Topp reservedeler 2 modeller i DAIHATSU TAFT
Topp kategorier over bildeler
Delekatalog
-
Dekk
Nettbutikk med tilbehør DAIHATSU TAFT
Mest solgte produkter DAIHATSU TAFT
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 2 modeller i DAIHATSU TAFT er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til DAIHATSU finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til DAIHATSU TAFT fra ledende produsenter.
Vi er klar til å tilby deg DAIHATSU TAFT delekatalog som vil forbløffe deg med sitt store utvalg. Vår butikk's enestående funksjon er en enorm rekke DAIHATSU TAFT reservedeler med alle modifikasjoner og kjennetegn, og av forskjellige merker. Start et søk etter den nødvendige delen med en gang og gjør deg klar for en hyggelig overraskelse!
SKF VKN 402 Mansjettsett, drivaksel
146 mm, med bøyler
CASTROL x Akselgirolje
1l, 75W-140, API GL-5
CASTROL 5W-30 Motorolje
5W-30, 4l
Valvoline 75W-90 Girolje
75W-90, Innhold: 1l
CASTROL 0501CA038C00466630 Bremsevæske
1l
LIQUI MOLY 10W-40 Motorolje
10W-40, 5l, delsyntetisk olje
LIQUI MOLY 85W-90 Girolje
85W-90, Mineralolje, Innhold: 1l
CASTROL 5W-30 Motorolje
5W-30, 20l
ATE 705801 Bremsevæske
0,5l
SHELL 550046274 Motorolje
10W-40, 4l, delsyntetisk olje
DAIHATSU TAFT-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Daihatsu TAFT deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 111.83 til 3218.76 kr.
Hvilke DAIHATSU TAFT-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Daihatsu TAFT OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Informasjon om DAIHATSU TAFT – valg av riktige reservedeler til modellen
Daihatsu TaftDaihatsu Taft er en bil som ble produsert mellom 1974-1984, den ble utgitt i fem og tre-dørs off road kjøretøy og to-dørs pickup utgaver. Samlebåndet var i Japan. Og Daihatsu Taft var den første bilen til selskapet som begynte å bli solgt på det tyske markedet.
Daihatsu Taft etableringshistorienI 1974 begynte produksjonen av Daihatsu Taft sine off-road kjøretøyer. Disse bilene fikk forbedret ytelse til å kjøre på landeveien på grunn av sin høye veiklaring, holdbar metallkonstruksjon og minimal mengde av plastdeler. De runde frontlykter satt tett sammen og delte plass med grillen. Blinklysene ble plassert på samme nivå som dem. Sidespeilene ble, på noen biler, installert i nærheten av dørene, mens på andre varianter var speilene montert på panseret, ganske i nærheten av frontlyktene. Reservehjulet var festet på den ytre siden av bakdøren.
Kvalitetsmaterialer ble hovedsakelig brukt på utstyr i kupeen. Dashbordet inneholdt kun uunnværlig informasjons visere - et speedometer, oljenivåindikator og vann indikator kjølesystem. Utviklerne installerte også et stort komfortabel ratt og også seter med nakkestøtter og sidestøtte.
I 1979 presenterte utviklerne Daihatsu Taft pick-up med et lerret tak og også et åpent lasterom. Tilgang til lasterommet var gjennom noen hengslede dører. Vindusviskerne ble nå installert, i motsetning til på det store flertallet av biler, på den øvre kanten av frontruten i motsetning til den vanlige nedre. Denne beslutningen gjorde at frontruten med sitt særegne design, kunne bli senket helt ned på panseret.
Daihatsu Taft bilene var meget populære, men de ble byttet ut på markedet med den nyere og kraftigere Daihatsu Rugger i 1984.
Daihatsu Taft på de ulike markederI Tyskland ble Daihatsu Taft solgt under navnet Daihatsu Wildcat. Mens i Østerrike ble disse bilene kjent som Daihatsu Pionier. Etter den offisielle slutten av modellproduksjonen var det flere land sine markeder som fortsatte å selge bilene som Daihatsu Taft. Men disse bilene var også kjent som Daihatsu Scat.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.