Topp reservedeler 2 modeller i FERRARI 458
Topp kategorier over bildeler
Delekatalog
-
Dekk
Nettbutikk med tilbehør FERRARI 458
Mest solgte produkter FERRARI 458
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 2 modeller i FERRARI 458 er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til FERRARI finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til FERRARI 458 fra ledende produsenter.
Er du klar til å sjekke ut en iøyefallende stor katalog av deler for alle FERRARI 458 modeller? Start et søk etter den nødvendig del og vår nettbutikk vil forbause deg ! Vi har gjort et grundig arbeid med utvalget av deler til essensielle systemer og komponenter for det kresne kjøretøyet. FERRARI 458 trenger kun det beste , og vi tilbyr det nå!








FERRARI 458-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Ferrari 458 deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 159.21 til 1129.85 kr.
Hvilke FERRARI 458-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Ferrari 458 OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- SKF
- HELLA
- ABAKUS
Informasjon om FERRARI 458 – valg av riktige reservedeler til modellen
Ferrari 458Produksjonen av Ferrari 458 ble gjennomført fra 2009-2015 ved fabrikken i Maranello, Italia. Michael Schumacher deltok som konsulent under etableringen av bilen.
Historien bak Ferrari 458Presentasjonen av Ferrari 458 fant sted høsten 2009 på Frankfurt Motor Show, og salget av bilen startet i 2010. Bilens design ble skapt av det italienske studioet Pininfarina. Bilen ble lansert med coupèkarosseri (Berlinetta) og en roadster (Spider).
Fremre optikk ble satt i dype furer, noe som ga Ferrari 458 et rovdyrlignende utseende. Frontlyktene hadde den opprinnelige formen. På fremre støtfanger var det stilige luftinntak som ga ekstra sporingskraft ved høye hastigheter. Bakre optikk ble plassert i øvre del av støtfangeren og ble kombinert med semitransparente nisjer.
Rammen på Ferrari 458-biler ble fremstilt av en type aluminiumlegering som anvendes i romfartsindustrien. Bilens karosseri hadde utmerket aerodynamikk. Luftmotstandskoeffisienten til modellen var 0,33.
Utformingen av den fremre uavhengige fjæringen, var basert på de doble tverrarmene. Den bakre uavhengige fjæringen av bilen ble utført med multiarmordningen.
Under utviklingen av Ferrari 458, brukte designere pakkeordningen som var tradisjonell for selskapets modeller. Motoren ble satt i den sentrale delen, og transmisjonen i halen på karosseriet. Bilen var bakhjulsdrevet.
For å øke sikkerhetsnivået og å bedre ergonomien, ble grunnleggende elementer for kontroll av ulike systemer i bilen satt på rattet. Enheter ble plassert i dype nisjer på dashbordet. Bilen var utstyrt med seter med utvidet sidestøtte. Finishen i kupèen ble tradisjonelt laget av ekte skinn.
I 2015 ble produksjonen av bilen stanset. Modellen Ferrari 488, som representerer en stor modernisering av Ferrari 458 (mer enn 80% av elementene ble fornyet), kom ut for salg.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.