Topp reservedeler 2 modeller i SMART ROADSTER
Topp kategorier over bildeler
Delekatalog
-
Dekk
Nettbutikk med tilbehør SMART ROADSTER
Mest solgte produkter SMART ROADSTER
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 2 modeller i SMART ROADSTER er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til SMART finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til SMART ROADSTER fra ledende produsenter.
Et av selskapets viktigste fortrinn er gratis levering. Bildeler til SMART ROADSTER levert av populære merkevarer presenterer en ideell balanse mellom kvalitet og pris. Kjøp reservedeler fra oss og hold øye med AutoDoc's topp avtaler. Vi vil gjøre vårt ytterste slik at du kan finne egnede deler til din SMART ROADSTER.








SMART ROADSTER-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Smart ROADSTER deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 9.44 til 1118.93 kr.
Hvilke SMART ROADSTER-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Smart ROADSTER OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Informasjon om SMART ROADSTER – valg av riktige reservedeler til modellen
Smart Roadster
Produksjon av Smart Roadster startet i 2003 og ble avviklet i 2005. I løpet av denne perioden har én generasjon vært lansert. Bilproduksjonen fant sted i Hambach, Frankrike.
Historien til Smart Roadster
Produktutviklingen til Smart Roadster startet i 1998, når ledelsen bestemte seg for å lage en kompakt sportsbil med bakhjulsdrift etter den vellykkede lanseringen av Smart Fortwo combi coupe. Michael Mauer, en designer fra Mercedes-Benz, er ansvarlig for prosjektplanleggingen. Den første prototypen Smart Roadster ble lansert på Frankfurt Motor Show i 1999. Prototypen til sportsbilen, med coupé karosseri, ble lansert på Paris Motor Show i 2000. Hartmut Sinkwitz, en ny designer, jobbet med produksjonsmodellen på grunnlag av disse konseptmodellene.
Smart Roadster ble lansert på Paris Motor Show i 2002. Bilen er utviklet på den forlengede plattformen til Smart Fortwo og arvet noen konstruksjonstekniske funksjoner. Til tross for det, fikk sportsbilen Smart Roadster et helt forskjellig design.
Karosseriet har et rammeverk av solid stål som kan motstå stor støtkraft og hengslet plastpanel. Modellen har et sportslig preg takket være profil som klemmer seg mot veien, lette sider, fremtredende skjerm foran og panser som bøyer seg innover. Doble, runde hovedlys, plassert i ovale nisjer, gir bilen et aggressivt utseende.
Bilens særpreg var to bagasjerom: én i front (hvor panseret er på de fleste, moderne biler) og bak setene i en spesiell enhet ovenfor motoren. Alle måleinstrumenter er runde eller sfæriske. Kontrollpanelet har samme type tekstil som polstringen. Interiøret i dyrere utgaver har innvendige trekk av lær.
Taket på Roadsteren kan foldes sammen med bare to trinn. Først flyttes den øverste delen bakover ved hjelp av elektrisk drivverk. Deretter bør styreskinnene fjernes manuelt. Sikkerhetsbuene mellom baksetet og bakruten rører ikke på seg når taket legges sammen. Smart Roadster Coupе med targa-karosseri har et gjennomsiktig panoramatak som kan demonteres og settes i bagasjerommet. Fester for å transportere gjenstander på utsiden av bilen var tilgjengelig for disse bilene. Begge biler var tilgjengelige med Brabus tuning-studio. Smart Roadster Coupe Brabus og Smart Roadster Brabus skiller seg fra vanlige modeller med Brabus-logo, nytt design på felger, doble eksosrør, spoiler foran og annerledes design på radiatorgrillen. Lær og aluminium innsatser er brukt til innvendige trekk.
Serieproduksjon av Smart Roadster ble avviklet i 2005. Den siste bilen som ble produsert står på Mercedes-Benz museet i Stuttgart. I 2006 ble det produsert en utgave i et begrenset antall: Smart Roadster Bluestar og Smart Roadster Collector's Edition.
Kundeundersøkelse om SMART ROADSTER
Kundevurdering
på 167 anmeldelser
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.