2012)

Honda Accord-motorer: Generasjon VIII (2008-2012)

Den åttende Honda Accord-generasjonen innebar en videreutvikling av den velprøvde i-VTEC-teknologien og etablerte Honda som en pioner innen effektive motorer med høyt volum. Disse Honda Accord-motorene oppnådde vanligvis kjørelengder på 270 000 til 350 000 kilometer, og 2,4-litersvariantene var spesielt holdbare. Større reparasjoner var vanligvis påkrevd mellom 150 000 og 180 000 kilometer, hovedsakelig på grunn av mer komplekse eksosetterbehandlings- og elektroniske systemer. Den fremste motoren i denne generasjonen var 2,4-liters K24Z3 i-VTEC med 201 hk, som hadde den perfekte balansen mellom ytelse, effektivitet og pålitelighet. Denne generasjonen gikk bort fra V6-motorer til fordel for optimaliserte firesylindrede motorer og introduserte avanserte start-stopp-systemer.

Honda Accord bensinmotorer: Generasjon VIII (2008-2012)

Honda Accords motorutvalg fokuserte på to avanserte firesylindrede motorer: 2,0-liters R20A3 i-VTEC med 156 hk og 2,4-liters K24Z3 i-VTEC med 201 hk. Honda Accord 2,4-literen etablerte seg som den mest driftssikre motoren i denne generasjonen, og tilbød imponerende kjøreegenskaper med moderat drivstofforbruk. Disse Honda Accord i-VTEC-motorene hadde optimalisert forbrenningskammergeometri og forbedrede materialer, noe som økte både effektiviteten og holdbarheten. Honda Accord 2,0-literen var utviklet som en innstegsmotor, men hadde likevel tilstrekkelig kraft for daglig bruk. Typiske problemer var begrenset til sporadiske feil på tennspolen og slitasje på VTC-aktuatorene etter høy kjørelengde, ellers viste disse Honda Accord-motorene seg å være usedvanlig vedlikeholdsfrie.

Honda Accord dieselmotorer: Generasjon VIII (2008-2012)

Honda introduserte den moderne 2,2-liters i-DTEC-dieselmotoren med 150 hk, som var betydelig mer driftssikker enn forgjengerne og for første gang oppfylte Euro 5-normene. Denne Honda Accord Diesel hadde utmerket effektivitet, men fortsatte å lide av sporadiske DPF-problemer på korte reiser.

Honda Accord-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 R20A3 i-VTEC 156 HK 7,0-7,8 l/100 km VTC-aktuatorer, tennspoler Bra
2,4 K24Z3 i-VTEC 201 HK 7,8-8,5 l/100 km Eksepsjonelt pålitelig Meget god
2,2 i-DTEC diesel 150 HK 5,2-5,8 l/100 km DPF for korte kjøreturer Bra

Honda Accord-motorer: Generasjon IX (2013-2017)

Honda Accord-motorer: Generasjon IX (2013-2017)

Den niende Honda Accord-generasjonen markerte overgangen til svært effektive motorer med direkte innsprøytning og Earth Dreams-teknologi. Disse Honda Accord-motorene oppnådde kjørelengder på 250 000 til 320 000 kilometer, og CVT-girkassene forårsaket av og til problemer før motorene. Større motorreparasjoner var vanligvis nødvendig mellom 140 000 og 170 000 kilometer, hovedsakelig på grunn av mer kompleks direkteinnsprøyting og turbolading. Toppmotoren i denne generasjonen var 2,4-liters K24W1 i-VTEC med 185 hk, som var betydelig mer effektiv til tross for at den hadde mindre effekt enn forgjengeren. Denne generasjonen introduserte også Hondas første turboladede motorer i Accord og etablerte hybridsystemet som et fullverdig alternativ til konvensjonelle drivlinjer.

Honda Accord bensinmotorer: Generasjon IX (2013-2017)

Honda Accords bensinmotorutvalg inkluderte 2,4-liters K24W1 i-VTEC med 185 hk som hovedmotor og 1,5-liters L15B7 Turbo med 173 hk som et innovativt alternativ. Honda Accord 2,4-liters i-VTEC utviklet seg til å bli den mest pålitelige motoren i denne generasjonen, selv om den tidvis led av ventilkoksing på grunn av direkte innsprøytning. Disse Honda Accord Earth Dreams-motorene hadde avansert teknologi som variabelt kompresjonsforhold og optimalisert forbrenningskammergeometri. Honda Accord 1.5 Turbo var teknisk imponerende, men hadde typiske turbo-problemer som økt oljeforbruk og sporadisk tilsmussing av intercooleren. Begge motorene fikk forbedret elektronikk og mer presis drivstoffinnsprøytning, noe som økte effektiviteten betydelig.

Honda Accord Hybrid Drive: Generasjon IX (2013-2017)

Det reviderte Honda Accord Hybrid-systemet kombinerte en 2,0-liters Atkinson-syklusmotor med to elektriske motorer og tilbød en systemeffekt på 196 hk. Dette Honda Accord Hybrid-systemet var betydelig mer sofistikert enn sine forgjengere og oppnådde et imponerende drivstofforbruk på bare 4,2 liter per 100 km.

Honda Accord dieselmotorer: Generasjon IX (2013-2017)

Honda gikk bort fra dieselmotorer på de fleste markeder og fokuserte i stedet på effektive bensinmotorer og hybridteknologi.

Honda Accord-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,4 K24W1 i-VTEC 185 HK 7,2-8,0 l/100 km Av og til ventilkoksing Bra
1,5 L15B7 Turbo 173 HK 6,8-7,5 l/100 km Oljeforbruk, ladeluftkjøler Middels
2.0 Hybrid 196 HK 4,2-4,8 l/100 km Svært effektiv og pålitelig Veldig bra

Honda Accord-motorer: Generasjon X (2018-i dag)

Den nåværende Honda Accord-generasjonen representerer det ypperste av Hondas motorteknologi og baserer seg utelukkende på turbolading og hybridisering. Disse Honda Accord-motorene oppnår en forventet kjørelengde på 280 000 til 350 000 kilometer, og hybridvariantene ser ut til å være spesielt holdbare. Ettersom generasjonen bare har vært tilgjengelig siden 2018, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første testene viser lovende pålitelighetsverdier. Den absolutte toppmotoren er 2,0-liters K20C4 Turbo med 252 hk, som kombinerer sportslige ytelser med overraskende god effektivitet. Denne generasjonen etablerer også i-MMD-hybridsystemet som et teknologisk gjennombrudd som muliggjør ren elektrisk kjøring i mellomklassen.

Honda Accord bensinmotorer: Generasjon X (2018-i dag)

Honda Accords motorutvalg består av to toppmoderne turbomotorer: 1,5-liters L15BF Turbo med 192 hk og den kraftige 2,0-liters K20C4 Turbo med 252 hk. Honda Accord 1.5 Turbo er den mest effektive bensinmotoren i denne generasjonen, og tilbyr en utmerket balanse mellom ytelse og drivstofføkonomi. Disse Honda Accord VTEC Turbo-motorene har den mest direkte innsprøytningen, variabel ventilstyring og optimaliserte turboladere med lav respons. Honda Accord 2.0 Turbo er den kraftigste bensinmotoren som noensinne er montert i en Accord, men den har av og til de typiske problemene med kraftige turbomotorer, som for eksempel økt oljeforbruk under sportslig kjøring. Begge motorene drar nytte av Hondas nyeste VTEC-turboteknologi, som sømløst veksler mellom effektivitet og ytelse.

Honda Accord Hybrid Drive: Generasjon X (fra 2018)

Det revolusjonerende Honda Accord i-MMD Hybrid-systemet kombinerer en 2,0-liters Atkinson-syklusmotor med to kraftige elektriske motorer for å levere 215 hk systemeffekt. Dette Honda Accord Hybrid-systemet er primært elektrisk og bruker bensinmotoren primært som generator, noe som resulterer i en eksepsjonell effektivitet på bare 4,0 liter per 100 km.

Honda Accord dieselmotorer: Generasjon X (2018-i dag)

Honda har helt gått bort fra dieselmotorer og satser i stedet på en kombinasjon av effektive turbobensinmotorer og avansert hybridteknologi.

Honda Accord-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,5 L15BF Turbo 192 HK 6,5-7,2 l/100 km Svært pålitelig så langt Veldig bra
2.0 K20C4 Turbo 252 HK 7,8-8,5 l/100 km Av og til oljeforbruk Bra
2,0 i-MMD Hybrid 215 HK 4,0-4,5 l/100 km Revolusjonerende teknologi Veldig bra

Konklusjon: De beste Honda Accord-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Honda Accord-motorer gjennom mer enn fire tiår viser Hondas konsekvente fokus på pålitelighet, innovasjon og effektivitet. Mens de tidlige VTEC-motorene imponerte med sin eksepsjonelle levetid, satte de moderne turbo- og hybridsystemene nye standarder når det gjelder ytelse og drivstofforbruk. Honda Accord-motorserien har etablert seg som en målestokk for pålitelighet i mellomklassen og har hatt en varig innflytelse på hele bilindustrien.

  • Beste Honda Accord bensinmotor:

Honda Accord 2,4-liters K24Z3 i-VTEC (generasjon VIII) kombinerer eksepsjonell pålitelighet med solide ytelser og moderat drivstofforbruk - en motor som lett går 400 000 kilometer.

  • Beste Honda Accord dieselmotor:

Honda Accord 2,2-liters i-DTEC (generasjon VIII) hadde den beste kombinasjonen av effektivitet og pålitelighet, selv om Honda aldri fikk dieselmotorene til å bli like perfekte som bensinmotorene.

  • Beste Honda Accord hybridmotor:

Honda Accord 2,0-liters i-MMD Hybrid (generasjon X) med sin revolusjonerende teknologi som muliggjør hovedsakelig elektrisk kjøring samtidig som den er eksepsjonelt effektiv.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Honda Accord tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 591,57 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
591,57 kr
147,89 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 63
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Versjon: XL-III C3
  • Varenummer: 872373
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 606,21 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
606,21 kr
151,55 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,99 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 345,63 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
345,63 kr
69,13 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1482,10 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1482,10 kr
74,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 44
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 154291
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 715,35 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
715,35 kr
178,84 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 587,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
587,79 kr
117,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Delvac MX Extra 144718 Motorolje 10W-40, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA E7, ACEA A2
  • API: API CF-4
  • Produsentens anbefalinger: CATERPILLAR ECF-2, YaMZ-6-12, MAN M 3275-1, MB 228.3, MTU-2, Volvo VDS-3, Mack EO-M Plus, Mack EO-N, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20078, Renault RLD-2, Volvo VDS-2
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Delvac
  • Versjon: MX Extra
  • Varenummer: 144718
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Lastebiler
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 1589,25 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 144718
1589,25 kr
79,46 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 420,72 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
420,72 kr
84,14 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 604,60 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
604,60 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 XE
  • Varenummer: 150941
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 2155,20 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2155,20 kr
107,76 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-23%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 99
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Special Tec
  • Versjon: F
  • Varenummer: 3853
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 740,12 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

740,12 kr
148,02 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Tank design: Kanne
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 358,16 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
358,16 kr
89,54 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Energy
  • Versjon: Formula OP
  • Varenummer: MN7701-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 323,97 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
323,97 kr
80,99 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-17%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 90
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: EDGE
  • Versjon: LL
  • Varenummer: 15F7E5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 596,49 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F7E5
sammenlignet med Veil. pris 725,60 kr

596,49 kr
149,12 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: