• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Mazda 2-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Mazda 2-motorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2007)
    1. Mazda 2 bensinmotorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2007)
    2. Mazda 2 dieselmotorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2007)
  2. Mazda 2-motorer: Generasjon III (2007-2014)
    1. Mazda 2 bensinmotorer: Generasjon III (2007-2014)
    2. Mazda 2 dieselmotorer: Generasjon III (2007-2014)
  3. Mazda 2-motorer: Generasjon IV (2014-2019)
    1. Mazda 2 bensinmotorer: Generasjon IV (2014-2019)
    2. Mazda 2 dieselmotorer: Generasjon IV (2014-2019)
  4. Mazda 2-motorer: Generasjon V (2019-i dag)
    1. Mazda 2 bensinmotorer: Generasjon V (2019-i dag)
    2. Mazda 2 hybriddrift: Generasjon V (2019-i dag)
  5. Konklusjon: De beste Mazda 2-motorene i alle generasjoner

Mazda 2 har etablert seg som en pålitelig småbil siden lanseringen i 1996, og tilbyr et sofistikert utvalg av Mazda 2-motorer gjennom fire generasjoner. Den tekniske utviklingen viser Mazdas fortsatte fokus på effektivitet, pålitelighet og den karakteristiske SKYACTIV-teknologien.

Mazda 2-motorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2007)

Mazda 2-motorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2007)

De to første Mazda 2-generasjonene la grunnlaget for den senere suksesshistorien, og var preget av enkel, men robust motorteknologi. Med riktig vedlikehold nådde disse tidlige Mazda 2-motorene lett 250 000 til 300 000 kilometer, og de mindre bensinmotorene klarte ofte til og med 350 000 kilometer uten større reparasjoner. Typiske vedlikeholdsintervaller var 80 000 til 120 000 kilometer for større inspeksjoner, mens de første kostbare reparasjonene vanligvis ikke var påkrevd før etter 180 000 til 220 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne epoken var 1,6-liters bensinmotoren med 100 hk fra andre generasjon, som kombinerte effekt og driftssikkerhet på en optimal måte. Blant de tekniske høydepunktene var de velprøvde sugemotorene uten komplisert turbolading, noe som forklarer den høye driftssikkerheten på lang sikt. I en markedssammenligning posisjonerte Mazda 2 seg som et rimelig alternativ til VW Polo og Ford Fiesta med betydelig bedre garantidekning.

Mazda 2 bensinmotorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2007)

Den første generasjonens (1996-2002) bensinmotorer i Mazda 2 besto hovedsakelig av den velprøvde 1,25-liters motoren med 55 kW (75 hk), som viste seg å være svært driftssikker. I andre generasjon (2002-2007) ble utvalget utvidet med en 1,4-liters motor med 58 kW (80 hk) og den kraftigste 1,6-liters motoren med 74 kW (100 hk). Disse tidlige Mazda 2-motorene var basert på velprøvd innsugningsmanifoldteknologi uten turbolading, og de ble ansett som nærmest uforgjengelige. Den beste motoren fra denne epoken var helt klart andregenerasjons 1,6-liters bensinmotor, som til tross for sin enkelhet bød på livlige ytelser og sjelden utviklet større feil, selv med forsømt vedlikehold. Typiske problemer var begrenset til slitedeler som tennplugger og luftfilter, mens selve motorene var så godt som vedlikeholdsfrie.

Mazda 2 dieselmotorer: Historiske generasjoner I og II (1996-2007)

Dieselmotorene spilte en underordnet rolle i de tidlige Mazda 2-generasjonene. Bare i andre generasjon (2002-2007) fantes det en og annen 1,4 MZ-CD-diesel med 50 kW (68 hk), men denne ble hovedsakelig tilbudt på europeiske markeder. Disse tidlige Mazda 2-dieselmotorene var basert på Ford-teknologi og viste seg å være mindre pålitelige enn bensinmotorene, med hyppigere problemer med innsprøytningssystemet og turboladeren. Den lave markedsandelen gjør at disse motorene er sjeldne i dag, med begrenset tilgang på reservedeler.

Mazda 2-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,25 bensinmotor (Gen I) 75 HK 6,8-7,2 l/100 km Praktisk talt ingen Meget bra
1,4 bensinmotor (Gen II) 80 HK 6,5-7,0 l/100 km Av og til tennspoler Meget bra
1,6 bensinmotor (Gen II) 100 HK 7,0-7,5 l/100 km Svært robust, den beste motoren Meget god
1,4 MZ-CD diesel 68 HK 4,8-5,5 l/100 km Innsprøytningssystem, turbolader Moderat

Mazda 2-motorer: Generasjon III (2007-2014)

Mazda 2-motorer: Generasjon III (2007-2014)

Den tredje generasjonen Mazda 2 markerte overgangen til mer moderne motorteknologi og introduserte variabel ventilstyring for første gang. Disse Mazda 2-motorene fortsatte å oppnå imponerende kjørelengder på 280 000 til 350 000 kilometer, og de nye MZR-motorene imponerte med forbedret effektivitet. Større reparasjoner var vanligvis ikke påkrevd før etter 200 000 til 250 000 kilometer, hovedsakelig på hjelpeaggregater som vannpumpe eller dynamo. Den fremste motoren i denne generasjonen var 1,5 MZR med 103 hk, som kombinerte sportslige ytelser med høy driftssikkerhet. Blant de tekniske nyvinningene var S-VT (Sequential Valve Timing) og optimalisert forbrenningskammergeometri for bedre effektivitet. I markedet etablerte Mazda 2 seg som et mer pålitelig alternativ til de stadig mer komplekse tyske konkurrentene med sine tidlige turboteknologier.

Mazda 2 bensinmotorer: Generasjon III (2007-2014)

Den tredje generasjonen av bensinmotorene i Mazda 2 var i sin helhet basert på den nye MZR-motorfamilien. Innstegsmotoren var en 1.3 MZR med 55 kW (75 hk), etterfulgt av en kraftigere 1.3 MZR med 62 kW (84 hk) og toppmodellen 1.5 MZR med 76 kW (103 hk). Alle disse Mazda 2-motorene hadde S-VT variabel ventilstyring og var kjennetegnet av jevn kraftutvikling. Den beste motoren var helt klart 1,5 MZR, som til tross for sin kraft oppnådde et moderat drivstofforbruk på 6,2-6,8 liter per 100 km og gikk praktisk talt problemfritt. De mindre 1,3-litersvariantene viste seg å være noe tregere, men like pålitelige. Typiske svakheter var begrenset til sporadiske problemer med tennspolene etter høy kjørelengde og motorfester som var utsatt for slitasje under sportslig kjøring.

Mazda 2 dieselmotorer: Generasjon III (2007-2014)

I den tredje generasjonen tilbød Mazda for første gang sin egen dieselmotor: 1.4 MZ-CD med 50 kW (68 hk). Denne Mazda 2 Diesel var fortsatt basert på Ford-samarbeidet, men var bedre tilpasset bilen enn forgjengerne. Motoren hadde et svært lavt drivstofforbruk på 4,2-4,8 liter per 100 km, men led av de typiske problemene med de tidlige common-rail-systemene. Hyppige feil på innsprøytningsdysene og turboladeren gjorde den til den mest problematiske motoren i denne generasjonen. Den lave distribusjonen førte også til høye reparasjonskostnader og dårlig tilgang på reservedeler.

Mazda 2-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,3 MZR 75-84 HK 6,0-6,5 l/100 km Tennspoler av og til Bra
1,5 MZR 103 HK 6,2-6,8 l/100 km Svært robust, den beste motoren Meget bra
1,4 MZ-CD Diesel 68 HK 4,2-4,8 l/100 km Injektorer, turbolader Problematisk

Mazda 2-motorer: Generasjon IV (2014-2019)

Den fjerde generasjonen Mazda 2 revolusjonerte motorteknologien med introduksjonen av SKYACTIV-G-teknologien. Disse toppmoderne Mazda 2-motorene oppnår en kjørelengde på 300 000 til 400 000 kilometer med riktig vedlikehold, og SKYACTIV-teknologien imponerer med sin høye kompresjon og optimaliserte forbrenning. Vedlikeholdsintervallene er forlenget til 15 000 til 20 000 kilometer, mens større reparasjoner vanligvis ikke er nødvendig før etter 250 000 til 300 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren var 1,5 SKYACTIV-G med 115 hk, som kombinerte toppmoderne teknologi med velprøvd pålitelighet. Blant de tekniske høydepunktene var et kompresjonsforhold på 13:1, direkte innsprøytning og optimalisert forbrenningskammergeometri for maksimal effektivitet. I en markedssammenligning satte Mazda 2 nye standarder for effektivitet og driftssikkerhet i småbilklassen.

Mazda 2 bensinmotorer: Generasjon IV (2014-2019)

Den fjerde generasjonen av bensinmotorene i Mazda 2 var i sin helhet basert på SKYACTIV-G-teknologi. Det fantes en 1,5 SKYACTIV-G med 55 kW (75 hk) som innstegsmotor og den kraftigere versjonen med 85 kW (115 hk). Begge Mazda 2-motorene hadde direkte innsprøytning, et eksepsjonelt høyt kompresjonsforhold på 13:1 og optimalisert forbrenningskammergeometri. 1,5 SKYACTIV-G med 115 hk utviklet seg til å bli den beste motoren i hele Mazda 2-historien - den kombinerte livlige kjøreegenskaper med et drivstofforbruk på bare 4,9-5,4 liter per 100 km og viste seg å være praktisk talt problemfri. Den svakere 75 hk-versjonen var mer økonomisk, men for treg for motorveikjøring. Begge motorene kjennetegnes av en usedvanlig jevn gange og en karakteristisk lineær kraftutvikling. Typiske problemer var begrenset til sporadisk koksing av direkteinnsprøytningssystemet når de utelukkende ble brukt på korte turer.

Mazda 2 dieselmotorer: Generasjon IV (2014-2019)

I den fjerde generasjonen gikk Mazda helt bort fra dieselmotorer og konsentrerte seg utelukkende om de effektive SKYACTIV-G-bensinmotorene. Denne beslutningen viste seg å være fremsynt, ettersom bensinmotorene praktisk talt eliminerte dieselfordelen på grunn av deres høye effektivitet og samtidig krevde mindre vedlikehold.

Mazda 2-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,5 SKYACTIV-G 75 HK 4,7-5,2 l/100 km Treg i motorveihastigheter God
1,5 SKYACTIV-G 115 HK 4,9-5,4 l/100 km Av og til koksdannelse Meget bra

Mazda 2-motorer: Generasjon V (2019-i dag)

Den nåværende femte generasjonen Mazda 2 fortsetter SKYACTIV-suksesshistorien og introduserer mild hybridteknologi for første gang. Disse nyeste Mazda 2-motorene lover kjørelengder på over 350 000 kilometer, med elektrisk assistanse som avlaster forbrenningsmotoren og sørger for jevnere belastning. Ettersom generasjonen bare har vært tilgjengelig siden 2019, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første årene viser lovende pålitelighetsverdier. Vedlikeholdsintervallene ligger fortsatt på 15 000 kilometer, mens mildhybridteknologien gir ekstra kompleksitet. Den fremste motoren er 1,5 SKYACTIV-G M-Hybrid med 115 hk, som kombinerer velprøvd SKYACTIV-teknologi med moderne elektrifisering. De tekniske nyvinningene omfatter et 24-volts mildhybridsystem med belte-startgenerator og utvidet sylinderdeaktivering. I dagens markedsmiljø posisjonerer Mazda 2 seg som en teknologisk pioner med moden hybridteknologi.

Mazda 2 bensinmotorer: Generasjon V (2019-i dag)

Det nåværende motorprogrammet til Mazda 2 omfatter videreutviklede SKYACTIV-G-motorer med et slagvolum på 1,5 liter. En basisversjon med 66 kW (90 hk) og en kraftigere versjon med 85 kW (115 hk) er tilgjengelig, begge med M-Hybrid-teknologi som tilleggsutstyr. Mazda 2 M-Hybrid-variantene har et 24-volts system med en belte-startgenerator, som gir hjelp ved start og akselerasjon. Den beste motoren i denne generasjonen er 1,5 SKYACTIV-G M-Hybrid med 115 hk, som kombinerer den velprøvde påliteligheten til SKYACTIV-teknologien med moderne effektivitet og oppnår et drivstofforbruk på bare 4,6-5,1 liter per 100 km. De konvensjonelle ikke-hybridvariantene er fortsatt tilgjengelige og tilbyr litt lavere innkjøpskostnader med noe høyere drivstofforbruk. Alle dagens Mazda 2-motorer oppfyller Euro 6d-standarden og regnes som de mest sofistikerte i merkets historie.

Mazda 2 hybriddrift: Generasjon V (2019-i dag)

Den nåværende generasjonen M-Hybrid kombinerer de velprøvde 1,5 SKYACTIV-G-motorene med et 24-volts mildhybridsystem. Startreimgeneratoren gir ytterligere 6 kW ved oppstart og muliggjør lengre utrullingsfaser med motoren slått av. Denne hybridteknologien i Mazda 2 er betydelig enklere enn fullhybridsystemer og lover tilsvarende høyere driftssikkerhet med lavere vedlikeholdskostnader.

Mazda 2-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,5 SKYACTIV-G 90 HK 5,0-5,5 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Bra
1,5 SKYACTIV-G 115 HK 4,8-5,3 l/100 km Veldig moden Svært god
1,5 SKYACTIV-G M-Hybrid 90 HK 4,7-5,2 l/100 km Ytterligere hybridkompleksitet Bra
1,5 SKYACTIV-G M-Hybrid 115 HK 4,6-5,1 l/100 km Beste nåværende motor Veldig bra

Konklusjon: De beste Mazda 2-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Mazda 2-motorene viser en kontinuerlig forbedring i effektivitet og pålitelighet. Mens de tidlige generasjonene imponerte med sin enkelhet og robusthet, setter den moderne SKYACTIV-teknologien nye standarder for småbilmotorer. Beslutningen om å avstå fra kompleks turbolading og i stedet satse på høy kompresjon og optimalisert forbrenning har vist seg å være banebrytende for hele bransjen.

  • Beste bensinmotor i Mazda 2:

1,5 SKYACTIV-G M-Hybrid (115 hk, generasjon V) kombinerer banebrytende teknologi med velprøvd pålitelighet og enestående effektivitet.

  • Beste Mazda 2 dieselmotor:

Mazda gikk bort fra dieselmotorer allerede i 2014, ettersom SKYACTIV-G-bensinmotorene tilbyr sammenlignbar effektivitet med mindre kompleksitet.

  • Beste Mazda 2 hybridmotor:

1,5 SKYACTIV-G M-Hybrid (115 hk, generasjon V) med sitt sofistikerte 24-volts system og lave drivstofforbruk på 4,6 l/100 km.

Når det gjelder vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Mazda 2, tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 569,49 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
569,49 kr
142,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-16%
MAZDA ULTRA DPF 206477 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 40
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: ULTRA DPF
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • MAZDA: Motorolje
  • Varenummer: 206477
  • Vår pris: 743,50 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MAZDA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 206477
Mer
sammenlignet med Veil. pris 890,85 kr

743,50 kr
148,70 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1513,96 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1513,96 kr
75,70 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 983,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
983,79 kr
196,76 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 658,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
658,42 kr
164,61 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 617,59 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

617,59 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolje 0W-30, 4l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentanbefaling olje: Ford, Volvo
  • Spesifikasjon: API SL, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra A5 / B5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046685
  • Vår pris: 643,51 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l
Artikkelnummer: 550046685
643,51 kr
160,88 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 444,61 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
444,61 kr
111,15 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-21%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 95
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 756,03 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

756,03 kr
151,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 109220 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 56
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: 8100
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: X-CLEAN+
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Katalysatortype: for kjøretøy med katalytisk sot / partikkelfilter
  • MOTUL: Motorolje
  • Varenummer: 109220
  • Vår pris: 747,94 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOTUL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 109220
747,94 kr
149,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 254,08 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
254,08 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 529,39 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
529,39 kr
132,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C3 550042826 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Ultra ECT C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550042826
  • Vår pris: 564,12 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 550042826
564,12 kr
141,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER Modulo 13558 Setetrekk svart, Polyester, foran
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 4
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13558
  • Vår pris: 544,62 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13558
sammenlignet med Veil. pris 667,62 kr

544,62 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 532,19 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
532,19 kr
133,05 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: