Topp reservedeler 6 modeller i DAIHATSU CHARADE
Topp kategorier over bildeler
Delekatalog
-
Dekk
Nettbutikk med tilbehør DAIHATSU CHARADE
Mest solgte produkter DAIHATSU CHARADE
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 6 modeller i DAIHATSU CHARADE er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til DAIHATSU finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til DAIHATSU CHARADE fra ledende produsenter.
Vi er klar til å tilby deg DAIHATSU CHARADE delekatalog som vil forbløffe deg med sitt store utvalg. Vår butikk's enestående funksjon er en enorm rekke DAIHATSU CHARADE reservedeler med alle modifikasjoner og kjennetegn, og av forskjellige merker. Start et søk etter den nødvendige delen med en gang og gjør deg klar for en hyggelig overraskelse!





DAIHATSU CHARADE-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Daihatsu CHARADE deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 128.62 til 1945.07 kr.
Hvilke DAIHATSU CHARADE-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Daihatsu CHARADE OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Informasjon om DAIHATSU CHARADE – valg av riktige reservedeler til modellen
Daihatsu CharadeDaihatsu Charade bilene ble produsert i fra 1977 og frem til 2000. I løpet av disse årene ble bilene laget i både Japan,Hellas,Sør Afrika og Kina. Og i 1979 ble denne modellen kåret til ”Årets bil” i Japan.
Daihatsu Charade 1977-1993I første omgang så ble Daihatsu Charade G10 produsert i en fem-dørs kombikupé utgave. Og på slutten av 1978 ble tredørs Daihatsu Charade Runabout back også satt i produksjon. Disse bilene hadde to små sidevinduer ved de bakre stolpene.
Et visuelt kjennetegn på denne modellen var de runde frontlyktene. Og sidespeilene ble plassert på framskjermene.
I 1981 fant en restyling av bilen sted. Da ble de runde frontlyktene erstattet av firkantede.
Og fra 1983 fortsatte den andre generasjonen av disse bilene å bli produsert. Daihatsu Charade G11-modellen ble produsert med de samme karosseri alternativer som sin forgjenger, men den hadde nå et forbedret fjæringssystem. Og selv de standard stål hjulskivene ble endret til noen med lettere legeringer. Og både tre- og femdørs kombi ble tilbudt med både høyt og standard takalternativ.
Sommeren 1985 gjennomgikk den andre generasjonen av bilen en ubetydelig restyling. Bilen fikk da rektangulære hovedlys, i stedet for de firkantede.
I 1985, under Tokyo Motor Show, presenterte selskapet prototypen til Daihatsu Charade De Tomaso 926R, som var laget i samarbeid med den italienske bilprodusenten De Tomaso Automobili.
Denne bilen var ment å skulle delta i World Rally Championship 1986. Men planene til skaperene ble aldri realisert – fordi den internasjonale bilorganisasjonen besluttet å forby B-klasse biler fra å delta i konkurransen, dette på grunn av at en mengde ulykker skjedde i løpet av 1985 Championship.
I 1987 debuterte en tredje generasjon av kombien, nemlig Daihatsu Charade G100 / G102. Og et år senere begynte sedaner å bli produsert. Topp modifikasjonen inneholdt da 14-tommers felger og elektrisk drevet bakluke. Ekstra komfort ble levert av både servostyring og klimaanlegg systemet.
I 1991 fant en annen restyling av tredje generasjons modellen sted. Bilen fikk da endrede baklykter og også reflekterende paneler. Endringene gjaldt også utformingen av bilens interiør - dørpanelene begynte da å bli dekket med stoff.
I 1989 og 1990 var Daihatsu Charade GTI sportsbilen med på å dekke løpavstander i løpet av de britiske Lombard RAC Rally konkurransene. De beste resultatene fra denne bilen ble registrert i 1993 under Safari rally, da endte den på femteplass i den samlede rangeringen.
Daihatsu Charade G200/G201/G203/G213Mellom årene 1993-2000 så ble en fjerde generasjon av modellen produsert. I begynnelsen var det tre- og femdørs kombi som ble produsert, og så kom sedan med dem i 1994. Da ble bilens karosseri mye mer strømlinjeformet.
Daihatsu Charade G200/G201/G203/G213 restylingerI 1996 gjennomgikk modellen en restyling. Grillen fikk nå en bue-lignende form. Og i 2000 lyktes denne bilen på markedet som Daihatsu Sirion og Daihatsu Storia.
Daihatsu Charade på ulike markederI Kina så ble Daihatsu Charade bilene solgt under navnet Tianjin Xiali og de ble produsert av FAW Tianjin Company. Mens i Nederland ble den fjerde generasjonen kalt Daihatsu Valera.
Mellom 1995 og 1998 så ble Daihatsu Mira L500 bilene solgt under navnet Daihatsu Charade Centro. Og i 2003 ble Daihatsu Charade helt fornyet både i Europa, Australia og Sør-Afrika: den har blitt brukt helt frem til 2007 for å betegne Daihatsu Mira L250 modellen. Men ifra 2007 til 2011 ble det Daihatsu Charade navnet som ble brukt for å selge Daihatsu Mira L275 i Sør-Afrika. Fra 2011 til 2013 så ble det samme navnet brukt av Toyota Yaris XP90 bilene på det europeiske markedet.
Kundeundersøkelse om DAIHATSU CHARADE
Kundevurdering
på 104 anmeldelser
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.