• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Kia Sportage-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Kia Sportage motorer: Historiske generasjoner I-II (1993-2010)
    1. Kia Sportage bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1993-2010)
    2. Kia Sportage dieselmotorer: Historiske generasjoner I-II (1993-2010)
  2. Kia Sportage-motorer: Generasjon III (2010-2015)
    1. Kia Sportage bensinmotorer: Generasjon III (2010-2015)
    2. Kia Sportage dieselmotorer: Generasjon III (2010-2015)
  3. Kia Sportage-motorer: Generasjon IV (2015-2021)
    1. Kia Sportage bensinmotorer: Generasjon IV (2015-2021)
    2. Kia Sportage dieselmotorer: Generasjon IV (2015-2021)
  4. Kia Sportage-motorer: Generasjon V (2021-i dag)
    1. Kia Sportage mildhybrid bensinmotor: Generasjon V (2021-i dag)
    2. Kia Sportage fullhybrid: Generasjon V (2021-i dag)
    3. Kia Sportage Plug-in Hybrid: Generasjon V (2021-i dag)
    4. Kia Sportage dieselmotorer: Generasjon V (2021-i dag)
  5. Konklusjon: De beste Kia Sportage-motorene i alle generasjoner

Kia Sportage har utviklet seg til å bli en av de mest vellykkede kompakte SUV-ene siden lanseringen i 1993, med et bredt utvalg av Kia Sportage-motorer gjennom fem generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg nye teknologier og ulike styrker og svakheter, med en teknologisk utvikling som spenner fra enkle sugemotorer til moderne hybriddrivlinjer.

Kia Sportage motorer: Historiske generasjoner I-II (1993-2010)

Kia Sportage motorer: Historiske generasjoner I-II (1993-2010)

De to første Kia Sportage-generasjonene var banebrytende for den koreanske produsenten i SUV-segmentet, og var preget av robuste, men ennå ikke teknisk modne motorer. Den første generasjonen (1993-2004) tilbød hovedsakelig 2,0-liters sugemotorer med 94-112 hk og en 2,0-liters dieselmotor med 83 hk. Disse tidlige Kia Sportage-motorene nådde 200 000 til 300 000 kilometer med riktig vedlikehold, men krevde regelmessige reparasjoner av clutch, vannpumpe og innsprøytningssystem allerede mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Andre generasjon (2004-2010) brakte med seg mer moderne motorer: 2,0-liters bensinmotor med 104-112 hk og 2,0 CRDi-diesel med 112-140 hk. Den absolutte toppmotoren i disse historiske generasjonene var 2.0 CRDi med 140 hk fra andre generasjon, som kombinerte kraft, pålitelighet og god økonomi på en optimal måte for den tiden.

Kia Sportage bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1993-2010)

De tidlige Kia Sportage-bensinmotorene besto hovedsakelig av 2,0-liters sugemotorer. I den første generasjonen (1993-2004) produserte disse 94-112 hk, mens den andre generasjonen (2004-2010) fulgte med 104-112 hk. Disse Kia Sportage-motorene var enkle i konstruksjonen, men hadde lett for å få problemer med topplokkpakningen, vannpumpen og, ved høyere kjørelengder, ventilspindeltetninger. Andre generasjon 2,0-liters bensinmotor viste seg å være mer driftssikker og leverte bedre effekt, men hadde et høyt drivstofforbruk på 9-11 liter per 100 km.

Kia Sportage dieselmotorer: Historiske generasjoner I-II (1993-2010)

I den første generasjonen av Kia Sportage-dieselmotorer var det en 2,0-liters dieselmotor med 83 hk, men den var veldig høylytt og treg. Den andre generasjonen brakte den mer moderne 2,0 CRDi med 112 hk (2004-2007) og senere 140 hk (2007-2010). Disse Kia Sportage CRDi-motorene med common rail-innsprøytning viste seg å være betydelig mer driftssikre og økonomiske enn sine forgjengere, med et drivstofforbruk på 7-8 liter per 100 km. 2.0 CRDi med 140 hk utviklet seg til å bli den beste motoren i de historiske generasjonene.

Kia Sportage motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2.0 bensinmotor (Gen I) 94-112 HK 10,0-11,5 l/100 km Topplokkpakning, vannpumpe Gjennomsnitt
2,0 bensinmotor (Gen II) 104-112 HK 9,0-10,5 l/100 km Høyt drivstofforbruk, ventilspindeltetninger Gjennomsnittlig
2,0 diesel (Gen I) 83 HK 8,5-9,0 l/100 km Høylytt, treg, utdatert Moderat
2,0 CRDi (Gen II) 112-140 HK 7,0-8,0 l/100 km Robust, økonomisk Bra

Kia Sportage-motorer: Generasjon III (2010-2015)

Kia Sportage-motorer: Generasjon III (2010-2015)

Den tredje generasjonen av Kia Sportage markerte et betydelig sprang i kvalitet og inngangen til den moderne æraen av koreansk motorteknologi. Med riktig vedlikehold kan de fleste motorene i denne generasjonen lett gå mellom 250 000 og 300 000 kilometer, og 1,7 CRDi-dieselmotorene anses som spesielt holdbare. Større motorskader er sjeldne, og det er bare 2,0-liters bensinmotorene som av og til får problemer med registerkjeden hvis vedlikeholdet forsømmes. Det absolutte høydepunktet var 2,0 CRDi med 136 hk - en velbalansert motor med god ytelse og lavt drivstofforbruk. Denne generasjonen introduserte også turboladede bensinmotorer for første gang og tilbød et mye mer moderne motorutvalg enn forgjengerne.

Kia Sportage bensinmotorer: Generasjon III (2010-2015)

Kia Sportage bensinmotorutvalget omfattet den velprøvde 2,0-liters sugemotoren med 163 hk og den nye 1,6 T-GDI turbobensinmotoren med 177 hk. Den 2,0-liters sugemotoren viste seg å være pålitelig, men tørst med et drivstofforbruk på 8-9 liter per 100 km. Den innovative 1,6 T-GDI-motoren med direkte innsprøytning og turbolader ga sportslige ytelser, men var utsatt for problemer med direkte innsprøytning på grunn av ventilkoksing og sporadiske skader på turboladeren under sportslig kjøring. Disse tidlige turbobensinmotorene i Kia Sportage ble ansett som teknisk ambisiøse, men ennå ikke fullt utviklet.

Kia Sportage dieselmotorer: Generasjon III (2010-2015)

Kia Sportage 1.7 CRDi ble tilbudt i to effektnivåer med 115 hk og 136 hk. Det fantes også en større 2.0 CRDi med 136 hk og 184 hk. Alle dieselmotorene i Kia Sportage hadde moderne common-rail drivstoffinnsprøytning med partikkelfilter. Kia Sportage 1.7 CRDi med 115 hk viste seg å være den mest økonomiske og driftssikre motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 5,2-5,8 liter per 100 km. 2.0 CRDi med 184 hk bød derimot på sportslige ytelser, men var mer utsatt for problemer med turboladeren og eksosresirkuleringen.

Kia Sportage motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2.0 bensinmotor 163 HK 8,0-9,0 l/100 km Høyt drivstofforbruk, timingkjede Gjennomsnittlig
1,6 T-GDI 177 HK 7,2-8,1 l/100 km Ventilkoksing, turbolader Moderat
1,7 CRDi 115-136 HK 5,2-6,0 l/100 km Svært robust og økonomisk Meget god
2.0 CRDi 136-184 HK 5,8-6,8 l/100 km Turbolader, EGR-ventil Bra

Kia Sportage-motorer: Generasjon IV (2015-2021)

Kia Sportage-motorer: Generasjon IV (2015-2021)

Den fjerde Kia Sportage-generasjonen brakte med seg et fullstendig revidert utvalg av motorer og regnes som den mest balanserte av alle generasjoner. Med riktig vedlikehold kan de fleste motorene i denne generasjonen lett gå mellom 300 000 og 400 000 kilometer, og 1,6 CRDi-dieselmotorene med 136 hk er spesielt holdbare og økonomiske. Derimot viste 1.6 T-GDI-bensinmotorene seg å være problematiske, og de led ofte av motorskader på grunn av defekte koblingsstenger - et problem som førte til flere tilbakekallinger. Den absolutte toppmotoren var 2.0 CRDi med 185 hk, som kombinerte sportslige ytelser med høy driftssikkerhet. Denne generasjonen introduserte også mild hybridteknologi for første gang og tilbød det mest moderne motorutvalget frem til da.

Kia Sportage bensinmotorer: Generasjon IV (2015-2021)

Kia Sportage bensinmotorutvalget startet med 1.6 T-GDI med 177 hk, som senere ble oppgradert til 179 hk. Fra 2018 ble 2.0 T-GDI med 245 hk lagt til. 1.6 T-GDI utviklet seg imidlertid til å bli den mest problematiske motoren i denne generasjonen, med hyppige rapporter om motorskader på grunn av defekte koblingsstenger, noe som førte til kostbare komplette motorbytter. Dette gjaldt hovedsakelig motorer fra modellårene 2015-2018. 2.0 T-GDI viste seg å være betydelig mer driftssikker, bød på sportslige kjøreegenskaper, men hadde et høyere drivstofforbruk på 8-9 liter per 100 km.

Kia Sportage dieselmotorer: Generasjon IV (2015-2021)

Kia Sportage 1.6 CRDi ble tilbudt med effektnivåer på 115 hk, 136 hk og senere 48V mildhybrid med 136 hk. Den større 2.0 CRDi var tilgjengelig med 185 hk. Alle dieselmotorene i Kia Sportage hadde moderne common-rail innsprøytning med SCR-katalysator og partikkelfilter. Kia Sportage 1.6 CRDi med 136 hk viste seg å være den mest driftssikre og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 4,8-5,4 liter per 100 km. Mildhybridvarianten tilbød også forbedret effektivitet og jevnere kjøreegenskaper med elektrisk assistanse.

Kia Sportage-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 T-GDI 177-179 HK 7,1-8,0 l/100 km Koblingsstenger, motorskader Problematisk
2,0 T-GDI 245 HK 8,0-9,0 l/100 km Høyt forbruk, men robust Bra
1,6 CRDi 115-136 HK 4,8-5,4 l/100 km Svært robust og økonomisk Meget god
1,6 CRDi 48V 136 HK 4,6-5,2 l/100 km Mild hybrid, svært effektiv Meget god
2,0 CRDi 185 HK 5,5-6,2 l/100 km Sportslig og pålitelig Veldig bra

Kia Sportage-motorer: Generasjon V (2021-i dag)

Den nåværende femte generasjonen av Kia Sportage representerer Kias visjon for fremtidens elektrifiserte drivsystemer og baserer seg helt og holdent på hybrid- og ladbar hybridteknologi. Konvensjonelle forbrenningsmotorer uten elektrifisering eksisterer ikke lenger. Alle bensinmotorene er utstyrt med mildhybrid- eller fullhybridteknologi, mens de ladbare hybridene har en elektrisk rekkevidde på opptil 70 kilometer. Ettersom generasjonen bare har vært på markedet siden 2021, finnes det ingen langtidserfaring ennå, men de første testene viser lovende tilnærminger. Toppmotoren er 1.6 T-GDI plug-in hybrid med 265 hk systemeffekt, som kombinerer sportslige kjøreegenskaper med høy effektivitet. Hybridteknologien lover en levetid på over 300 000 kilometer, ettersom den elektriske støtten avlaster forbrenningsmotoren.

Kia Sportage mildhybrid bensinmotor: Generasjon V (2021-i dag)

To 1,6 T-GDI-motorer med 48V mildhybridteknologi danner grunnlaget for motorutvalget i Kia Sportage: 150 hk og 180 hk. Begge Kia Sportage-motorene har et 48-volts mildhybridsystem med belte-startgenerator og moderne direkte innsprøytning. Kia Sportage 1,6 T-GDI med 180 hk anses som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste konvensjonelle motoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftoverføring og er så langt fri for koblingsstangproblemene fra forrige generasjon.

Kia Sportage fullhybrid: Generasjon V (2021-i dag)

Kia Sportage Hybrid kombinerer en 1,6 T-GDI-motor med en elektrisk motor for en systemeffekt på 230 hk. Denne Kia Sportage-motoren er svært effektiv med et drivstofforbruk på bare 5,3-5,8 liter per 100 km og jevne kjøreegenskaper takket være kombinasjonen av forbrenningsmotor og elmotor. Systemet fungerer sammen med en 6-trinns automatgirkasse og byr på høy brukervennlighet i hverdagen.

Kia Sportage Plug-in Hybrid: Generasjon V (2021-i dag)

Kia Sportage Plug-in Hybrid-varianten tilbyr en systemeffekt på 265 hk med en elektrisk rekkevidde på opptil 70 km. Denne Kia Sportage-motoren kombinerer en 1.6 T-GDI-bensinmotor med en kraftig elmotor og et 13,8 kWh batteri. Kombinasjonen muliggjør et svært lavt forbruk på 1,6 liter per 100 km i WLTP-syklusen, men teknologien er kompleks og har ennå ikke blitt testet på lang sikt.

Kia Sportage dieselmotorer: Generasjon V (2021-i dag)

En enkelt Kia Sportage 1.6 CRDi med 48V mildhybridteknologi og 136 hk er tilgjengelig, og viderefører tradisjonen med pålitelige Kia Sportage-dieselmotorer. Denne motoren har et svært lavt drivstofforbruk på 4,4-4,8 liter per 100 km og regnes som den mest økonomiske motoren i den nåværende generasjonen.

Kia Sportage-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 T-GDI 48V 150-180 HK 6,8-7,4 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
1,6 Hybrid 230 HK 5,3-5,8 l/100 km Kompleks, men effektiv Bra
1.6 PHEV 265 HK 1,6 l/100 km + elektrisitet Svært kompleks, høy pris Bra
1,6 CRDi 48V 136 HK 4,4-4,8 l/100 km Svært økonomisk og robust Veldig bra

Konklusjon: De beste Kia Sportage-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Kia Sportage-motorene viser en imponerende teknologisk evolusjon fra enkle sugemotorer til ultramoderne hybridmotorer. Mens de tidlige generasjonene fortsatt slet med barnesykdommer, har dieselmotorene i Kia Sportage vist seg å være spesielt pålitelige og økonomiske i alle generasjoner. De problematiske 1,6 T-GDI-bensinmotorene i fjerde generasjon viser at selv moderne teknologi ikke alltid er feilfri. Den nye femte generasjonens hybridteknologi lover en lys fremtid for sjåfører som prioriterer effektivitet og lave utslipp.

  • Beste Kia Sportage bensinmotor:

Kia Sportage 1,6 T-GDI 48V (180 hk, generasjon V) kombinerer moderne mildhybridteknologi med gode ytelser og utmerket pålitelighet, uten forgjengernes problemer med koblingsstengene.

  • Beste Kia Sportage dieselmotor:

Kia Sportage 1,6 CRDi med 136 hk (generasjon IV og V) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Kia Sportage hybridmotor:

Kia Sportage Hybrid (230 hk, generasjon V) med sin velbalanserte kombinasjon av effektivitet, ytelse og hverdagsbruk med et drivstofforbruk på bare 5,3-5,8 liter per 100 km.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner av Kia Sportage tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-62%
MOBIL Delvac MX Super Defense V4 121650 Motorolje 15W-40, 20l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, Mack EO-M, MAN M 3275-1, Renault RLD
  • Spesifikasjon: ACEA B2, API CF-4, ACEA E3
  • Produktlinje: Delvac
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • Versjon: MX Super Defense V4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Lastebiler
  • egnet for drivstofftype: Diesel
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 121650
  • Vår pris: 1358,17 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 15W-40, 20l
Artikkelnummer: 121650
sammenlignet med Veil. pris 3587,75 kr

1358,17 kr
67,91 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE C3 1552FD Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1552FD
  • Vår pris: 1022,74 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 1552FD
1022,74 kr
204,55 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 1061,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
1061,05 kr
212,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vår pris: 370,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
370,56 kr
74,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1507,05 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1507,05 kr
75,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 614,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
614,23 kr
153,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 599,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
599,09 kr
119,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Spesifikasjon: API CG-4, ACEA E2, API CF, API SL, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • Produktlinje: DIESEL
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • olje: Mineralolje
  • Spesifikasjon iht. API: CF, CG-4, SL
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7402-20
  • Vår pris: 1124,68 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
1124,68 kr
56,23 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolje 0W-30, 4l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentanbefaling olje: Ford, Volvo
  • Spesifikasjon: API SL, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra A5 / B5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046685
  • Vår pris: 640,86 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l
Artikkelnummer: 550046685
640,86 kr
160,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: RACING+ESTER
  • viskositetsklasse SAE: 10W-60
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7902-20
  • Vår pris: 1555,46 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7902-20
Mer
1555,46 kr
77,77 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-6%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API CH-4, API SJ
  • Produktlinje: SAE
  • viskositetsklasse SAE: SAE 40
  • Versjon: 40
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: CH-4, SJ
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Varenummer: CH9404-1
  • Vår pris: 128,66 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

128,66 kr
128,66 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 94
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 752,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

752,58 kr
150,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,45 kr
90,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 328,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
328,42 kr
82,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: