Topp reservedeler 1 modeller i ROVER 2000-3500 Stasjonsvogn
Topp kategorier over bildeler
Delekatalog
Nettbutikk med tilbehør ROVER 2000-3500 Stasjonsvogn
Mest solgte produkter ROVER 2000-3500 Stasjonsvogn
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 1 modeller i ROVER 2000-3500 Stasjonsvogn er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til ROVER finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til ROVER 2000-3500 Stasjonsvogn fra ledende produsenter.
Ta del i våre kampanjer , få rabatter og spesialtilbud på bildeler til ROVER 2000-3500 Stasjonsvogn modellene fra AutoDoc. Det intuitive grensesnittet er utformet for å sikre at hver bileier kan gjøre sin bestilling uten mye arbeid i løpet av noen få minutter. I tillegg trenger du ikke å betale for frakt. Et fantastisk utvalg av ROVER 2000-3500 Stasjonsvogn bildeler er tilgjengelig for deg til alle døgnets tider.








ROVER 2000-3500 Stasjonsvogn-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Rover 2000-3500 Stasjonsvogn deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 47.15 til 2024.4 kr.
Hvilke ROVER 2000-3500 Stasjonsvogn-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Rover 2000-3500 Stasjonsvogn OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Informasjon om ROVER 2000-3500 Stasjonsvogn – valg av riktige reservedeler til modellen
Rover SD1
British Leyland produserte businessmodellen Rover SD1, under varemerket Rover, mellom 1976-1986. Bilproduksjonen fant sted i England, India og New Zealand. Modellen vant tittelen “Årets bil” i Europa, 1977.
Rover SD I generasjon
Produksjonen startet i 1971. Konseptmodellen Rover SD1 Estate Prototype, som ble lansert i 1975, kom før produksjonsmodellen. Bilen ble lansert for det europeiske markedet på Geneva Motor Show i 1977. Rover SD1 erstattet to biler: Rover P6 og Triumph 2000/2500. David Bache ledet gruppen som jobbet med denne bilen.
Rover SD1 var tilgjengelig som femdørs combi coupe. En av fordelene med denne bilen var aerodynamikken, som var god på grunn av lavt tak, svært skrå vinkel på frontruten og skrå bagasjeluke.
Modellen solgtes aldri under navnet Rover SD1. Motorvolumet styrte navnevalget. I begynnelsen rullet først bare Rover 3500 av samlebåndet. Deretter startet produksjonen av Rover 2300 og Rover 2600 i 1978.
Salg av Rover SD1 startet i USA, 1980, under navnet Rover 3500. De amerikanske bilene skiller seg fra de europeiske med smalere ratt, større støtfangere og hovedlys uten deksel. Soltak kunne velges som ekstrautstyr på de amerikanske bilene. En spesiell plate med det britiske flagget ble montert på nedre del av fremre skjerm.
Kupeen til Rover SD1 er romslig og ergonomisk. Basispakken inkluderte vindu med solbeskyttelse, elektrisk vindu, sentrallås og gode sikkerhetsseler. Velur og høykvalitetsplast ble brukt for innvendige trekk.
Rover SD1 I generasjon restyling
Modellen fikk flere, små endringer mellom 1976-1981. Modellen fikk ny logo både foran og bak, samt sidespeil med krom.
Rover V8-S ble produsert mellom 1979-1980. Særpreg ved denne modellen er felger i gull og sølv samt hovedlys med viskere. Fargen Triton Green ble tilbudt spesielt for denne modellen. Basispakken inkluderte klimaanlegg. Bilen ble erstattet av Rover Vanden Plas (VDP) i 1980. Den nye modellen har en kupé som er fullstendig dekket av lær.
En større restyling ble utført i begynnelsen av 1982. Hovedlysene fikk kromlister, bakruten fikk vindusviskere og lettmetallfelger i ny størrelse og design ble tilbudt som tilleggs-alternativ. Bryter for elektrisk vindu ble flyttet fra sentral konsoll til førerens dør. Utstyret ble også endret.
Rover 800 erstattet Rover 2300-3500 i 1986.
Rover SD1 på forskjellige marked
I perioden 1985-1988 ble modellen også produsert i India. Denne modellen skiller seg fra de britiske når det kommer til justering av fjæring og drivverk. Produksjonen ble raskt avviklet på grunn av den høye prisen.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.