Topp reservedeler 3 modeller i LANCIA THEMA
Topp kategorier over bildeler
Delekatalog
-
Dekk
Nettbutikk med tilbehør LANCIA THEMA
Mest solgte produkter LANCIA THEMA
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 3 modeller i LANCIA THEMA er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til LANCIA finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til LANCIA THEMA fra ledende produsenter.
Når du kjøper reservedeler i AutoDoc nettbutikk trenger du ikke å betale for levering. Bildeler til LANCIA THEMA og andre italienske biler er tilgjengelige i et stort utvalg fra ulike produsenter. Varene vil bli levert til din adresse på kortest mulig tid. Vær sikker: vi skal ta vare på den. Vår nettbutikk-katalog har bildeler for alle LANCIA THEMA modeller og de er alle tilgjengelige for deg.








LANCIA THEMA-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Lancia THEMA deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 3.01 til 1927.08 kr.
Hvilke LANCIA THEMA-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Lancia THEMA OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Informasjon om LANCIA THEMA – valg av riktige reservedeler til modellen
Lancia Thema
Modellen Lancia Thema var i produksjon fra 1984 til 1994, og var tilgjengelig som sedan og stasjonsvogn. Lancia Thema ble forsøkt gjenopplivet i 2011, og under dette navnet ble bilen Chrysler 300C distribuert på det europeiske markedet.
Lancia Thema I generasjon
Arbeidet på denne bilen startet 1980, og modellen erstattet Lancia Gamma og konkurrerer mot luksuriøse, europeiske biler (som Audi 100, BMW 5 og Mercedes E W124). Den nye modellen ble lansert i november, 1984, på motorshowet i Turin. Giorgetto Giugiaro, sjefen for selskapet Italdesign, arbeidet med sedanens design. Bilen var regnet som en av de mest romslige og komfortable for sin tid. Lancia Thema stasjonsvogn var i produksjon fra 1986 til 1994, og var designet av Pininfarina, et annet kjent, italiensk firma.
Lancia Thema var en del av Tipo Quattro prosjektet, som utarbeidet fire biler av førsteklasses kvalitet på samme plattform. Derfor ligner bilen mye på prosjektets andre modeller — Fiat Croma, Saab 9000 og Alfa Romeo 164. Nye metoder for å sveise og behandle tynnplater kom i bruk under produksjonen av Lancia Thema. Resultatet er enda smalere dører, uten å gå på kompromiss med de estetiske detaljene, og med ganske god luftmotstandskoeffisient (0,32). Den eneste feilen på bilens utseende, var at 14-tommers felgene var for små, sammenlignet med karosseriet.
Høykvalitets materialer ble brukt til kupéen: velur, alcantara, og for første gang i bilindustriens historie, manuelt produsert lær Poltrona Frau. Firmaet produserer vanligvis overklasse møbler. Lancia Thema kom med store utstyrspakker: varme i seter både foran og bak, samt elektrisk justering, og plass til biltelefon i armlenet. Det automatiske klimaanlegget hadde to separate innstillinger.
Lancia Thema I generasjon restylinger
Den oppdaterte Lancia Thema ble vist frem på motorshowet i Paris, september 1988. Frontlysene var delt i to seksjoner, og den laveste seksjonen hadde brune blinklys. Endringene innvendig var ubetydelige: treverk ble brukt på dashbordet og dørpanelet.
Den andre restylingen på den italienske modellen ble lansert på motorshowet i Paris, 1992. Det nye designet på støtfangerne gjorde at bilen unngikk skader ved hastigheter opptil 8 km/t. Spoileren ble fjernet fra bagasjelokket, og utvendige speil ble fra nå av festet med bare en armatur. Utstyrspakken inneholdt elektriske bakspeil med krom, vindu farget Solextra-glass og fartsovervåkingssystemet SpeedLimit.
Lancia Thema limousine kunne bestilles av lederne i Fiat-gruppen, samt andre rike kjøpere. Totalt ble 24 eksemplarer produsert.
Kundeundersøkelse om LANCIA THEMA
Kundevurdering
på 167 anmeldelser
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2600 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.