• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

VW Touran 5t motorer

Innholdsfortegnelse

  1. VW Touran 5t-motorer - markedslansering med EA211 og EA288 (2015-2018)
    1. VW Touran 5t TSI-bensinmotorer: markedslansering (2015-2018)
    2. VW Touran 5t TDI-dieselmotorer: markedslansering (2015-2018)
  2. VW Touran 5t-motorer - ansiktsløftning med optimaliserte enheter (2018-2023)
    1. VW Touran 5t TSI bensinmotorer: Facelift-Generation (2018–2023)
    2. VW Touran 5t TDI dieselmotorer: Facelift-Generation (2018–2023)
  3. VW Touran 5t-motorer - nåværende generasjon med eTSI-teknologi (2023-i dag)
    1. VW Touran 5t eTSI bensinmotorer: Nåværende generasjon (2023-i dag)
    2. VW Touran 5t TDI dieselmotorer: Nåværende generasjon (2023-i dag)
  4. Konklusjon: De beste VW Touran 5t-motorene i alle generasjoner

Andre generasjon VW Touran (5T) ble lansert i 2015 som en moderne kompakt varebil og etablerte seg raskt som et populært alternativ til klassiske SUV-er. Motorene i VW Touran 5t kjennetegnes av et sofistikert utvalg av økonomiske TSI-bensinmotorer og effektive TDI-dieselmotorer, som kontinuerlig har blitt videreutviklet. Fra lanseringen og frem til i dag har Touran gått gjennom flere motorfaser med betydelige teknologiske forbedringer.

VW Touran 5t-motorer - markedslansering med EA211 og EA288 (2015-2018)

VW Touran 5t-motorer - markedslansering med EA211 og EA288 (2015-2018)

Den første fasen av VW Touran 5t brakte med seg en helt ny generasjon motorer basert på Volkswagens mest moderne enheter. Påliteligheten til disse motorene gjenspeiles i en typisk kjørelengde på 250 000 til 350 000 kilometer med riktig vedlikehold. Større reparasjoner må vanligvis utføres mellom 150 000 og 200 000 kilometer, og 2,0 TDI med 150 hk er det absolutte høydepunktet i denne generasjonen.

Blant de tekniske høydepunktene var introduksjonen av den modulære tverrgående matrisen (MQB) og de tilhørende EA211 bensin- og EA288 dieselmotorene. I en markedssammenligning posisjonerte Touran seg som et teknisk avansert alternativ til Ford C-Max og Opel Zafira, med betydelig mer moderne motorteknologi.

VW Touran 5t TSI-bensinmotorer: markedslansering (2015-2018)

TSI-motorene i den tidlige Touran 5t var basert på den velprøvde EA211-familien og hadde tre effektnivåer. 1,2 TSI med 110 hk (motorkode CYVA) utgjorde innstegsnivået og viste seg å være en økonomisk hverdagsmotor, men led av sporadiske problemer med registerkjeden fra rundt 120 000 kilometer. 1,4 TSI med 125 hk (CZCA) hadde en god balanse mellom ytelse og forbruk, mens 1,4 TSI med 150 hk (CZDA) var den mest sportslige varianten.

Spesielt 1,4 TSI 150 hk kjennetegnes av sylinder-on-demand-teknologien, som slår av to sylindere ved lav belastning. Plasttermostatene viste seg å være problematiske i alle TSI-variantene, og de måtte skiftes ut mellom 80 000 og 120 000 kilometer. Direkteinnsprøytningen førte også til koksdannelse på innsugsventilene, som bør rengjøres hver 60 000 til 80 000 kilometer.

VW Touran 5t TDI-dieselmotorer: markedslansering (2015-2018)

TDI-motorene i EA288-familien setter nye standarder når det gjelder effektivitet og renhet. 1.6 TDI med 110 hk (motorkode CXMA) fungerte som innstegsdiesel og imponerte med et lavt drivstofforbruk på rundt 4,5 liter per 100 kilometer. 2.0 TDI var tilgjengelig i to effektnivåer: 150 hk (CUNA) og 190 hk (CUAA), der sistnevnte utelukkende ble kombinert med firehjulsdrift.

Den fremragende 2.0 TDI 150 hk kombinerte kraftfulle ytelser med et gjennomsnittlig drivstofforbruk på bare 4,8 liter. Alle TDI-motorene oppfylte allerede Euro 6-standarden og var utstyrt med SCR-katalysator med AdBlue-injeksjon. Svakhetene lå hovedsakelig i eksosresirkuleringsventilene, som kunne forårsake problemer mellom 100 000 og 150 000 kilometer.

Motor Effekt (hk) Forbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
1,2 TSI 110 5,8 Tannkjede, termostat God
1,4 TSI 125 5,6 Termostat, ventilkoksing God
1,4 TSI 150 5,9 ACT-system, termostat Meget bra
1,6 TDI 110 4,5 EGR-ventil, DPF Bra
2,0 TDI 150 4,8 EGR-ventil, turbolader Meget bra
2,0 TDI 190 5,2 Turbolader, innsprøytningspumpe Bra

VW Touran 5t-motorer - ansiktsløftning med optimaliserte enheter (2018-2023)

Ansiktsløftningen brakte med seg forfinede motorvarianter og ny teknologi. Forventningene til kjørelengde steg til 300 000 til 400 000 kilometer, ettersom Volkswagen eliminerte de kjente svake punktene i de tidlige motorene. Vedlikeholdsintervallene ble forlenget til 15 000 kilometer, og større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 200 000 kilometer. 1,5 TSI EVO med 150 hk etablerte seg som den beste bensinmotoren i denne epoken.

Den viktigste nyheten var introduksjonen av 1,5 TSI EVO-motoren, som erstattet den tidligere 1,4 TSI-motoren. Samtidig fikk alle motorene detaljerte forbedringer og optimalisert programvare for styreenheten. Touran opprettholdt sin sterke posisjon i konkurransemiljøet, særlig takket være kombinasjonen av effektivitet og pålitelighet.

VW Touran 5t TSI bensinmotorer: Facelift-Generation (2018–2023)

Den reviderte 1.0 TSI med 115 hk (motorkode CHZJ) erstattet 1.2 TSI som innstegsmotor og tilbød sammenlignbare ytelser med bedre drivstofforbruk til tross for mindre slagvolum. Den nye 1,5 TSI EVO med 150 hk (DADA) ble midtpunktet i bensinmotorutvalget og kombinerte den velprøvde sylinderdeaktiveringen med en Miller Cycle-forbrenningsprosess for optimal effektivitet.

Sylinder-on-demand-teknologien i 1,5 TSI fungerte mye mer pålitelig enn forgjengeren og vekslet sømløst mellom to og fire sylindere. Problemer med termostater ble i stor grad eliminert takket være mer robuste metallkonstruksjoner. 1.0 TSI var imidlertid utsatt for oljeforbruk ved høyere kjørelengder, noe som krevde regelmessige kontroller.

VW Touran 5t TDI dieselmotorer: Facelift-Generation (2018–2023)

TDI-familien forble stort sett uendret, men fikk optimalisert eksosetterbehandling og forbedrede styreenheter. 1.6 TDI (115 hk, DGDB) erstattet 110 hk-varianten og tilbød litt mer effekt med samme drivstofforbruk. 2.0 TDI 150 hk (DFGA) var utstyrt med en større turbolader og utviklet et enda jevnere dreiemoment.

Spesielt bemerkelsesverdig er den forbedrede AdBlue-doseringen, som reduserte forbruket av urea med rundt 20 prosent. SCR-katalysatorene fikk en ekstra varmer for bedre kaldstartsegenskaper. Problemer med tilstoppede partikkelfiltre har blitt minimert takket være mer intelligente regenereringssykluser.

Motor Effekt (hk) Drivstofforbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
1,0 TSI 115 5,4 Oljeforbruk, timingkjede Bra
1,5 TSI EVO 150 5,2 ACT-magnetventiler Meget bra
1,6 TDI 115 4,3 DPF-regenerering God
2,0 TDI 150 4,6 Turboladergeometri Meget god

VW Touran 5t-motorer - nåværende generasjon med eTSI-teknologi (2023-i dag)

Det siste evolusjonstrinnet brakte mild hybridteknologi til Touran for første gang. Den forventede kjørelengden ligger fortsatt i området 300 000 til 400 000 kilometer, men 48-volts systemene betyr ekstra kompleksitet. 1.5 eTSI med 150 hk representerer for øyeblikket den mest moderne og effektive drivverksløsningen. Vedlikeholdsintervallene er fortsatt 15 000 kilometer, men hybridkomponentene krever spesialiserte diagnoseverktøy.

eTSI-teknologien kombinerer velprøvde TSI-motorer med 48-volts mildhybridsystemer som gjenvinner energi under friløp og bremsing. I markedet posisjonerer den nåværende Touran seg som en av de mest teknologisk avanserte kompakte varebilene, med effektivitetsverdier som utkonkurrerer rene elbiler i visse scenarier.

VW Touran 5t eTSI bensinmotorer: Nåværende generasjon (2023-i dag)

1.0 eTSI med 110 hk (motorkode DKLA) kombinerer den velprøvde tresylindrede motoren med en 48-volts startgenerator og et lite litium-ion-batteri. Systemet muliggjør elektrisk seiling ved konstante hastigheter og støtter forbrenningsmotoren ved akselerasjon. Dette reduserer drivstofforbruket til bare 4,9 liter per 100 kilometer.

1.5 eTSI med 150 hk (DKNA) representerer spydspissen innen bensinmotorteknologi og kombinerer Miller Cycle-forbrenning, sylinderdeaktivering og mild hybridstøtte. 48-voltsystemet fungerer sømløst sammen med sylinder-on-demand-teknologien og optimaliserer driften kontinuerlig. De første erfaringene viser høy driftssikkerhet, selv om det ennå ikke er mulig å si noe sikkert om hybridkomponentenes holdbarhet på lang sikt.

VW Touran 5t TDI dieselmotorer: Nåværende generasjon (2023-i dag)

Dieselutvalget er redusert til den velprøvde 2.0 TDI med 150 hk, som imidlertid er blitt ytterligere optimalisert. Motoren (DFTE) har forbedret turboladingen med variabel turbingeometri og et optimalisert innsprøytningssystem. AdBlue-doseringssystemet er videreutviklet, noe som reduserer forbruket av urea ytterligere.

Spesielt bemerkelsesverdig er integreringen av en elektrisk tilleggsvarmer, som forkorter oppvarmingsfasen og reduserer utslippene ved kaldstart. Systemet for etterbehandling av eksosgasser fungerer med to SCR-katalysatorer og en ammoniakkslipkatalysator for maksimal renseeffekt. Drivstofforbruket forblir konstant på 4,4 liter per 100 kilometer.

Motor Effekt (hk) Drivstofforbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
1.0 eTSI 110 4,9 48V-system fortsatt ukjent Bra
1,5 eTSI 150 4,8 Hybridkomponenter på lang sikt Meget bra
2,0 TDI 150 4,4 Kompleks eksosgassrensing Meget god

Konklusjon: De beste VW Touran 5t-motorene i alle generasjoner

Motorutviklingen i VW Touran 5t gjenspeiler Volkswagens konsekvente videreutvikling av moderne drivverksteknologi, fra de første EA211- og EA288-motorene til dagens eTSI-milde hybrider. I alle generasjoner har det skjedd en jevn forbedring når det gjelder effektivitet, pålitelighet og miljøkompatibilitet, samtidig som kompleksiteten i systemene har økt kontinuerlig.

  • Beste VW Touran 5t bensinmotor:

1,5 TSI EVO med 150 hk fra facelift-generasjonen (2018-2023) kombinerer velprøvd teknologi med sofistikert sylinderdeaktivering og gir den beste balansen mellom ytelse, forbruk og lang levetid.

  • Beste VW Touran 5t dieselmotor:

2.0 TDI med 150 hk fra den første generasjonen (2015-2018) regnes som referansen når det gjelder pålitelighet og effektivitet, med en dokumentert holdbarhet på over 300 000 kilometer med riktig vedlikehold.

  • Toppmoderne drivverk:

Den nåværende generasjonen 1.5 eTSI med 150 hk representerer fremtidens drivlinjer i Touran, og kombinerer forbrenningsmotorens effektivitet med elektrisk assistanse for optimal total effektivitet.

For alle VW Touran 5t-motorer finner du reservedeler og slitedeler av høy kvalitet hos AUTODOC, slik at du kan opprettholde bilens pålitelighet og ytelse på lang sikt.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

CASTROL Transmax Agri Trans Plus 15BF7B Girolje 80W, Innhold: 20l
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • Versjon: Agri Trans Plus
  • Produktlinje: Transmax
  • viskositetsklasse SAE: 80W
  • Produsentens anbefalinger: ZF TE-ML 05F, ZF TE-ML 03E, ZF TE-ML 21F, MF M1145, Ford ESN-M2C-134D, Case 1207, Case 1209, MAT 3505, MAT 3525, MAT 3540
  • Innhold [liter]: 20
  • Spesifikasjon: API GL-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: traktor
  • Produsentanbefaling olje: ZF TE-ML 17E, S-Matic, RC-Shift
  • CASTROL: Girolje
  • Varenummer: 15BF7B
  • Vår pris: 1816,01 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Girolje 80W, Innhold: 20l
Artikkelnummer: 15BF7B
1816,01 kr
90,80 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-37%
MCGARD Original 28018SU Låsbare hjulbolter Kulesete A/G
Anmeldelser - 6
Produkt info
  • Produktlinje: Original
  • Gjengemål: M14
  • Gjengestigning [mm]: 1.5
  • Hjulfesting: Kulesete A / G
  • Skruelengde under hode [mm]: 26.7
  • Nøkkelvidde: 17
  • Mengdeenhet: Sett
  • Farge: krom
  • Overflate: forkrommet
  • MCGARD: Låsbare hjulbolter
  • Varenummer: 28018SU
  • Vår pris: 530,32 kr
Detaljer
MCGARD Låsbare hjulbolter Kulesete A/G
Artikkelnummer: 28018SU
sammenlignet med Veil. pris 854,48 kr

530,32 kr
Pris per sett med 5 deler
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE Turbo Diesel 1535B1 Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 31
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55535-S2, VW 505 01, MB 226.5, Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE
  • Versjon: Turbo Diesel
  • Varenummer: 1535B1
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 1949,80 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1535B1
1949,80 kr
97,49 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Versjon: XL-III C3
  • Varenummer: 872373
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 497,89 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
497,89 kr
124,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,96 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 446,11 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
446,11 kr
89,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-71%
TotalEnergies Quartz INEO Long Life 2204218 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 76
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, VW 504 00, Porsche C30, VW 507 00, BMW Longlife-04
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Quartz
  • Versjon: INEO Long Life
  • Varenummer: 2204218
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Vår pris: 558,36 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2204218
sammenlignet med Veil. pris 1953,85 kr

558,36 kr
111,67 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 10
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-10
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 758,20 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
758,20 kr
75,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 151057
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 751,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
751,48 kr
187,87 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 44
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 154291
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 602,08 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
602,08 kr
150,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-49%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 276,52 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

276,52 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • Varenummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolje
  • Vår pris: 953,38 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
953,38 kr
190,68 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Motorolje 0W-30, 5l
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: LONGLIFE III
  • Versjon: FE
  • Varenummer: GS55545M4
  • VAG: Motorolje
  • Vår pris: 830,26 kr
Detaljer
VAG Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: GS55545M4
830,26 kr
166,05 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 638,06 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
638,06 kr
159,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SCHRADER 1210 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bolt, med ventiler
  • Maksimum tillatt hastighet: 210
  • Kapslingsfarge: svart / hvit
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • material ventilstamme: Gummi med kobberdukinnlegg
  • Kontrolltegn: CE
  • Kjenningsbokstav: 1210
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm] 0
  • Montasjetype: plugget inn
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med dekktrykk-kontrollsystem
  • Ventilfarge: svart
  • SCHRADER: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: 1210
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Artikkelnummer: 1210
331,71 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: