Topp reservedeler 2 modeller i FERRARI 360 MODENA
Topp kategorier over bildeler
Delekatalog
-
Dekk
Nettbutikk med tilbehør FERRARI 360 MODENA
Mest solgte produkter FERRARI 360 MODENA
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 2 modeller i FERRARI 360 MODENA er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til FERRARI finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til FERRARI 360 MODENA fra ledende produsenter.
Er du klar til å sjekke ut en iøyefallende stor katalog av deler for alle FERRARI 360 MODENA modeller? Start et søk etter den nødvendig del og vår nettbutikk vil forbause deg ! Vi har gjort et grundig arbeid med utvalget av deler til essensielle systemer og komponenter for det kresne kjøretøyet. FERRARI 360 MODENA trenger kun det beste , og vi tilbyr det nå!






FERRARI 360 MODENA-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Ferrari 360 MODENA deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 145.63 til 2368.45 kr.
Hvilke FERRARI 360 MODENA-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Ferrari 360 MODENA OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- NTY
- ABAKUS
Informasjon om FERRARI 360 MODENA – valg av riktige reservedeler til modellen
Ferrari 360 ModenaSportsbilen Ferrari 360 Modena, ble utgitt fra 1999 til 2005. Monteringen av bilen ble utført i Maranello, Italia. Totalt ble mer enn 16 tusen biler produsert.
Historien bak Ferrari 360 ModenaPresentasjonen av Ferrari 360 Modena fant sted i mars 1999 på Genève Motor Show. Designet til modellen ble utviklet i det italienske studioet Pininfarina. I utgangspunktet ble bilene Ferrari 360 Modena bare produsert med coupèkarosseri, men i 2000 startet produksjonen av biler med roadsterkarosseri.
Bilene var bakhjulstrukket. Transmisjonen ble satt bakerst i karosseriet, og motoren i den sentrale delen. Motoren var helt synlig utenfor gjennom glass, da designere ikke anså det som nødvendig å skjule en slik perfekt enhet under elementer av deksler.
Designere klarte å forbedre aerodynamikken på bilen betraktelig sammenlignet med tidligere modeller fra selskapet. Designere nektet å sette på teleskopiske frontlykter, og hele frontoptikken ble plassert i blokken under gjennomsiktige lokk.
For å redusere bilens vekt, ble karosserirammen på Ferrari 360 Modena laget av aluminium. Bilen var utstyrt med uavhengig fjæring med doble tverrgående spaker foran og bak.
Et spesielt datasystem styrte motor og transmisjoner, og en form for suspensjon også. Data fra systemet hadde utgang til LCD-displayet.
Interiørfinishen i kupèen ble tradisjonelt laget av ekte skinn. Enheter ble plassert i dype nisjer på dashbordet. Ergonomiske seter skilte seg ut med utdypet sidestøtte.
Den grunnleggende pakken til Ferrari 360 Modena, inkluderte blokkeringsfrie bremser (ABS), hydraulisk servostyring, dual-mode ("sports" og "vei" modus)antispinnkontrollsystem (ASR), klimakontroll, kollisjonsputer, et stereoanlegg, og sentrallås.
I 2004 stanset selskapet utgivelsen av Ferrari 360 Modena med coupèkarosseri, og et år senere ble produksjonen av roadsterkarosseri også stoppet.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2600 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.