• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Mercedes-Benz CLS-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Mercedes-Benz CLS generasjon I (2004-2010)
    1. Mercedes-Benz CLS bensinmotorer: Generasjon I (2004-2010)
    2. Mercedes-Benz CLS dieselmotorer: Generasjon I (2004-2010)
  2. Mercedes-Benz CLS generasjon II (2010-2018)
    1. Mercedes-Benz CLS bensinmotorer: Generasjon II (2010-2018)
    2. Mercedes-Benz CLS dieselmotorer: Generasjon II (2010-2018)
  3. Mercedes-Benz CLS generasjon III (2018-i dag)
    1. Mercedes-Benz CLS mildhybrid bensinmotor: Generasjon III (2018-i dag)
    2. Mercedes-Benz CLS AMG-motorer: Generasjon III (2018-i dag)
    3. Mercedes-Benz CLS dieselmotorer: Generasjon III (2018-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Mercedes-Benz CLS-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 2004 har Mercedes-Benz CLS etablert seg som grunnleggeren av det firedørs coupé-segmentet, og tilbyr et mangfoldig utvalg av Mercedes-Benz CLS-motorer gjennom tre generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg innovative teknologier og ulike tilnærminger til ytelse og effektivitet, med en teknologisk utvikling som spenner fra klassiske V8-motorer til moderne mildhybridsystemer.

Mercedes-Benz CLS generasjon I (2004-2010)

Mercedes-Benz CLS generasjon I (2004-2010)

Den første generasjonen av Mercedes-Benz CLS var en pionerperiode for firedørs coupékonseptet, og var preget av kraftige, men tørste motorer. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype: Mens de velprøvde V6-bensinmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 250 000 til 350 000 kilometer, krevde V8-motorene ofte kostbare reparasjoner av luftfjæringen eller elektroniske komponenter mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Mercedes-Benz CLS-motorene i denne generasjonen var ennå ikke optimalisert for effektivitet, men baserte seg i stedet på klassisk sugemotorteknologi. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var CLS 350 med 272 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og relativ økonomi på en optimal måte, og som regnes som den mest driftssikre motoren i den første generasjonen.

Mercedes-Benz CLS bensinmotorer: Generasjon I (2004-2010)

Mercedes-Benz CLS' bensinmotorprogram besto utelukkende av sugemotorer med forskjellig antall sylindere. Det startet med CLS 280 (M272, 231 hk), etterfulgt av den populære CLS 350 (M272, 272 hk) og den kraftige CLS 500 (M113, 306 hk). Disse Mercedes-Benz CLS-motorene led av typiske problemer for datidens Mercedes-generasjon: magnetventiler for kamakselfasing, oljetap på grunn av porøse tetninger og, når det gjelder V8-motorene, sporadiske problemer med topplokkpakningen. Den kraftigste Mercedes-Benz CLS var CLS 63 AMG med 514 hk fra en 6,2-liters V8-motor (M156), som bød på imponerende ytelser, men som også ble ansett som den mest vedlikeholdskrevende motoren i denne generasjonen. Spesielt kamakseljusteringen og hodeboltene viste seg å være svake punkter.

Mercedes-Benz CLS dieselmotorer: Generasjon I (2004-2010)

Mercedes-Benz CLS-dieselmotorene var opprinnelig CLS 320 CDI med 224 hk (OM642), som ble introdusert i 2005. Denne ble senere etterfulgt av den kraftigere CLS 350 CDI med 265 hk, også den basert på den velprøvde V6-dieselen OM642. Mercedes-Benz CLS 320 CDI utviklet seg til å bli den mest pålitelige dieselen i hele generasjonen - spesielt variantene som ble produsert fra og med 2006 med revidert common-rail-innsprøytning, viste seg å være svært holdbare og økonomiske. Disse Mercedes-Benz CLS CDI-motorene bød på en utmerket kombinasjon av dreiemoment, drivstofføkonomi og driftssikkerhet, med sporadiske problemer med partikkelfilteret og EGR-kjøling.

Mercedes-Benz CLS-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
CLS 280 231 HK 9,8-10,4 l/100 km Magnetventiler, oljetap Bra
CLS 350 272 HK 10,1-10,7 l/100 km Justering av kamaksel Meget bra
CLS 500 306 HK 11,8-12,5 l/100 km Topplokkpakning Gjennomsnittlig
CLS 63 AMG 514 HK 13,2-14,1 l/100 km Hodebolter, høyt vedlikeholdsbehov Moderat
CLS 320 CDI 224 HK 7,4-8,1 l/100 km EGR-kjøling, partikkelfilter Meget god
CLS 350 CDI 265 HK 7,8-8,4 l/100 km Partikkelfilter, injektorer Bra

Mercedes-Benz CLS generasjon II (2010-2018)

Mercedes-Benz CLS generasjon II (2010-2018)

Den andre generasjonen av Mercedes-Benz CLS markerte overgangen til moderne turboteknologi og regnes som den mest teknologisk avanserte generasjonen i sin tid. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 200 000 og 300 000 kilometer, og V6-dieselmotorene med BlueTEC-teknologi anses for å være spesielt holdbare. Større motorhavarier har blitt sjeldnere, men de nye turbobensinmotorene har vist sporadiske svakheter i turboladere og høytrykkspumper. Det absolutte høydepunktet var CLS 350 CDI med 265 hk - et teknisk mesterverk med BlueTEC-eksosgassrensing som bød på både kraft og effektivitet. Denne generasjonen introduserte også de første hybridtilnærmingene og satte nye standarder for komfort og teknologi.

Mercedes-Benz CLS bensinmotorer: Generasjon II (2010-2018)

Mercedes-Benz CLS' bensinmotorprogram ble fullstendig revidert og inkluderte både sugemotorer og turbomotorer. Det startet med CLS 250 (M274, 211 hk), en 2,0-liters turbomotor, etterfulgt av CLS 350 (M276, 306 hk) med en V6-sugemotor. Disse mindre Mercedes-Benz CLS TSI-motorene viste seg å være betydelig mer effektive enn sine forgjengere, med bare sporadiske problemer med høytrykkspumpen. For sportslige sjåfører fantes Mercedes-Benz CLS 500 med 408 hk og CLS 63 AMG med opptil 585 hk, sistnevnte ble brukt i CLS 63 S. Mercedes-Benz CLS 500 (M278) utviklet seg imidlertid til å bli den mest problematiske motoren i denne generasjonen, med hyppige rapporter om skader på turboladeren og problemer med timingkjeden ved høye kjørelengder.

Mercedes-Benz CLS dieselmotorer: Generasjon II (2010-2018)

Mercedes-Benz CLS CDI ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 204 til 350 hk. Den velprøvde OM642 ble brukt i CLS 250 CDI (204 hk), CLS 300 CDI (245 hk) og CLS 350 CDI (265 hk). Den kraftige CLS 400 CDI med 340 hk var også tilgjengelig. Alle Mercedes-Benz CLS dieselmotorer var utstyrt med moderne BlueTEC-teknologi med SCR-katalysator og partikkelfilter. Mercedes-Benz CLS 350 CDI viste seg å være den mest driftssikre og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 6,2-7,1 liter per 100 km og høy driftssikkerhet - ideelt for langkjøring og prestisjetunge reiser.

Mercedes-Benz CLS-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
CLS 250 211 HK 7,3-8,1 l/100 km Høytrykkspumpe God
CLS 350 306 HK 8,7-9,4 l/100 km Magnetventiler Meget bra
CLS 400 333 HK 8,9-9,6 l/100 km Turbolader Bra
CLS 500 408 HK 9,8-10,7 l/100 km Tannkjede, turbolader Problematisk
CLS 63 AMG 525-585 HK 11,4-12,8 l/100 km Vedlikeholdskrevende Gjennomsnittlig
CLS 250 CDI 204 HK 5,7-6,4 l/100 km AdBlue-system Bra
CLS 350 CDI 265 HK 6,2-7,1 l/100 km Svært robust Meget god
CLS 400 CDI 340 HK 6,8-7,6 l/100 km Injektorer Bra

Mercedes-Benz CLS generasjon III (2018-i dag)

Mercedes-Benz CLS generasjon III (2018-i dag)

Den nåværende generasjonen av Mercedes-Benz CLS er helt avhengig av elektrifisering og representerer Mercedes' fremtidsvisjon for luksuscoupéer. Alle bensinmotorene er nå utstyrt med 48-volts mildhybridteknologi, mens de ladbare hybridene har imponerende elektrisk rekkevidde. Langtidserfaringene viser lovende takter, selv om de første årene fortsatt var preget av barnesykdommer. Toppmotoren er CLS 53 AMG med 435 hk, som kombinerer sportslige ytelser med relativ effektivitet. Mildhybridteknologien lover en levetid på over 250 000 kilometer, ettersom den elektriske assistansen avlaster forbrenningsmotoren. Typiske reparasjonsintervaller er 120 000-180 000 kilometer for større vedlikeholdsarbeider, selv om den komplekse elektronikken av og til krever tidligere inngrep.

Mercedes-Benz CLS mildhybrid bensinmotor: Generasjon III (2018-i dag)

To motorer danner grunnlaget for Mercedes-Benz CLS-motorprogrammet: CLS 350 med 299 hk (M256) og CLS 450 med 367 hk (M256). Begge Mercedes-Benz CLS-motorene er utstyrt med 48-volts EQBoost-teknologi med integrert start- og vekselstrømsgenerator. Mercedes-Benz CLS 350 med M256-motor anses som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftoverføring takket være elektrisk assistanse og har så langt stort sett vært fri for større produksjonsproblemer, bortsett fra sporadiske programvareoppdateringer for mildhybridsystemet.

Mercedes-Benz CLS AMG-motorer: Generasjon III (2018-i dag)

Mercedes-Benz CLS AMG-variantene omfatter CLS 53 med 435 hk (M256) og CLS 63 S med 630 hk (M177). Disse Mercedes-Benz CLS-motorene kombinerer ytelse med moderne teknologi, der CLS 63 S er den mest teknisk komplekse motoren og tidvis har problemer med eksosanlegget.

Mercedes-Benz CLS dieselmotorer: Generasjon III (2018-i dag)

Mercedes-Benz CLS 350d med 286 hk (OM656) er tilgjengelig og viderefører tradisjonen med pålitelige Mercedes-Benz CLS-dieselmotorer. Denne motoren regnes som en av de mest moderne dieselmotorene noensinne og har så langt vist seg å være svært pålitelig.

Mercedes-Benz CLS-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
CLS 350 299 HK 7,8-8,4 l/100 km Programvareoppdateringer Veldig bra
CLS 450 367 HK 8,2-8,9 l/100 km Mild hybridkompleksitet Bra
CLS 53 AMG 435 HK 8,8-9,6 l/100 km Vedlikeholdsintensiv Bra
CLS 63 S AMG 630 HK 10,7-11,8 l/100 km Eksosanlegg, komplekst Gjennomsnittlig
CLS 350d 286 HK 6,1-6,8 l/100 km Veldig robust så langt Veldig bra

Konklusjon: De beste Mercedes-Benz CLS-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Mercedes-Benz CLS-motorene viser tydelig endringen fra klassiske sugemotorer til svært effektive mildhybridsystemer. Mens dieselmotorene i Mercedes-Benz CLS har vært pålitelige gjennom alle generasjoner, har de kraftige AMG-bensinmotorene gjennomgående slitt med høyere vedlikeholdsbehov. Den nye tredjegenerasjons mildhybridteknologien er et lovende alternativ for sjåfører som setter pris på effektivitet og moderne teknologi.

  • Beste Mercedes-Benz CLS-bensinmotor:

Mercedes-Benz CLS 350 (299 hk, generasjon III) kombinerer moderne EQBoost-teknologi med høy effektivitet og hittil utmerket driftssikkerhet.

  • Beste Mercedes-Benz CLS dieselmotor:

Mercedes-Benz CLS 350 CDI (265 hk, generasjon II) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og langdistanseegenskaper på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Mercedes-Benz CLS allroundmotor:

Mercedes-Benz CLS 350d (286 hk, generasjon III) med sin moderne OM656-teknologi og fremragende effektivitet kombinert med sportslige ytelser.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner av Mercedes-Benz CLS tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-61%
MOBIL Delvac MX Super Defense V4 121650 Motorolje 15W-40, 20l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, Mack EO-M, MAN M 3275-1, Renault RLD
  • Spesifikasjon: ACEA B2, API CF-4, ACEA E3
  • Produktlinje: Delvac
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • Versjon: MX Super Defense V4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Lastebiler
  • egnet for drivstofftype: Diesel
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 121650
  • Vår pris: 1374,91 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 15W-40, 20l
Artikkelnummer: 121650
sammenlignet med Veil. pris 3587,75 kr

1374,91 kr
68,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE Turbo Diesel 1535B1 Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 31
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55535-S2, VW 505 01, MB 226.5, Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CF, API SN
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: Turbo Diesel
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1535B1
  • Vår pris: 1835,28 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1535B1
1835,28 kr
91,76 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 561,85 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
561,85 kr
140,46 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,87 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-72%
TotalEnergies Quartz INEO Long Life 2204218 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, VW 504 00, Porsche C30, VW 507 00, BMW Longlife-04
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: INEO Long Life
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 2204218
  • Vår pris: 541,60 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2204218
sammenlignet med Veil. pris 1953,85 kr

541,60 kr
108,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vår pris: 754,43 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
754,43 kr
75,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 728,92 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
728,92 kr
182,23 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 924,76 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
924,76 kr
184,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktlinje: DEXOS2™
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: SUPER SYNTHETIC
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • OPEL GM: Motorolje
  • Varenummer: 19 42 003
  • Vår pris: 542,24 kr
Detaljer
OPEL GM Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 19 42 003
542,24 kr
108,45 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950211AMEE Motorolje 5W-30, 1l
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52
  • Produktlinje: Genuine Engine Oil
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Flaske
  • Mercedes-Benz: Motorolje
  • Varenummer: A000989950211AMEE
  • Vår pris: 253,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
Mercedes-Benz Motorolje 5W-30, 1l
Artikkelnummer: A000989950211AMEE
Mer
253,56 kr
253,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Spesifikasjon: API CG-4, ACEA E2, API CF, API SL, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • Produktlinje: DIESEL
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • olje: Mineralolje
  • Spesifikasjon iht. API: CF, CG-4, SL
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7402-20
  • Vår pris: 1062,04 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
1062,04 kr
53,10 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 400,69 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
400,69 kr
80,14 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: RACING+ESTER
  • viskositetsklasse SAE: 10W-60
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7902-20
  • Vår pris: 1468,83 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7902-20
Mer
1468,83 kr
73,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Vecton Fuel Saver E6/E9 159CAA Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DQC IV-10 LA, Mack EO-M Plus, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, MAN M 3677, MB 228.31, MB 228.51, MTU-3.1, Renault RLD-3, Volvo CNG, Volvo VDS-4, Scania LDF-4, Ford WSS-M2C213-A1, MAN M 3271-1
  • Spesifikasjon: ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9, API CJ-4, JASO DH-2
  • Produktlinje: Vecton
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Fuel Saver E6 / E9
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • passer for motortype: Diesel
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 159CAA
  • Vår pris: 2168,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 159CAA
2168,45 kr
108,42 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2069,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2069,42 kr
103,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: