Topp reservedeler 1 modeller i FERRARI 456 GT
Topp kategorier over bildeler
Delekatalog
-
Dekk
Nettbutikk med tilbehør FERRARI 456 GT
Mest solgte produkter FERRARI 456 GT
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 1 modeller i FERRARI 456 GT er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til FERRARI finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til FERRARI 456 GT fra ledende produsenter.
Er du klar til å sjekke ut en iøyefallende stor katalog av deler for alle FERRARI 456 GT modeller? Start et søk etter den nødvendig del og vår nettbutikk vil forbause deg ! Vi har gjort et grundig arbeid med utvalget av deler til essensielle systemer og komponenter for det kresne kjøretøyet. FERRARI 456 GT trenger kun det beste , og vi tilbyr det nå!






FERRARI 456 GT-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Ferrari 456 GT deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 158.49 til 3025.49 kr.
Hvilke FERRARI 456 GT-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Ferrari 456 GT OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- BREMBO
- HELLA
- NTY
- ABAKUS
Informasjon om FERRARI 456 GT – valg av riktige reservedeler til modellen
Ferrari 456 GTFerrari 456 GT sportscoupè ble produsert fra 1993-2003 ved fabrikken i Maranello, Italia.
Bilen ble den siste modellen fra selskapet som var utstyrt med teleskopfrontlykter.
Ferrari 456 GT I generasjonPresentasjonen av Ferrari 456 GT-modellen fant sted høsten 1992 på bilutstillingen i Paris, og i begynnelsen på året etter, kom bilen ut for salg. Designet på bilen ble utviklet i Pininfarina studio under ledelse av Pietro Camardella og Lorenzo Ramaciotti.
Som tradisjonelt var for modeller fra selskapet på denne tiden, ble Ferrari 456 GT utstyrt med teleskopfrontlykter. I fronten på karosseriet var en bred, forkrommet grill med form som et omvendt trapes med avrundede hjørner. Små luftinntak i støtfangeren foran ga bilen ekstra sporingskraft ved høye hastigheter.
Bilens karosseri bestod av en stålrørramme hvor aluminiumsplater ble sveiset på ved hjelp av spesiallegging. Panseret på bilen ble laget av komposittmaterialer. Bilen ble lansert med coupèkarosseri (Berlinetta).
Bilen var utstyrt med en tre-modus ("sport", "gjennomsnittlig" og "komfort" modus) uavhengig fjæring med luftstøtdempere, rullestabilisatorer, fjærer og doble, tverrgående spaker.
Motoren ble satt i den fremre delen av Ferrari 456 GT, og bilen var bakhjulsdrevet. Ferrari 456 GT-modellen skilte seg ut med fremragende dynamiske egenskaper og ble anerkjent som den raskeste personbilen på den tiden. Den maksimale hastigheten på bilen kom nesten opp i 310 km/t.
Den fremre motorplasseringen ble årsaken til en vesentlig forskyvning av kupèen mot halen på karosseriet. Finishen i kupèen på Ferrari 456 GT hadde ekte skinninnsatser. Sikkerhetsbelter ble bygget inn i setene med utdypet sidestøtte. Volumet i bagasjerommet var på 250 liter.
I grunnpakken var bilen utstyrt med elektronisk justering av forsetene, antispinnkontrollsystem (ASR), en glidende bakspoiler, blokkeringsfrie bremser (ABS), og også et spesielt bagasjesett. Siden 1995 har alle biler vært utstyrt med kollisjonsputer. Som et ekstra alternativ, ble lærfinish på dashbordet tilbudt.
Ferrari 456 GT I generation restylingIn 1998 the car received a front spoiler and a new radiator grille with the fog lights. The improved design of the forefront of the body provided high-quality ventilation of the engine and front brakes. Also the car of was equipped with electronic system of brake force distribution (EBD) and four-channel anti-lock braking system (ABS). In 2003 production of the model was stopped.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2600 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.