Topp reservedeler 1 modeller i FERRARI 612 SCAGLIETTI
Topp kategorier over bildeler
Delekatalog
-
Dekk
Nettbutikk med tilbehør FERRARI 612 SCAGLIETTI
Mest solgte produkter FERRARI 612 SCAGLIETTI
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 1 modeller i FERRARI 612 SCAGLIETTI er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til FERRARI finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til FERRARI 612 SCAGLIETTI fra ledende produsenter.
Er du klar til å sjekke ut en iøyefallende stor katalog av deler for alle FERRARI 612 SCAGLIETTI modeller? Start et søk etter den nødvendig del og vår nettbutikk vil forbause deg ! Vi har gjort et grundig arbeid med utvalget av deler til essensielle systemer og komponenter for det kresne kjøretøyet. FERRARI 612 SCAGLIETTI trenger kun det beste , og vi tilbyr det nå!






FERRARI 612 SCAGLIETTI-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Ferrari 612 SCAGLIETTI deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 144.22 til 2620.18 kr.
Hvilke FERRARI 612 SCAGLIETTI-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Ferrari 612 SCAGLIETTI OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- ABAKUS
Informasjon om FERRARI 612 SCAGLIETTI – valg av riktige reservedeler til modellen
Ferrari 612 ScagliettiFerrari 612 Scaglietti sportscoupé ble utgitt fra 2004 til 2011. Bilen fikk navnet til ære for Sergio Scaglietti, designeren av karosserier, som samarbeidet med Ferrari-selskapet fra 1950-tallet.
Ferrari 612 ScagliettiPresentasjonen av salgsmodellen Ferrari 612 Scaglietti, fant sted på Detroit Motor Show i 2004. Bilens design ble tradisjonelt laget av det italienske studioet Pininfarina, under ledelse av Frank Stephenson.
Ferrari 612 Scaglietti-biler skilte seg ut fra de fleste andre modellene fra selskapet med motoren som var plassert foran. Bilen var bakhjulsdrevet. Bilens transmisjon ble utført i henhold til Trans-aksel ordningen. Bilens karosseri var laget av aluminium med en ekstruderingsmetode.
Det var en stor, U-formet grill i fronten på Ferrari 612 Scaglietti. To luftinntak som ga bedre ventilasjon til bremsene foran og ekstra sporingskraft, ble plassert i fremre støtfanger. Frontlyktene ble plassert i små furer.
Bilens kupè ble betydelig forskjøvet til den bakre delen av karosseriet. Bilen hadde den tradisjonelle, doble bakre optikken som bestod av runde elementer. De flesete Ferrari 612-biler ble lakkert røde, som var tradisjonelt for selskapets modeller, men omtrent en tredjedel av alle bilene ble solgt i andre farger.
Interiøret i Ferrari 612 ble laget av ekte skinn. De ergonomiske setene hadde utdypet sidestøtte. Enheter ble plassert i en dyp nisje på frontpanelet. Kontrollelementer for de viktigste systemene i bilen, ble flyttet til rattet. Bilens bakseter skilte seg ut med sin komfort, selv om det bare var to steder, inkludert fører.
Bilen var utstyrt med en adaptiv fjæring og system for elektronisk stabilitetskontroll (CST). Seteoppvarming, støpte, polerte 19 tommers felger og et sportseksosanlegg ble tilbudt som alternativer. I 2009 ble et forbedret eksosanlegget inkludert i grunnpakken.
I 2007 utviklet selskapet den unike Ferrari 612 K, spesielt for samleren Peter S. Kalikow. Det samme året ga selskapet ut en begrenset serie av Ferrari 612 Sessanta med Hi-Fi-lydanlegg, gjennomtenkt interiør og ryggekamera, til ære for jubileumet. Selskapet produserte også modellen Ferraris 612 Scaglietti lakkert som politibiler for det festlige rallyet i Storbritannia. I 2011 ble produksjonen av denne modellen stoppet.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.