Topp reservedeler 1 modeller i MG 1300 Mk.II
Topp kategorier over bildeler
Delekatalog
-
Dekk
Nettbutikk med tilbehør MG 1300 Mk.II
Mest solgte produkter MG 1300 Mk.II
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 1 modeller i MG 1300 Mk.II er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til MG finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til MG 1300 Mk.II fra ledende produsenter.
Våre støtteservicemedarbeidere snakker mer enn tyve språk. Kontakt dem og få svar på alle dine spørsmål om deleutvalget til MG 1300 Mk.II når det passer deg. Det store utvalget inkluderer deler til alle MG 1300 Mk.II modeller: vær sikker,du kjøper akkurat det du trenger til din bil!








MG 1300 Mk.II-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
MG 1300 Mk.II deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 3.04 til 1871.79 kr.
Hvilke MG 1300 Mk.II-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
MG 1300 Mk.II OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- JP GROUP
- CHAMPION
- QUINTON HAZELL
- FERODO
- LPR
Informasjon om MG 1300 Mk.II – valg av riktige reservedeler til modellen
MG 1300 Mk.II
Fra 1967 til 1971 ble MG 1300 Mk.II sin kompakte sedan produsert. Montering av disse bilene fant sted i både Spania, Italia, Belgia, Australia og Sør-Afrika.
MG 1300 Mk.II sin etablering historie
Produksjon av MG 1300 Mk.II startet opp i 1967. Denne modellen ble opprettet på MG 1100 sin basis. Bilene ble utgitt i både to og fire-dørs sedan utgaver.
Motorenhet i MG 1300 Mk.II ble plassert i den fremre del av bilen. Bilen hadde også forhjulsdrift. På grunn av den hydrauliske fjæringen hadde bilen perfekt kontrollerbarhet og var jevn å kjøre.
Den fremre delen på MG 1300 Mk.II-karosseriet var dekorert med en bredrammet radiatorgrill i krom og hadde bedriftslogoen i toppdelen. Blinklysene ble plassert under de store "bug-eye" stiliserte frontlyktene.
Og rektangulære sidespeil i krom holdere ble festet på dørene. Den bakre del av bilen var dekorert med avrundede "halefinner", noe som var typisk for MG i disse årene. Den bakre optikk ble også installert rett på finnene.
Tynt krom listverk ble også plassert langs hele karosseriet. Og på bagasjelokket fortsatte de flytende skrå bakrute linjene. Denne bilen hadde også metalliske krom støtfangere.
Produsentene brukte høykvalitets materialer i interiøret. Og dashbordet ble laget i naturlig tre. Både speedometer, turteller og andre skjermer var i store ringer med en kromramme rundt. Bilen var også utstyrt med et tre-eiket sportsratt.
Denne bilen ble brukt mye både i gateløp og i amatørkonkurranser. Og på grunn av den lette vekten og en høy spesifikk effekt i motoren, så hadde MG 1300 Mk.II høye dynamiske spesifikasjoner.
Før 1970 var MG 1300 Mk.II bilene salgsledere i sin klasse i Europa. Men siden begynnelsen av dette århundre har modellen blitt berømt blant samlere.
MG 1300 Mk.II på de ulike markedene
I noen land ble MG 1300 Mk.II også solgt under navnene Austin 1300 Mk.II og Morris 1300 Mk.II.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.