• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Mitsubishi Pajero-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Mitsubishi Pajero generasjon I-II (Historiske generasjoner 1982-1999)
    1. Mitsubishi Pajero bensinmotorer: Generasjon I-II (1982-1999)
    2. Mitsubishi Pajero dieselmotorer: Generasjon I-II (1982-1999)
  2. Mitsubishi Pajero generasjon III (1999-2006)
    1. Mitsubishi Pajero bensinmotorer: Generasjon III (1999-2006)
    2. Mitsubishi Pajero dieselmotorer: Generasjon III (1999-2006)
  3. Mitsubishi Pajero generasjon IV (2006-2021)
    1. Mitsubishi Pajero bensinmotorer: Generasjon IV (2006-2021)
    2. Mitsubishi Pajero dieselmotorer: Generasjon IV (2006-2021)
  4. Konklusjon: De beste Mitsubishi Pajero-motorene gjennom alle generasjoner

Siden lanseringen i 1982 har Mitsubishi Pajero etablert seg som en legendarisk terrengbil og har gått gjennom fire generasjoner med et imponerende utvalg av drivverkskonsepter. Mitsubishi Pajeros motorutvalg strekker seg fra økonomiske dieselmotorer til kraftige V6-bensinmotorer og gjenspeiler den teknologiske utviklingen i offroad-segmentet gjennom fire tiår.

Mitsubishi Pajero generasjon I-II (Historiske generasjoner 1982-1999)

Mitsubishi Pajero generasjon I-II (Historiske generasjoner 1982-1999)

De to første generasjonene av Mitsubishi Pajero la grunnlaget for ryktet som et uforgjengelig terrengkjøretøy, og med riktig vedlikehold nådde de lett 400 000 til 500 000 kilometer. Mens den første generasjonen (1982-1991) fortsatt var dominert av enkle sugemotorer, ble det i den andre generasjonen (1991-1999) utviklet et mer differensiert utvalg av motorer. Typiske hovedreparasjoner var først påkrevd etter 250 000-300 000 kilometer, hovedsakelig girkasserevisjoner og understellskomponenter. Den absolutte toppmotoren i denne epoken var 2,5 TD med 99 hk fra andre generasjon - en tilnærmet uforgjengelig firesylindret diesel som fungerte pålitelig selv under de mest ekstreme forhold. Blant de tekniske høydepunktene var introduksjonen av Super Select 4WD-teknologien og de første turbodieselmotorene, mens konkurrentene fortsatt var avhengige av en enkelt girkasse.

Mitsubishi Pajero bensinmotorer: Generasjon I-II (1982-1999)

De historiske Mitsubishi Pajero-bensinmotorene besto av ulike sugemotorer med et slagvolum på 2,0 til 3,5 liter. Den første generasjonen var dominert av den robuste 2,6-liters firesylindrede motoren med 90-105 hk, som imponerte med sin enkelhet. I andre generasjon kom den første V6-motoren: en 3,0-liters med 141 hk og senere den kraftigere 3,5-liters V6 med 202 hk. Disse Mitsubishi Pajero-motorene var kjennetegnet av svært jevn gange og pålitelighet, men hadde et tilsvarende høyt drivstofforbruk på 12-15 liter per 100 km. Den beste bensinmotoren på denne tiden var 3,0 V6 med 141 hk - den hadde den optimale balansen mellom ytelse og holdbarhet.

Mitsubishi Pajero dieselmotorer: Generasjon I-II (1982-1999)

Den første generasjonen dieselmotorer startet med en 2,3-liters sugedieselmotor med bare 75 hk, som var økonomisk, men undermotorisert. Gjennombruddet kom med 2,5 TD (turbodiesel) i andre generasjon, først med 87 hk, senere med 99 hk. Denne Mitsubishi Pajero-dieselen utviklet seg til å bli en legendarisk motor - ekstremt robust, vedlikeholdsvennlig og svært økonomisk med et drivstofforbruk på bare 8-9 liter. Parallelt kom det en større 2,8 TD med 125 hk, som tilbød mer effekt, men også større kompleksitet. Datidens Mitsubishi Pajero TDI-motorer ble ansett som praktisk talt uforgjengelige og gikk jevnt selv på drivstoff av lav kvalitet.

Mitsubishi Pajero-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,6 bensinmotor 90-105 HK 12-14 l/100 km Høyt drivstofforbruk Bra
3,0 V6 141 HK 13-15 l/100 km Drivstofforbruk, men svært robust Meget bra
3,5 V6 202 HK 14-16 l/100 km Tørstig, kompleks God
2,3 Diesel 75 HK 8-9 l/100 km For svak Gjennomsnittlig
2,5 TD 87-99 HK 8-9 l/100 km Praktisk talt ingen Meget bra
2,8 TD 125 HK 9-10 l/100 km Av og til turbolader Bra

Mitsubishi Pajero generasjon III (1999-2006)

Mitsubishi Pajero generasjon III (1999-2006)

Den tredje generasjonen Mitsubishi Pajero markerte overgangen til den moderne æraen med common rail-diesel og raffinerte bensinmotorer, men nådde bare en kjørelengde på 300 000-350 000 kilometer med riktig vedlikehold. Større reparasjoner var vanligvis påkrevd etter 180 000-220 000 kilometer, hovedsakelig på innsprøytningssystemet og turboladerne. Den fremste motoren i denne generasjonen var 3.2 DI-D med 165 hk - en common rail-diesel som kombinerte kraft og effektivitet på en optimal måte, og som regnes som den mest driftssikre motoren i hele serien. Tekniske nyvinninger inkluderte common rail direkte innsprøytning, elektronisk stabilitetskontroll og raffinerte firehjulsdriftssystemer for første gang, noe som gjorde Pajero betydelig mer komfortabel, men også mer kompleks enn sine robuste forgjengere.

Mitsubishi Pajero bensinmotorer: Generasjon III (1999-2006)

Mitsubishi Pajeros bensinmotorutvalg fokuserte på to velprøvde V6-motorer: 3,5-liters GDI med 202 hk og den større 3,8-liters V6 med 248 hk. 3,5 GDI (Gasoline Direct Injection) var Mitsubishis svar på moderne direkteinnsprøytning, men hadde tidvis problemer med ventilkoksing og det komplekse innsprøytningssystemet. Disse Mitsubishi Pajero-motorene tilbød betydelig mer raffinement enn sine forgjengere, men var også mer vedlikeholdskrevende. V6-motoren på 3,8 liter viste seg å være mer robust, men hadde et drivstofforbruk på 13-15 liter, noe som gjorde den mindre attraktiv for det europeiske markedet. Med riktig vedlikehold gikk begge motorene i over 250 000 kilometer uten problemer.

Mitsubishi Pajero dieselmotorer: Generasjon III (1999-2006)

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D dominerte denne generasjonen og ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 160 til 165 hk. Denne moderne common-rail-dieselen med fireventilsteknologi og variabel turboladergeometri satte nye standarder for Mitsubishi Pajero-motorer. Med et drivstofforbruk på bare 8,5-9,5 liter var den betydelig mer økonomisk enn bensinmotorene, og den hadde dessuten et dreiemoment på 343 Nm. Den velprøvde 2,5 TD med 116 hk var også tilgjengelig som et billigere alternativ. 3.2 DI-D ble en bestselger og regnes fortsatt i dag som en av de beste dieselmotorene Mitsubishi noensinne har bygget - robust, økonomisk og kraftig nok for tunge tilhengere.

Mitsubishi Pajero-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
3,5 GDI 202 HK 11-13 l/100 km Ventilkoksing, innsprøytning God
3,8 V6 248 HK 13-15 l/100 km Høyt drivstofforbruk Gjennomsnittlig
2,5 TD 116 HK 8-9 l/100 km Utdatert, men robust God
3,2 DI-D 160-165 HK 8,5-9,5 l/100 km Svært robust Meget god

Mitsubishi Pajero generasjon IV (2006-2021)

Mitsubishi Pajero generasjon IV (2006-2021)

Den fjerde og siste generasjonen Mitsubishi Pajero representerte toppen av den tekniske utviklingen, men nådde bare 250 000-300 000 kilometer med optimalt vedlikehold på grunn av den økte kompleksiteten i moderne utslippsstandarder. Typiske reparasjonsintervaller var 150 000-200 000 kilometer, hovedsakelig på grunn av problemer med partikkelfilter og høytrykkspumper i dieselmotorene. Den absolutte toppmotoren var den reviderte 3.2 DI-D med 200 hk fra 2010 - den kombinerte den velprøvde påliteligheten fra forgjengeren med moderne Euro 5-teknologi. Blant de tekniske høydepunktene var adaptive dempere, bakkekontroll og raffinert firehjulsdrift, samtidig som oppfyllelsen av strenge utslippskrav gjorde motorene mer komplekse og vedlikeholdsintensive.

Mitsubishi Pajero bensinmotorer: Generasjon IV (2006-2021)

Den eneste tilgjengelige bensinmotoren i Mitsubishi Pajero var den velprøvde 3,8-liters V6-motoren med 250 hk, som forble praktisk talt uendret gjennom hele produksjonsperioden. Denne MIVEC-motoren (Mitsubishi Innovative Valve Timing Electronic Control) hadde variabel ventilstyring og var betydelig mer raffinert enn sine forgjengere. Med et drivstofforbruk på 12-14 liter forble den imidlertid en eksot på det europeiske markedet, der dieselmotorer dominerte. Mitsubishi Pajero-motorteknologien i denne V6-motoren var moden og pålitelig, men det høye drivstofforbruket gjorde den uinteressant for de fleste kjøpere. Den forble imidlertid populær i andre markeder, særlig i Australia og Midtøsten.

Mitsubishi Pajero dieselmotorer: Generasjon IV (2006-2021)

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D forble den eneste dieselmotoren, men ble kontinuerlig videreutviklet. Den var opprinnelig tilgjengelig med 170 hk, men fikk en omfattende oppdatering til 200 hk med forbedret tredjegenerasjons common-rail-innsprøytning i 2010. Disse Mitsubishi Pajero-motorene oppfylte Euro 5-standarden med partikkelfilter og SCR-katalysator som standard. Drivstofforbruket økte noe til 9-10 liter, hovedsakelig på grunn av eksosrensingssystemet. Høytrykkspumpene og partikkelfiltrene skapte tidvis problemer, spesielt på korte turer. Likevel forble 3.2 DI-D den mest driftssikre motoren i denne generasjonen, og med et dreiemoment på 441 Nm hadde den tilstrekkelig kraft til å håndtere tunge tilhengerlaster på opptil 3,5 tonn.

Mitsubishi Pajero-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
3,8 MIVEC 250 HK 12-14 l/100 km Høyt drivstofforbruk Gjennomsnittlig
3,2 DI-D (170 HK) 170 HK 9-10 l/100 km Partikkelfilter for korte kjøreturer Bra
3.2 DI-D (200 HK) 200 HK 9-10 l/100 km Høytrykkspumpe, partikkelfilter Bra

Konklusjon: De beste Mitsubishi Pajero-motorene gjennom alle generasjoner

Utviklingen av Mitsubishi Pajero-motorene gjenspeiler fire tiår med bilhistorie - fra enkle, men robuste enheter i de tidlige dager til svært komplekse moderne motorer. Mens de tidlige generasjonene var preget av ren og skjær uforgjengelighet, har senere utviklinger gitt mer komfort og effektivitet, men også større kompleksitet. Mitsubishi Pajero-motorarven slutter med utfasingen av 2021-serien, men de mest velprøvde enhetene forblir referansen for pålitelighet i terrengkjøretøysegmentet.

  • Beste Mitsubishi Pajero bensinmotor:

3.0 V6 (141 hk, generasjon II) kombinerte optimal pålitelighet med tilstrekkelig kraft og moderat drivstofforbruk for en V6-motor på sin tid.

  • Beste Mitsubishi Pajero dieselmotor:

3.2 DI-D (165 hk, generasjon III) regnes som høydepunktet i Mitsubishis Pajero-motorutvikling - robust, økonomisk og kraftig nok til alle formål.

  • Den mest legendariske Mitsubishi Pajero-motoren:

2.5 TD (99 hk, generasjon II) har utviklet seg til å bli en legende blant terrengkjøretøyentusiaster takket være sin praktiske uforgjengelighet og sparsommelighet.

For vedlikehold og reservedeler til alle Mitsubishi Pajero-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med pålitelig levering for bevaring av denne billegenden.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 519,23 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
519,23 kr
129,81 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Top Tec
  • Versjon: 4200
  • Varenummer: 8973
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 794,49 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
794,49 kr
158,90 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 54
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 10
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-10
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 659,45 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
659,45 kr
65,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 151057
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 666,30 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
666,30 kr
166,58 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • Varenummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolje
  • Vår pris: 802,02 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
802,02 kr
160,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 599,68 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
599,68 kr
149,92 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: RACING+ESTER
  • Varenummer: MN7902-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1342,63 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7902-20
Mer
1342,63 kr
67,13 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-19%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: SAE 40
  • API: API CH-4, API SJ
  • Innhold [liter]: 1
  • Produktlinje: SAE
  • Versjon: 40
  • Varenummer: CH9404-1
  • Tank design: Flaske
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Vår pris: 111,05 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

111,05 kr
111,05 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 93
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,64 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 25
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 388,38 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: MN7715-5
Mer
388,38 kr
77,68 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Energy
  • Versjon: Formula OP
  • Varenummer: MN7701-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 284,35 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
284,35 kr
71,09 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 457,28 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
457,28 kr
114,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TEXACO Havoline ProDS V 804038MHE Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Havoline
  • Versjon: ProDS V
  • Varenummer: 804038MHE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TEXACO: Motorolje
  • Vår pris: 499,82 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TEXACO Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 804038MHE
499,82 kr
124,96 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-32%
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Special Tec
  • Versjon: LL
  • Varenummer: 1193
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 659,01 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1193
sammenlignet med Veil. pris 978,90 kr

659,01 kr
131,80 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-25%
CASTROL EDGE 15F640 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 20
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE
  • Varenummer: 15F640
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 577,60 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 15F640
sammenlignet med Veil. pris 773,21 kr

577,60 kr
144,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: