• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

VW Sharan 7N-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. VW Sharan 7N-motorer - markedslansering og første ansiktsløftning (2010-2015)
    1. VW Sharan 7N TSI-bensinmotorer: første generasjon (2010-2015)
    2. VW Sharan 7N TDI dieselmotorer: første generasjon (2010-2015)
  2. VW Sharan 7N-motorer - ansiktsløftning og Euro 6-konvertering (2015-2020)
    1. VW Sharan 7N TSI bensinmotorer: Facelift-Generation (2015–2020)
    2. VW Sharan 7N TDI-dieselmotorer: Euro 6 og SCR-teknologi (2015-2020)
  3. VW Sharan 7N-motorer - sluttfase og produksjonsslutt (2020-2022)
    1. VW Sharan 7N TSI-bensinmotorer: Siste evolusjonære fase (2020-2022)
    2. VW Sharan 7N TDI dieselmotorer: Moden Euro 6d-teknologi (2020-2022)
  4. Konklusjon: De beste VW Sharan 7N-motorene av alle generasjoner

Andre generasjon Volkswagen Sharan (7N) ble presentert i 2010 som etterfølgeren til den første Sharan, og etablerte seg raskt som en av de ledende MPV-ene på det europeiske markedet. Motorene i VW Sharan 7N kjennetegnes av en balansert blanding av effektivitet, ytelse og pålitelighet, og Volkswagen har kontinuerlig implementert tekniske forbedringer i løpet av produksjonsperioden. Fra de første TSI- og TDI-motorene til de nyeste Euro 6-motorene, gjenspeiler motorutvalget konsernets teknologiske utvikling.

VW Sharan 7N-motorer - markedslansering og første ansiktsløftning (2010-2015)

VW Sharan 7N-motorer - markedslansering og første ansiktsløftning (2010-2015)

Den første fasen av VW Sharan 7N-motorene var preget av velprøvde Volkswagen-motorer som allerede hadde bevist sin pålitelighet i andre av konsernets modeller. Denne generasjonen kjørte vanligvis mellom 250 000 og 350 000 kilometer, og større vedlikeholdsarbeider ble som regel utført mellom 150 000 og 200 000 kilometer. 2.0 TDI med 140 hk (CFGB) ble ansett som det absolutte høydepunktet i denne generasjonen, ettersom den kombinerte optimale kjøreegenskaper med lavt drivstofforbruk og høy driftssikkerhet over lang tid. Teknisk sett var motorene basert på den velprøvde EA888- og EA189-plattformen, der dieselversjonene ble utviklet før utslippsskandalen og derfor anses å være spesielt robuste. I en markedssammenligning plasserte Sharans motorer den mellom den mer sportslige Ford S-Max og den mer komfortorienterte Citroën C8.

VW Sharan 7N TSI-bensinmotorer: første generasjon (2010-2015)

TSI-motorutvalget i de tidlige VW Sharan 7N-motorene besto av tre effektnivåer av den velprøvde 1,4 TSI-enheten. Innstegsmotoren med 150 hk (CAXA) hadde allerede tilstrekkelig ytelse for daglig familiekjøring, mens 170 hk-versjonen (CAVD) tilbød ekstra kraft. Toppmodellen var 1,4 TSI med 180 hk, som imponerte med sitt sportslige oppsett. Alle variantene var basert på EA111-blokken med turbolading og direkte innsprøytning. Styrken lå i den spontane gassresponsen og den jevne dreiemomentkurven, mens de typiske svake punktene ved høyere kjørelengder var registerkjeden (fra 120 000 km) og av og til turboladerens wastegate (fra 150 000 km). Drivstofforbruket lå på mellom 7,5 og 8,5 liter per 100 kilometer.

VW Sharan 7N TDI dieselmotorer: første generasjon (2010-2015)

Kjernen i de tidlige VW Sharan 7N-motorene var TDI-motorene, som var tilgjengelige i fire effektnivåer. 2.0 TDI med 115 hk (CFHC) fungerte som en økonomisk innstegsmotor, mens 140 hk-motoren (CFGB) tilbød den optimale balansen mellom ytelse og effektivitet. De to kraftigere variantene med 163 hk (CFGC) og 170 hk (CFFE) var rettet mot kunder med høyere krav til ytelse. Alle motorene hadde common rail-innsprøytning og oppfylte Euro 5-normen. Den jevne gangen og det høye dreiemomentet selv ved lave turtall gjorde disse motorene til ideelle partnere for den tunge Sharan. EGR-ventilene fra 180 000 kilometer og tidvis turboladergeometrien i de kraftigere versjonene fra 200 000 kilometer viste seg å være problematiske. Det gjennomsnittlige drivstofforbruket lå på mellom 5,8 og 6,8 liter per 100 kilometer.

Motor Effekt (hk) Forbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
1,4 TSI 150 HK 150 8,2 Tannkjede fra 120 000 km God
1,4 TSI 170 HK 170 8,5 Tannkjede, wastegate Bra
1,4 TSI 180 HK 180 8,7 Tannkjede, høyere slitasje Gjennomsnittlig
2,0 TDI 115 HK 115 5,8 EGR-ventil fra 180 000 km Meget bra
2,0 TDI 140 HK 140 6,2 Mindre EGR-problemer Meget bra
2,0 TDI 163 HK 163 6,5 Turboladergeometri God
2.0 TDI 170 HK 170 6,8 Turbolader, DPF-regenerering Bra

VW Sharan 7N-motorer - ansiktsløftning og Euro 6-konvertering (2015-2020)

Med faceliften i 2015 fikk VW Sharan 7N-motorene en omfattende oppdatering, som først og fremst påvirket utslippsstandarder og effektivitet. Påliteligheten holdt seg på et høyt nivå med en forventet kjørelengde på 280 000 til 380 000 kilometer, selv om overgangen til Euro 6 i første omgang førte til isolerte AdBlue-problemer med dieselmotorene. Den reviderte 2.0 TDI med 150 hk (DFLA) etablerte seg som den nye referansemotoren, ettersom den kombinerte de velprøvde egenskapene til forgjengeren med toppmoderne eksosteknologi. Bensinmotorene fikk EA888-motoren, mens dieselmotorene fikk den sofistikerte SCR-katalysatorteknologien. I konkurransemiljøet fortsatte Sharan å hevde seg mot rivaler som den reviderte Seat Alhambra og den nye Renault Espace.

VW Sharan 7N TSI bensinmotorer: Facelift-Generation (2015–2020)

De reviderte bensinmotorene i VW Sharan 7N er nå basert på den mer moderne EA888-enheten. Den nye 1.4 TSI med 150 hk (CZDA) var mer effektiv og smidig enn forgjengeren, mens 2.0 TSI med 220 hk (CHHB) ble introdusert som den nye toppmodellen. Denne kraftige motoren stammer fra Golf GTI og ga Sharan ekte sportsbilytelser for første gang. De tekniske forbedringene omfattet blant annet optimalisert forbrenningskammergeometri, redusert indre friksjon og raffinert turboladning. På de tidlige EA888-motorene (fra 100 000 km) oppsto det av og til svake punkter i stempelringene, noe som kunne føre til økt oljeforbruk. Drivstoffeffektiviteten ble forbedret til 7,0 til 8,8 liter per 100 kilometer.

VW Sharan 7N TDI-dieselmotorer: Euro 6 og SCR-teknologi (2015-2020)

Dieselmotorene i VW Sharan 7N, som oppfyller Euro 6-normen, fikk en grunnleggende overhaling av etterbehandlingssystemet for eksosgasser. 2.0 TDI var nå tilgjengelig i tre effektnivåer: 115 hk (DFLA), 150 hk (DFLA) og 184 hk (DFLA), der alle variantene er basert på samme grunnmotor. Den nye SCR-katalysatorteknologien med AdBlue-innsprøytning gjorde det mulig å overholde de strenge Euro 6-grensene. Selv om motorene i seg selv forble svært pålitelige, oppstod det sporadiske problemer med AdBlue-doseringsenheten de første årene, for det meste mellom 80 000 og 120 000 kilometer. DPF-regenereringen fungerte mer pålitelig enn i forgjengerne, og drivstofforbruket falt til mellom 4,9 og 5,8 liter per 100 kilometer. Varianten med 184 hk ga den beste kombinasjonen av ytelse og effektivitet.

Motor Effekt (hk) Drivstofforbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
1,4 TSI 150 HK (EA888) 150 7,0 Stempelringer fra 100 000 km Bra
2,0 TSI 220 HK 220 8,8 Høyere slitasje, turbolader Middels
2,0 TDI 115 hk Euro-6 115 4,9 AdBlue-system fra 80 000 km Meget bra
2,0 TDI 150 hk Euro-6 150 5,3 Mindre problemer med AdBlue Meget bra
2,0 TDI 184 hk Euro-6 184 5,8 AdBlue-dosering, turbolagre Bra

VW Sharan 7N-motorer - sluttfase og produksjonsslutt (2020-2022)

De siste årene med VW Sharan 7N-motorene var preget av ytterligere detaljforbedringer og en gradvis utfasing av modellen. Påliteligheten nådde sitt høydepunkt med en forventet kjørelengde på over 300 000 kilometer med riktig vedlikehold. Den modne 2,0 TDI med 150 hk i sitt siste utviklingsstadium ble sett på som en referanse for langdistanseegenskaper og økonomi. Teknisk sett fikk motorene de nyeste optimaliseringene innen motorstyring og forbedrede materialer for økt holdbarhet. Med fokus på ID.Buzz som den elektriske etterfølgeren ble produksjonen av Sharan avviklet, og en vellykket æra med VW Sharan 7N-motorene var over.

VW Sharan 7N TSI-bensinmotorer: Siste evolusjonære fase (2020-2022)

I den siste fasen var utvalget av VW Sharan 7N-bensinmotorer begrenset til den velprøvde 1,4 TSI med 150 hk, som nå var tilgjengelig i sin mest modne form. Erfaringene fra disse årene ble kanalisert inn i detaljforbedringer, som først og fremst dreide seg om langtidsholdbarhet. Problemene med stempelringene i den tidlige EA888-generasjonen ble i stor grad løst, og registerkjeden fikk en forsterket konstruksjon. Motoren hadde nå en optimal balanse mellom ytelse, forbruk og driftssikkerhet. Med et standardforbruk på 6,8 liter per 100 kilometer og en effekt som var tilstrekkelig for alle bruksområder, var den en verdig avslutning på bensinmotorens æra.

VW Sharan 7N TDI dieselmotorer: Moden Euro 6d-teknologi (2020-2022)

De siste dieselmotorene i VW Sharan 7N representerte høydepunktet i TDI-utviklingen. 2,0 TDI med 150 hk og 184 hk var fortsatt tilgjengelig, begge nå med Euro 6d-godkjenning og optimalisert SCR-teknologi. AdBlue-systemene fungerte pålitelig, og DPF-regenereringen var praktisk talt vedlikeholdsfri. Spesielt 150 hk-motoren imponerte med sine balanserte egenskaper og evne til å levere konstant effekt selv ved høye kjørelengder. Drivstoffeffektiviteten oppnådde toppverdier på 4,7 liter per 100 kilometer i den kombinerte syklusen. Disse motorene regnes nå som referanse for moderne dieselteknologi i MPV-er.

Motor Effekt (hk) Drivstofforbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
1,4 TSI 150 hk endelig 150 6,8 Minimale barnesykdommer Meget bra
2,0 TDI 150 hk Euro-6d 150 4,7 Svært lav feilrate Meget bra
2,0 TDI 184 hk Euro-6d 184 5,2 Isolerte problemer med turbolager Meget bra

Konklusjon: De beste VW Sharan 7N-motorene av alle generasjoner

Utviklingen av VW Sharan 7N-motorene gjennom tolv år demonstrerer på en imponerende måte den kontinuerlige forbedringen av moderne drivverksteknologi. Fra de første utprøvde TSI- og TDI-motorene til de svært effektive Euro 6d-motorene i sluttfasen, har Volkswagen lykkes med å optimalisere pålitelighet, effektivitet og kjøreegenskaper. Motorprogrammet har alltid tilbudt den rette løsningen for ulike krav og budsjetter.

  • Beste VW Sharan 7N bensinmotor:

1,4 TSI med 150 hk i sin siste utviklingsfase (2020-2022) kombinerer optimale kjøreegenskaper med lavt drivstofforbruk og maksimal pålitelighet med minimale svakheter.

  • Beste VW Sharan 7N dieselmotor:

2,0 TDI med 150 hk i Euro 6d-versjon (2020-2022) regnes som referansen for moderne dieselteknologi med fremragende langdistanseegenskaper og økonomi med tilnærmet vedlikeholdsfri drift.

  • Den mest pålitelige VW Sharan 7N-motoren:

2.0 TDI med 140 hk fra første generasjon (2010-2015) imponerer med velprøvd teknologi uten kompleks etterbehandling av eksosgasser og oppnår med letthet kjørelengder på over 400 000 kilometer.

Hos AUTODOC finner du reservedeler og slitasjedeler av høy kvalitet til alle VW Sharan 7N-motorer for å sikre pålitelighet og lang levetid for bilen din.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

CASTROL Transmax Agri Trans Plus 15BF7B Girolje 80W, Innhold: 20l
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • Versjon: Agri Trans Plus
  • Produktlinje: Transmax
  • viskositetsklasse SAE: 80W
  • Produsentens anbefalinger: ZF TE-ML 05F, ZF TE-ML 03E, ZF TE-ML 21F, MF M1145, Ford ESN-M2C-134D, Case 1207, Case 1209, MAT 3505, MAT 3525, MAT 3540
  • Innhold [liter]: 20
  • Spesifikasjon: API GL-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: traktor
  • Produsentanbefaling olje: ZF TE-ML 17E, S-Matic, RC-Shift
  • CASTROL: Girolje
  • Varenummer: 15BF7B
  • Vår pris: 1816,01 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Girolje 80W, Innhold: 20l
Artikkelnummer: 15BF7B
1816,01 kr
90,80 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolje 5W-30, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 52
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1174,94 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-20
Mer
1174,94 kr
58,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-37%
MCGARD Original 28018SU Låsbare hjulbolter Kulesete A/G
Anmeldelser - 6
Produkt info
  • Produktlinje: Original
  • Gjengemål: M14
  • Gjengestigning [mm]: 1.5
  • Hjulfesting: Kulesete A / G
  • Skruelengde under hode [mm]: 26.7
  • Nøkkelvidde: 17
  • Mengdeenhet: Sett
  • Farge: krom
  • Overflate: forkrommet
  • MCGARD: Låsbare hjulbolter
  • Varenummer: 28018SU
  • Vår pris: 530,32 kr
Detaljer
MCGARD Låsbare hjulbolter Kulesete A/G
Artikkelnummer: 28018SU
sammenlignet med Veil. pris 854,48 kr

530,32 kr
Pris per sett med 5 deler
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE Turbo Diesel 1535B1 Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 31
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55535-S2, VW 505 01, MB 226.5, Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE
  • Versjon: Turbo Diesel
  • Varenummer: 1535B1
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 1949,80 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1535B1
1949,80 kr
97,49 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Versjon: XL-III C3
  • Varenummer: 872373
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 497,89 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
497,89 kr
124,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 446,11 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
446,11 kr
89,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-71%
TotalEnergies Quartz INEO Long Life 2204218 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 76
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, VW 504 00, Porsche C30, VW 507 00, BMW Longlife-04
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Quartz
  • Versjon: INEO Long Life
  • Varenummer: 2204218
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Vår pris: 558,36 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2204218
sammenlignet med Veil. pris 1953,85 kr

558,36 kr
111,67 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-50%
VAICO V10-6591 Pumpe, lamellkopling firehjulsdrift
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Monteringsposisjon: bakaksel
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med skruer, med tetningsring
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: med påbygnings / festemateriale
  • Driftstype: elektrisk-hydraulisk
  • clutch ID: HALDEX GEN IV / 4
  • VAICO: Pumpe, lamellkopling firehjulsdrift
  • Varenummer: V10-6591
  • Vår pris: 2354,67 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAICO Pumpe, lamellkopling firehjulsdrift
Artikkelnummer: V10-6591
sammenlignet med Veil. pris 4755,54 kr

2354,67 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1467,16 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1467,16 kr
73,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-68%
BREMBO Xtra 09.9772.1X Bremseskive 312x25mm, 5, perforert / ventilert
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Diameter [mm]: 312
  • Bremseskive type: perforert / ventilert
  • Perforert: ja
  • Overflate: belagt
  • Bearbeidelse: høy-karbon
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med skruer
  • Produktlinje: Xtra
  • Bremseskive tykkelse [mm]: 25
  • Høyde [mm]: 50
  • sentreringsdiameter [mm]: 65
  • Hullantall: 5
  • Minste tykkelse [mm]: 22,8
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm]: 120
  • BREMBO: Bremseskive
  • Varenummer: 09.9772.1X
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BREMBO Bremseskive 312x25mm, 5, perforert / ventilert
Artikkelnummer: 09.9772.1X
sammenlignet med Veil. pris 3626,12 kr

1156,56 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-63%
FEBI BILSTEIN 101172 Olje, Haldex-clutch 0,85l
Anmeldelser - 63
Produkt info
  • Farge: gul
  • Innhold [liter]: 0,85
  • Vekt [kg]: 0,8
  • Se serviceinformasjon
  • Produsentens anbefalinger: VW TL 52175-Y
  • Tank design: Flaske
  • FEBI BILSTEIN: Olje, Haldex-clutch
  • Varenummer: 101172
  • Vår pris: 258,86 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje, Haldex-clutch 0,85l
Artikkelnummer: 101172
Mer
sammenlignet med Veil. pris 715,29 kr

258,86 kr
304,54 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-12%
KS TOOLS BT597010 Justeringsverktøysett, styringstider Antall deler: 4
Produkt info
  • vekt [g]: 1236
  • Produsentinnskrenkning: VAG
  • Antall deler [stk.]: 4
  • KS TOOLS: Justeringsverktøysett, styringstider
  • Varenummer: BT597010
  • Vår pris: 522,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
KS TOOLS Justeringsverktøysett, styringstider Antall deler: 4
Artikkelnummer: BT597010
sammenlignet med Veil. pris 596,84 kr

522,45 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-49%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 276,52 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

276,52 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • Varenummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolje
  • Vår pris: 953,38 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
953,38 kr
190,68 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 582,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
582,41 kr
116,48 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: