• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2006-2018)
    1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2006-2018)
    2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 bensinmotorer (2006-2018)
  2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2018-2023)
    1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2018-2023)
    2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 bensinmotorer (2018-2023)
  3. MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2023-i dag)
    1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2023-i dag)
    2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 elektrisk drift (2023-i dag)
    3. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 bensinmotorer (2023-i dag)
  4. Sammendrag: De beste MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene i alle generasjoner-motorer

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 har siden markedslanseringen i 2006 etablert seg som en målestokk i segmentet for store varebiler, med et imponerende utvalg av motorer gjennom hele sin produksjonstid. Den kontinuerlige teknologiske utviklingen av MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene gjenspeiler Mercedes-Benz' innsats for å maksimere både effektivitet og pålitelighet i nyttekjøretøysektoren.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2006-2018)

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2006-2018)

Den første generasjonen av MERCEDES-BENZ Sprinter 906 formet bildet av den moderne varebilen i over tolv år, og var kjennetegnet av eksepsjonelt robuste motorer som med riktig vedlikehold lett nådde 400 000 til 600 000 kilometer - en kjørelengde som fortsatt er imponerende i dag. Større reparasjoner var vanligvis ikke påkrevd før etter 250 000 til 350 000 kilometer, og begrenset seg som regel til turboladere eller innsprøytningskomponenter. Den absolutte toppmotoren på denne tiden var 3.0 V6 CDI med 224 hk, som kombinerte kraft, jevn gange og holdbarhet på en perfekt måte, og som fortsatt regnes som referanse for motorer i nyttekjøretøy i dag. Tekniske nyvinninger som tredjegenerasjons common-rail-innsprøytning og AdBlue-systemet fra 2009 plasserte Sprinter 906 et godt stykke foran konkurrentene fra Iveco Daily og VW Crafter. Motorserien ble bevisst utviklet med tanke på lang levetid og enkel service, noe som gjenspeiles i de eksepsjonelt lange vedlikeholdsintervallene på opptil 40 000 kilometer.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2006-2018)

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene besto utelukkende av dieselmotorer, som var delt inn i tre hovedkategorier. Innstegsmotoren 2.1 CDI (OM651) var tilgjengelig fra 2009 med ytelser fra 95 hk til 163 hk og viste seg å være et økonomisk, men tidvis undermotorisert drivverk for tung last. Styrken lå i det lave drivstofforbruket på 6,8-7,5 liter per 100 km og den robuste konstruksjonen, selv om tidlige varianter viste svakheter i form av koksing av EGR-ventilen og sporadiske problemer med styringskjeden etter 200 000 km. Mellomklassemotoren 2.2 CDI (OM651) med 95-150 hk hadde det beste forholdet mellom pris og ytelse, og ble den mest solgte MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motoren. Spesielt 129 hk-versjonen ble ansett for å gi en optimal balanse mellom ytelse og forbruk. Toppmodellen 3.0 V6 CDI (OM642) med 190-224 hk bød ikke bare på imponerende kjøreegenskaper, men også usedvanlig jevn gange og driftssikkerhet. Denne V6-dieselen ble ansett som en av de beste nyttekjøretøymotorene på sin tid, og selv ved intensiv bruk oppsto det sjelden store problemer - bare glødepluggene og luftmassesensoren trengte av og til tilsyn.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 bensinmotorer (2006-2018)

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 ble først og fremst utviklet som en dieselbil, men bensinversjoner var også tilgjengelige på utvalgte markeder. Den 3,5-liters V6-bensinmotoren (M272) med 258 hk var hovedsakelig beregnet på det nordamerikanske markedet, og selv om den hadde imponerende ytelse, hadde den et betydelig høyere drivstofforbruk på 12-15 liter per 100 km. I Europa forble denne motoren et sjeldent unntak og ble hovedsakelig brukt til spesielle bruksområder som redningskjøretøy eller bobiler. MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene i bensinversjon hadde tidvis problemer med ventiljusteringen og tennspolene, men oppnådde også høye kjørelengder på over 300 000 km med riktig vedlikehold.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2.1 CDI 95-163 HK 6,8-7,5 l/100 km EGR-ventil, timingkjede Bra
2.2 CDI 95-150 HK 7,2-8,1 l/100 km Robust, velprøvd Meget bra
3.0 V6 CDI 190-224 HK 8,5-9,8 l/100 km Glødeplugger, luftmassestrømssensor Meget god
3,5 V6 bensin 258 HK 12-15 l/100 km Ventiljustering, tennspoler Gjennomsnittlig

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2018-2023)

Den andre generasjonen av MERCEDES-BENZ Sprinter 906 markerte en teknologisk revolusjon med introduksjonen av helt nye motorfamilier og, for første gang, bensinmotorer for det europeiske markedet. Påliteligheten holdt seg på det vanlige høye nivået med en forventet kjørelengde på 350 000 til 500 000 kilometer, og de nye motorene imponerte med toppmoderne eksosgassrensing og forbedret effektivitet. Større reparasjoner var vanligvis bare nødvendig etter 200 000 til 300 000 kilometer, hovedsakelig på de mer komplekse eksossystemene. Den fremragende motoren i denne generasjonen var 2.0 CDI med 163 hk, som oppnådde samme ytelse som forgjengerne til tross for mindre slagvolum og var betydelig mer økonomisk. Introduksjonen av MBUX og avanserte assistansesystemer understreket Mercedes-Benz' krav om å være teknologisk ledende også innen nyttekjøretøy. I en direkte sammenligning med konkurrentene Ford Transit og Renault Master, tilbød MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene fra denne generasjonen den beste kombinasjonen av effektivitet, komfort og holdbarhet.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2018-2023)

Den nye generasjonen dieselmotorer var helt og holdent basert på den moderne OM654-motoren i ulike konfigurasjonsnivåer. 2.0 CDI erstattet både 2.1 og 2.2 CDI fra forrige generasjon og var tilgjengelig med ytelser fra 114 hk til 190 hk. MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene med 143 hk og 163 hk ble de mest populære variantene, ettersom de ga en optimal balanse mellom ytelse, drivstofforbruk og innkjøpskostnader. Den nye motoren imponerte med et betydelig redusert drivstofforbruk på 6,2-7,8 liter per 100 km og toppmoderne Euro 6d TEMP-utslippskontroll med SCR-katalysator. De komplekse AdBlue-systemene med sensorer og varmeelementer, som kunne svikte i kaldt vær eller på grunn av manglende vedlikehold, viste seg tidvis å være problematiske. Den velprøvde 3.0 V6 CDI-motoren ble erstattet av en modernisert OM642-motor med 190 hk, som mistet noe effekt, men som var betydelig renere og mer effektiv. Disse MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene fortsatte å bli sett på som målestokken for jevn gange og holdbarhet i segmentet.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 bensinmotorer (2018-2023)

For første gang tilbød Mercedes-Benz Sprinter 906 også med bensinmotorer i Europa. Den 2,0-liters turboladede bensinmotoren (M274) med 163 hk og 190 hk var hovedsakelig rettet mot kunder i lavutslippssoner eller med lavere årlig kjørelengde. Disse MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene imponerte med lave innkjøpskostnader og jevn gange, men hadde den typiske ulempen med et høyere drivstofforbruk på 9,5-11,2 liter per 100 km. De tekniske problemene var stort sett begrenset til tennspolene og sporadiske skader på turboladeren ved intensiv bruk. 3,5 V6-bensinmotoren forble tilgjengelig for det amerikanske markedet, men ble redusert til 188 hk takket være mer moderne direkte innsprøytning og turboladning, noe som forbedret påliteligheten betydelig.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 CDI 114-190 HK 6,2-7,8 l/100 km AdBlue-system, sensorer Meget bra
3,0 V6 CDI 190 HK 8,8-9,5 l/100 km Velprøvd, robust Meget bra
2.0 Turbo bensin 163-190 HK 9,5-11,2 l/100 km Tennspoler, turbolader Bra
3,5 V6 bensin 188 HK 11,8-13,5 l/100 km Direkte innsprøytning Gjennomsnittlig

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer (2023-i dag)

Den nåværende generasjonen av MERCEDES-BENZ Sprinter 906 fokuserer konsekvent på elektrifisering og representerer Mercedes-Benz' fremtidsvisjon i nyttekjøretøysektoren. I tillegg til de velprøvde dieselmotorene er en helelektrisk eSprinter for første gang integrert i modellutvalget, og med en rekkevidde på opptil 440 km setter den nye standarder. Ettersom denne generasjonen bare har vært tilgjengelig siden 2023, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første testene viser lovende tegn på en levetid på over 400 000 kilometer for dieselvariantene. Toppmotoren er fortsatt 2.0 CDI med 170 hk, som har blitt enda mer effektiv og renere takket være ytterligere optimaliseringer. Integreringen av 48-volts mildhybridteknologi i utvalgte dieselmotorer lover ytterligere drivstoffbesparelser og reduserte utslipp. I en sammenligning med konkurrentene ligger dagens Sprinter 906 klart foran konkurrenter som Iveco Daily Electric eller Ford E-Transit, takket være kombinasjonen av velprøvd dieselteknologi og innovativ elektrisk mobilitet.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotorer (2023-i dag)

Dieselmotorutvalget er fortsatt basert på den velprøvde OM654-enheten, men har blitt revidert nok en gang og oppfyller nå Euro 6e-standarden. 2.0 CDI er tilgjengelig i effektnivåer fra 120 hk til 170 hk, og de kraftigste variantene kan leveres med 48-volts mildhybridteknologi som tilleggsutstyr. Disse MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene gir bedre akselerasjon og et redusert drivstofforbruk på 5,8-7,2 liter per 100 km takket være den elektriske hjelpedriften. Den velprøvde 3.0 V6 CDI-motoren har blitt optimalisert til 185 hk gjennom effektiviseringstiltak, men har beholdt sin legendariske jevnhet og pålitelighet. De første rapportene viser at AdBlue-systemene er blitt mer pålitelige, men kompleksiteten i etterbehandlingen av eksosgassen er fortsatt et potensielt svakt punkt.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 elektrisk drift (2023-i dag)

eSprinter markerer en milepæl i MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorenes historie, og tilbyr to batteristørrelser med 55 kWh eller 113 kWh for rekkevidder på opptil 440 km. Den elektriske motoren leverer 150 kW (204 hk) og har et umiddelbart tilgjengelig dreiemoment på 362 Nm. Spesielt imponerende er hurtigladekapasiteten med opptil 115 kW likestrøm, som gjør det mulig å lade fra 10 til 80 prosent på rundt 42 minutter. Driftskostnadene er betydelig lavere enn for dieselvariantene, men kjøpet er likevel betydelig dyrere. De første praktiske testene viser at eSprinter er spesielt godt egnet for bylogistikk og faste ruter.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 bensinmotorer (2023-i dag)

Bensinmotorene er i stor grad fjernet fra det europeiske sortimentet og er kun tilgjengelige for spesielle markeder. 2,0-liters turbobensinmotoren er fortsatt tilgjengelig i en revidert versjon med 170 hk for spesielle bruksområder, men spiller en underordnet rolle i dagens MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorprogram.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 CDI 120-170 HK 5,8-7,2 l/100 km Ingen kjent ennå Meget bra
2,0 CDI Mild-Hybrid 150-170 HK 5,5-6,8 l/100 km Ny teknologi Meget bra
3.0 V6 CDI 185 HK 8,2-8,9 l/100 km Velprøvd, pålitelig Meget god
eSprinter 204 HK 19-25 kWh/100 km Høye anskaffelseskostnader Bra
2,0 Turbo bensin 170 HK 9,8-11,5 l/100 km Sjelden tilgjengelig Gjennomsnittlig

Sammendrag: De beste MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene i alle generasjoner-motorer

Utviklingen av MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorene over tre generasjoner viser Mercedes-Benz' konsekvente fokus på pålitelighet, effektivitet og holdbarhet i nyttekjøretøysektoren. Mens dieselmotorene gjennomgående anses som referansen i segmentet, markerer integreringen av elektromobilitet et viktig skritt inn i fremtidens nyttetransport. Den kontinuerlige videreutviklingen av velprøvd dieselteknologi parallelt med elektrifisering gir kundene den optimale løsningen for alle bruksområder.

  • Beste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotor:

2.0 CDI med 163 hk (generasjon II) tilbyr den perfekte balansen mellom ytelse, forbruk og dokumentert pålitelighet for alle bruksområder.

  • Beste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 bensinmotor:

2,0 turbobensinmotoren med 163 hk (generasjon II) er det beste bensinalternativet, selv om dieselmotorer dominerer i nyttekjøretøysektoren.

  • Beste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 med elektrisk drift:

eSprinter med 204 hk og 113 kWh batteri (generasjon III) setter nye standarder for utslippsfri bylogistikk og lokaltransport.

For vedlikehold og service av alle MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motorer tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originaldeler og erstatningskomponenter av høy kvalitet med pålitelig og rask levering for alle generasjoner.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-55%
MOBIL Delvac MX Super Defense V4 121650 Motorolje 15W-40, 20l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • ACEA: ACEA B2, ACEA E3
  • API: API CF-4
  • Produsentens anbefalinger: DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, Mack EO-M, MAN M 3275-1, Renault RLD
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Delvac
  • Versjon: MX Super Defense V4
  • Varenummer: 121650
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Lastebiler
  • egnet for drivstofftype: Diesel
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 1594,78 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 15W-40, 20l
Artikkelnummer: 121650
sammenlignet med Veil. pris 3587,75 kr

1594,78 kr
79,74 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-36%
SWAG 30 92 7056 Låsbare hjulbolter Kulesete A/G, 27 mm
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Monteringsposisjon: framaksel, bakaksel
  • Lengde [mm]: 53,5
  • Diameter [mm]: 23,7
  • Mål utvendige gjenger: M14 x 1,5
  • Gjengelengde [mm]: 27
  • Kvalitet / klasse: 8.8
  • Nøkkelvidde: 17, 19
  • Hjulfesting: Kulesete A / G
  • Material: Stål
  • Skruelengde under hode [mm]: 29
  • Vekt [kg]: 0,45
  • Kan låses: Kan låses
  • kontroller mål
  • Se serviceinformasjon
  • SWAG: Låsbare hjulbolter
  • Varenummer: 30 92 7056
  • Vår pris: 261,04 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SWAG Låsbare hjulbolter Kulesete A/G, 27 mm
Artikkelnummer: 30 92 7056
sammenlignet med Veil. pris 409,79 kr

261,04 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Versjon: XL-III C3
  • Varenummer: 872373
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 497,89 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
497,89 kr
124,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,96 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-1 Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40, +125
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: fiolett
  • Produktlinje: AF13++, High-performance
  • Produsentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, ITALY NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 1
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: slikatholdig
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4015-1
  • Vår pris: 67,66 kr
Detaljer
MANNOL Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Artikkelnummer: MN4015-1
Mer
67,66 kr
67,66 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 446,11 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
446,11 kr
89,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-71%
TotalEnergies Quartz INEO Long Life 2204218 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 76
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, VW 504 00, Porsche C30, VW 507 00, BMW Longlife-04
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Quartz
  • Versjon: INEO Long Life
  • Varenummer: 2204218
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Vår pris: 558,36 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2204218
sammenlignet med Veil. pris 1953,85 kr

558,36 kr
111,67 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FEBI BILSTEIN 28407 Skrue, innsprøytningsdyseholder
Anmeldelser - 30
Produkt info
  • Diameter [mm]: 6
  • Gjengelengde [mm]: 55
  • Skrue / mutter type: strekkbolt
  • Skruehode-mutterprofil: innvendig torx
  • skaftlengde [mm]: 24
  • Vekt [kg]: 0,017
  • FEBI BILSTEIN: Skrue, innsprøytningsdyseholder
  • Varenummer: 28407
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Skrue, innsprøytningsdyseholder
Artikkelnummer: 28407
26,64 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1467,16 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1467,16 kr
73,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-56%
FEBI BILSTEIN 21829 Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Anmeldelser - 43
Produkt info
  • Farge: gul
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • viskositetsklasse SAE: 75W
  • Vekt [kg]: 0,917
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Flaske
  • FEBI BILSTEIN: Olje manuell girkasse
  • Varenummer: 21829
  • Vår pris: 194,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Artikkelnummer: 21829
sammenlignet med Veil. pris 446,44 kr

194,42 kr
194,42 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 180,78 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
180,78 kr
180,78 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 582,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
582,41 kr
116,48 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 638,06 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
638,06 kr
159,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SCHRADER 1210 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bolt, med ventiler
  • Maksimum tillatt hastighet: 210
  • Kapslingsfarge: svart / hvit
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • material ventilstamme: Gummi med kobberdukinnlegg
  • Kontrolltegn: CE
  • Kjenningsbokstav: 1210
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm] 0
  • Montasjetype: plugget inn
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med dekktrykk-kontrollsystem
  • Ventilfarge: svart
  • SCHRADER: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: 1210
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Artikkelnummer: 1210
331,71 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
2594 BOSCH 0 986 025 940 Starter 12V, 1,7kW, Tallant.: 12, 30,50, links, Ø 70 mm
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • Nominell ytelse [kW]: 1,7
  • Spenning [V]: 12
  • Tannantall: 12
  • Dreieretning: rotasjon med urviseren
  • Antall festehull 0
  • Flensdiameter [mm]: 70
  • Ant. gjengeboringer: 2
  • Byttedel
  • Klemme: 30,50
  • Posisjon / grad: links
  • drev grunnposisjon [mm]: 15,5
  • startertype: selvlagret
  • Lengde [mm]: 202
  • Gjengemål: M10x1.5
  • gjengemål 1: M10x1.5
  • festevinkel [grad]: 30
  • Vinkelmål kjeveåpning [grad]: 140
  • Vinkelmål festehull [grad]: 30
  • BOSCH: Starter
  • Varenummer: 0 986 025 940
  • Vår pris: 1782,00 kr
  • Tilstand: Refabrikkert
Detaljer
BOSCH Starter 12V, 1,7kW, Tallant.: 12, 30,50, links, Ø 70 mm
Artikkelnummer: 0 986 025 940
1782,00 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: