• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Land Rover Freelander-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Land Rover Freelander generasjon I (1997-2006)
    1. Land Rover Freelander bensinmotorer: Generasjon I (1997-2006)
    2. Land Rover Freelander dieselmotorer: Generasjon I (1997-2006)
  2. Land Rover Freelander generasjon II (2006-2014)
    1. Land Rover Freelander bensinmotorer: Generasjon II (2006-2014)
    2. Land Rover Freelander dieselmotorer: Generasjon II (2006-2014)
  3. Land Rover Freelander Historiske generasjoner: Oversikt (1997-2014)
    1. Land Rover Freelander bensinmotorer: Historiske generasjoner (1997-2014)
    2. Land Rover Freelander dieselmotorer: Historiske generasjoner (1997-2014)
  4. Konklusjon: De beste Land Rover Freelander-motorene i alle generasjoner

Siden introduksjonen i 1997 har Land Rover Freelander etablert seg som en kompakt terrengbil med urbane kvaliteter, og den har gått gjennom tre generasjoner med ulike motorkonsepter. Land Rover Freelander-motorene har utviklet seg fra robuste, men tørste motorer til moderne, mer effektive motorer med forbedret driftssikkerhet.

Land Rover Freelander generasjon I (1997-2006)

Land Rover Freelander generasjon I (1997-2006)

Den første Land Rover Freelander-generasjonen var en pioner i det kompakte SUV-segmentet og kjennetegnes av rustikke, men ikke alltid like driftssikre motorer. Kjørelengden varierte betraktelig: Mens de robuste dieselmotorene nådde 250 000 til 350 000 kilometer med riktig vedlikehold, krevde bensinmotorene ofte kostbare reparasjoner av topplokkpakningen eller kjølesystemet mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Den beryktede VCU-enheten (Viscous Coupling Unit) i firehjulsdriftsystemet var spesielt problematisk, og førte til skader på girkassen hvis den ble forsømt. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2,0 Td4 med 112 hk, som kombinerte robusthet og akseptable kjøreegenskaper på en optimal måte. De tidlige Land Rover Freelander-motorene led av typiske barnesykdommer fra slutten av 1990-tallet, blant annet problemer med kjølesystemet og skjørt elektrisk utstyr.

Land Rover Freelander bensinmotorer: Generasjon I (1997-2006)

Land Rover Freelander-bensinmotorutvalget startet med Rovers 1,8-liters K-serie-motor med 86 kW (117 hk), som senere ble økt til 88 kW (120 hk). Denne Land Rover Freelander-motoren viste seg å være den mest problematiske drivlinjen i hele serien - kroniske overopphetingsproblemer på grunn av defekte topplokkpakninger, utette kjølesystemer og hyppige termostatfeil gjorde den til en kostbar affære. Fra 2000 ble den kraftigere 2,5-liters V6-motoren med 130 kW (177 hk) lagt til, som var mindre utsatt for overoppheting, men som hadde et enormt drivstofforbruk på opptil 12 liter per 100 km. Land Rover Freelander V6 ble ansett som mer pålitelig, men tørst og vedlikeholdskrevende, spesielt tennspolene og lambdasensorene var utsatt for for tidlig slitasje.

Land Rover Freelander dieselmotorer: Generasjon I (1997-2006)

Land Rover Freelander-dieselmotorene ble dominert av 2.0 Td4 med 82 kW (112 hk), en BMW-utviklet common rail-diesel som viste seg å være betydelig mer pålitelig enn bensinmotorene. Denne Land Rover Freelander Td4-motoren hadde moderne direkteinnsprøytning og en variabel turbolader, noe som var progressivt for den tiden. Typiske svake punkter var drivstoffinjektorene etter ca. 120 000 km og sporadiske problemer med turboladeren på grunn av manglende vedlikehold. Land Rover Freelander Diesel ble den mest populære og pålitelige drivlinjen i den første generasjonen, med et drivstofforbruk på 7,5-8,5 liter per 100 km og solide terrengegenskaper. BMW-teknologien sørget for betydelig bedre langsiktig pålitelighet enn Rover-bensinmotorene.

Land Rover Freelander-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,8 K-serien 117-120 HK 9,5-10,5 l/100 km Topplokkpakning, overoppheting, kjølesystem Problematisk
2,5 V6 177 HK 11,0-12,0 l/100 km Høyt drivstofforbruk, tennspoler, lambdasensorer Moderat
2,0 Td4 112 HK 7,5-8,5 l/100 km Injektorer, av og til turbolader Bra

Land Rover Freelander generasjon II (2006-2014)

Land Rover Freelander generasjon II (2006-2014)

Den andre Land Rover Freelander-generasjonen markerte et betydelig kvalitetsløft og tilbød betydelig mer driftssikre motorer enn forgjengeren. Med riktig vedlikehold nådde de fleste motorene lett 200 000 til 300 000 kilometer, og de reviderte Td4-dieselmotorene ble ansett som spesielt holdbare. Det fryktede VCU-problemet ble erstattet av et forbedret Haldex-system, noe som økte den generelle driftssikkerheten betydelig. Det absolutte høydepunktet var 2,2 Td4 med 160 hk - en teknisk moden diesel med høy grad av jevn gange og god effektivitet. For første gang tilbød Land Rover også en mer kompakt 2.2 eD4 med forhjulsdrift, som var spesielt egnet for bykjørere. Land Rover Freelander-motorene i denne generasjonen nøt godt av Tata Motors' overtakelse og den tilhørende kvalitetsoffensiven.

Land Rover Freelander bensinmotorer: Generasjon II (2006-2014)

Land Rover Freelanders bensinmotorutvalg ble fullstendig revidert og var nå basert på Ford-teknologi. Den 3,2-liters i6-motoren med 171 kW (233 hk) erstattet den problematiske V6-motoren og viste seg å være mye mer pålitelig. Denne Land Rover Freelander-motoren hadde en robust konstruksjon med tannkjede i stedet for tannrem og bød på sportslige ytelser. Svakhetene var hovedsakelig vannpumpen etter ca. 100 000 km og sporadiske problemer med ventildekselpakningene. Land Rover Freelander i6 utviklet seg til å bli den beste bensinmotoren i hele Freelanders historie, men den var fortsatt tørst med et forbruk på 10-11 liter per 100 km. Ford Duratec-basen ga betydelig bedre driftssikkerhet enn den første generasjonen Rover K-Series.

Land Rover Freelander dieselmotorer: Generasjon II (2006-2014)

Den reviderte Land Rover Freelander 2.2 Td4 ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 112 kW (150 hk) til 140 kW (190 hk). Det fantes også en økonomisk eD4-variant med forhjulsdrift og 110 kW (150 hk). Alle Land Rover Freelander-dieselmotorene hadde moderne tredjegenerasjons common-rail drivstoffinnsprøytning med partikkelfilter. Land Rover Freelander Td4 med 118 kW (160 hk) viste seg å være den mest balanserte motoren i denne generasjonen - den hadde en god balanse mellom ytelse, drivstofforbruk (6,8-7,5 l/100 km) og driftssikkerhet. Typiske problemer var begrenset til partikkelfilteret på hovedsakelig korte turer og sporadiske skader på turboladeren på grunn av forsømt vedlikehold. PSA-Peugeot-Citroën-basen til disse motorene sikret mye bedre langsiktig pålitelighet enn den første generasjonen BMW-enheter.

Land Rover Freelander-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
3,2 i6 233 HK 10,0-11,0 l/100 km Vannpumpe, ventildekselpakninger Bra
2,2 Td4 150-190 HK 6,8-7,8 l/100 km Partikkelfilter, sporadisk turbolader Meget bra
2,2 eD4 150 HK 6,2-6,8 l/100 km Partikkelfilter for korte kjøreturer Veldig bra

Land Rover Freelander Historiske generasjoner: Oversikt (1997-2014)

Ettersom Land Rover Freelander ble avviklet i 2014 og erstattet av Discovery Sport, omfatter den historiske gjennomgangen begge generasjonene av serien. Utviklingen av Land Rover Freelander-motorene viser en klar økning i kvalitet fra første til andre generasjon. Mens de tidlige bensinmotorene i den første generasjonen (1997-2006) slet med kroniske problemer med driftssikkerheten, etablerte dieselmotorene seg konsekvent som robuste og holdbare enheter. Den beste bensinmotoren var 3.2 i6 fra andre generasjon (2006-2014), den beste dieselen var 2.2 Td4 med 160 hk, også fra andre generasjon. Den første generasjonen led av typiske Rover-problemer på slutten av 1990-tallet, mens den andre generasjonen dro nytte av Tata-overtakelsen og moderne PSA-dieselteknologi. Spesielt bemerkelsesverdig er det faktum at andre generasjon Land Rover Freelander-motorer oppnådde et pålitelighetsnivå som konkurrerte med tyske premiumprodusenter.

Land Rover Freelander bensinmotorer: Historiske generasjoner (1997-2014)

Generasjon I (1997-2006): 1,8 K-serien (117-120 hk) var beryktet for topplokkpakningsfeil og overoppheting, mens 2,5 V6 (177 hk) var mer robust, men ekstremt tørst. Generasjon II (2006-2014): Den Ford-baserte 3,2 i6 (233 hk) var den beste Land Rover Freelander-bensinmotoren noensinne - pålitelig, kraftig, men fortsatt tørst. Utviklingen viser tydelig spranget i kvalitet mellom generasjonene, med andregenerasjons Ford-teknologi som vellykket erstattet den problematiske Rover-teknologien.

Land Rover Freelander dieselmotorer: Historiske generasjoner (1997-2014)

Generasjon I (1997-2006): Den BMW-baserte 2.0 Td4 (112 hk) var allerede svært pålitelig og etablerte seg som ryggraden i serien. Generasjon II (2006-2014): 2.2 Td4-familien (150-190 hk) basert på PSA nådde nye standarder når det gjaldt driftssikkerhet og effektivitet. 2.2 Td4 med 160 hk regnes som den beste Land Rover Freelander-motoren i alle generasjoner. Dieselteknologien fortsatte å utvikle seg, og begge generasjonene hadde solid driftssikkerhet.

Land Rover Freelander motor Generasjon Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,8 K-serien I (1997-2006) 117-120 HK 9,5-10,5 l/100 km Topplokkpakning, overoppheting Problematisk
2,5 V6 I (1997-2006) 177 HK 11,0-12,0 l/100 km Høyt forbruk, tennspoler Moderat
2,0 Td4 I (1997-2006) 112 HK 7,5-8,5 l/100 km Injektorer, turbolader Bra
3,2 i6 II (2006-2014) 233 HK 10,0-11,0 l/100 km Vannpumpe, ventildeksel God
2.2 Td4 II (2006-2014) 150-190 HK 6,8-7,8 l/100 km Partikkelfilter Meget bra
2.2 eD4 II (2006-2014) 150 HK 6,2-6,8 l/100 km Partikkelfilter for korte kjøreturer Meget bra

Konklusjon: De beste Land Rover Freelander-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Land Rover Freelander-motorer viser tydelig endringen fra problematiske Rover-motorer til pålitelige, moderne drivverk. Mens den første generasjonen fortsatt led av typiske britiske bilproblemer på 1990-tallet, oppnådde den andre generasjonen europeisk toppkvalitet gjennom internasjonalt samarbeid. Dieselmotorene viste seg konsekvent å være det beste valget for langturskjøring og offroad-bruk.

  • Beste Land Rover Freelander bensinmotor:

3.2 i6 (233 hk, generasjon II) kombinerte Ford-pålitelighet med sportslige ytelser og var den eneste bensinmotoren i serien som virkelig ble anbefalt på det varmeste.

  • Beste Land Rover Freelander dieselmotor:

2.2 Td4 (160 hk, generasjon II) hadde den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi, jevn gange og terrengegenskaper på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Land Rover Freelander hybridmotor:

Land Rover Freelander ble aldri tilbudt med hybrid drivlinje, ettersom produksjonen opphørte i 2014 i forkant av den store hybrid-trenden.

Når det gjelder vedlikehold og reservedeler for alle generasjoner Land Rover Freelander, tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering ettersom disse modellene fortsatt har mange lojale følgere.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 535,32 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
535,32 kr
133,83 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 66
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vår pris: 322,21 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
322,21 kr
64,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533EB Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.51
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533EB
  • Vår pris: 883,94 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Artikkelnummer: 1533EB
883,94 kr
220,99 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 417,93 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
417,93 kr
104,48 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 341,04 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
341,04 kr
85,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 238,84 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
238,84 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 497,63 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
497,63 kr
124,41 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-20 Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: O.E.M.
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 7707
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7707-20
  • Vår pris: 1298,11 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-20
Mer
1298,11 kr
64,91 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 82
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-4
  • Vår pris: 286,51 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-4
Mer
286,51 kr
71,63 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-26%
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 1193
  • Vår pris: 720,95 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1193
sammenlignet med Veil. pris 978,90 kr

720,95 kr
144,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-5 Motorolje 10W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A3 / B3, API CF
  • Produktlinje: SPECIAL PLUS
  • viskositetsklasse SAE: 10W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7512-5
  • Vår pris: 333,30 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7512-5
Mer
333,30 kr
66,66 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 59
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Spesifikasjon: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Versjon: FS X2
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153640
  • Vår pris: 662,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
662,41 kr
165,60 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-20 Motorolje 10W-30, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A3 / B3
  • Produktlinje: SPECIAL PLUS
  • viskositetsklasse SAE: 10W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7512-20
  • Vår pris: 1087,96 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-30, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7512-20
Mer
1087,96 kr
54,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-26%
LIQUI MOLY Longtime High Tech 1137 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, OV0401547-G30, OV0401547-D30, MB 229.51, VW 505 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Longtime High Tech
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 1137
  • Vår pris: 725,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1137
sammenlignet med Veil. pris 985,24 kr

725,32 kr
145,06 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-21%
WALSER Soft Nappa 11960 Setetrekk svart, Kunstlær, foran og bak
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran og bak
  • Antall deler [stk.]: 11
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Soft Nappa
  • Mengde: 3
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11960
  • Vår pris: 1196,52 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran og bak
Artikkelnummer: 11960
sammenlignet med Veil. pris 1523,40 kr

1196,52 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: