• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Mercedes W205-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Mercedes W205-motorer - markedslansering og BlueTEC-teknologi (2014-2018)
    1. Markedslansering av Mercedes W205 BlueTEC-dieselmotorer (2014-2018)
    2. Markedslansering av Mercedes W205 CGI-bensinmotorer (2014-2018)
    3. Markedslansering av Mercedes W205 AMG-motorer (2014-2018)
  2. Mercedes W205-motorer - ansiktsløftning og Euro 6d-TEMP (2018-2021)
    1. Ansiktsløftning av Mercedes W205 OM654 dieselmotor (2018-2021)
    2. Mercedes W205 M264 bensinmotorer med EQ-Boost ansiktsløftning (2018-2021)
    3. Ansiktsløftning av Mercedes W205 AMG-motorene (2018-2021)
  3. Konklusjon: De beste Mercedes W205-motorene i alle generasjoner

Mercedes C-Klasse W205, som ble lansert i 2014, etablerte seg som en teknologisk pioner i det mellomstore premiumsegmentet og satte nye standarder når det gjelder effektivitet og ytelse. I løpet av produksjonsperioden frem til 2021 gjennomgikk modellserien en imponerende motorutvikling, alt fra økonomiske firesylindrede motorer til kraftige V8-motorer. Den kontinuerlige videreutviklingen av drivverksteknologien gjenspeiler Mercedes' bestrebelser på å optimalisere både kjøreglede og miljøkompatibilitet.

Mercedes W205-motorer - markedslansering og BlueTEC-teknologi (2014-2018)

Mercedes W205-motorer - markedslansering og BlueTEC-teknologi (2014-2018)

Den første generasjonen av Mercedes W205-motorer var preget av en revolusjonerende downsizing-strategi, der Mercedes for første gang satset konsekvent på firesylindrede turbomotorer. De fleste motorene er pålitelige og kan kjøres mellom 250 000 og 350 000 kilometer med riktig vedlikehold. Større reparasjoner må vanligvis utføres mellom 150 000 og 200 000 kilometer, og da dreier det seg hovedsakelig om turboladere og innsprøytningssystemer. OM651 2.1 BlueTEC med 170 hk regnes som det absolutte høydepunktet i denne generasjonen, og den kombinerer en imponerende lettkjørthet med eksepsjonell effektivitet. BlueTEC-teknologien med AdBlue-innsprøytning gjorde Mercedes til en pioner innen rene dieselmotorer, mens de nye M274-bensinmotorene med direkte innsprøytning og turboladning satte press på konkurrentene fra BMW og Audi.

Markedslansering av Mercedes W205 BlueTEC-dieselmotorer (2014-2018)

BlueTEC-dieselmotorene i W205 var basert på den velprøvde firesylindrede OM651-motoren, som ble videreutviklet med AdBlue-teknologi og optimalisert turboladning. C 200 BlueTEC med 136 hk (motorkode OM651.921), C 220 BlueTEC med 170 hk (OM651.911) og C 250 BlueTEC med 204 hk (OM651.901) var tilgjengelige. Motoren med 170 hk viste seg å være det optimale kompromisset mellom ytelse og forbruk, mens varianten med 204 hk tidvis hadde problemer med eksosresirkulering fra 120 000 kilometer og utover. De svake punktene for alle variantene er termostaten rundt 80 000 kilometer og sporadiske injektorproblemer fra 180 000 kilometer. Motorene imponerer med sin jevne gange og sitt lave drivstofforbruk på 4,2 til 4,8 liter per 100 kilometer.

Markedslansering av Mercedes W205 CGI-bensinmotorer (2014-2018)

Den nye M274-motorfamilien revolusjonerte Mercedes' bensinmotorutvalg med avansert direkte innsprøytning og turbolading. C 180 med 156 hk (M274.910), C 200 med 184 hk (M274.920) og C 250 med 211 hk (M274.920 i høyere tuning) utgjorde kjerneutvalget. Spesielt motoren på 184 hk imponerte med sine balanserte egenskaper og moderate følsomhet for problemer. Typiske svake punkter er høytrykkspumpen fra 100 000 kilometer og sporadiske problemer med piezoinjektorene fra 150 000 kilometer. Forbruket ligger på mellom 6,2 og 7,1 liter, selv om motorene fungerer svært pålitelig med regelmessig vedlikehold.

Markedslansering av Mercedes W205 AMG-motorer (2014-2018)

AMG-variantene baserte seg på velprøvde V6- og V8-motorer som var optimalisert for maksimal ytelse. C 43 AMG fikk M276 V6 biturbo med 367 hk, mens C 63 AMG benyttet den håndmonterte M177 V8 biturbo med 476 hk (C 63) eller 510 hk (C 63 S). V8-motoren regnes som usedvanlig robust og kan lett gå 200 000 kilometer, forutsatt at motoroljen skiftes hver 10 000. kilometer. Kritiske punkter er turboladeren etter 120 000 kilometer og sporadiske problemer med høytrykksdrivstoffpumpen. Drivstofforbruket ligger på mellom 9,2 og 11,8 liter, noe som er akseptabelt for denne ytelsesklassen.

Motor Effekt (hk) Forbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
C 180 CGI 156 6,2 Høytrykkspumpe, injektorer God
C 200 CGI 184 6,5 Høytrykkspumpe, termostat Meget god
C 250 CGI 211 7,1 Injektorer, turbolader Bra
C 200 BlueTEC 136 4,2 Termostat, EGR-ventil God
C 220 BlueTEC 170 4,5 Termostat, injektorer Meget god
C 250 BlueTEC 204 4,8 EGR-ventil, turbolader Gjennomsnittlig
C 43 AMG 367 9,2 Turbolader, oljeforbruk Bra
C 63 AMG 476 10,8 Turbolader, drivstoffpumpe Meget bra

Mercedes W205-motorer - ansiktsløftning og Euro 6d-TEMP (2018-2021)

Ansiktsløftningen av Mercedes W205-motorene førte med seg en omfattende overhaling av drivlinjeutvalget, med hovedfokus på å oppfylle de strenge utslippskravene. Påliteligheten er fortsatt på et høyt nivå, og de reviderte motorene går vanligvis mellom 280 000 og 400 000 kilometer. Vedlikeholdsintervallene er forlenget til 25 000 kilometer, mens større reparasjoner vanligvis ikke er nødvendige før etter 180 000 kilometer. Den reviderte OM654-dieselmotoren med 194 hk etablerte seg som en referanse for moderne dieselteknologi og overgikk både BMW og Audi når det gjelder jevnhet og effektivitet. EQ Boost-teknologien med 48-volts mildhybridsystem gjorde Mercedes til teknologileder innen elektrifisering av forbrenningsmotorer.

Ansiktsløftning av Mercedes W205 OM654 dieselmotor (2018-2021)

Den nye firesylindrede OM654-dieselmotoren revolusjonerte Mercedes' dieselstrategi med veivhus i aluminium og optimalisert forbrenningsstyring. Tilgjengelig som C 200 d med 160 hk (OM654.920), C 220 d med 194 hk (OM654.920 i høyere tuning) og C 300 d med 245 hk (OM654.921 med ekstra turbolader). Motoren med 194 hk regnes som det absolutte høydepunktet innen moderne dieselteknologi, og kombinerer førsteklasses lettkjørthet med et drivstofforbruk på bare 4,1 liter. Svake punkter er sjeldne, men av og til oppstår det problemer med AdBlue-systemet etter 150 000 kilometer. Motorene er betydelig mer stillegående enn sine forgjengere og har imponerende trekkraft allerede fra lave turtall.

Mercedes W205 M264 bensinmotorer med EQ-Boost ansiktsløftning (2018-2021)

Den nye M264-motorfamilien integrerte 48-volts mildhybridteknologi i C-Klasse for første gang, og satte nye standarder for effektivitet og kjørekomfort. C 200 EQ-Boost med 184 hk (M264.920) og C 300 EQ-Boost med 258 hk (M264.921) bruker en elektrisk kompressor for spontan gassrespons. EQ-Boost-systemet reduserer drivstofforbruket med opptil 0,7 liter og eliminerer turboforsinkelsen fullstendig. 48-voltsbatteriet kan bli problematisk etter 120 000 kilometer, og av og til den elektriske kompressoren etter 100 000 kilometer. Drivstofforbruket ligger på mellom 5,8 og 6,9 liter, noe som er eksepsjonelt lavt for denne ytelsesklassen.

Ansiktsløftning av Mercedes W205 AMG-motorene (2018-2021)

De reviderte AMG-motorene ble utstyrt med partikkelfilter og optimalisert eksosetterbehandling, samtidig som ytelsen ble opprettholdt. C 43 AMG fortsatte å bruke M276 V6 biturbo med nå 390 hk, mens C 63 AMG beholdt M177 V8 biturbo med 476 hk (C 63) eller 510 hk (C 63 S). I tillegg ble den ekstreme C 63 S Black Series med 730 hk lagt til, selv om denne bare ble produsert i begrenset antall. Motorene er svært driftssikre, og V8-motoren kan med riktig vedlikehold lett gå 250 000 kilometer. Kritiske komponenter er turboladerne fra 140 000 kilometer og høytrykkspumpene, som bør sjekkes hver 150 000 kilometer.

Motor Effekt (hk) Drivstofforbruk (l/100 km) Typiske svakheter Karakter
C 200 EQ-Boost 184 5,8 48 V batteri, e-kompressor Meget god
C 300 EQ-Boost 258 6,9 48V-system, turbolader Bra
C 200 d 160 4,0 AdBlue-system Meget bra
C 220 d 194 4,1 AdBlue-dosering Meget god
C 300 d 245 4,6 Bi-turbo-system Bra
C 43 AMG 390 9,0 Turbolader, oljeforbruk Bra
C 63 AMG 476 10,5 Turbolader, drivstoffpumpe Meget bra

Konklusjon: De beste Mercedes W205-motorene i alle generasjoner

Motorutviklingen til Mercedes W205 gjenspeiler den vellykkede overgangen fra tradisjonelle sugemotorer til høyeffektive turbomotorer med hybridstøtte. Gjennom alle generasjoner har Mercedes W205-motorene vist seg å være pålitelige og teknisk avanserte drivverk som kombinerer kjøreglede og økonomi på en optimal måte.

  • Beste Mercedes W205 bensinmotor:

M264 2.0 EQ-Boost med 184 hk fra faceliften imponerer med den perfekte kombinasjonen av mild hybridteknologi, lavt drivstofforbruk og utmerket driftssikkerhet.

  • Beste Mercedes W205 dieselmotor:

OM654 2.0 med 194 hk regnes som referansen for moderne dieselteknologi og byr på eksepsjonelt jevn gange med et minimalt drivstofforbruk på bare 4,1 liter.

  • Den mest sportslige motoren i Mercedes W205:

Den håndmonterte M177 4.0 V8 biturbo med 476 hk i C 63 AMG kombinerer brutale ytelser med overraskende hverdagsvennlighet og oppnår høye kjørelengder med riktig vedlikehold.

Hos AUTODOC finner du reservedeler av høy kvalitet til alle Mercedes W205-motorer til gunstige priser.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-53%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, hjulside, framaksel, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Monteringsposisjon: hjulside, framaksel
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, hjulside, framaksel, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

146,77 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE Turbo Diesel 1535B1 Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 31
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55535-S2, VW 505 01, MB 226.5, Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE
  • Versjon: Turbo Diesel
  • Varenummer: 1535B1
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 1949,80 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1535B1
1949,80 kr
97,49 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Top Tec
  • Versjon: 4200
  • Varenummer: 8973
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 999,89 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
999,89 kr
199,98 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi, sideinstallasjon
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Monteringsposisjon: sideinstallasjon
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi, sideinstallasjon
Artikkelnummer: AOW5
2,96 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 602,59 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
602,59 kr
60,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 332,18 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
332,18 kr
66,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1467,16 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1467,16 kr
73,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-49%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 276,52 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

276,52 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • Varenummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolje
  • Vår pris: 953,38 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
953,38 kr
190,68 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: DEXOS2™
  • Versjon: SUPER SYNTHETIC
  • Varenummer: 19 42 003
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • OPEL GM: Motorolje
  • Vår pris: 558,75 kr
Detaljer
OPEL GM Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 19 42 003
558,75 kr
111,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 638,06 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
638,06 kr
159,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950211AMEE Motorolje 5W-30, 1l
Anmeldelser - 9
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52
  • Innhold [liter]: 1
  • Produktlinje: Genuine Engine Oil
  • Varenummer: A000989950211AMEE
  • Tank design: Flaske
  • Mercedes-Benz: Motorolje
  • Vår pris: 316,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
Mercedes-Benz Motorolje 5W-30, 1l
Artikkelnummer: A000989950211AMEE
Mer
316,79 kr
316,79 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-23%
REINZ 01-31157-01 Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
  • REINZ: Tetningssett, topplokk
  • Varenummer: 01-31157-01
  • Vår pris: 1894,14 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
REINZ Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Artikkelnummer: 01-31157-01
sammenlignet med Veil. pris 2473,60 kr

1894,14 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: MaxLife
  • Varenummer: 872296
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 430,59 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
430,59 kr
107,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Vecton Fuel Saver E6/E9 159CAA Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9
  • API: API CJ-4
  • JASO: JASO DH-2
  • Produsentens anbefalinger: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DQC IV-10 LA, Mack EO-M Plus, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, MAN M 3677, MB 228.31, MB 228.51, MTU-3.1, Renault RLD-3, Volvo CNG, Volvo VDS-4, Scania LDF-4, Ford WSS-M2C213-A1, MAN M 3271-1
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Vecton
  • Versjon: Fuel Saver E6 / E9
  • Varenummer: 159CAA
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • passer for motortype: Diesel
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 2278,61 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 159CAA
2278,61 kr
113,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: