• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Land Rover Range Rover-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Land Rover Range Rover historiske generasjoner I-II (1970-2001)
    1. Land Rover Range Rover bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1970-2001)
    2. Land Rover Range Rover dieselmotorer: Historiske generasjoner I-II (1970-2001)
  2. Land Rover Range Rover generasjon III (2002-2012)
    1. Land Rover Range Rover bensinmotorer: Generasjon III (2002-2012)
    2. Land Rover Range Rover dieselmotorer: Generasjon III (2002-2012)
  3. Land Rover Range Rover generasjon IV (2012-2021)
    1. Land Rover Range Rover bensinmotorer: Generasjon IV (2012-2021)
    2. Land Rover Range Rover dieselmotorer: Generasjon IV (2012-2021)
    3. Land Rover Range Rover Hybrid Drive: Generasjon IV (2012-2021)
  4. Land Rover Range Rover Generation V (2022-i dag)
    1. Land Rover Range Rover mildhybrid bensinmotor: Generasjon V (2022-i dag)
    2. Land Rover Range Rover ladbare hybrider: Generasjon V (2022-i dag)
    3. Land Rover Range Rover Electric Drive: Generasjon V (2022-i dag)
  5. Konklusjon: De beste Land Rover Range Rover-motorene gjennom alle generasjoner

Siden introduksjonen i 1970 har Land Rover Range Rover etablert seg som selve symbolet på den luksuriøse terrengbilen, og har i løpet av fem generasjoner tilbudt et imponerende utvalg av motorer, fra robuste V8-enheter til moderne hybridmotorer. Den teknologiske utviklingen av Land Rover Range Rover-motorene gjenspeiler endringen fra puristiske terrengkjøretøy til svært sofistikerte luksus-SUV-er.

Land Rover Range Rover historiske generasjoner I-II (1970-2001)

Land Rover Range Rover historiske generasjoner I-II (1970-2001)

De to første Land Rover Range Rover-generasjonene formet bildet av den britiske luksus-terrengbilen i over tre tiår, og var kjennetegnet av mekanisk robuste, men teknisk enkle motorer. Med riktig vedlikehold nådde de robuste V8-motorene lett 300 000 til 400 000 kilometer, og Rover V8-motorene på slutten av 1980-tallet ble ansett for å være spesielt holdbare. Større reparasjoner på motor og girkasse måtte vanligvis utføres hver 150 000 til 200 000 kilometer, hovedsakelig på grunn av slitasje på topplokkpakninger og oljepumper. Den absolutte toppmotoren i denne epoken var den 4,6-liters V8-motoren med 225 hk fra andre generasjon (1994-2002), som kombinerte kraft, pålitelighet og den karakteristiske V8-lyden på en optimal måte. De tekniske nyvinningene var begrenset til introduksjonen av drivstoffinnsprøytning i 1986 og automatgir, mens konkurrentene allerede eksperimenterte med elektroniske systemer.

Land Rover Range Rover bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1970-2001)

Land Rover Range Rover-bensinmotorutvalget ble dominert av Rover V8-motorer, opprinnelig hentet fra Buick. Generasjon I (1970-1996) startet med en 3,5-liters V8 med 132 hk, senere kom varianter med 3,9 liter (182 hk) og 4,2 liter (200 hk). Generasjon II (1994-2002) introduserte den kraftigste historiske motoren: 4,6-liters V8 med 225 hk. Disse Land Rover Range Rover-motorene var mekanisk robuste, men led av tidstypiske problemer: topplokkpakningsskader, oljelekkasjer og et høyt drivstofforbruk på 15-18 liter per 100 km. V8-motoren på 4,6 liter utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i begge generasjoner, spesielt variantene som ble produsert fra 1999 og utover med forbedret motorstyring.

Land Rover Range Rover dieselmotorer: Historiske generasjoner I-II (1970-2001)

Dieselmotorer spilte en underordnet rolle i de to første generasjonene. Fra 1986 ble det tilbudt en 2,5-liters turbodiesel med 113 hk, men den hadde dårlig effekt og ble ikke mye brukt. Først i generasjon II i 1994 ble den BMW-inspirerte 2,5-liters turbodieselen med 136 hk introdusert, som var betydelig mer raffinert, men som likevel ikke oppnådde samme robusthet som V8-bensinmotorene. Disse tidlige Land Rover Range Rover-dieselmotorene var hovedsakelig rettet mot europeiske markeder og hadde tidvis problemer med turboladere og drivstoffinnsprøytningspumper.

Land Rover Range Rover-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
3,5 V8 (Gen I) 132 HK 16-18 l/100 km Topplokkpakning, oljelekkasjer Bra
3,9 V8 (Gen I) 182 HK 15-17 l/100 km Oljepumpe, forgasser God
4,2 V8 (Gen I) 200 HK 15-17 l/100 km Elektronikk, drivstoffpumpe Middels
4,6 V8 (Gen II) 225 HK 14-16 l/100 km Svært robust fra 1999 Meget god
2,5 TD (Gen I/II) 113-136 HK 9-11 l/100 km Turbolader, innsprøytningspumpe Moderat

Land Rover Range Rover generasjon III (2002-2012)

Land Rover Range Rover generasjon III (2002-2012)

Den tredje Land Rover Range Rover-generasjonen markerte overgangen til moderniteten og brakte med seg både tekniske nyvinninger og nye utfordringer. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype: Mens de velprøvde V8-bensinmotorene nådde 250 000 til 350 000 kilometer med riktig vedlikehold, krevde de nye BMW-dieselmotorene ofte kostbare reparasjoner av turbolader eller høytrykkspumpe mellom 180 000 og 250 000 kilometer. Store motorskader på grunn av defekte registerkjeder i 4,4-liters V8-motoren var ikke uvanlig hvis vedlikeholdet ble forsømt. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var den BMW-inspirerte 3,6-liters TDV8 med 272 hk, som for første gang tilbød dieselytelse på V8-nivå. Innføringen av luftfjæring og Terrain Response System revolusjonerte terrengegenskapene, men førte også med seg nye kilder til problemer.

Land Rover Range Rover bensinmotorer: Generasjon III (2002-2012)

Land Rover Range Rovers bensinmotorutvalg besto opprinnelig av en 4,4-liters V8 med 286 hk (BMW M62-motor) og en 4,2-liters V8 Supercharged med 396 hk. Fra 2005 ble den kraftigere 4,2-liters V8 Supercharged med 400 hk lagt til, etterfulgt i 2009 av den nye 5,0-liters V8 med 375 hk og Supercharged-varianten med 510 hk. Disse Land Rover Range Rover-motorene led av ulike problemer: BMWs 4,4-liters V8 viste svakheter i timingkjedene og kjølesystemene, mens Jaguar-Land Rovers 5,0-liters V8-motorer (AJ-V8) var mye mer pålitelige. Den kraftigste Land Rover Range Rover-bensinmotoren var 5.0 V8 Supercharged med 510 hk, som ble ansett som svært robust til tross for sin kompleksitet.

Land Rover Range Rover dieselmotorer: Generasjon III (2002-2012)

Land Rover Range Rover-dieselmotorene ble i begynnelsen dominert av BMW 3,0-liters TD6 med 177 hk, men denne ble raskt erstattet av den kraftigere 3,6-liters TDV8 med 272 hk. Land Rover Range Rover 3.6 TDV8 utviklet seg til å bli den mest populære motoren i hele generasjonen - spesielt variantene som ble produsert fra 2007 og utover med forbedret utslippskontroll, viste seg å være kraftige og relativt økonomiske. Fra 2010 ble den videreutviklede 4,4-liters TDV8 med 313 hk introdusert. Disse Land Rover Range Rover TDV8-motorene hadde en utmerket kombinasjon av kraft og dreiemoment, men opplevde tidvis problemer med turboladerne og det komplekse utslippskontrollsystemet.

Land Rover Range Rover-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
4,4 V8 (BMW) 286 HK 13-15 l/100 km Tannkjeder, kjølesystem Moderat
4,2 V8 med kompressor 396-400 HK 14-16 l/100 km Kompressor, drivstoffpumpe Middels
5,0 V8 375 HK 12-14 l/100 km Svært robust Meget god
5.0 V8 med kompressor 510 HK 14-16 l/100 km Kompleks, men pålitelig Bra
3,0 TD6 177 HK 8-10 l/100 km Virvelklaffer, turbolader Middels
3,6 TDV8 272 HK 9-11 l/100 km Robust, kraftfull Meget bra
4,4 TDV8 313 HK 9-11 l/100 km Turbolader, eksosgassrensing Bra

Land Rover Range Rover generasjon IV (2012-2021)

Land Rover Range Rover generasjon IV (2012-2021)

Den fjerde generasjonen Land Rover Range Rover fokuserte på vektreduksjon ved hjelp av aluminiumskarosseri og toppmoderne motorteknologi, noe som resulterte i en betydelig forbedring av effektiviteten. De fleste motorene i denne generasjonen kan lett gå 200 000 til 300 000 kilometer med riktig vedlikehold, og Jaguar-Land Rovers V6- og V8-motorer anses for å være spesielt holdbare. Større motorfeil har blitt sjeldnere, og det er bare det komplekse eksosrensesystemet på dieselmotorene som av og til forårsaker kostbare reparasjoner. Det absolutte høydepunktet var den 5,0-liters V8 Supercharged med opptil 565 hk i SVR-versjonen - et teknisk mesterverk med kompressorladning. Hybridteknologien debuterte også med P400e fra 2017, som representerte et viktig skritt mot elektrifisering.

Land Rover Range Rover bensinmotorer: Generasjon IV (2012-2021)

Land Rover Range Rovers utvalg av bensinmotorer startet med den velprøvde 5,0-liters V8-motoren i ulike effektnivåer fra 375 til 565 hk. Fra 2017 ble den nye 3,0-liters V6 Supercharged med 340-380 hk lagt til, som ble markedsført som P380 og P400. Disse Land Rover Range Rover V6-motorene viste seg å være betydelig mer drivstoffeffektive enn V8-motorene, og det var kun sporadiske problemer med kompressorenheten. Land Rover Range Rover 5.0 V8 Supercharged ble flaggskipmotoren med en effekt på opptil 565 hk i Range Rover Sport SVR, men viste av og til en tendens til overoppheting under ekstrem bruk. De firesylindrede Ingenium-motorene (2,0 liter) med 300 hk avrundet porteføljen, men viste seg å være mindre karakterfulle.

Land Rover Range Rover dieselmotorer: Generasjon IV (2012-2021)

Land Rover Range Rover baserte seg på moderne V6-dieselmotorer: først 3,0-liters TDV6 med 258 hk, senere den videreutviklede 3,0-liters SDV6 med 292 hk. Fra 2018 ble de nye Ingenium-dieselmotorene lagt til: en 2,0-liters med 240 hk og en 3,0-liters med 275 hk. Land Rover Range Rover 3.0 SDV6 viste seg å være den mest pålitelige dieselmotoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 7,5-8,5 liter per 100 km og høy driftssikkerhet. De nyere Ingenium-dieselmotorene hadde innledningsvis problemer med AdBlue-injeksjon og komplekse systemer for utslippskontroll.

Land Rover Range Rover Hybrid Drive: Generasjon IV (2012-2021)

Fra 2017 ble Land Rover Range Rover P400e tilbudt med plug-in hybridteknologi. Denne kombinerte en 2,0-liters Ingenium-bensinmotor med en elektrisk motor på 116 hk, noe som ga en systemeffekt på 404 hk. P400e hadde en elektrisk rekkevidde på rundt 50 kilometer og et betydelig redusert drivstofforbruk, men opplevde tidvis problemer med det komplekse batterikjøle- og høyspenningssystemet.

Land Rover Range Rover-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2.0 Ingenium 300 HK 9-11 l/100 km Lite karakter, turbolader Gjennomsnitt
3.0 V6 med kompressor 340-380 HK 10-12 l/100 km Kompressormatet, mer økonomisk enn V8 God
5,0 V8 375 HK 11-13 l/100 km Svært robust Meget god
5,0 V8 med kompressor 510-565 HK 12-15 l/100 km Overoppheting under ekstrem drift Bra
2,0 D Ingenium 240 HK 6,5-7,5 l/100 km AdBlue-system, eksosgassrensing Moderat
3.0 TDV6/SDV6 258-292 HK 7,5-8,5 l/100 km Svært robust (SDV6) Meget god
3.0 D Ingenium 275 HK 7,0-8,0 l/100 km Kompleks for rensing av eksosgass Gjennomsnittlig
P400e Hybrid 404 HK 2,8 l/100 km + elektrisitet Batterikjøling, høyspenningssystem Bra

Land Rover Range Rover Generation V (2022-i dag)

Den nåværende Land Rover Range Rover-generasjonen satser fullt og helt på elektrifisering og representerer det britiske luksusmerkets visjon for fremtiden. Alle bensinmotorene er nå utstyrt med mildhybridteknologi, de ladbare hybridene har en elektrisk rekkevidde på opptil 100 kilometer, og for første gang finnes det en helelektrisk variant. Siden generasjonen bare har vært på markedet siden 2022, finnes det ingen langtidserfaring ennå, men de første testene viser lovende tilnærminger når det gjelder ytelse og effektivitet. Toppmotoren er P530 med 530 hk fra en 4,4-liters V8-motor med dobbel turbolading, som kombinerer sportslige ytelser med moderne teknologi. Den nye MLA-plattformen (Modular Longitudinal Architecture) lover en levetid på over 300 000 kilometer, ettersom den er spesialutviklet for elektrifisering og ulike drivlinjer.

Land Rover Range Rover mildhybrid bensinmotor: Generasjon V (2022-i dag)

To mildhybridmotorer danner grunnlaget for Land Rover Range Rover-motorprogrammet: P400 med 400 hk fra en 3,0-liters rekkesekser med elektrisk kompressor og P530 med 530 hk fra en 4,4-liters V8 twin-turbo. Begge Land Rover Range Rover-motorene har 48-volts mildhybridteknologi med integrert startgenerator. Land Rover Range Rover P400 anses for å være spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til den mest balanserte motoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftleveranse med elektrisk assistanse og har så langt vært fri for større produksjonsproblemer.

Land Rover Range Rover ladbare hybrider: Generasjon V (2022-i dag)

Land Rover Range Rover P440e- og P510e-variantene tilbyr systemytelser på 440 og 510 hk med opptil 100 km elektrisk rekkevidde. Disse Land Rover Range Rover-motorene kombinerer en 3,0-liters rekkesekser med kraftige elmotorer og et batteri på 38,2 kWh. P510e tegner til å bli et teknisk høydepunkt med imponerende ytelse og høy effektivitet, men er teknisk sett svært kompleks.

Land Rover Range Rover Electric Drive: Generasjon V (2022-i dag)

For første gang i Range Rovers historie finnes det en helelektrisk variant: Range Rover Electric med 430 hk fra to elmotorer og et batteri på 109 kWh. Rekkevidden er opptil 500 km, og bilen har samme terrengegenskaper som den konvensjonelle Range Rover.

Land Rover Range Rover-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
P400 (3,0 MHEV) 400 HK 9,5-11,0 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Meget bra
P530 (4,4 V8 MHEV) 530 HK 11,5-13,5 l/100 km Kompleks, men lovende Bra
P440e (PHEV) 440 HK 1,6-2,1 l/100 km + elektrisitet Kompleks, høy effektivitet God
P510e (PHEV) 510 HK 1,8-2,3 l/100 km + elektrisitet Svært kompleks, topp ytelse Gjennomsnittlig
Elektrisk 430 HK 26-28 kWh/100 km Ny, fortsatt ukjent Bra

Konklusjon: De beste Land Rover Range Rover-motorene gjennom alle generasjoner

Utviklingen av Land Rover Range Rover-motorene viser en fascinerende evolusjon fra robuste, mekaniske V8-motorer til svært komplekse, elektrifiserte drivlinjer. Mens de historiske V8-motorene var preget av enkelhet og holdbarhet, tilbyr de moderne motorene betydelig større effektivitet og miljøvennlighet. Dieselmotorene har etablert seg som et pålitelig alternativ for de som kjører mye, mens de nye hybrid- og elmotorene definerer fremtiden for luksus-SUV-segmentet.

  • Beste Land Rover Range Rover bensinmotor:

Den 5,0-liters V8-motoren (generasjon III og IV) kombinerer klassisk V8-karakter med moderne pålitelighet, og leverer utmerket ytelse i alle bruksområder.

  • Beste Land Rover Range Rover dieselmotor:

3,6-liters TDV8 (272 hk, generasjon III) og 3,0-liters SDV6 (292 hk, generasjon IV) tilbyr den beste kombinasjonen av ytelse, effektivitet og holdbarhet.

  • Beste Land Rover Range Rover hybridmotor:

Mildhybriden P400 (400 hk, generasjon V) med sin 3,0-liters rekkesekser og elektrisk assistanse representerer den optimale balansen mellom ytelse og effektivitet.

For vedlikehold og reservedeler til alle Land Rover Range Rover-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering for å sikre lang levetid for disse sofistikerte kjøretøyene.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-58%
MOBIL Delvac MX Super Defense V4 121650 Motorolje 15W-40, 20l
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 15W-40
  • ACEA: ACEA B2, ACEA E3
  • API: API CF-4
  • Produsentens anbefalinger: DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, Mack EO-M, MAN M 3275-1, Renault RLD
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Delvac
  • Versjon: MX Super Defense V4
  • Varenummer: 121650
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Lastebiler
  • egnet for drivstofftype: Diesel
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 1482,73 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 15W-40, 20l
Artikkelnummer: 121650
sammenlignet med Veil. pris 3587,75 kr

1482,73 kr
74,14 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,98 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 303,36 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
303,36 kr
60,67 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 44
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 154291
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 629,30 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
629,30 kr
157,33 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolje 0W-30, 4l
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra A5 / B5
  • Varenummer: 550046685
  • Produsentanbefaling olje: Ford, Volvo
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 551,97 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l
Artikkelnummer: 550046685
551,97 kr
137,99 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: MaxLife
  • Varenummer: 872296
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 381,29 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
381,29 kr
95,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 93
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,64 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Tank design: Kanne
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 314,36 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
314,36 kr
78,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Energy
  • Versjon: Formula OP
  • Varenummer: MN7701-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 284,35 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
284,35 kr
71,09 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 457,28 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
457,28 kr
114,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolje 5W-50, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 84
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: VR1
  • Versjon: Racing
  • Varenummer: 873434
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 604,64 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-50, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 873434
604,64 kr
151,16 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-1 Motorolje 5W-30, 1l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Innhold [liter]: 1
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: O.E.M.
  • Versjon: 7707
  • Varenummer: MN7707-1
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 97,90 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 1l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-1
Mer
97,90 kr
97,90 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Motorolje 10W-60, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: RACING+ESTER
  • Varenummer: MN7902-4
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 304,96 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-60, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7902-4
Mer
304,96 kr
76,24 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-5 Motorolje 10W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: SPECIAL PLUS
  • Varenummer: MN7512-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 304,66 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7512-5
Mer
304,66 kr
60,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-10 Motorolje 5W-30, 10l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 67
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: O.E.M.
  • Versjon: 7707
  • Varenummer: MN7707-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 576,51 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-10
Mer
576,51 kr
57,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: