• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Mitsubishi Outlander-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Mitsubishi Outlander generasjon I (2001-2006)
    1. Mitsubishi Outlander bensinmotorer: Generasjon I (2001-2006)
  2. Mitsubishi Outlander generasjon II (2006-2012)
    1. Mitsubishi Outlander bensinmotorer: Generasjon II (2006-2012)
    2. Mitsubishi Outlander dieselmotorer: Generasjon II (2006-2012)
  3. Mitsubishi Outlander generasjon III (2012-2021)
    1. Mitsubishi Outlander bensinmotorer: Generasjon III (2012-2021)
    2. Mitsubishi Outlander ladbar hybrid: Generasjon III (2012-2021)
  4. Mitsubishi Outlander generasjon IV (2021-i dag)
    1. Mitsubishi Outlander plug-in hybrid: Generasjon IV (2021-i dag)
    2. Mitsubishi Outlander bensinmotorer: Generasjon IV (2021-i dag)
  5. Konklusjon: De beste Mitsubishi Outlander-motorene i alle generasjoner

Mitsubishi Outlander har etablert seg som en pålitelig familie-SUV siden lanseringen i 2001, og tilbyr et bemerkelsesverdig variert utvalg av Mitsubishi Outlander-motorer gjennom fire generasjoner. Fra velprøvde sugemotorer til innovative plug-in hybridsystemer - den teknologiske utviklingen av Outlander demonstrerer den kontinuerlige utviklingen av japansk ingeniørkompetanse.

Mitsubishi Outlander generasjon I (2001-2006)

Mitsubishi Outlander generasjon I (2001-2006)

Den første generasjonen Mitsubishi Outlander var kjennetegnet av robuste, men teknisk enkle sugemotorer som hadde en eksepsjonell lang levetid. Med riktig vedlikehold nådde disse Mitsubishi Outlander-motorene lett 400 000 til 500 000 kilometer, og større reparasjoner ble vanligvis ikke nødvendig før etter 250 000 kilometer. Motorene i denne generasjonen ble ansett som nærmest uforgjengelige, men krevde regelmessig vedlikehold av tennplugger og luftfilter. Den absolutte toppmotoren var 2,4-liters MIVEC med 160 hk, som kombinerte effekt og driftssikkerhet på en optimal måte. Teknisk sett baserte Mitsubishi seg på velprøvde sugemotorer uten turbolading, noe som var årsaken til den høye driftssikkerheten, men som også førte til høyere drivstofforbruk.

Mitsubishi Outlander bensinmotorer: Generasjon I (2001-2006)

Mitsubishi Outlanders bensinmotorutvalg besto utelukkende av sugemotorer fra 4G-serien. Innstegsmotoren var en 2,0-liters 4G63 med 136 hk, som kjennetegnes av sin robusthet, men som nådde sine grenser når bilen var fullastet. Den kraftigere 2,4-liters 4G69 MIVEC med 160 hk ga betydelig mer trekkraft og ble den mest populære motoren i denne generasjonen. Begge Mitsubishi Outlander-motorene hadde flerpunktsinnsprøytning og var kjent for sin holdbarhet. Typiske problemer var begrenset til slitte tennspoler etter 120 000 kilometer og sporadiske lekkasjer ved ventildekselpakningene. 4G69 MIVEC med variabel ventilstyring ble ansett som et teknisk høydepunkt og ga en god balanse mellom ytelse og drivstofforbruk.

Mitsubishi Outlander-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 4G63 136 HK 9,2-10,1 l/100 km Tenningsspoler, ventildekselpakning Bra
2,4 4G69 MIVEC 160 HK 9,8-10,6 l/100 km Svært robust, av og til ventildeksel Veldig bra

Mitsubishi Outlander generasjon II (2006-2012)

Mitsubishi Outlander generasjon II (2006-2012)

Den andre generasjonen av Mitsubishi Outlander brakte med seg betydelige tekniske fremskritt og introduserte dieselmotorer i serien for første gang. Kjørelengden holdt seg på et høyt nivå med 350 000 til 450 000 kilometer for bensinmotorene og 400 000 til 500 000 kilometer for de robuste dieselmotorene. Større reparasjoner var vanligvis påkrevd mellom 180 000 og 220 000 kilometer, mens dieselmotorene krevde betydelig mindre vedlikehold. Det absolutte høydepunktet var 2.2 DI-D med 156 hk - en usedvanlig pålitelig common-rail-diesel som fortsatt gikk problemfritt etter 300 000 kilometer. Teknisk sett introduserte Mitsubishi moderne common-rail-innsprøytning og forbedrede MIVEC-systemer, noe som økte effektiviteten, men også kompleksiteten.

Mitsubishi Outlander bensinmotorer: Generasjon II (2006-2012)

En mindre 2,0-liters motor ble lagt til i Mitsubishi Outlanders bensinsortiment, mens den velprøvde 2,4-literen ble beholdt. 2,0-liters 4B11 med 147 hk erstattet den gamle 4G63 og tilbød bedre effektivitet og høyere ytelse takket være MIVEC-teknologi. Den 2,4-liters 4B12 MIVEC med 170 hk ble favoritten blant Mitsubishi Outlander-motorene i denne generasjonen. Begge motorene hadde aluminiumsblokk og moderne innsprøytningssystemer. Av og til oppsto det feil på MIVEC-aktuatorene etter 150 000 kilometer, og lekkasjer i vannpumpene var et problem. 4B12 med 2,4 liter ble ansett for å være spesielt slitesterk og hadde tilstrekkelig effekt for tilhengerdrift.

Mitsubishi Outlander dieselmotorer: Generasjon II (2006-2012)

Mitsubishi tilbød for første gang en Outlander-dieselmotor: 2.2 DI-D (4HK) med 156 hk og common-rail-innsprøytning. Denne Mitsubishi Outlander-dieselen utviklet seg raskt til å bli den mest pålitelige motoren i hele generasjonen. Med et dreiemoment på 380 Nm hadde den en enestående trekkraft og et lavt drivstofforbruk på bare 6,8 liter per 100 km. 2.2 DI-D hadde partikkelfilter og oppfylte Euro 4-normen. Typiske problemer var begrenset til sporadiske defekter i turboladeren etter 200 000 kilometer og tilstoppede partikkelfiltre på overveiende korte turer. Totalt sett ble denne Mitsubishi Outlander-motoren ansett som en av de beste dieselmotorene i sin klasse.

Mitsubishi Outlander-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 4B11 MIVEC 147 HK 8,4-9,2 l/100 km MIVEC-servomotorer, vannpumpe Bra
2,4 4B12 MIVEC 170 HK 9,1-9,8 l/100 km Svært robust, sporadisk vannpumpe Meget bra
2,2 DI-D 156 HK 6,5-6,8 l/100 km Turbolader, partikkelfilter for korte kjøreturer Meget god

Mitsubishi Outlander generasjon III (2012-2021)

Mitsubishi Outlander generasjon III (2012-2021)

Den tredje generasjonen Mitsubishi Outlander markerte overgangen til elektrifisering og lanserte verdens første ladbare hybrid-SUV, PHEV. De konvensjonelle motorene fortsatte å oppnå høye kjørelengder på 300 000 til 400 000 kilometer, og 2,4-liters bensinmotorene ble ansett som spesielt pålitelige. Større reparasjoner var vanligvis nødvendig mellom 200 000 og 250 000 kilometer. Den absolutte toppmodellen var PHEV-motoren med 203 hk systemeffekt - et teknisk mesterverk som kombinerte ren elektrisk drift med fleksibiliteten til en bensinmotor. Teknisk sett introduserte Mitsubishi CVT-girkasser og videreutviklet MIVEC-teknologien, mens PHEV satte helt nye standarder med to elmotorer og en bensinmotor.

Mitsubishi Outlander bensinmotorer: Generasjon III (2012-2021)

Mitsubishi Outlanders bensinmotorutvalg fokuserte på to velprøvde motorer: 2,0-liters 4J11 med 150 hk og 2,4-liters 4J12 med 167 hk. Begge motorene hadde MIVEC-teknologi og aluminiumsblokker for lav vekt. 2,4-literen utviklet seg til å bli den mest driftssikre konvensjonelle motoren i denne generasjonen, med bare sporadiske problemer med tennspolene etter 120 000 kilometer. Som standard ble disse Mitsubishi Outlander-motorene kombinert med CVT-girkasse, noe som resulterte i jevne, men trege kjøreegenskaper. 2,0-litersmotoren ble ansett som tilstrekkelig for bykjøring, men nådde sine grenser ved motorveikjøring og ved kjøring med tilhenger. Begge motorene kjennetegnes av lave vedlikeholdskostnader og høy driftssikkerhet.

Mitsubishi Outlander ladbar hybrid: Generasjon III (2012-2021)

Mitsubishi Outlander PHEV revolusjonerte SUV-segmentet med sitt innovative drivkonsept. Systemet kombinerte en 2,0-liters bensinmotor (121 hk) med to elektriske motorer (82 hk hver) for å produsere en systemeffekt på 203 hk. Med en elektrisk rekkevidde på 54 kilometer og et totalt drivstofforbruk på bare 1,9 liter per 100 km satte denne Mitsubishi Outlander-motoren nye standarder. Firehjulsdriftsystemet fungerte rent elektrisk via separate motorer på for- og bakakselen. Sporadiske programvareoppdateringer og den begrensede slepekapasiteten på bare 1500 kg var problematisk. Til tross for den komplekse teknologien viste PHEV seg å være overraskende pålitelig, og den 8-årige batterigarantien ga ekstra sikkerhet.

Mitsubishi Outlander-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 4J11 MIVEC 150 HK 7,8-8,4 l/100 km Tennspoler, treg CVT Bra
2,4 4J12 MIVEC 167 HK 8,2-8,8 l/100 km Svært robust, av og til tennspoler Veldig bra
PHEV 203 HK 1,9 l/100 km + strøm Programvareoppdateringer, begrenset slepekapasitet Veldig bra

Mitsubishi Outlander generasjon IV (2021-i dag)

Den nåværende Mitsubishi Outlander-generasjonen er fullstendig elektrifisert og representerer Mitsubishis visjon for fremtidens mobilitet. Alle motorene er elektrifiserte, med den avanserte PHEV-drivlinjen i sentrum. Siden denne generasjonen bare har vært tilgjengelig siden 2021, er det ennå ikke mulig å høste langtidserfaringer, men de første testene viser lovende tilnærminger. Toppmodellen er PHEV-motoren med 252 hk systemeffekt, som gir betydelig mer kraft enn forgjengeren. Den nye plattformen lover en kjørelengde på over 350 000 kilometer, og de elektriske komponentene er designet for en levetid på minst 200 000 kilometer.

Mitsubishi Outlander plug-in hybrid: Generasjon IV (2021-i dag)

Den nye fjerde generasjonen Mitsubishi Outlander PHEV tilbyr en betydelig økt systemeffekt på 252 hk ved å kombinere en 2,4-liters bensinmotor (131 hk) med to kraftige elmotorer (95 hk hver foran, 100 hk bak). Den elektriske rekkevidden er økt til 84 kilometer, mens det totale drivstofforbruket er på bare 1,4 liter per 100 km. Det reviderte firehjulsdriftsystemet S-AWC tilbyr tre kjøremoduser og en slepekapasitet på opptil 1500 kg. Denne moderne Mitsubishi Outlander-motoren har et batteri på 20 kWh og støtter både AC- og DC-hurtiglading. De første erfaringene viser bedre kjøreegenskaper og høyere effektivitet, selv om det ennå ikke er mulig å vurdere påliteligheten på lang sikt.

Mitsubishi Outlander bensinmotorer: Generasjon IV (2021-i dag)

Ved siden av PHEV fortsetter Mitsubishi å tilby en konvensjonell 2,4-liters bensinmotor, men kun på utvalgte markeder. Denne videreutviklede motoren er basert på den velprøvde 4J12-motoren, men er optimalisert for høyere effektivitet og leverer 181 hk. I Europa fokuserer Mitsubishi imidlertid helt og holdent på PHEV-driften, noe som betyr at denne Mitsubishi Outlander-motoren ikke er tilgjengelig her.

Mitsubishi Outlander-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
PHEV (Gen IV) 252 HK 1,4 l/100 km + elektrisitet Ingen langtidserfaring ennå Veldig bra
2,4 bensinmotor 181 HK 8,0-8,6 l/100 km Ikke tilgjengelig i Europa Bra

Konklusjon: De beste Mitsubishi Outlander-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Mitsubishi Outlander-motorene viser en konsekvent utvikling fra robuste sugemotorer til svært effektive hybridsystemer. Mens de tidlige generasjonene var preget av eksepsjonell pålitelighet og holdbarhet, fokuserer Mitsubishi nå på innovativ elektrifisering uten å gå på kompromiss med kvaliteten. PHEV-teknologien har etablert seg som Outlanders varemerke og unike salgsargument.

  • Beste Mitsubishi Outlander bensinmotor:

Den 2,4-liters 4G69 MIVEC-motoren (160 hk, generasjon I) kombinerer legendarisk pålitelighet med rikelig med kraft og anses som praktisk talt uforgjengelig.

  • Beste Mitsubishi Outlander dieselmotor:

2,2 DI-D (156 hk, generasjon II) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og trekkraft i alle generasjoner.

  • Beste Mitsubishi Outlander hybridmotor:

Fjerde generasjon PHEV (252 hk, 2021-nåværende) med sin høye elektriske rekkevidde på 84 km og laveste drivstofforbruk noensinne.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Mitsubishi Outlander tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale reservedeler av høy kvalitet med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 519,23 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
519,23 kr
129,81 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 63
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Versjon: XL-III C3
  • Varenummer: 872373
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 532,08 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
532,08 kr
133,02 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 448,70 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
448,70 kr
89,74 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 54
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 10
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-10
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 659,45 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
659,45 kr
65,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 151057
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 666,30 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
666,30 kr
166,58 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • Varenummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolje
  • Vår pris: 802,02 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
802,02 kr
160,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 515,90 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
515,90 kr
103,18 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: DEXOS2™
  • Versjon: SUPER SYNTHETIC
  • Varenummer: 19 42 003
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • OPEL GM: Motorolje
  • Vår pris: 494,92 kr
Detaljer
OPEL GM Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 19 42 003
494,92 kr
98,98 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 369,27 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
369,27 kr
73,85 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: MaxLife
  • Varenummer: 872296
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 381,29 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
381,29 kr
95,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 XE
  • Varenummer: 150941
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 1891,63 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
1891,63 kr
94,58 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 25
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 388,38 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: MN7715-5
Mer
388,38 kr
77,68 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 109220 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 56
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: 8100
  • Versjon: X-CLEAN+
  • Varenummer: 109220
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Katalysatortype: for kjøretøy med katalytisk sot / partikkelfilter
  • MOTUL: Motorolje
  • Vår pris: 715,59 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOTUL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 109220
715,59 kr
143,12 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 248,09 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
248,09 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872381
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 473,50 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
473,50 kr
118,38 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: