• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Ford Transit-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Ford Transit-motorer: Historiske generasjoner I-III (1965-2013)
    1. Ford Transit bensinmotorer: Historiske generasjoner I-III (1965-2013)
    2. Ford Transit dieselmotorer: Historiske generasjoner I-III (1965-2013)
  2. Ford Transit-motorer: Generasjon IV (2013-2019)
    1. Ford Transit bensinmotorer: Generasjon IV (2013-2019)
    2. Ford Transit dieselmotorer: Generasjon IV (2013-2019)
  3. Ford Transit-motorer: Generasjon V (2019-i dag)
    1. Ford Transit bensinmotorer: Generasjon V (2019-i dag)
    2. Ford Transit dieselmotorer: Generasjon V (2019-i dag)
    3. Ford Transit hybriddrift: Generasjon V (2019-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Ford Transit-motorene i alle generasjoner

Siden introduksjonen i 1965 har Ford Transit utviklet seg til å bli en av Europas mest vellykkede transportbiler, med et variert utvalg av Ford Transit-motorer i fire generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og ulike styrker og svakheter, med en teknologisk utvikling som spenner fra enkle sugemotorer til moderne EcoBoost- og hybriddrivlinjer.

Ford Transit-motorer: Historiske generasjoner I-III (1965-2013)

De tre første Ford Transit-generasjonene formet nesten fem tiår med konstruksjon av nyttekjøretøy, og var kjennetegnet av robuste, men ennå ikke teknisk modne motorer. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype og vedlikehold: Mens de velprøvde 2,4 TDCi-dieselmotorene lett nådde 400 000 til 500 000 kilometer med riktig vedlikehold, krevde de tidlige bensinmotorene ofte kostbare reparasjoner mellom 200 000 og 300 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i de historiske generasjonene var 2,4 TDCi med 140 hk fra tredje generasjon (2000-2013), som kombinerte effekt, pålitelighet og moderat økonomi på en optimal måte. Denne epoken var preget av kontinuerlig videreutvikling: Generasjon I (1965-1978) bød hovedsakelig på bensinmotorer, generasjon II (1978-2000) introduserte de første dieselmotorene, og generasjon III (2000-2013) perfeksjonerte common rail-teknologien.

Ford Transit bensinmotorer: Historiske generasjoner I-III (1965-2013)

Ford Transits bensinmotorserie gjennomgikk en bemerkelsesverdig utvikling fra enkle sugemotorer til moderne drivstoffinnsprøytningssystemer. Generasjon I var dominert av de robuste 1,6- og 2,0-liters motorene med 53-78 hk, som var økonomiske, men med svak brystkasse. I generasjon II kom kraftigere 2,0- og 2,5-liters motorer med opptil 100 hk, mens generasjon III introduserte moderne 2,3-liters motorer med drivstoffinnsprøytning og opptil 145 hk. Den beste historiske bensinmotoren i Ford Transit var 2,3 Duratec med 145 hk (2006-2013), som ga en god balanse mellom ytelse og driftssikkerhet. Disse Ford Transit-motorene led imidlertid av typiske problemer for eldre bensinmotorer: høyt drivstofforbruk ved full belastning, problemer med tennspolen og tidvis skader på toppakningen på grunn av overoppheting.

Ford Transit dieselmotorer: Historiske generasjoner I-III (1965-2013)

Ford Transit dieselutvikling begynte først i generasjon II med 2,5-liters sugediesel (69 hk), som var høylytt og treg, men ekstremt holdbar. Gjennombruddet kom i generasjon III med introduksjonen av TDCi-teknologien: 2.0 TDCi (85/100 hk) og spesielt 2.4 TDCi (100/115/140 hk) ble legender når det gjaldt pålitelighet. Ford Transit 2,4 TDCi med 140 hk ble håndverkernes absolutte favoritt - den hadde nok kraft til tung last, et moderat forbruk på 8-9 liter per 100 km og kjørte regelmessig over 500 000 kilometer. Disse Ford Transit TDCi-motorene oppfylte allerede Euro 4-normen og hadde en utmerket kombinasjon av effekt, drivstofforbruk og driftssikkerhet, og det var bare høytrykkspumpen som av og til skapte problemer.

Ford Transit-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6/2,0 bensinmotor (Gen I) 53-78 HK 10-12 l/100 km Svak i brystet, utdatert Gjennomsnitt
2,3 Duratec (Gen III) 145 HK 11-13 l/100 km Tennspoler, toppakning Bra
2,5 Diesel (Gen II) 69 HK 8-9 l/100 km Høylytt, treg, men robust Bra
2,0 TDCi (Gen III) 85-100 HK 7-8 l/100 km Høytrykkspumpe Bra
2,4 TDCi (Gen III) 100-140 HK 8-9 l/100 km Svært robust, slitesterk Meget god

Ford Transit-motorer: Generasjon IV (2013-2019)

Den fjerde Ford Transit-generasjonen markerte en revolusjonerende ny begynnelse med helt ny arkitektur og toppmoderne motorteknologi. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 300 000 og 400 000 kilometer, og 2.2 TDCi-dieselmotorene anses for å være spesielt holdbare. Større motorfeil har blitt sjeldne, og det er bare de tidlige EcoBoost-bensinmotorene som har vist tegn til barnesykdommer. Det absolutte høydepunktet var 2.2 TDCi med 155 hk - et teknisk mesterverk med en optimal balanse mellom effekt og effektivitet. Denne generasjonen introduserte også EcoBoost-teknologien i bensinmotorene for første gang og bød på betydelig forbedret støyisolering samt moderne utslippskontroll med Euro 5- og Euro 6-standarder.

Ford Transit bensinmotorer: Generasjon IV (2013-2019)

Ford Transits bensinmotorutvalg ble fullstendig revidert og var nå basert på moderne EcoBoost-teknologi. 3,5 EcoBoost V6 med 290 hk tilbød for første gang sportsbillignende ytelse i en varebil, mens 3,7 V6 med 305 hk fungerte som toppmotor. Disse Ford Transit EcoBoost-motorene viste seg å være betydelig mer effektive enn sine forgjengere, med et drivstofforbruk på 10-12 liter per 100 km til tross for en betydelig økning i effekt. Ford Transit 3,5 EcoBoost utviklet seg til å bli den mest interessante bensinmotoren i denne generasjonen, med imponerende trekkraft og moderat drivstofforbruk. Problemer var imidlertid at turboladeren av og til ble skadet under høy belastning, og at det kompliserte direkteinnsprøytningssystemet kunne føre til koksingsproblemer.

Ford Transit dieselmotorer: Generasjon IV (2013-2019)

Ford Transit 2,2 TDCi (Puma-motoren) ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 100 til 155 hk og ble ryggraden i serien. Denne Ford Transit-dieselen hadde moderne common-rail innsprøytning med opptil 2000 bar trykk og SCR-katalysator for Euro 6-standarden. Ford Transit 2.2 TDCi med 125 hk viste seg å være den mest pålitelige og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 6,8-7,5 liter per 100 km og høy driftssikkerhet - ideelt for kommersielle og hyppige sjåfører. De kraftigere variantene med 140 og 155 hk ga ekstra reserver for tung last, men viste av og til problemer med eksosresirkulering i urbane kjøreprofiler.

Ford Transit-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
3,5 EcoBoost V6 290 HK 10-12 l/100 km Turbolader, koksdannelse Bra
3,7 V6 305 HK 11-13 l/100 km Høyt drivstofforbruk Gjennomsnittlig
2,2 TDCi 100-155 HK 6,8-8,2 l/100 km EGR-ventil, svært robust Meget god

Ford Transit-motorer: Generasjon V (2019-i dag)

Ford Transit-motorer: Generasjon V (2019-i dag)

Den nåværende generasjonen Ford Transit bygger på velprøvd teknologi med målrettede forbedringer, og representerer Fords fokus på pålitelighet og effektivitet. EcoBlue-dieselmotorene tilbyr forbedret utslippskontroll og drivstoffeffektivitet, mens EcoBoost-bensinmotorene er videreutviklet. Ettersom generasjonen bare har vært på markedet siden 2019, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første testene viser lovende resultater. Toppmotoren er 2.0 EcoBlue med 185 hk, som kombinerer sportslig ytelse med høy effektivitet. EcoBlue-teknologien lover en levetid på over 400 000 kilometer, ettersom den optimaliserte forbrenningen og den forbedrede termostyringen beskytter motoren.

Ford Transit bensinmotorer: Generasjon V (2019-i dag)

Grunnstammen i Ford Transits bensinmotorutvalg er den videreutviklede 3,5 EcoBoost V6 med 290 hk. Denne Ford Transit-motoren har optimalisert turboladerteknologi og forbedret direkte innsprøytning. Ford Transit 3,5 EcoBoost med 290 hk anses å være betydelig mer moden enn forgjengeren og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste bensinmotoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftutvikling over et bredt turtallsområde og har så langt vært fri for større serieproduksjonsproblemer. Tendensen til koksing har blitt betydelig redusert ved hjelp av optimaliserte innsprøytningsstrategier.

Ford Transit dieselmotorer: Generasjon V (2019-i dag)

Ford Transit EcoBlue-motorfamilien består av 2,0-liters motorer med ytelser fra 105 til 185 hk. Disse Ford Transit-motorene kombinerer moderne biturboteknologi med optimalisert utslippskontroll og oppfyller Euro 6d-standarden. Ford Transit 2.0 EcoBlue med 130 hk er i ferd med å utvikle seg til seriens allrounder - den har tilstrekkelig effekt til de fleste formål, bruker bare 6,5-7,2 liter per 100 km og har så langt ikke vist noen serieproblemer. De kraftigere variantene med 170 og 185 hk utnytter bi-turbo-teknologi for maksimal trekkraft, men er teknisk mer komplekse.

Ford Transit hybriddrift: Generasjon V (2019-i dag)

Fra 2022 ble det for første gang tilbudt en Ford Transit mildhybrid med 48-volts teknologi. Denne kombinerer 2.0 EcoBlue med en elektrisk startgenerator og gir moderate drivstoffbesparelser på rundt 5-8 prosent.

Ford Transit-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
3,5 EcoBoost V6 290 HK 10-11 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
2.0 EcoBlue 105-185 HK 6,5-7,8 l/100 km Robust, velprøvd Meget bra
2.0 EcoBlue Mild-Hybrid 130 HK 6,2-6,8 l/100 km Kompleks, men effektiv God

Konklusjon: De beste Ford Transit-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Ford Transit-motorene viser tydelig Fords fokus på pålitelighet og praktiske egenskaper. Mens dieselmotorene i Ford Transit har vært målestokken for lang levetid i alle generasjoner, har bensinmotorene også utviklet seg til å bli respektable alternativer. Den nye femte generasjon EcoBlue-teknologien lover en lovende videreføring av dieseltradisjonen for sjåfører som setter pris på effektivitet og pålitelighet.

  • Beste Ford Transit-bensinmotor:

Ford Transit 3,5 EcoBoost V6 (290 hk, generasjon V) kombinerer moderne turboteknologi med høy ytelse og betydelig forbedret driftssikkerhet sammenlignet med forgjengerne.

  • Beste Ford Transit dieselmotor:

Ford Transit 2.4 TDCi (140 hk, generasjon III) er fortsatt gullstandarden når det gjelder pålitelighet og holdbarhet, etterfulgt av den moderne 2.0 EcoBlue (130 hk, generasjon V) som det beste alternativet i dag.

  • Beste Ford Transit hybridmotor:

Ford Transit 2.0 EcoBlue mildhybrid (130 hk, generasjon V) med sin moderate, men merkbare effektivitetsøkning med velprøvd basisteknologi.

For vedlikehold og reservedeler til alle Ford Transit-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline VR1 Racing 873432 Motorolje 20W-50, 5l, Mineralolje
Anmeldelser - 22
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4, API SL
  • Produktlinje: VR1 Racing
  • viskositetsklasse SAE: 20W-50
  • olje: Mineralolje
  • Spesifikasjon iht. API: SL
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 873432
  • Vår pris: 710,17 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 20W-50, 5l, Mineralolje
Artikkelnummer: 873432
710,17 kr
142,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 640,70 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
640,70 kr
64,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-9%
FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 89
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 342,61 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
sammenlignet med Veil. pris 377,39 kr

342,61 kr
68,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SCHRADER 1210 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bolt, med ventiler
  • Maksimum tillatt hastighet: 210
  • Kapslingsfarge: svart / hvit
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • material ventilstamme: Gummi med kobberdukinnlegg
  • Kontrolltegn: CE
  • Kjenningsbokstav: 1210
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm]: 00
  • Montasjetype: plugget inn
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med dekktrykk-kontrollsystem
  • Ventilfarge: svart
  • SCHRADER: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: 1210
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Artikkelnummer: 1210
340,73 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 94
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 752,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

752,58 kr
150,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • Årsmodell til: 12 / 2024
  • Material: Stål
  • Farge: svart
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: F 026 C00 468
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Artikkelnummer: F 026 C00 468
382,83 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-20 Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: O.E.M.
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 7707
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7707-20
  • Vår pris: 1374,68 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-20
Mer
1374,68 kr
68,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 82
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-4
  • Vår pris: 303,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-4
Mer
303,41 kr
75,85 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 1193
  • Vår pris: 763,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1193
sammenlignet med Veil. pris 978,90 kr

763,47 kr
152,69 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-10 Motorolje 5W-30, 10l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: O.E.M.
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 7707
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7707-10
  • Vår pris: 697,93 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-10
Mer
697,93 kr
69,79 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Spesifikasjon: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Versjon: FS X2
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153640
  • Vår pris: 701,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
701,47 kr
175,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS TITAN SYN MC 987654315 Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, VW 502 00, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: TITAN
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: SYN MC
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • FUCHS: Motorolje
  • Varenummer: 987654315
  • Vår pris: 125,24 kr
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 987654315
125,24 kr
125,24 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Extreme MN7915-20 Motorolje 5W-40, 20l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: Extreme
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Motorsykkel
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7915-20
  • Vår pris: 1344,36 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 20l
Artikkelnummer: MN7915-20
Mer
1344,36 kr
67,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE C3 1552FF Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 64
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01, OV0401547-D30
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1552FF
  • Vår pris: 796,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 1552FF
796,00 kr
199,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
CASTROL Magnatec A5 15F909 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
  • Spesifikasjon: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5, API SN, ILSAC GF-4
  • Produktlinje: Magnatec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: A5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F909
  • Vår pris: 865,12 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 15F909
sammenlignet med Veil. pris 1116,06 kr

865,12 kr
173,02 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: